00.02 lijkt me de tijd dat het bericht gepost is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
00:02 - Stemming gaat door!
"Beste Miljonairs jullie hebben unaniem besloten om deze stemming door te laten gaan. Jullie krijgen 48 uur de tijd om te beslissen voor wie dit bedrag bestemd is", aldus de plasmaboy. Nadat de plasmaboy vertrokken is breekt de discussie los. “Als jij ons kan overtuigen dat je echt weggaat, mag je hem van mij meenemen. Maar dan moet je ons wel overtuigen”, oppert Brian. Jaap heeft het zichtbaar moeilijk. Zal hij echt weggaan?
zaterdag om 00:02 loopt de stemming dus af. (even voor de duidelijkheid)
Vrijdag 23:59 loopt de 24 uur af
Het schijnt dat ze iedere maand een nieuw contract moeten tekenen. Als dat deze maand niet in het contract staat, dan komt die er wel mee weg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:00 schreef gomi het volgende:
[..]
toen brian, bart en natasia collectief 24 uur aanvroegenw erd er gesteld dat er niet meer zomaar 24 uur kon worden aangevraagd, deed men dat toch, dan werd t onherroepelijk.
als die regel niet veranderd is kan hij dus niet intrekken en opnieuw aanvragen
Dit is de tijd van de weblog dame/man !! Meestal zit daar een behooorlijke tijd tussen werkelijkheid en logquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
"Beste Miljonairs jullie hebben unaniem besloten om deze stemming door te laten gaan. Jullie krijgen 48 uur de tijd om te beslissen voor wie dit bedrag bestemd is", aldus de plasmaboy. Nadat de plasmaboy vertrokken is breekt de discussie los. “Als jij ons kan overtuigen dat je echt weggaat, mag je hem van mij meenemen. Maar dan moet je ons wel overtuigen”, oppert Brian. Jaap heeft het zichtbaar moeilijk. Zal hij echt weggaan?
als ze willen komt hij ermee weg, of t nou wel of niet op papier staat. als ze niet willen komt hij er niet mee weg. de enige regel die geldt is: de redactie bepaalt ter plekke wat de regels zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze iedere maand een nieuw contract moeten tekenen. Als dat deze maand niet in het contract staat, dan komt die er wel mee weg.
O, o, o, wat is het spannend. Volgens de berekeningen gaat Jaap het op 3 minuten verliezen. En dan gaat Jaap dus echt wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:59 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij mag je onbeperkt je 24 uur aanvragen... het is duidelijk dat je de tweede keer niet verplicht hoeft te vertrekken... Op een gegeven moment gaat het wel je geloofwardigheid aan tasten zoals Jaap gisteren ook zei: Wil je dan echt weg, staan er geen fakkels en geen auto die komt halen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
t is spelen met de 24 uur. als de regel nog geldt ligt hij eruit als t voor de 2e keer aanvraagt. maar t ligt aan wat achter wil, de regels passen ze aaan aan hoe zij t willen spelen
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij mag je onbeperkt je 24 uur aanvragen... het is duidelijk dat je de tweede keer niet verplicht hoeft te vertrekken... Op een gegeven moment gaat het wel je geloofwardigheid aan tasten zoals Jaap gisteren ook zei: Wil je dan echt weg, staan er geen fakkels en geen auto die komt halen...
yups, afleiden met een jaap die toch nooit weg zal gaan. te dom voor woorden, maar ze lijken er in te slagenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef rooie3 het volgende:
En die vuile rat zit er nog steeds.Toch knap dat ze ons zo afgeleid hebben.
Jaap moet nu zn 24 intrekken en dan morgenochtend bv weer opnieuw aanvragen. En dan gelooft iedereen dat zn 24-uur nog staat als ze het navragen. Stemming 100% door laten gaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:04 schreef Py het volgende:
[..]
O, o, o, wat is het spannend. Volgens de berekeningen gaat Jaap het op 3 minuten verliezen. En dan gaat Jaap dus echt weg![]()
Je zou die klok toch tegen een douchewand gooien om maar niet te vergeten hoe erg het was![]()
De problemen rond die collectieve 24-uurs aanvraag destijds was heel wat anders. De redactie maakte toen bezwaar omdat ze Anita lieten opdraven terwijl ze al besloten hadden die aanvraag in te trekken. Anita had een heel flauw gesprek met Brian en daarop werd de redactie boos.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.
als ze van hem afwillen is die 2e aanvraag genoeg.
2x 24 aanvragen binnen 24 uur is dan genoeg.
als ze niet van hem afwillen mag hij er nog wel 24 aanvragen
Ik ben het ook weer zat, moet morgen ook weer werken (gelukkigquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:11 schreef Sonique het volgende:
okay. Ik kap ermee, die eeuwige discussies...
Leuk hoor, maar niet nu...
Nooit eigenlijk...
Echt wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
je mag niet onbeperkt aanvragen dat werd wel duidelijk met die actie van die anderen.
als ze van hem afwillen is die 2e aanvraag genoeg.
2x 24 aanvragen binnen 24 uur is dan genoeg.
als ze niet van hem afwillen mag hij er nog wel 24 aanvragen
Een mogelijkheid iid dat er een achterban belt. Moet altijd nog wel langs de FEBO. Anders moet ie sneaky intrekken morgen avond , maar off-streams is ook mogelijk.. Bwian kan het ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
Overigens gaat Jaap echt niet riskeren z'n 24 uur stiekum in te trekken... want als ie dat zou doen moeten ze het de streamers laten zien.... (geloofwaardigtheid kuch kuch enzo).... Dat er vandaag iemand de villa inkomt of een Collectcall oid die het zal verraden lijkt me te groot.
De tijdstippen zijn goed bepaalt en vergeet niet dat de Febo Jaap belde en Jaap toen ze 24 uur aanvraag en de klok van de 48 uurs stemming in beeld kwam.
klopt de situatie is anders , maar te is een stok waar ze mee kunnen slaan als ze van hem af willen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De problemen rond die collectieve 24-uurs aanvraag destijds was heel wat anders. De redactie maakte toen bezwaar omdat ze Anita lieten opdraven terwijl ze al besloten hadden die aanvraag in te trekken. Anita had een heel flauw gesprek met Brian en daarop werd de redactie boos.
Het had niets te maken met het niet voor een tweede keer aanvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |