Waneer ga je het doen??quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik wil Amanda vermoorden...
Ze is "19" en ze stopt met roken zonder moeite...
Ik ben 31 en precies 7 dagen en 2 uur gestopt, en ik haat Amanda want zij als voorbeeld lijkt het zo makkelijk![]()
![]()
Ik word er pislink om ..maar eigenlijk is dit dus Lieke haar stijl...passief-agressief..dat werd Lieke verweten door Anita..quote:
Een aannemelijke zijstraat!quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien mag het niet van de Febo? Ik noem maar een zijstraat.....![]()
Ik wou dat ze daar eens flink schijt aan had.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Heel jammer dat Lieke van Huub(of het hokje)het advies kreeg om Nadia niet aan te pakken.
Gelukkig is Huub iemand die graag een ondergeschikte rol aanneemt, dus het komt allemaal wel goed.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
Lieke is gewoon teveel met Huub bezig. Ze wil hem zo graag de baas zijn.
Moet je je voorstellen dat je zo'n heerlijke lange Marlboro 100's peuk uitquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
7 dagen en 2 uur gestopt
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:15 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wou dat ze daar eens flink schijt aan had.![]()
Inderdaad...zit ie daar te grinniken als een klein meisje.... Geef die zender van hem aub aanquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Dat onnozele gehinnik van Dennix aan de zijlijn. Misschien kan ie beter bij Fries en Tanner gaan slapen, daar is ie meer op z'n plek geloof ik. En Brian kan dan fungeren als een zak hooi.![]()
Ze kunnen dit doen, omdat ze weten, dat Lieke niet fysiek reageert.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:17 schreef riri het volgende:
wat een irritant wijf die nadia met haar hand....ik had die allang weggemept
in de vorige COS staat het hoor, maar hier in het kortquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
nou ja zeg wordt ik genegeerd>??![]()
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
Je gebruikt mij Avatar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:18 schreef grazygirl het volgende:
nou ja zeg wordt ik genegeerd>??![]()
![]()
Hoe zit het met exit jaap en waarom alle ballen op lieke??even in het kort please heb geen puf om terug te lezen na een hele avond relatiegelul![]()
Ik denk dat de hel los breekt vanuit Amanda, Nadia en Brian zodra Lieke hier iets aan doet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:20 schreef schatje het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, maar Lieke zou gaan knallen tegen Nadia. Nu is ze echter de speelbal van haar en Amanda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |