In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.
niet van 40K, dan kom je niet in aanmerling voor bijstand lijkt mequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.
waarom is ie boos?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
nixje is boos, acchhhhhhh![]()
En Amanda hou op met dat baby-gekreis![]()
ze kreeg toch 1 van de hoogste toelage (OF HOE JE HET OOK NOEMT) van de gouden kooi van alle bewoners?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.
Dat had hij kunnen voorzien... als hij enige interst in die personen had getoond... Maar Huub is ikke ike ikke:egoistisch ingesteld... Ik heb geen medelijden met hem, zelfs al mag ik hem....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
wat wil je als je enige 2 medespelers dreigen op te stappen, je een jaar van je leven hebt opgegeven en een kans op een miljoen voor je neus voorbij gaat doordat je enige backups opstappen.
Ja. om de huur te betalen, kinderen te kleden en voeden. Lijkt me sterk dat ze daar 40.000 van heeft gespaard in 9 maanden, zeker gezien haar bestedingspatroon.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze kreeg toch 1 van de hoogste toelage (OF HOE JE HET OOK NOEMT) van de gouden kooi van alle bewoners?
Serotonine toch of zoietsquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.
Japie heeft toch endorfine pillen gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.
Zal het WW geweest zijn dan ? Duim: 3 kerels a 100 E per nacht is 300.. Nou dan haalt ze de max WW grens makkelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
In de berichten stond steeds 40.000. Ik geloof overigens niet dat je bijstand krijgt als je 40.000 ergens hebt rondslingeren.
Ja precies, dat eerste hoorde ik dus ook half en half.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht vanavond te horen dat het was om zijn wisselende stemming een beetje gelijkmatig te houden zodat hij niet weer terugvalt in z'n schranspatroon. Dat hoorde ik Huub zeggen. Daarnaast dacht ik iets gehoord te hebben van een gesprek tussen Jaap en Huub waar het over feronen?? of zoiets ging. Het stofje dat je goed doet voelen als je bijvoorbeeld chocolade eet.
hier ben ik het 100% mee eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat had hij kunnen voorzien... als hij enige interst in die personen had getoond... Maar Huub is ikke ike ikke:egoistisch ingesteld... Ik heb geen medelijden met hem, zelfs al mag ik hem....
Dat kon ik natuurlijk weer niet horen. Nadia en nix stonden te fluisteren, kregen een waarschuwing dat ze moesten stoppen met fluisteren. Nadia zegt, hoe vaak moe ik nou nog zeggen dat ik ruimte nodig heb en nix wordt pissig en gaat naar bed. Nadia ook boos en zegt dat hij dood kan vallen en roept even later boos door de slaapkamer:"Waarom doe je zo ???"quote:
Dat zit volgens mij weer in anti depressiva. Het klinkt wel bekend in de oren. Kan dus goed zijn.quote:
ok tanxquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat kon ik natuurlijk weer niet horen. Nadia en nix stonden te fluisteren, kregen een waarschuwing dat ze moesten stoppen met fluisteren. Nadia zegt, hoe vaak moe ik nou nog zeggen dat ik ruimte nodig heb en nix wordt pissig en gaat naar bed. Nadia ook boos en zegt dat hij dood kan vallen en roept even later boos door de slaapkamer:"Waarom doe je zo ???"
Pfoei... ik weet er ook weinig van. Ik dacht dat feromonen en endorfinen dicht bij elkaar lagen. Nou ja, in elk geval zou ik het wel snappen als Jaap zijn pretstoffen wat beter worden gereguleerd zodat hij gemotiveerd blijft af te vallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japie heeft toch endorfine pillen gehad.
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.quote:
Ja, maar ze was ook al geen bijstandsmoeder meer, ze had een soort van dienstverband met DGK. En met al dat geld kreeg zo sowieso geen bijstand meer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:37 schreef akveor het volgende:
Maximaalvermogen?
http://smallingerland.rec(...)inhoud/index/pid/454
Uw situatie Maximale vermogen
U heeft geen partner en geen kinderen jonger dan 18 jaar waarvoor u kinderbijslag kunt ontvangen ¤ 5.245,00
U heeft geen partner, maar wel een of meer kinderen jonger dan 18 jaar ¤ 10.490,00
U heeft een partner ¤ 10.490,00
het wordt nu wel beangstigend... zoals we het eens zijn tegenwoordigquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |