Ja, want Jaap is een schaker en Jaap kan blindschaken. Jaap is een meester in het spel en denkt 100 stappen vooruit. Hallo, kap daar toch eens mee. Jannes van der Wal en Bobby Fischer waren ook meesters in hun spel maar sociaal totale mankpoten. En ze waren te stom om te bedenken dat ze de volgende dag ook iets te vreten nodig hadden.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:16 schreef Verida het volgende:
Jaap kennende heeft hij allang een aantal zetten vooruit gedacht en gebeurt er dus niets,
Daar hoop ik echt op!! Ow ow.. wat zal Amanda dán over de zeik zijn!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel lachen vinden als Jaap blijft en de poen krijgt op een slinkse manier.
Goedemorgenquote:
Of laat Brian ze elke keer als ze hun zender vergeten, naar de douche dirigeren voor een wake-up call. Geweldloos, ludiek en Brian kan zich weer profileren als wereldverbeteraar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:39 schreef Dark het volgende:
Een creatieve sanctie, zoals het verplicht opruimen van de keuken, voor iedere keer dat er gefluisterd wordt of de zender vergeten wordt.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of laat Brian ze elke keer als ze hun zender vergeten, naar de douche dirigeren voor een wake-up call. Geweldloos, ludiek en Brian kan zich weer profileren als wereldverbeteraar.
Volgens mij heeft hij die van een fan gekregen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Sinds wanneer draagt Huub een kettinkje?
Volgens mij na het optreden in Gemert. Althans, vanaf toen viel het me op.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Dat haar van Amanda is echt een DRAMAquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:52 schreef beequeen het volgende:
Zo, Amanda ook weer klaar voor een nieuwe dag......een plensje water in haar gezicht en make-uppen maar.
Ze is in al die tijd volgens mij nog geen één keer bijgeknipt, nog niet de puntjes en haar eigen haar wordt alleen maar korter. Magic hair!quote:
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Oké! Vind het gp.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.
Ding is van hem zelf. Hij moest hem afgeven toen hij de kooi in kwam (alle keren), maar heeft hem nu dus toch de villa in gekregen.
Hij moest hem afgeven omdat Brian al een ketting en oorbellen had.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Sinds Joris is geweest...die had hem meegenomen.
Ding is van hem zelf. Hij moest hem afgeven toen hij de kooi in kwam (alle keren), maar heeft hem nu dus toch de villa in gekregen.
Juistem, daar heb je helemaal gelijk in, wat dat betreft wordt Jaap veel te hoog ingeschat.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, want Jaap is een schaker en Jaap kan blindschaken. Jaap is een meester in het spel en denkt 100 stappen vooruit. Hallo, kap daar toch eens mee. Jannes van der Wal en Bobby Fischer waren ook meesters in hun spel maar sociaal totale mankpoten. En ze waren te stom om te bedenken dat ze de volgende dag ook iets te vreten nodig hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |