quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die twee absoluut![]()
Volgens mij zit Brian zit dood te ergeren, hopelijk wordt ie zo nog ff para naar Amanda.
Lieke vraagt aan Brian of hij trots is op zijn vriendin.. en hij zegt ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Die twee absoluut![]()
Volgens mij zit Brian zit dood te ergeren, hopelijk wordt ie zo nog ff para naar Amanda.
kinderen voor kinderenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Gsus hoe lang duurt dit nu al zeg! Het wordt een beetje eentonig.
Ik hoop dat dit de uitzending haalt.
Kan ze niks schelen, want wij lookies zijn stommmmmmmquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef chufi het volgende:
Die meisies hebben een kollum geschreven en denken nu dat ze heel wat zijn!! Ze staan nu toch op internet !! Ze moesten eens weten hoe de rest van het internet over hun denkt!
Wat doet Nadia daar? Het ziet er weer neer uit dat die lelijke mokkels het fysieke weer opzoeken.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:50 schreef beroepslurker het volgende:
Ik ga lekker slapen, even die ellende van DGK vergeten, tot morgen allemaal!
Zolang die hufter Brian er door die stinkredactie niet wordt uitgeknikkerd, zal ik geen streams meer nemen. Dit zogenaamde spelletje is zo geen fluit meer aan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:49 schreef itsme het volgende:
Nou kijk ik al eeuwen de uitzendingen niet meer. Heb geen streams maar nu is zelfs het alleen lezen van de cossen te erg.
Godsamme. Ik eis dat die schijnheilige rat er uit moet met zijn domme wormachtige aanhangesels.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ding, ze kunnen Huub nu ook niet snel een boete geven.
Dan mag Lieke wat mij betreft flink uithalen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat doet Nadia daar? Het ziet er weer neer uit dat die lelijke mokkels het fysieke weer opzoeken.
Dat is niet mooi..dat zijn geen mooie beelden van de twee boze stiefzusjes...quote:
Moet !! Das hoe ze gescript is !! Alle hoeken van het huis zien en ook achter de schermen dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Sonique het volgende:
GElukkig... Amanda mag de hoeken van het hokje bekijken
Daar dacht ik ook al aan ja. En keer op keer op keer op keer weer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:54 schreef riri het volgende:
Lieke moet gewoon zeggen tegen Nadia...gatver...wat stink je uit je muil
Amenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zolang die hufter Brian er door die stinkredactie niet wordt uitgeknikkerd, zal ik geen streams meer nemen. Dit zogenaamde spelletje is zo geen klap fluit meer aan.
Nee, uiterlijke verzorging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanutsquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:55 schreef Sonique het volgende:
MAar een glas water over haar hoofd leeg gooien is toch niet fisiek geweld?
Of ze mag niet naast Lieke zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:58 schreef schatje het volgende:
Amanda heeft een nieuwe zender gekregen.
Da's mooi, dan heb ik morgen geen last meer van d'r.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:01 schreef Ziet het volgende:
als ze dit nu anderhalf uur volhouden,
dan is netty-wanabee morgen weer d'r stem kwijt![]()
Nee, Lieke op de lip zitten is gewoon in opdracht hoor. Dat heeft toen straks vast beneden op het plasma gestaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:00 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Of ze mag niet naast Lieke zitten
Wat een krengenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:03 schreef Stupidisco het volgende:
dit is echt fucking irritant...benieuwd hoelang Lieke het nog volhoudt
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonusquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Na die koude douche die Brian aan Amanda heeft gegeven, is een glas water peanuts
Het lijkt me een goede les ditquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Trouwens..Lieke zou Nadia toch heel hard aan gaan pakken? Nog niks van gezien en nu is het te laat want nu pakt Nadia Lieke hard aan....Huub pakt ze wel hard aan.....die meid kent haar vijanden niet...ik hoop dat ze nu wakker wordt...![]()
Ik denk dat ze bang is om als reactie een stuk glas in d'r keel gedouwd te krijen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... krijg je nog 300 cp extra bonus![]()
Dus Lieke gooi met water over de koppen van die 2 schreeuwlelijkerds
Scherpe opmerkingen blijven uit. Lieke is "intern" vast nog bezig met het verslaan van Huub, eerder vanavond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Snap niet dat Lieke niet tegen Brian zegt: he zet je vriendin ff onder de koude douche, maar wel voorzichtig he
cadeautje van Natasiaquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:06 schreef misslady83 het volgende:
[..]
!!!!!!!! wat is dr met dr nek gebeurd???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |