Ah ok! Dat was ik alweer vergeten dus!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:24 schreef Vicky het volgende:
BE, ik bedoelde de "nou lekker zeg" met betrekking tot het UWV
Wel lekker dat het je laatste werkdagje is!!
Toen het slechte nieuws vers was dacht ik dat ik er wel heel erg tegenop zou gaan zien, maar ik kijk net zo uit naar de bevalling als bij de anderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef vamperotica het volgende:
Tan.... Spannend allemaal! Zie je er tegen op? Ik bedoel... Kleintje zit nu heerlijk veilig bij je in je buik en "god" weet hoe en wat als het straks allemaal zo ver is...( beetje raar omschreven allemaal, maar zeker neit vervelend bedoeld...)
Nee, voor zover ik weet niet. Maar blijkbaar drukt hij toch redelijk zwaar op mijn schaambeen.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, jouw ministinkie is al ingedaald?
Ja, ik had alleen bij de laatste drie zwangerschappen een sterk stijgende bloeddruk op het laatst, dat zou een reden kunnen zijn om te kiezen voor een inleiding, maar verder wordt het een natuurlijke bevalling.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, je legt het heel mooi uit. Ik kan het me indenken hoe het voelt, wel erg dubbel allemaal. Het wordt dus indien mogelijk een natuurlijke bevalling die spontaan op gang komt?
Ja dat kun je wel zeggen, ja. Lees ik nou zo tussendoor dat jij ook in de UK woont?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
balen hoor Lewis...! Maar de NHS is nou eenmaal k*t!
Kom maar op!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:30 schreef klein_spookje het volgende:
Be,ik heb eindelijk foto's van de babykamer mag ik ze naar je toe maieln?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die vrijwillig in het ziekenhuis wil bevallen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nou voor mij hoeft het iig. niet. 1 keer met persweeen in de auto naar het ziekenhuis is meer dan genoeg voor mij. En ik weet nog wel dat ik thuis voordat ik weg moest dacht 'kon ik maar gewoon lekker op m'n bed gaan liggen'. Dus nee, als het moet dan moet het...maar vrijwillig doe ik het nietquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nee hoor helemaal niet maar ik had geen tijd meer om in een ziekenhuis te belanden in eerste instantie. Ik ging in drie kwartier van 6 cm naar 10 cmquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, echt niet. Ik MOET (hoe dan ook) in het ziekenhuis bevallen, maar als dat niet zo was geweest, zou ik er ook met plezier een paar honderd euro voor neer hebben geteld.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Het arme kind moet verplicht 4 keer per dag omgekleed worden om al die jurkjes minimaal 1 keer aangehad te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik vandaag "even naar verloskundige" voor "niet zoveel bijzonders", ging ze gewoon nóg een echo maken, met foto's en een dvd.
.
.
Van blijdschap heb ik gelijk maar een stuk of 10 jurkjes gekocht.
mooie datumquote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
balen hoor Lewis...! Maar de NHS is nou eenmaal k*t!
Tan, ik ben hier nog niet zo lang en lees jouw verhaal voor het eerst. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk! Vind het echt fantastisch dat je zo optimistisch blijft!![]()
Oh, en7 juli
Priscil is 12. En op die leeftijd hebben ze heel goed door wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef klein_spookje het volgende:
Hoe oud is priscil?
Het liefst wil ik Mara er nu bij hebben maar weet natuurlijk niet hoe het allemaal verloopt of ik het dan nog wil enz. De vk was er niet zo happig op en als mijn ijzer niet om hoog gaat word het zeker zh dus ik moet in iedergeval iets achter de hand hebben.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef amaranta het volgende:
typisch een vrouw dus....
Kun je nagaan, ikzelf ben dus super stipt en punctueel...
Mwa, ik heb toch liever dat ze bij mn ouders is. Dat is toch veel gezelliger dan alleen thuis zitten? Ze vind het gelukkig ook heel leuk om bij mn ouders te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ticootje..weet je nu al hoe je bevalling gaat verlopen dan?
Ik laat mijn kinderen gewoon thuis. Als het overdag gebeurd mogen ze van mij een filmpje opzetten, ze weten dat ze in de woonkamer moeten blijven als ze er niks van mee willen krijgen. Willen ze wel komen kijken vind ik dat prima, ze geven zelf aan wat ze aan kunnen.
Als het `s nachte gebeurd dan liggen ze mij prima in hun eigen bed. In geval van nood dat we naar het ZH moeten, is de buurman er met 10 minuten om op te passen.
Nou ik zie de overeenkomsten wel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ok maar je deed het nu net voorkomen alsof je een helse bevalling ging krijgen en haar met een levenslang trauma op zou zadelen. Het is maar een bevalling hoor, geen massamoord
Dit geeft hoopquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef KD-fotografie het volgende:
Droeke, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
Amaranta, ik heb juist het idee dat ik ee van de weinige ben die thuis wil bevallen.
Ben van Demi ook thuis bevallen en hoewel ik niks tegen medicatie ofzo heb vond ik het wel prettiger maar dan vooral om meteen thuis te zijn met de kleine.
BE, wat leuk een verassingsfeestje en geniet lekker van je verlof!
Maneki.Neko, ik snap Ticootje, als mijn bevalling bv hetzelfde zou lopen als de vorige bevalling dan zou een kind daar zeker trauma's van krijgen, mijn schoonmoeder is 20 jaar kraamhulp geweest en zelfs die schrok er van, net als de verloskundige en zeker mijn man.
Soms is een bevalling niet zomaar een bevalling....
Haha, ja sorry hoor maar ik had gewild dat iemand me van de voren wat meer had gewaarschuwd over hoe het ook kan gaan, dan had ik me iets meer voor kunnen bereiden en nu kan ik dat ook.quote:
Kan goed hoor, bij een vriendin van me was de eerste echt alles behalve makkelijk, ze had doodangsten voor de tweede en die bevalling vond ze heerlijk, zo wil ze er nog wel 10 krijgen riep ze zelf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Tja, ik wil nog steeds gewoon voor me houden dat het hele circus ongeveer 1,5 uur gaat duren. Ik heb toch ook liever geen verhalen over veel bloed, tangen, knippen, pompen, scheuren.... Ik ben al zo'n stresskip.
Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:37 schreef amaranta het volgende:
ik zie het als een berg.
Voordat ik zwanger raakte, en de 1e maanden van de zwangerschap, stond ik echt helemaal aan de voet van de berg der bevallingsangst. Ik wilde niks weten of lezen of horen over bevallen.
Nu, 40 wk later, sta ik niet aan de top maar wel voorbij de helft. Ik kan er over lezen, ik kan er over praten,en niet onbelangrijk, ik weet dat ik het zelf ook kan, ondanks de gruwelijke pijn die me staat te wachten.
In het spookkkasteel? Waarbij ik ondertussen mn man wurg??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!
Ah, daar komen de goeie ideeėn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, als jij gewoon nu nog ff zwanger wordt, zitten jullie over een maand of 9 ook in hetzelfde topic hoor
Als je doemdenkt, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ticootje het is je eerst bevalling toch? Hoe kun je dan nu al in hemelsnaam weten dat het helemaal fout zou gaan? Ik snap dat doemdenken echt niet.
iig IETS harder in zn hand knijpt als strikt noodzakelijk! Ghehehehequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
In het spookkkasteel? Waarbij ik ondertussen mn man wurg??
Ik ben benieuwd.
nee ontsluiting in de min als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Amaranta, nog helemaal niets?? Geen krampje geen dingetjes? Niets?
Omgeving?? Ik doe er niemand kwaad mee hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja of je maakt jezelf en je omgeving er helemaal gek mee
Mijn VK zei (negen maanden geleden) dat voor de mensen die het bangst zijn, het altijd meevalt achteraf. Die mensen bereiden zich namelijk voor op het ergste van het ergste en dan valt het achteraf altijd mee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je doemdenkt, kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.![]()
(Ik ben nu eenmaal een doemdenker...)
Kn goed zijn idd, ik keek er helemaal niet tegenop, in alles lijk ik op mijn moeder, de zwangerschap was ook haast hetzelfde als de zwangerschappen die mijn moeder heeft gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn VK zei (negen maanden geleden) dat voor de mensen die het bangst zijn, het altijd meevalt achteraf. Die mensen bereiden zich namelijk voor op het ergste van het ergste en dan valt het achteraf altijd mee.
Ik kijk graag naar medisch centrum (sbs), lekker onder het eten naar operaties kijken. Wat ze op de tv laten zien doet me echt helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef amaranta het volgende:
Ticootje, anderhalve maand geleden heb ik een paniekaanval gehad terwijl ik naar sbs6 zat te luisteren, kijken ging toen niet. (zondag ochtend, bevalling from hell ofzo).
ik kan me ook niet voorstellen dat ik over -15 dgaen moeder ben.... en dat het allermooiste schepseltje op aarde in mijn armen ligt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar medisch centrum (sbs), lekker onder het eten naar operaties kijken. Wat ze op de tv laten zien doet me echt helemaal niets.
Ook bevallingsverhalen kan ik gerust zitten kijken, ik heb namelijk nog niet echt het besef dat ik dat straks ook moet doen. Wat ze daar laten zien voldoet ook niet aan mijn fanasie.
Sterker nog, ik kan mezelf helemaal niet voor me halen met een kindje. Ik kan me ook niet voorstellen dat er straks een kindje in het wiegje ligt. Het is allemaal nog zover van mn bed show. Soms denk ik er wel aan, en dan denk ik " oh waar ben ik aan begonnen, het is een ramp". Maar goed ik heb ook niet echt iets om mee te vergelijken, dus ik zie het allemaal wel.
Ik had vorige keer ook alle papieren vergeten...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik was gisteren bij de verloskundige en ik was al mijn spullen vergeten. Dus er werd een nieuwe uitdraai gemaakt voor in mijn mapje, en daar stond een aantekening op die mij nog niet eerder was opgevallen. Toen ik de vorige kaart erbij pakte stond daar ook al dezelfde aantekening.
Het gaat om het feit dat mijn broertje een lichte stollingsstoornis heeft. Nu ben ik daar nooit op getest, maar het vermoeden bestaat dat ik daar ook in lichte mate last van heb. Ik heb dit wel vermeld bij de intake. Nu zag ik dus als aantekening staan iets over testen via de huisarts, en bij een positieve uitslag mogelijke overdracht en nog iets (wat ik me nu niet meer precies kan herinneren. ) met c-indicatie o.i.d.
Maar ik heb hier dus nooit meer iets over gehoord na de intake, en het staat dus ook al 2 maanden als aantekening. Is dit niet belangrijk, bedoelen ze er niks mee? Zijn ze het vergeten?.
Geloof nooit een verloskundige.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn VK zei (negen maanden geleden) dat voor de mensen die het bangst zijn, het altijd meevalt achteraf. Die mensen bereiden zich namelijk voor op het ergste van het ergste en dan valt het achteraf altijd mee.
Nouja, het lijkt mij een onaangename verrassing als ik ineens naar het ziekenhuis moet voor een keizersnee en dat pas op het laatste moment hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had vorige keer ook alle papieren vergeten...
Ach bij mij doen ze ook niets, ik vind de VK bezoeken echt heel nutteloos.
Zo zit in mijn bloedlijn diabetes2 (papa en opa en oma) en als ik dan zelf mn bloed maar even check vinden zij de uitslag niet betrouwbaar, en ook geen reden om even verder te testen...
Ik ookquote:
Op zich wel goede ervaringen met de verloskundige hoor. Alleen niet met de bevalling.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:55 schreef KD-fotografie het volgende:
haha positieve ervaringen hier met verloskundige dus.
Ik had bij Demi een geweldige verloskundige, helaas heb ik nu een andere ivm verhuizing.
Kraamhulp kan misschien wel hetzelfde, dat hoop ik wel, die was ook heel lief en leuk.
quote:
Ze schopt heel hard... ik weet niet wat ze aan het doen is, maar ik kan niet zeggen dat dit een prettig gevoel is. Ik ga straks als ik thuis ben lekker even niets doen. Soapie aan en verder niets. Ik denk dat ik vanavond ook neit meer wegga, mn buik doet echt een beetje pijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:58 schreef sjak het volgende:
[..]![]()
Zo, nu snel even douchen voor de dreumes wakker wordt en mijn schoonouders op de stoep staan. Fijne dag verder!
Ik heb een mannelijke verloskundige met hele grote handen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:55 schreef KD-fotografie het volgende:
haha positieve ervaringen hier met verloskundige dus.
Het is idd wel heel erg nutteloos dat ze de groei van baby en baarmoeder in de gaten houden en of je bloeddruk e.d wel goed gaan..quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo zit in mijn bloedlijn diabetes2 (papa en opa en oma) en als ik dan zelf mn bloed maar even check vinden zij de uitslag niet betrouwbaar, en ook geen reden om even verder te testen...
(Thuis bloedprikken is bijna net zo betrouwbaar als in het ziekenhuis... het wil wel eens 1/10e schelen, maar veel meer afwijking is er niet. Het apparaat waar mijn vader mee test wordt ook gewoon in het ziekenhuis gebruikt.)
Maar als je er zo over denkt, waarom zeg je dat dan niet tegen de verloskundige, deze persoon moet je dadelijk als het goed is bij je bevalling helpen dus een vertrouwensband is wel heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ach joh daar zijn toch van die boeken voor, over hoe je moet bevallen. En je partner kan toch een handje helpen? In Afrika zijn er hele stammen die alleen bevallen in de bosjes...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:54 schreef MeNicole het volgende:
Ik wilde al zeggen nou dan ga je toch lekker niet meer en zoek je het tijdens de bevalling lekker zelf uit. Moet je gaan bevallen met een vreemde![]()
haha dat was mijn eerste gedachte ook!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:55 schreef DeLiedje het volgende:
Misschien weet je vk daar antwoord op, doet ze ook nog eens wat nuttigs....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:55 schreef DeLiedje het volgende:
Misschien weet je vk daar antwoord op, doet ze ook nog eens wat nuttigs....
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat het door de zwaartekracht komt. Het hoofd is het zwaarst en zakt naar beneden. En ook wel ruimte, uiteraard.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:30 schreef Ticootje het volgende:
Waarom gaan baby's op een gegeven moment met het kopje onder liggen? (Ik snap wel waarom het is, maar mijn vraag is waarom ze het doen). Heeft dat met ruimte te maken? Of ligt die positie op het einde van de zwangerschap lekkerder?
Kwam je vk daar mee?Mij is enkel verteld dat ik in het zh MOET bevallen, verder niets.Ik moet over 2 weken toch naar de vk, eens vragen hoe dat zit met zo'n birthplanquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:34 schreef Renda het volgende:
Webkim, hier (US) moet ik een "birthplan" maken met mijn wensen erop over de ziekenhuis bevalling.
bv. ik wil dat mijn zoon meteen op mijn buik wordt gelegd na de bevalling, ik wil elke positie aannemen die mogelijk is, ik wil vrij bewegen, ik wil een spiegel als het hoofdje staat, ik wil na de bevalling 15 minuten om onze zoon te leren kennen voordat hij weg wordt gehaald om te testen ed.
Maar volgens mij bedoeld ze dat juist.... Er zit diabetes in de familie.... Moet dr suiker dan niet extra in de gaten gehouden worden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het is idd wel heel erg nutteloos dat ze de groei van baby en baarmoeder in de gaten houden en of je bloeddruk e.d wel goed gaan..
Echt nutteloos ja..![]()
Ik maak het samen met http://www.cicli.nlquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:28 schreef Suerte het volgende:
Oh ja, ik ben wel geinteresseerd in zo'n voorbeeld van een birthplan![]()
Ligt er denk ik aan wat de uitslag is.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoeld ze dat juist.... Er zit diabetes in de familie.... Moet dr suiker dan niet extra in de gaten gehouden worden?
Is dat niet iets waar de verloskundige op zou moeten letten?
En als ze het dan "maar" zelf doet, is het opeens niet betrouwbaar...
Kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten heur...
ik denk dat ik die niet meer nodig heb als ik de spuit heb gezien. ik ben doodsbang voor spuiten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef KD-fotografie het volgende:
Een ruggeprik lijkt mij dus ook doodeng.
Heej wat leuk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:32 schreef amaranta het volgende:
icicle, mijn schoonzus is een beetje jouw concurrent
Zij maakt de straks de fotos van de baby voor op het kaartje.
hopelijk is straks ook LETTERLIJK straks![]()
Heel begrijpelijk, de Gap is ook zo leuk! Ik ben echt jaloers dat jij daar ongestoord kunt shoppen! Ik wil ook! Mijn zus gaat binnenkort "even" op en neer naar Lille, daar zit de dichtsbijzinde Gapquote:Op zaterdag 10 november 2007 00:29 schreef --Eveliene-- het volgende:
Randa_v, geen idee, heb ik geen last van gehad!
Ik heb vandaag de Baby Gap leeggekochtVoelde me een beetje lullig naar beeb in buik, na mijn droom vannacht... dus ik ben pas echt net net net zwanger en beeb heeft nu al 6 nieuwe pakjes
(en ik heb dus echt nog massa's van de andere 2....)
Ik wil wel graag weer samen met jou, en PM, en Moonah.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, daar komen de goeie ideeėn!![]()
Net als Lotje een late reactie.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:29 schreef Webkim het volgende:
Eigenlijk had ik al heel bewust gekozen voor een ziekenhuisbevalling straks in februari. Puur omdat het zoveel moeite heeft gekost om zwanger te worden dat ik he-le-maal niks wil riskeren. Maar nou las ik dus laatst in een verzamelband met tijdschriften meerdere verhalen van mensen die dat helemaal niet fijn vonden.
"Goeiemiddag! We gaan even een elektrode op het hoofdje van de baby aanbrengen." Terwijl zij dat helemaal niet wilde.
En een ander: "Het is wel de bedoeling dat u op bed gaat liggen hoor." Terwijl zij het liefst alles staand en hurkend wilde opvangen.
Of vrouwen wiens kindje gelijk werd weggebracht en gewassen en gedaan, terwijl zij die het liefst eerst ongewassen even bij zich hadden willen houden en willen aanleggen enzo.
En nu twijfel ik dus zo erg!
Wauw... dat klinkt spannend!quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef amaranta het volgende:
hmmm dames ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar ik heb nu al een paar samentrekkingen gehad zo ongeveer met 10~15 minuten ertussen, het doet alleen geen zeer.
En toen ik net naar de wc ging viel er zomaar een straal uit, maar het was al gebeurd voordat ik er erg in had en ik heb dus niet kunnen checken of het nou plas of niet was (door de straal proberen te onderbreken).
Ik weet niet watik moet denken. Ik heb tot nu ook geen oefenweeen of niks gehad. Ik wacht het even af. Ik zit er voor mn gevoel te relaxed bij ....hahaha...
Heb voor de zekerheid wel als een dolle mina even de slaapkamer aan kant gemaakt, dan kan de vk eventueel in een schone kamer komen
Ha!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil wel graag weer samen met jou, en PM, en Moonah.
Laat dus iets weten als jullie er weer zin in krijgen.
Psst Lois, het staat al in haar sig. (7-7-8)quote:Op zondag 11 november 2007 20:28 schreef Lois het volgende:
Luna van harte welkom hier
Als je een datum weet, bij benadering, zetten we je in het lijstje. Eindelijk Luna in het lijstje
Ik heb er 3 gehadquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:30 schreef KD-fotografie het volgende:
Een ruggeprik lijkt mij dus ook doodeng.
Ok, hopelijk stelt je dat een beetje gerust!quote:Op zondag 11 november 2007 20:15 schreef amaranta het volgende:
het gaat goed hoor. De reden dat ik naar het zkh ben geweest was idd dat ik de afgelopen dagen de baby wat minder had gevoeld. Tevens wilden ze uitsluiten of bevestigen dat ik gebroken vliezen had.
Ik ben idd een beetje geschrokken van het gewicht, maar heb daarna met mijn moeder erover gehad, en die zei dat mijn broer ook zo licht was. En dat zij op het einde ook de baby minder voelde.
Jaaaaaa! Eindelijkquote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef piglet het volgende:
Mag ik jullie voorstellen aan:
[ afbeelding ]
Emma Merel
Geboren op 10 november om 9.24 uur.
De bevalling was snel (3 uur en 45 minuten) en heftig, het resultaat is![]()
Nou, met humor weet ik niet.... Maar ik merk wel dat ik sneller geirriteerd ben. Van het weekend was ik bezig om de koelkast in te ruimen (boodschappen), maar er hoefde iets niet in de koelkast maar boven mij lag alles vol, dus ik vraag aanquote:Op maandag 12 november 2007 15:58 schreef k_i_m het volgende:
Is er trouwens hormonaal iets geregeld qua humor? Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat als ik ergens om moet lachen, dat ik er dan ook bijna inblijf. Tranen rollen over mijn wangen, kramp in mijn buik, gierende uithalen en rennen naar het toilet om een natte broek te voorkomen. Gelukkig ben ik nog niet Annelies van de Pies
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |