Sorry ik heb alleen maar opgezocht wat een bjistandsmoedertje mag hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ze was ook al geen bijstandsmoeder meer, ze had een soort van dienstverband met DGK. En met al dat geld kreeg zo sowieso geen bijstand meer.
Aan het eind van de rit blijken we broer en zus te zijn en het altijd al goed met elkaar hebben kunnen vinden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:43 schreef Desii het volgende:
[..]
het wordt nu wel beangstigend... zoals we het eens zijn tegenwoordig![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik heb alleen maar opgezocht wat een bjistandsmoedertje mag hebben.
Maar een onderzoekje van de recherche van de SD lijkt me geen kwaad kunnen...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, de wind begint lekker door te halen hier, ik ga lekker onder m'n dekbed en in stilte genieten van rammelende dakpannen en het ruisende geluid van zwiepende bomen........![]()
Slaap lekker!! Tot morgen!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, de wind begint lekker door te halen hier, ik ga lekker onder m'n dekbed en in stilte genieten van rammelende dakpannen en het ruisende geluid van zwiepende bomen........![]()
truste broertjequote:Op vrijdag 9 november 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jij die iets positiefs over huub zegt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Huub het nu eens wat slimmer zou aanpakken, ietwat meer sociaal, minder hanerig, idan ligt de wereld aan z'n voeten. De knul heeft verstand genoeg, is slim, alert en heeft genoeg eigenschappen om z'n toekomst veilig te stellen. Maar op de één of andere manier jaagt hij alles wat hem lief heeft in de gordijnen.
Ik heb een voorgevoel dat hij er gewoon uitgaat.. gevolgd door Lieke en dan is het logisch dat Brian wint!quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Als Jaap vlak voor het aflopen van de 48/24 uur, zeg een 5 of 10 minuten daarvoor, zijn 24 uur intrekt...dan kan er geen collect-call meer binnen komen.
Dat zou heel slim van hem zijn.
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:56 schreef agter het volgende:
Als Jaap vlak voor het aflopen van de 48/24 uur, zeg een 5 of 10 minuten daarvoor, zijn 24 uur intrekt...dan kan er geen collect-call meer binnen komen.
Dat zou heel slim van hem zijn.
Desii,quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef Desii het volgende:
[..]
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.
Het is idd het slimste als hij het advies van nmns opvolgt en hem vanacht intrekt en daarna weer terug aanvraagt......
Als ze bellen loopt hij nog, maar niet tot 1 voor 12, maar bv tot 4 uur snachts.... Kan Japie hem na de stemming makelijk terug intrekken
quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:12 schreef Lady-night het volgende:
Niet vergeten he...
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=51655&sess=2832
ik weet het niet zeker maar je 24 uur mag je geloof ik maar twee keer aanvragen en de tweede keer zou automatisch exit zijn ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 02:05 schreef Desii het volgende:
[..]
het blijkt dat ze 2 minuten voor de eindtijd mogen vragen of Jaap zijn 24 uur nog niet heeft ingetrokken.
Het is idd het slimste als hij het advies van nmns opvolgt en hem vanacht intrekt en daarna weer terug aanvraagt......
Als ze bellen loopt hij nog, maar niet tot 1 voor 12, maar bv tot 4 uur snachts.... Kan Japie hem na de stemming makelijk terug intrekken
Endorfinen zijn een pijnstillers die door het eigen lichaam aangemaakt word bij inspanning, bijvoorbeeld bij sporten. Ook het eten van chocola schijnt endorfine vrij te maken Feromonen zijn stoffen die door het lichaam worden uitgescheiden en een effect hebben op anderen. Ze zijn niet verwant.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Pfoei... ik weet er ook weinig van. Ik dacht dat feromonen en endorfinen dicht bij elkaar lagen. Nou ja, in elk geval zou ik het wel snappen als Jaap zijn pretstoffen wat beter worden gereguleerd zodat hij gemotiveerd blijft af te vallen.
Ik dacht al dat het aan mij lag, dat ik het niet snapte.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:03 schreef pullup het volgende:
De verhaallijn met die exit van Jaap is niet te volgen als je zoals ik te weinig hebt gekeken de laatste dagen.
En zo te lezen is het ook vrijwel onmogelijk om precies te begrijpen wat er aan de hand is als je wel hebt gekeken.
Dat maakt het niet erg interessant om te puzzelen. Het ziet er gewoon erg opgeklopt iuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |