Da's ook weer waar. Do not support those Talpa-fuckers.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, Lieke moet even zielig zijn, dan komen er meer SMS-jes voor haar binnen![]()
So obvious weer in de week van de popipoll![]()
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Kan lieke ze niet één voor één onder de douche zetten en een paar keer met hun bek op de muur rossen en extentions eruit trekken...
Das geen fisiek geweld namelijk
je bent een kanjer, ik kan irritant zijn met drank maar die wijfen overtreffen mijquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef Desii het volgende:
[..]
in de vorige COS staat het hoor, maar hier in het kort
Om 20 uur heeft Jaap zijn 24 uur ingetrokken en weer terug aangevraagd, zodat hij tot 20uur zaterdagavond de tijd had
Amanda kreeg ineens een helder ogenblik en ging bellen of Jaap zijn 24 uur had ingetrokken en weer terug had aangevraagd... waarop het hokje ja zegt
Heeeeel in het kort
haha, noem je dat het spel spelen ? die meiden zijn gewoon zichzelf...en bij toeval werkt het in die zin dat als ze dit dag in dag uit zouden doen ze wel iemand weg krijgen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
Nee, ik kijk niet en loop me al op te winden. Niet alleen om wat daar nu gebeurd, vooral de gedachte dat de redactie niet ingrijpt in dit stukje overduidelijke fysieke intimidatie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben dus niet gek als ik zeg dat ik wat eng vind om naar te kijken?
Die neptanden eruit trekken.. Bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!
De tandjes van Aman die bijna in het doucheputje lagen waren toch ook geen kunstgebit ofzo, waren ook van haarzelf. Dus dan moeten die paar haren ook niet uitmaken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Prima plan...........Naad heeft helaas geen extensions, dus dat zou problemen, regeltechnisch zegmaar, kunnen veroorzaken!
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, die meiden spelen gewoon het spel. Uiterst irri en van laag niveau maar relatief onschuldig en ruim binnen de grenzen. Je kunt er niet zo veel kritiek op hebben.
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:25 schreef PeterNB het volgende:
Voor de niet-streamers: zomaar een minuut of 7 met hoe
kinderachtig en triest amanda en nadia bezig zijn nu:
(alleen audio)
http://www1.evilshare.com/2ad929fc-e06b-102a-a599-00a0c993e9d6
excuses heb ik nu de juiste "gestolen"?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Je gebruikt mij Avatar.
Deze is free to use:
[ afbeelding ]
![]()
Als je een wil met je eifen ava... laat maar ff weten
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
mijn zegen heeft ze.............quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.
Dan krijgen we ineens een streamlock
En Lieke op haar kop van Huub en het hokje want agressie siert haar niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot Lieke iets terug doet, en Amandel doorflipt.
Dan krijgen we ineens een streamlock
Die maken het hele programma kapotquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:28 schreef Frasier het volgende:
Die 2 (lelijke) wijven zijn niet echt grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |