Allemaal niet te zien. Het volgendse shot was een zielige brian, en amanda (met nieuwe wenkbrauwen en extentions) die even een scriptje opvoerden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
En amanda's reactie? Ze zou hem buiten met een bloempot (of bloempotten) te lijf zijn gegaan.
Behoeft die vraag nog een antwoord?quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef KimiK het volgende:
Hoe weten die twee dat Lieke het Huub niet gunde dat hij naar Gemert ging en van het uitslapen? Ook van achter gehoord?
Ja, er werd gesuggereerd dat Nadia zwanger zou zijn, er werd zelfs door Brian gezegd dat Huub weleens gaatjes geprikt zou kunnen hebben in de condooms die Dennis en zij gebruikten.......quote:
Neh... eigenlijk nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Behoeft die vraag nog een antwoord?![]()
![]()
Carmaba, niet te meten hoe zeer ik walg van die kutredactie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Allemaal niet te zien. Het volgendse shot was een zielige brian, en amanda (met nieuwe wenkbrauwen en extentions) die even een scriptje opvoerden...
Over dat uitslapen ging ze uitgerekend klagen bij Nadia. Lieke geeft veel munitie aan de vijand.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef KimiK het volgende:
Hoe weten die twee dat Lieke het Huub niet gunde dat hij naar Gemert ging en van het uitslapen? Ook van achter gehoord?
.....en ik...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Carmaba, niet te meten hoe zeer ik walg van die kutredactie.![]()
thanksquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Over dat uitslapen ging ze uitgerekend klagen bij Nadia. Lieke geeft veel munitie aan de vijand.
Dat andere is afgeluisterd.
Die twee absoluutquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:40 schreef Ziet het volgende:
ik weet nu ff niet wat erger is...
die twee of film kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |