Het is een lang en ingewikkeld verhaal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
nou ja zeg wordt ik genegeerd>??![]()
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
Met die grote hamstertanden erbij graag.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een irritant wijf die nadia met haar hand....ik had die allang weggemept
Hokje verraadde aan Amanda dat Jaap z'n 24 uur had ingetrokken en opnieuw had aangevraagd en daarmee kwam alles uit. Lieke voelde zich achtergesteld en kreeg ruzie met Huub. De dames hoorde dat en richtte alle pijlen op Lieke. En daar zijn we nu al flink lang mee bezig.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Waardeloos script 1 mislukt, Waardeloos script 2 uit de kast. Nu tevredenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Gaat het niet goed met je relaasie, skattie?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat de hel uitbreekt vanuit Amanda, Nadia en Brian zodra Lieke hier iets aan doet.
Ze moeten wel...anders hebben de boze stiefzusjes gewonnen...quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Lieke en Huub zo rustig blijven.
Klinkt goed, ik stem voor!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Kan lieke ze niet één voor één onder de douche zetten en een paar keer met hun bek op de muur rossen en extentions eruit trekken...
Das geen fisiek geweld
Uitstekend ideequote:Op zaterdag 10 november 2007 00:21 schreef Sonique het volgende:
Kan lieke ze niet één voor één onder de douche zetten en een paar keer met hun bek op de muur rossen en extentions eruit trekken...
Das geen fisiek geweld namelijk
quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat we heel dicht tegen een streamlock aan zitten ..........
Wat winnen ze dan ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze moeten wel...anders hebben de boze stiefzusjes gewonnen...![]()
Ach, Lieke moet even zielig zijn, dan komen er meer SMS-jes voor haar binnenquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.![]()
![]()
![]()
Ik ben dus niet gek als ik zeg dat ik wat eng vind om naar te kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pislink idd, zoals eerder aangegeven. Redactie bedankt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |