En waarom enige gevaar kan zijn dat Jaap blijft en ooik 7000 euro krijgt?!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:21 schreef Nomrc2 het volgende:
amanda is weer lekker opgefokt
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:26 schreef Nomrc2 het volgende:
ricardo
al heb je de kleinste ????????
das bij jaap toch wel duidelijk
Nee je kan alleen zelf een ban aanvragen bij de mods.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:27 schreef Buschetta het volgende:
Kan ik hier terecht om 10 uur aan te vragen ?
Ben jij dgk_fan???????quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal dan ook maar eerlijk gaan zeggen dat ik geen Puch
heb, maar een Yamaha
Een gesprek met een wannabe psycholoog, die je afhankelijk van het script je DGK uit kan praten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:30 schreef TheUnreal het volgende:
Wat houdt dat precies in die 24 uur?
Peter N is de naakte waarheid achter StefanPeeters en dgk_fan (hoewel ikquote:
Huub merkt ook wel dat Lieke niet lekker in der vel zit... gisteren sprak ze het nog uit tegen hem.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef rooie3 het volgende:
Raar he Brian dat Huub zijn maatje er wil inhouden.Jaap moet gewoon blijven,want daarna gaan alle ballen weer op Huub en Lieke en rent Lieke weg.Dan is Huub ook zo weg.
Ik heb dat vanmiddag serieus overwogen....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee je kan alleen zelf een ban aanvragen bij de mods.
welke waarheid ??quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Peter N is de naakte waarheid achter StefanPeeters en dgk_fan (hoewel ik
nu wel gewoon kleren aan heb hoordon't worry
)
Je komt wat vaag overquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
)
Zal Jaap ook weten dat het 1 februari stopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub merkt ook wel dat Lieke niet lekker in der vel zit... gisteren sprak ze het nog uit tegen hem.
Dus als Jaap morgen weggaat en hij verwacht dat Lieke binnen korte tijd ook vertrekt is tie zelfd de sjaak.
Shhhhttttttt dalijk wordt die weer wakker en komt die hier weer zeurenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Echt? Waarom? Ik dacht dat je Peter6000 was![]()
Nou als je net zo leip blijft posten als dgk_fan welkom...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
)
Ok komt iequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:34 schreef STAP01 het volgende:
Ik snap er trouwens niets meer van van dat gedoe met Jaap. Kan iemand dit uitleggen?
Hij heeft zn 24 uur aangevraagd. Dat is wat ik weet en van de stemming van de 10000euro
dgk_fan begon een beetje aan metaalmoeheid te lijden, en Beequeen stelde voorquote:
Dus Dennis heeft nu helemaal geen fans meer.....quote:
Volgens mij ben ik het die er een fan aan heeft...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus geen Puch en ook geen Dennisfan?
Dat betwijfel ik omdat de klok van de 48 uurs stemming in beeld was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ok komt ie
Hij heeft net rond 12 uur zijn 24 uur aangevraagd. Die loopt af, 1 minuut voordat de 48 uur afloopt van de stemming voor 10.000 euro geloof ik. Nu willen ze een aantal mensen eerst hun stem laten uitbrengen, dat ze hem eht geld gunnen dus, scheelt weer gezeik. Maar er moet 1 persoon als laatste zijn stem uitbrengen. Eerste keus is Lieke. Om Jaap echt op te laten rotten, zou zij eerst moeten wachten totdat de 24 uur afloopt, en dan heeft ze nog die 1e minuut om haar stem uit te brengen. Maar dan weten ze wel zeker dat hij weg moet. Die laatste persoon bepaalt alles. Of hij blijft en of hij uberhaupt geld krijgt.
Amanda en co vertrouwen Lieke alleen niet. Ze zijn bang dat zij haar stem eerder uitbrengt, zodat Jaap nog eventueel zijn 24 uur kan intrekken. Nu wil Nadia de laatste persoon zijn. Ze zegt zelf, dat ze Jaap wel het geld gunt, maar ze wil hem ook weg hebben. ZIj zal dus wel wachten met haar stem uitbrengen nadat de 24 uur is afgelopen. Bij Lieke weten ze dat niet zeker.
Nog vragen?
En Disana is ook WEL mijn forum-vriendinnetjequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het die er een fan aan heeft...![]()
![]()
Kan me niet voorstellen dat zo'n ontzettende LOSER fans kan hebben !!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef akveor het volgende:
Dus Dennis heeft nu helemaal geen fans meer.....![]()
dudngmwquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef kissa het volgende:
[..]
Echt? Waarom? Ik dacht dat je Peter6000 was![]()
Nu begin ik te twijfelen... lees mijn post eens, klopt die?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
Jaap's plan was het volgens mij om de 10.000 euro af te dwingen met z'n 24 uur. Chanteren zeg maar, maar dan anders. 'Gun mij de 10000 euro, en ik ga weg'
De spelers moeten hem de 10000 euro gunnen voor dat z'n 24 uur afloopt, doen ze dat niet dan trekt Jaap de 24 uur in en vertrekt niet.
Alleen denk ik dat zelfs ALS iedereen hem het gunt, dan zal jaap ook z'n 24 uur intrekken en gewoon blijven, en zal de pleuris uitbreken.
En dat is eigenlijk het puntje waar ik een beetje mee zit, is de stemming VOOR of NA de 24 uur?
Ik ben dus al die tijd een groot Peter fan geweestquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En Disana is ook WEL mijn forum-vriendinnetje![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
dgk_fan begon een beetje aan metaalmoeheid te lijden, en Beequeen stelde voor
om eens als mezelf hier te posten........nou.....dit is mezelf, ik heet dus ECHT Peter,
ik kom uit Rotterdam, ben wel 36, ben wel homo, en rijd ook wel op een 2-wieler
Heb jij dan echt niets anders te doen in je leven dan als flame-bait domme uitspraken te doen op een forum... Triest figuur!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Buschetta het volgende:
Geloven jullie er nou echt in ? Of zijn jullie echt te stom om te zien dat DGK alleen maar bestaat om mensen die geen leven hebben te vermaken ? Hoe kan je langer als 1 minuut naar zo'n wanstaltig programma kijken ? Is er dan echt niets meer in jullie wereld dan TV en het analyseren van figuren die in de schijnwerpers willen staan ook al kunnen ze niets en hebben ze nooit wat gepresteerd in hun leven ? Echt triest.
Nee! Het is me nu volkomen duidelijk!!! Thanks a lot!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ok komt ie
Hij heeft net rond 12 uur zijn 24 uur aangevraagd. Die loopt af, 1 minuut voordat de 48 uur afloopt van de stemming voor 10.000 euro geloof ik. Nu willen ze een aantal mensen eerst hun stem laten uitbrengen, dat ze hem eht geld gunnen dus, scheelt weer gezeik. Maar er moet 1 persoon als laatste zijn stem uitbrengen. Eerste keus is Lieke. Om Jaap echt op te laten rotten, zou zij eerst moeten wachten totdat de 24 uur afloopt, en dan heeft ze nog die 1e minuut om haar stem uit te brengen. Maar dan weten ze wel zeker dat hij weg moet. Die laatste persoon bepaalt alles. Of hij blijft en of hij uberhaupt geld krijgt.
Amanda en co vertrouwen Lieke alleen niet. Ze zijn bang dat zij haar stem eerder uitbrengt, zodat Jaap nog eventueel zijn 24 uur kan intrekken. Nu wil Nadia de laatste persoon zijn. Ze zegt zelf, dat ze Jaap wel het geld gunt, maar ze wil hem ook weg hebben. ZIj zal dus wel wachten met haar stem uitbrengen nadat de 24 uur is afgelopen. Bij Lieke weten ze dat niet zeker.
Nog vragen?
En DAT is volgens mij precies waar Jaap op hoopt: dan wordt ie er de volgende donderdagquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
Alleen denk ik dat zelfs ALS iedereen hem het gunt, dan zal jaap ook z'n 24 uur intrekken en gewoon blijven, en zal de pleuris uitbreken.
Volgens mij denken de wannabees voor maar is het na. Het lijkt me sterk dat er een klok komt die Jaap's 24 uur aftikt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef Sonique het volgende:
Jaap's plan was het volgens mij om de 10.000 euro af te dwingen met z'n 24 uur. Chanteren zeg maar, maar dan anders. 'Gun mij de 10000 euro, en ik ga weg'
De spelers moeten hem de 10000 euro gunnen voor dat z'n 24 uur afloopt, doen ze dat niet dan trekt Jaap de 24 uur in en vertrekt niet.
En dat is eigenlijk het puntje waar ik een beetje mee zit, is de stemming VOOR of NA de 24 uur?
Maar ik twijfel ook.... Dat gezever eromheen van die gasten maken m'n zicht troebel...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen... lees mijn post eens, klopt die?
Nog triester is het om dan speciaal in dit topic te komen posten.Motorracen bijv vind ik stom,nog stommer zou het dan zijn om in dat topic te gaan postenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Buschetta het volgende:
Geloven jullie er nou echt in ? Of zijn jullie echt te stom om te zien dat DGK alleen maar bestaat om mensen die geen leven hebben te vermaken ? Hoe kan je langer als 1 minuut naar zo'n wanstaltig programma kijken ? Is er dan echt niets meer in jullie wereld dan TV en het analyseren van figuren die in de schijnwerpers willen staan ook al kunnen ze niets en hebben ze nooit wat gepresteerd in hun leven ? Echt triest.
idd, dat is wat ik dus ook dacht, alleen zit ik met die tijdstippen van stemmen en 24 uur afloop...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En DAT is volgens mij precies waar Jaap op hoopt: dan wordt ie er de volgende donderdag
uitgestemd en heeft ie EN 10.000 kadoo, EN 10.000 borg terug !!![]()
Nog een kleine toevoeging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee! Het is me nu volkomen duidelijk!!! Thanks a lot!![]()
![]()
markisboer:nadia is niksquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia: "Lieke is zo niks." En wat betreft haar persoontje?![]()
hear hear. Geslaagde gimmickkloonquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou als je net zo leip blijft posten als dgk_fan welkom...![]()
Duidelijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nog een kleine toevoeging.
Vanuit Jaaps point of view, wil hij iemand als laatste persoon die hij vertrouwt. Als hij moet vertrekken wil hij wel per se dat geld meenemen natuurlijk. Die laatste persoon kan het nog altijd verneuken door de 24 uur te laten aflopen en hem met niks naar huis te sturen.
Je kwam altijd overtuigend over, maar ik wist dat je niet serieues was.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:41 schreef PeterNB het volgende:
Kan me niet voorstellen dat zo'n ontzettende LOSER fans kan hebben !!
Ik onderschrijf je verhaal voor het grootste deel. Maar ja, als je het nu toch leuk vindt om te volgen. Dan moet ik maar dom zijn, het is niet anders.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Buschetta het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Dus maar de 24 uur van jaap gaan pas in NA een interview met de psycholoog toch?
Als dat zo is, zit Jaap toch op rozen?
Het enige wat ik betreffende Dennis heb gedaan zijn mijn WERKELIJKE gevoelensquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kwam altijd overtuigend over, maar ik wist dat je niet serieues was.
hahaha, briljant hoor... je was wel vét irritant.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het enige wat ik betreffende Dennis heb gedaan zijn mijn WERKELIJKE gevoelens
t.o.v. hem IN SPIEGELBEELD hier opgeschreven..................
(kan je nagaan wat een hekel ik aan die gozer heb)
Nee gaat in na de aanvraag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:49 schreef Sonique het volgende:
Dus maar de 24 uur van jaap gaan pas in NA een interview met de psycholoog toch?
Als dat zo is, zit Jaap toch op rozen?
Hoeft niet als de 24 uur pas ingaan na het gesprek van de psych...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:50 schreef diedirk het volgende:
ALs Jaap gewoon slim is trekt hij straks ,stil, de 24 uur in en vraagt hem vervolgens weer aan......
Duurt no wel 3 weken tot de ontslagronde... Lieke kan allang thuiszitten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoeft niet als de 24 uur pas ingaan na het gesprek van de psych...
Over 24 uur moeten de deelnemers Jaap de 10000 euro gunnen.
Doen ze dat niet, trek Jaap z'n 24 in
Doen ze dat wel, trekt hij ook z'n 24 uur in en scored 10000 euro.
De rest vraagt ontslagronde aan voor Jaap, en jaap wil echt weg en dus stemmen Huub en Lieke ook VOOR.
Jaap verlaat de kooi met 20000 euro's
Butler Kim is echt zeer lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:54 schreef rooie3 het volgende:
Hoop echt dat ze er een vriendin voor Lieke in gooien.Brian en Amanda hebben nu zat steun gehad.
Heb het liefst Kim.
Huub zei altijd: Ik ben pas zeker als de miljonair de poort uit is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
De rest vraagt ontslagronde aan voor Jaap, en jaap wil echt weg en dus stemmen Huub en Lieke ook VOOR.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef chufi het volgende:
De beste optie voor Jaap is inderdaad om zn 24-uur in te trekken en gelijk weer een nieuwe aan te vragen, dan kan ie rustig de stemming afwachten en zn geld pakken voor whoever en daarna zn 24 intrekken
Dit bleek niet waar te zijn. De 24 uur gaat in op het moment van het telefoontje.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
.....
Dat was foute voorlichting.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het is een spelletje en geen protest... dus een totaal andere situatie lijkt me.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
toen brian, bart en natasia collectief 24 uur aanvroegenw erd er gesteld dat er niet meer zomaar 24 uur kon worden aangevraagd, deed men dat toch, dan werd t onherroepelijk.
als die regel niet veranderd is kan hij dus niet intrekken en opnieuw aanvragen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was foute voorlichting.
De 24 uur gaan in als je die aanvraagt.
Maar hij kan vannacht gewoon zijn bed uitgaan, de 24 uur intrekken. Even een glaasje water drinken, en de 24 uur weer aanvragen.
Een schaker zou daar aan moeten denken![]()
t is spelen met de 24 uur. als de regel nog geldt ligt hij eruit als t voor de 2e keer aanvraagt. maar t ligt aan wat achter wil, de regels passen ze aaan aan hoe zij t willen spelenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een spelletje en geen protest... dus een totaal andere situatie lijkt me.
Ah kijk eens aan. Dat is ook weer duidelijk dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
00:02 - Stemming gaat door!
"Beste Miljonairs jullie hebben unaniem besloten om deze stemming door te laten gaan. Jullie krijgen 48 uur de tijd om te beslissen voor wie dit bedrag bestemd is", aldus de plasmaboy. Nadat de plasmaboy vertrokken is breekt de discussie los. “Als jij ons kan overtuigen dat je echt weggaat, mag je hem van mij meenemen. Maar dan moet je ons wel overtuigen”, oppert Brian. Jaap heeft het zichtbaar moeilijk. Zal hij echt weggaan?
zaterdag om 00:02 loopt de stemming dus af. (even voor de duidelijkheid)
Vrijdag 23:59 loopt de 24 uur af
Vandaag wel volgens het telefoontje naar Huub., want die kreeg het telefoontje en het gesprek werd gesound-locked en duurde langer dan die ene mededeling ...quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit bleek niet waar te zijn. De 24 uur gaat in op het moment van het telefoontje.
00.02 lijkt me de tijd dat het bericht gepost is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
"Beste Miljonairs jullie hebben unaniem besloten om deze stemming door te laten gaan. Jullie krijgen 48 uur de tijd om te beslissen voor wie dit bedrag bestemd is", aldus de plasmaboy. Nadat de plasmaboy vertrokken is breekt de discussie los. “Als jij ons kan overtuigen dat je echt weggaat, mag je hem van mij meenemen. Maar dan moet je ons wel overtuigen”, oppert Brian. Jaap heeft het zichtbaar moeilijk. Zal hij echt weggaan?
Het schijnt dat ze iedere maand een nieuw contract moeten tekenen. Als dat deze maand niet in het contract staat, dan komt die er wel mee weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
toen brian, bart en natasia collectief 24 uur aanvroegenw erd er gesteld dat er niet meer zomaar 24 uur kon worden aangevraagd, deed men dat toch, dan werd t onherroepelijk.
als die regel niet veranderd is kan hij dus niet intrekken en opnieuw aanvragen
Dit is de tijd van de weblog dame/man !! Meestal zit daar een behooorlijke tijd tussen werkelijkheid en logquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
als ze willen komt hij ermee weg, of t nou wel of niet op papier staat. als ze niet willen komt hij er niet mee weg. de enige regel die geldt is: de redactie bepaalt ter plekke wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze iedere maand een nieuw contract moeten tekenen. Als dat deze maand niet in het contract staat, dan komt die er wel mee weg.
O, o, o, wat is het spannend. Volgens de berekeningen gaat Jaap het op 3 minuten verliezen. En dan gaat Jaap dus echt wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij mag je onbeperkt je 24 uur aanvragen... het is duidelijk dat je de tweede keer niet verplicht hoeft te vertrekken... Op een gegeven moment gaat het wel je geloofwardigheid aan tasten zoals Jaap gisteren ook zei: Wil je dan echt weg, staan er geen fakkels en geen auto die komt halen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
t is spelen met de 24 uur. als de regel nog geldt ligt hij eruit als t voor de 2e keer aanvraagt. maar t ligt aan wat achter wil, de regels passen ze aaan aan hoe zij t willen spelen
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij mag je onbeperkt je 24 uur aanvragen... het is duidelijk dat je de tweede keer niet verplicht hoeft te vertrekken... Op een gegeven moment gaat het wel je geloofwardigheid aan tasten zoals Jaap gisteren ook zei: Wil je dan echt weg, staan er geen fakkels en geen auto die komt halen...
yups, afleiden met een jaap die toch nooit weg zal gaan. te dom voor woorden, maar ze lijken er in te slagenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
En die vuile rat zit er nog steeds.Toch knap dat ze ons zo afgeleid hebben.
Jaap moet nu zn 24 intrekken en dan morgenochtend bv weer opnieuw aanvragen. En dan gelooft iedereen dat zn 24-uur nog staat als ze het navragen. Stemming 100% door laten gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:04 schreef Py het volgende:
[..]
O, o, o, wat is het spannend. Volgens de berekeningen gaat Jaap het op 3 minuten verliezen. En dan gaat Jaap dus echt weg![]()
Je zou die klok toch tegen een douchewand gooien om maar niet te vergeten hoe erg het was![]()
De problemen rond die collectieve 24-uurs aanvraag destijds was heel wat anders. De redactie maakte toen bezwaar omdat ze Anita lieten opdraven terwijl ze al besloten hadden die aanvraag in te trekken. Anita had een heel flauw gesprek met Brian en daarop werd de redactie boos.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.
als ze van hem afwillen is die 2e aanvraag genoeg.
2x 24 aanvragen binnen 24 uur is dan genoeg.
als ze niet van hem afwillen mag hij er nog wel 24 aanvragen
Ik ben het ook weer zat, moet morgen ook weer werken (gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:11 schreef Sonique het volgende:
okay. Ik kap ermee, die eeuwige discussies...
Leuk hoor, maar niet nu...
Nooit eigenlijk...
Echt wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.
als ze van hem afwillen is die 2e aanvraag genoeg.
2x 24 aanvragen binnen 24 uur is dan genoeg.
als ze niet van hem afwillen mag hij er nog wel 24 aanvragen
Een mogelijkheid iid dat er een achterban belt. Moet altijd nog wel langs de FEBO. Anders moet ie sneaky intrekken morgen avond , maar off-streams is ook mogelijk.. Bwian kan het ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Overigens gaat Jaap echt niet riskeren z'n 24 uur stiekum in te trekken... want als ie dat zou doen moeten ze het de streamers laten zien.... (geloofwaardigtheid kuch kuch enzo).... Dat er vandaag iemand de villa inkomt of een Collectcall oid die het zal verraden lijkt me te groot.
De tijdstippen zijn goed bepaalt en vergeet niet dat de Febo Jaap belde en Jaap toen ze 24 uur aanvraag en de klok van de 48 uurs stemming in beeld kwam.
klopt de situatie is anders , maar te is een stok waar ze mee kunnen slaan als ze van hem af willen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De problemen rond die collectieve 24-uurs aanvraag destijds was heel wat anders. De redactie maakte toen bezwaar omdat ze Anita lieten opdraven terwijl ze al besloten hadden die aanvraag in te trekken. Anita had een heel flauw gesprek met Brian en daarop werd de redactie boos.
Het had niets te maken met het niet voor een tweede keer aanvragen.
Bij mij niet hoor. Heb vandaag nauwelijks gekeken, interesseerde me geen bal, ondanks dat Japie de hoofdrol speelt in deze. Ben pissed en heb elke geloofwaardigheid in de kooi verlorenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, afleiden met een jaap die toch nooit weg zal gaan. te dom voor woorden, maar ze lijken er in te slagen
Zeker als het echt in februari afgelopen is..... wat zal ie zich dan genaaid voelen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef rooie3 het volgende:
Het word een ramp als Jaap weggaat.Ook voor Jaap zelf.Hij maakt grote kans op de hoofdprijs.
Nee daar geloof ik niet in... dit is zo essentieel voor het spel dat ze dat laten zien als Jaap dat zou doen. Jaap zal dat hooguit doen als ie ziet dat het plannetje backfired. De febo heeft alles perfect getimed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Een mogelijkheid iid dat er een achterban belt. Moet altijd nog wel langs de FEBO. Anders moet ie sneaky intrekken morgen avond , maar off-streams is ook mogelijk.. Bwian kan het ook
Ook BSOL heeft het je uitgelegd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef gomi het volgende:
[..]
dan heb je een ander regelboekje dan ik heb
Dan zweefde Sylvia toch nog wat aangenamer (en ik kon het bij haar ook niet harden)quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
Wat is Lieke aan het zweven zeg. Ze is zeker weer zo'n reikiboekie aan het lezen?
yups, de febo speelt t hele spel mee, is voor hun leuke tv ws en t leidt de aandacht af van brianquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee daar geloof ik niet in... dit is zo essentieel voor het spel dat ze dat laten zien als Jaap dat zou doen. Jaap zal dat hooguit doen als ie ziet dat het plannetje backfired. De febo heeft alles perfect getimed.
Ze heeft zeker een nieuw woordje van Anita gekregen:"Oplader"quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef schatje het volgende:
Wat is Lieke aan het zweven zeg. Ze is zeker weer zo'n reikiboekie aan het lezen?
Dat doet ze om Huub te pesten?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:15 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke.ik ben een beetje op.
Lekker voor Huub zeg.
[ afbeelding ]
en daar heeft ook een antwoord op gestaan.quote:
Die 50.000 euro is een verhaal wat Jaap in de Party heeft geschreven... Jaap heeft on cam toegegven dat ie het uit z'n duim heeft gezogen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Jaap gaat, dan gaat hij niet met lege handen. Hij weet wanneer het spel zal stoppen, hij wil geld zien voordat hij vertrekt voor zijn inzet. En dat is hem natuurlijk ook geboden, mocht hij vertrekken. Dit hele spel is doorgestoken kaart. Sylvia heeft haar geld terug gehad en ook Eric. En ik geloof op zeker dat Eric nooit 50.000 euro heeft gewonnen (zoals destijds gezegd) in het casino, maar wel dat hij die meegekregen heeft bij zijn vertrek. Ook Syliva is zo het lijkt de bloemetjes flink buiten aan het zetten en heeft denk ik ook een forse oprotpremie ontvangen.
Nee.... <zucht>quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:14 schreef gomi het volgende:
[..]
klopt de situatie is anders , maar te is een stok waar ze mee kunnen slaan als ze van hem af willen.
zuch, je wilt niet zo, maar dat doet niets af aan t feit dat t wel zo is. zuchtquote:
In ieder geval hebben ze geld gekregen, dat was destijds voor mij wel duidelijk. Ze zijn er uit geschreven en daar heeft wat tegenover gestaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Die 50.000 euro is een verhaal wat Jaap in de Party heeft geschreven... Jaap heeft on cam toegegven dat ie het uit z'n duim heeft gezogen.
Inderdaad, dat is zwaar klote, maar zoals we allen hier inmiddels wel weten,quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
En die vuile rat zit er nog steeds.Toch knap dat ze ons zo afgeleid hebben.
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat hij 'Jaap en Lieke one way Prozac ziet nemen'. Direkt daarna roept hij 'Sorry! Sorry!'.
Ik hoorde eerder ook al iets over Jaap en een pil. Slikken ze misschien echt?
weet niet of dat wel zo is, natasia bv bedelt nu om geld voor een telefonisch interviewquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze geld gekregen, dat was destijds voor mij wel duidelijk. Ze zijn er uit geschreven en daar heeft wat tegenover gestaan.
Japio had een vitamine pil. Brian en Amanda dachten dat het iets anders was ..... Niet dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat hij 'Jaap en Lieke one way Prozac ziet nemen'. Direkt daarna roept hij 'Sorry! Sorry!'.
Ik hoorde eerder ook al iets over Jaap en een pil. Slikken ze misschien echt?
Zo zo, antidepressiva als snoepjes de villa in gooien. Dat vermoeden is bij Brian altijd al sterk, maar Jaap is nieuw voor me. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.
Huub ziet de bui overigens hangen. Jaap weg, Lieke weg.......en dus.........Huub weg
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet of dat wel zo is, natasia bv bedelt nu om geld voor een telefonisch interview
Zou goed kunnen dat het in de categorie anti depressiva valt. Maar om die reden is het niet verstrekt, althans, zo heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo, antidepressiva als snoepjes de villa in gooien. Dat vermoeden is bij Brian altijd al sterk, maar Jaap is nieuw voor me. Bedankt.
wat wil je als je enige 2 medespelers dreigen op te stappen, je een jaar van je leven hebt opgegeven en een kans op een miljoen voor je neus voorbij gaat doordat je enige backups opstappen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef schatje het volgende:
Wat een zeikwijf zeg. En Huub trek ik ook niet de laatste paar dagen. Hij laat zich zo kennen.
En geen EXIT voor Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.
Huub ziet de bui overigens hangen. Jaap weg, Lieke weg.......en dus.........Huub weg
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.
dat zijn haar verhalen. ze had gedacht dat al dat geld dat ze in de tussentijd zou blijven wachten op haar. dat is gewoon opgegaan aan huur en eten en al die gewone dingen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.
Oh, geen antidepressivum dus. Dat Brian en Amanda zoiets dan wel denken, zegt veel over onze vermoedens omtrent Brians eigen gebruik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio had een vitamine pil. Brian en Amanda dachten dat het iets anders was ..... Niet dus.
zegt ze idd, maar ze mist voornamelijk een oplader om hier mee te kunnen dealen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Lieke's grootste probleem is toch haar enorm zere benen? Daar is ze toch het meest down door?
denk ik wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Lieke's grootste probleem is toch haar enorm zere benen? Daar is ze toch het meest down door?
yups en in januari had ze t nog over 1100 euro waar ze zo moeilijk over deed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het in de categorie anti depressiva valt. Maar om die reden is het niet verstrekt, althans, zo heb ik begrepen.
In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.
niet van 40K, dan kom je niet in aanmerling voor bijstand lijkt mequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.
waarom is ie boos?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
nixje is boos, acchhhhhhh![]()
En Amanda hou op met dat baby-gekreis![]()
ze kreeg toch 1 van de hoogste toelage (OF HOE JE HET OOK NOEMT) van de gouden kooi van alle bewoners?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.
Dat had hij kunnen voorzien... als hij enige interst in die personen had getoond... Maar Huub is ikke ike ikke:egoistisch ingesteld... Ik heb geen medelijden met hem, zelfs al mag ik hem....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat wil je als je enige 2 medespelers dreigen op te stappen, je een jaar van je leven hebt opgegeven en een kans op een miljoen voor je neus voorbij gaat doordat je enige backups opstappen.
Ja. om de huur te betalen, kinderen te kleden en voeden. Lijkt me sterk dat ze daar 40.000 van heeft gespaard in 9 maanden, zeker gezien haar bestedingspatroon.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze kreeg toch 1 van de hoogste toelage (OF HOE JE HET OOK NOEMT) van de gouden kooi van alle bewoners?
Serotonine toch of zoietsquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.
Japie heeft toch endorfine pillen gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.
Zal het WW geweest zijn dan ? Duim: 3 kerels a 100 E per nacht is 300.. Nou dan haalt ze de max WW grens makkelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.
Ja precies, dat eerste hoorde ik dus ook half en half.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.
hier ben ik het 100% mee eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat had hij kunnen voorzien... als hij enige interst in die personen had getoond... Maar Huub is ikke ike ikke:egoistisch ingesteld... Ik heb geen medelijden met hem, zelfs al mag ik hem....
Dat kon ik natuurlijk weer niet horen. Nadia en nix stonden te fluisteren, kregen een waarschuwing dat ze moesten stoppen met fluisteren. Nadia zegt, hoe vaak moe ik nou nog zeggen dat ik ruimte nodig heb en nix wordt pissig en gaat naar bed. Nadia ook boos en zegt dat hij dood kan vallen en roept even later boos door de slaapkamer:"Waarom doe je zo ???"quote:
Dat zit volgens mij weer in anti depressiva. Het klinkt wel bekend in de oren. Kan dus goed zijn.quote:
ok tanxquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat kon ik natuurlijk weer niet horen. Nadia en nix stonden te fluisteren, kregen een waarschuwing dat ze moesten stoppen met fluisteren. Nadia zegt, hoe vaak moe ik nou nog zeggen dat ik ruimte nodig heb en nix wordt pissig en gaat naar bed. Nadia ook boos en zegt dat hij dood kan vallen en roept even later boos door de slaapkamer:"Waarom doe je zo ???"
Pfoei... ik weet er ook weinig van. Ik dacht dat feromonen en endorfinen dicht bij elkaar lagen. Nou ja, in elk geval zou ik het wel snappen als Jaap zijn pretstoffen wat beter worden gereguleerd zodat hij gemotiveerd blijft af te vallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japie heeft toch endorfine pillen gehad.
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.quote:
Ja, maar ze was ook al geen bijstandsmoeder meer, ze had een soort van dienstverband met DGK. En met al dat geld kreeg zo sowieso geen bijstand meer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Maximaalvermogen?
http://smallingerland.rec(...)inhoud/index/pid/454
Uw situatie Maximale vermogen
U heeft geen partner en geen kinderen jonger dan 18 jaar waarvoor u kinderbijslag kunt ontvangen ¤ 5.245,00
U heeft geen partner, maar wel een of meer kinderen jonger dan 18 jaar ¤ 10.490,00
U heeft een partner ¤ 10.490,00
het wordt nu wel beangstigend... zoals we het eens zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.
Sorry ik heb alleen maar opgezocht wat een bjistandsmoedertje mag hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook al geen bijstandsmoeder meer, ze had een soort van dienstverband met DGK. En met al dat geld kreeg zo sowieso geen bijstand meer.
Aan het eind van de rit blijken we broer en zus te zijn en het altijd al goed met elkaar hebben kunnen vinden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
het wordt nu wel beangstigend... zoals we het eens zijn tegenwoordig![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb alleen maar opgezocht wat een bjistandsmoedertje mag hebben.
Maar een onderzoekje van de recherche van de SD lijkt me geen kwaad kunnen...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, de wind begint lekker door te halen hier, ik ga lekker onder m'n dekbed en in stilte genieten van rammelende dakpannen en het ruisende geluid van zwiepende bomen........![]()
Slaap lekker!! Tot morgen!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, de wind begint lekker door te halen hier, ik ga lekker onder m'n dekbed en in stilte genieten van rammelende dakpannen en het ruisende geluid van zwiepende bomen........![]()
truste broertjequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jij die iets positiefs over huub zegt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.
Ik heb een voorgevoel dat hij er gewoon uitgaat.. gevolgd door Lieke en dan is het logisch dat Brian wint!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Als Jaap vlak voor het aflopen van de 48/24 uur, zeg een 5 of 10 minuten daarvoor, zijn 24 uur intrekt...dan kan er geen collect-call meer binnen komen.
Dat zou heel slim van hem zijn.
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Als Jaap vlak voor het aflopen van de 48/24 uur, zeg een 5 of 10 minuten daarvoor, zijn 24 uur intrekt...dan kan er geen collect-call meer binnen komen.
Dat zou heel slim van hem zijn.
Desii,quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef Desii het volgende:
[..]
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.
Het is idd het slimste als hij het advies van nmns opvolgt en hem vanacht intrekt en daarna weer terug aanvraagt......
Als ze bellen loopt hij nog, maar niet tot 1 voor 12, maar bv tot 4 uur snachts.... Kan Japie hem na de stemming makelijk terug intrekken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef Lady-night het volgende:
Niet vergeten he...
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51655&sess=2832
ik weet het niet zeker maar je 24 uur mag je geloof ik maar twee keer aanvragen en de tweede keer zou automatisch exit zijn ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef Desii het volgende:
[..]
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.
Het is idd het slimste als hij het advies van nmns opvolgt en hem vanacht intrekt en daarna weer terug aanvraagt......
Als ze bellen loopt hij nog, maar niet tot 1 voor 12, maar bv tot 4 uur snachts.... Kan Japie hem na de stemming makelijk terug intrekken
Endorfinen zijn een pijnstillers die door het eigen lichaam aangemaakt word bij inspanning, bijvoorbeeld bij sporten. Ook het eten van chocola schijnt endorfine vrij te maken Feromonen zijn stoffen die door het lichaam worden uitgescheiden en een effect hebben op anderen. Ze zijn niet verwant.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfoei... ik weet er ook weinig van. Ik dacht dat feromonen en endorfinen dicht bij elkaar lagen. Nou ja, in elk geval zou ik het wel snappen als Jaap zijn pretstoffen wat beter worden gereguleerd zodat hij gemotiveerd blijft af te vallen.
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat ik het niet snapte.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef pullup het volgende:
De verhaallijn met die exit van Jaap is niet te volgen als je zoals ik te weinig hebt gekeken de laatste dagen.
En zo te lezen is het ook vrijwel onmogelijk om precies te begrijpen wat er aan de hand is als je wel hebt gekeken.
Dat maakt het niet erg interessant om te puzzelen. Het ziet er gewoon erg opgeklopt iuit
Ja, want Jaap is een schaker en Jaap kan blindschaken. Jaap is een meester in het spel en denkt 100 stappen vooruit. Hallo, kap daar toch eens mee. Jannes van der Wal en Bobby Fischer waren ook meesters in hun spel maar sociaal totale mankpoten. En ze waren te stom om te bedenken dat ze de volgende dag ook iets te vreten nodig hadden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:16 schreef Verida het volgende:
Jaap kennende heeft hij allang een aantal zetten vooruit gedacht en gebeurt er dus niets,
Daar hoop ik echt op!! Ow ow.. wat zal Amanda dán over de zeik zijn!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als Jaap blijft en de poen krijgt op een slinkse manier.
Goedemorgenquote:
Of laat Brian ze elke keer als ze hun zender vergeten, naar de douche dirigeren voor een wake-up call. Geweldloos, ludiek en Brian kan zich weer profileren als wereldverbeteraar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
Een creatieve sanctie, zoals het verplicht opruimen van de keuken, voor iedere keer dat er gefluisterd wordt of de zender vergeten wordt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of laat Brian ze elke keer als ze hun zender vergeten, naar de douche dirigeren voor een wake-up call. Geweldloos, ludiek en Brian kan zich weer profileren als wereldverbeteraar.
Volgens mij heeft hij die van een fan gekregen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Sinds wanneer draagt Huub een kettinkje?
Volgens mij na het optreden in Gemert. Althans, vanaf toen viel het me op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Dat haar van Amanda is echt een DRAMAquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Zo, Amanda ook weer klaar voor een nieuwe dag......een plensje water in haar gezicht en make-uppen maar.
Ze is in al die tijd volgens mij nog geen één keer bijgeknipt, nog niet de puntjes en haar eigen haar wordt alleen maar korter. Magic hair!quote:
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Oké! Vind het gp.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.
Ding is van hem zelf. Hij moest hem afgeven toen hij de kooi in kwam (alle keren), maar heeft hem nu dus toch de villa in gekregen.
Hij moest hem afgeven omdat Brian al een ketting en oorbellen had.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.
Ding is van hem zelf. Hij moest hem afgeven toen hij de kooi in kwam (alle keren), maar heeft hem nu dus toch de villa in gekregen.
Juistem, daar heb je helemaal gelijk in, wat dat betreft wordt Jaap veel te hoog ingeschat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, want Jaap is een schaker en Jaap kan blindschaken. Jaap is een meester in het spel en denkt 100 stappen vooruit. Hallo, kap daar toch eens mee. Jannes van der Wal en Bobby Fischer waren ook meesters in hun spel maar sociaal totale mankpoten. En ze waren te stom om te bedenken dat ze de volgende dag ook iets te vreten nodig hadden.
och, ik wacht nog maar op de exit van Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef itsme het volgende:
Zo mooi gedaan febo.
iedereen praat nog alleen maar over jaap en zijn eventeule vertrek!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik kan nu dus opmaken dat al de opdrachten aan Amanda en Nada van de Redactie komen, dus dan is John de Mol en Hoer Flens niets anders dan hele laffe Pooiers! van 2 jong vrouwen ofwel meisjes, amada zelf van 19 met een IQ van een kind van 13 jaar! aiaiaiaiaiai John de Mol en Flens!
Is er geen bliksem voorspeld en werkt zo'n golfclub niet als een uitstekende geleider?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda gaan golfen, dat de storm en regen op hun neer moge dalen in alle hevigheid!
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef STAP01 het volgende:
Heel even (en dan bedoel ik echt een fractie van een seconde) had ik het gevoel dat de liefde van Brain naar Amanda niet gespeeld was. Toen ik Brain richting Amanda zag tijdens de "streamlock" (volgen Brian) ben ik overtuigd dat hij geen flikker om haar geeft en dat het uit is zodra het programma is afgelopen.
En de bomen en de golfballen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda gaan golfen, dat de storm en regen op hun neer moge dalen in alle hevigheid!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51694&sess=2832
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda oefent alvast voor het kerstconcert met de Jostiband.
Die logopedie oefeningen hebben geen enkel nut, zolang dat mokkel van die achterlijke gilletjes blijft uitbrakenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda oefent alvast voor het kerstconcert met de Jostiband.
Volgens mij Jaco voor Jaapquote:
Goedemorgen en ja Jacco is leukquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Sonique het volgende:
Ow, dat lekkere ding is er weer![]()
Mogûh trouwens!
Ik heb hem gekeken, echt een walgelijk mannetje èn een walgelijk onderdanig meisje. Maareh..... waar is Bwian nou zo boos over?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51694&sess=2832
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Sonique het volgende:
Ow, dat lekkere ding is er weer![]()
Mogûh trouwens!
Hij is pissed op Dennix omdat hij nix doet in dat hok.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, echt een walgelijk mannetje èn een walgelijk onderdanig meisje. Maareh..... waar is Bwian nou zo boos over?
Niks meer van gehoord.Het programma zal wel weer mails hebben gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Dark het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat interview dat Brian zou hebben voor het programma Spraakmakers?
Is dat al geweest?
Gelukkig leert ze snel te luisteren naar haar heer en meester. Brian én achter mogen blij zijn met zo'n gehoorzame Amanda. Zo hoort het! Nog 500 cp's voor Brian, de wijventemmer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:11 schreef Dark het volgende:
Manny wil voor de 2de keer het zelfde liedje van Blof luisteren en Brian zegt, dat ze een ander liedje op moet zetten, Amanda gehoorzaamt gedwee.
Ah thanx. Dat had ik er niet zelf uitgehaald, ik begreep er geen reet van waarom hij zo deed. Maar dit is een zeer legitieme reden voor de goede sint B.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is pissed op Dennix omdat hij nix doet in dat hok.
Hij doet zelf ook nix maar dat vergeet hij voor het gemak maar even. ( behalve zijn vriendin alle hoeken van de douchecabine laten zien natuurlijk)
1x dat kut nummer is ook wel genoeg, toch!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:11 schreef Dark het volgende:
Manny wil voor de 2de keer het zelfde liedje van Blof luisteren en Brian zegt, dat ze een ander liedje op moet zetten, Amanda gehoorzaamt gedwee.
quote:10:38 - Iets gemist?
De relatie tussen Amanda en Brian lijkt helemaal goed te zitten. De twee zitten wat te dollen. “Cavalli”, zegt Brian als hij de krant ziet. Gister was er een exclusieve lijn van de bekende modeontwerper te verkrijgen bij de H&M. In de krant staat een grote afbeelding met mensen die gister de H&M bestormden. “Je hebt wat gemist dame”, zegt de Antilliaan tegen zijn vriendin. “De blondine reageert hier nonchalant op en lijkt zoiets te hebben van, 'hoezo ik ben toch Miljonair'. “Bijtend en krabbend gingen de mensen elkaar te lijf”, citeert Brian uit de krant. “Elk zelfrespecterend persoon doet dat toch niet”, reageert Huub. Alsof in De Gouden Kooi iedereen altijd zo lief met elkaar omgaat…
Ze hoeft toch alleen maar Brian para te maken dan krijgen jullie weer een streamlock en dan heeft ze haar tv momentje weer gehad, kan ze een boodschappenlijstje inleveren met Cavalli spullen en krijgt ze op z'n minst die mooie creme smoking, toch?quote:
True love.quote:
Jij snapt hoe het werkt, in de Zooi!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:23 schreef kahaarin het volgende:
Ze hoeft toch alleen maar Brian para te maken dan krijgen jullie weer een streamlock en dan heeft ze haar tv momentje weer gehad, kan ze een boodschappenlijstje inleveren met Cavalli spullen en krijgt ze op z'n minst die mooie creme smoking, toch?
En hij mag dan weer cp's en een uitje/gitaarles oid.
Mooi hoe ze, door creatief met het woord boodschap te spelen, de boosheid van Jacco in de kop terug laten komen.quote:11:13 - De booschap is over gekomen...
“Het is toch te zot voor woorden dat jullie het nu niet gewoon kunnen doen. Presenteren is doen”, gaat de wat geïrriteerde leraar verder. Jaco wil dat de drie nu de liveshow doen. Na wat gesputter van de Briellenaar verlaat Jaap toch het kantoor om zijn tekst te halen. De boodschap van Jaco lijkt dus zijn overgekomen. Kom op jongens stel jullie docent niet teleur!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt hoe het werkt, in de Zooi!
Ook vanuit deze non-streamer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:30 schreef kahaarin het volgende:
Ik begin het door te krijgen, hoe houden de streamers het vol....
![]()
Respect en bedankt voor de verslagen!
![]()
Dat waren waarschijnlijk haar eigen afgerukte extentions, ze mag blij zijn dat ze zelf niet uit dat putje gehaald hoefde te wordenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:49 schreef Dark het volgende:
Iedereen applaus voor Amanda, ze heeft haren uit het doucheputje gehaald!
En ik maar denken...volgens mij mis ik wat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef Dark het volgende:
Dennis ligt een mooi stukje tv te maken op de bank in de chill, met een sudokupuzzel, waarbij hij af en toe schalks in de camera kijkt
Jawel hoor! Hij ligt verleidelijk te wezen in de Chillquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:51 schreef T-lex het volgende:
[..]
En ik maar denken...volgens mij mis ik wat.Waarom staat die camera op Nix.
Maar hij doet dus gewoon echt niks.Leuke streams zeg...
![]()
Werdt wel tijd na de mishandeling van Brian. De helft van haar extentions had hij eruit gerukt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:49 schreef Dark het volgende:
Iedereen applaus voor Amanda, ze heeft haren uit het doucheputje gehaald!
Nu je het zegt, haalt een beetje de aandacht weg van die rotkop van d'r inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:52 schreef pullup het volgende:
Dat heeft wel wat zo, Lieke met die krullenkop![]()
Ik vind het niks, ze krijgt er een bolle kop van. D'r ogen staan al zo dicht bij elkaar...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nu je het zegt, haalt een beetje de aandacht weg van die rotkop van d'r inderdaad.
Zeker een vooruitgang.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |