Nee, uiterlijke verzorging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanutsquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Of ze mag niet naast Lieke zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft een nieuwe zender gekregen.
Da's mooi, dan heb ik morgen geen last meer van d'r.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:01 schreef Ziet het volgende:
als ze dit nu anderhalf uur volhouden,
dan is netty-wanabee morgen weer d'r stem kwijt![]()
Nee, Lieke op de lip zitten is gewoon in opdracht hoor. Dat heeft toen straks vast beneden op het plasma gestaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:00 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Of ze mag niet naast Lieke zitten
Wat een krengenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Stupidisco het volgende:
dit is echt fucking irritant...benieuwd hoelang Lieke het nog volhoudt
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanuts
Het lijkt me een goede les ditquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Trouwens..Lieke zou Nadia toch heel hard aan gaan pakken? Nog niks van gezien en nu is het te laat want nu pakt Nadia Lieke hard aan....Huub pakt ze wel hard aan.....die meid kent haar vijanden niet...ik hoop dat ze nu wakker wordt...![]()
Ik denk dat ze bang is om als reactie een stuk glas in d'r keel gedouwd te krijen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonus![]()
Dus Lieke gooi met water over de koppen van die 2 schreeuwlelijkerds
Scherpe opmerkingen blijven uit. Lieke is "intern" vast nog bezig met het verslaan van Huub, eerder vanavond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Snap niet dat Lieke niet tegen Brian zegt: he zet je vriendin ff onder de koude douche, maar wel voorzichtig he
cadeautje van Natasiaquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef misslady83 het volgende:
[..]
!!!!!!!! wat is dr met dr nek gebeurd???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |