In ieder geval hebben ze geld gekregen, dat was destijds voor mij wel duidelijk. Ze zijn er uit geschreven en daar heeft wat tegenover gestaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Die 50.000 euro is een verhaal wat Jaap in de Party heeft geschreven... Jaap heeft on cam toegegven dat ie het uit z'n duim heeft gezogen.
Inderdaad, dat is zwaar klote, maar zoals we allen hier inmiddels wel weten,quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
En die vuile rat zit er nog steeds.Toch knap dat ze ons zo afgeleid hebben.
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat hij 'Jaap en Lieke one way Prozac ziet nemen'. Direkt daarna roept hij 'Sorry! Sorry!'.
Ik hoorde eerder ook al iets over Jaap en een pil. Slikken ze misschien echt?
weet niet of dat wel zo is, natasia bv bedelt nu om geld voor een telefonisch interviewquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In ieder geval hebben ze geld gekregen, dat was destijds voor mij wel duidelijk. Ze zijn er uit geschreven en daar heeft wat tegenover gestaan.
Japio had een vitamine pil. Brian en Amanda dachten dat het iets anders was ..... Niet dus.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:22 schreef Disana het volgende:
Huub zegt dat hij 'Jaap en Lieke one way Prozac ziet nemen'. Direkt daarna roept hij 'Sorry! Sorry!'.
Ik hoorde eerder ook al iets over Jaap en een pil. Slikken ze misschien echt?
Zo zo, antidepressiva als snoepjes de villa in gooien. Dat vermoeden is bij Brian altijd al sterk, maar Jaap is nieuw voor me. Bedankt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.
Huub ziet de bui overigens hangen. Jaap weg, Lieke weg.......en dus.........Huub weg
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef gomi het volgende:
[..]
weet niet of dat wel zo is, natasia bv bedelt nu om geld voor een telefonisch interview
Zou goed kunnen dat het in de categorie anti depressiva valt. Maar om die reden is het niet verstrekt, althans, zo heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo, antidepressiva als snoepjes de villa in gooien. Dat vermoeden is bij Brian altijd al sterk, maar Jaap is nieuw voor me. Bedankt.
wat wil je als je enige 2 medespelers dreigen op te stappen, je een jaar van je leven hebt opgegeven en een kans op een miljoen voor je neus voorbij gaat doordat je enige backups opstappen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef schatje het volgende:
Wat een zeikwijf zeg. En Huub trek ik ook niet de laatste paar dagen. Hij laat zich zo kennen.
En geen EXIT voor Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap sinds kort wel. Om zijn "op en neer" emoties een beetje stabiel te houden. Dit in het kader van zijn afvalpoging.
Huub ziet de bui overigens hangen. Jaap weg, Lieke weg.......en dus.........Huub weg
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.
dat zijn haar verhalen. ze had gedacht dat al dat geld dat ze in de tussentijd zou blijven wachten op haar. dat is gewoon opgegaan aan huur en eten en al die gewone dingen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, die ex van haar heeft haar geplunderd.......en is met de noorderzon vertrokken.
Oh, geen antidepressivum dus. Dat Brian en Amanda zoiets dan wel denken, zegt veel over onze vermoedens omtrent Brians eigen gebruik.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio had een vitamine pil. Brian en Amanda dachten dat het iets anders was ..... Niet dus.
zegt ze idd, maar ze mist voornamelijk een oplader om hier mee te kunnen dealen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Lieke's grootste probleem is toch haar enorm zere benen? Daar is ze toch het meest down door?
denk ik wel jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Lieke's grootste probleem is toch haar enorm zere benen? Daar is ze toch het meest down door?
yups en in januari had ze t nog over 1100 euro waar ze zo moeilijk over deed.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.
Exacte bedragen weet ik niet. Daarnaast, ook een bijstandsmoeder mag een spaarrekening hebben van een x bedrag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden dat een bijstandsmoeder 40.000 euro op haar spaarrekening had staan.
Nee, snap ik. Maar BSOL zegt weer dat het niet zo is. Ik zou het niet gek vinden om de reden die jij noemt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat het in de categorie anti depressiva valt. Maar om die reden is het niet verstrekt, althans, zo heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |