och, ik wacht nog maar op de exit van Brian.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef itsme het volgende:
Zo mooi gedaan febo.
iedereen praat nog alleen maar over jaap en zijn eventeule vertrek!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:23 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ik kan nu dus opmaken dat al de opdrachten aan Amanda en Nada van de Redactie komen, dus dan is John de Mol en Hoer Flens niets anders dan hele laffe Pooiers! van 2 jong vrouwen ofwel meisjes, amada zelf van 19 met een IQ van een kind van 13 jaar! aiaiaiaiaiai John de Mol en Flens!
Is er geen bliksem voorspeld en werkt zo'n golfclub niet als een uitstekende geleider?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda gaan golfen, dat de storm en regen op hun neer moge dalen in alle hevigheid!
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef STAP01 het volgende:
Heel even (en dan bedoel ik echt een fractie van een seconde) had ik het gevoel dat de liefde van Brain naar Amanda niet gespeeld was. Toen ik Brain richting Amanda zag tijdens de "streamlock" (volgen Brian) ben ik overtuigd dat hij geen flikker om haar geeft en dat het uit is zodra het programma is afgelopen.
En de bomen en de golfballen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
Brian en Amanda gaan golfen, dat de storm en regen op hun neer moge dalen in alle hevigheid!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51694&sess=2832
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda oefent alvast voor het kerstconcert met de Jostiband.
Die logopedie oefeningen hebben geen enkel nut, zolang dat mokkel van die achterlijke gilletjes blijft uitbrakenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda oefent alvast voor het kerstconcert met de Jostiband.
Volgens mij Jaco voor Jaapquote:
Goedemorgen en ja Jacco is leukquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Sonique het volgende:
Ow, dat lekkere ding is er weer![]()
Mogûh trouwens!
Ik heb hem gekeken, echt een walgelijk mannetje èn een walgelijk onderdanig meisje. Maareh..... waar is Bwian nou zo boos over?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check hier de echte Brian, hij denkt dat hij off cam is.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51694&sess=2832
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef Sonique het volgende:
Ow, dat lekkere ding is er weer![]()
Mogûh trouwens!
Hij is pissed op Dennix omdat hij nix doet in dat hok.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, echt een walgelijk mannetje èn een walgelijk onderdanig meisje. Maareh..... waar is Bwian nou zo boos over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |