abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54464921
Droeke.... Dat wordt afwachten dus, maar idd fijn dat het nu allemaal "mee"lijkt te vallen....

Tan, alles is hier boven al gezegd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 8 november 2007 @ 21:31:33 #52
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54466284
jaja de foto's van de kinderkamer staan in het topic.

Droeke. Wat een spanning zeg en dat omdat die meneer niets wilde zeggen gister.
Ik hoop voor jullie dat alles zo na de bevalling mee lijkt te vallen.
pi_54466656
Droeke, snap heel goed dat je niet zo een grote naald nog bij je buik wilde hebben..!

Lewis, ja ik woon ook in de UK. In London. Waar woon jij?
Mama van Floris, Leonore en ?
  donderdag 8 november 2007 @ 22:26:31 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54467966
Ging ik vandaag "even naar verloskundige" voor "niet zoveel bijzonders", ging ze gewoon nóg een echo maken, met foto's en een dvd . . .

Van blijdschap heb ik gelijk maar een stuk of 10 jurkjes gekocht .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54468516
ghighi nu al een verwend mormeltje.
  donderdag 8 november 2007 @ 22:48:59 #56
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_54468658
Ik ben nu aan krat nummer drie begonnen, qua kleding . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_54468905
ik weet in ieder geval wat ik jou NIET hoef te geven als kraamkadootje.
  donderdag 8 november 2007 @ 23:16:09 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54469513
Kim? Echt?
Ik heb het idee dat ik veel te weinig heb, zeker als ik jou zo hoor!
pi_54469517
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die vrijwillig in het ziekenhuis wil bevallen?
Nee, echt niet. Ik MOET (hoe dan ook) in het ziekenhuis bevallen, maar als dat niet zo was geweest, zou ik er ook met plezier een paar honderd euro voor neer hebben geteld.

Tan, wat leuk om weer eens wat van je te lezen. Had naar aanleiding van een ander topic al eens wat nagelezen over je verhaal en vroeg me regelmatig af hoe het met je ging. Ik duim hard met je mee dat je goede gevoel de juiste is. En dat je baby de hik heeft, zie ik ook als een zeer positief teken. Mij is ooit verteld dat een baby zo vaak de hik heeft omdat het zijn/haar longetjes aan het 'oefenen' is?

Droeke... wat een opluchting! Heerlijk. Hoop stress nog even zo op de valreep, maar gelukkig dus waarschijnlijk voor niets. En natuurlijk wil je nu niet nog zo'n naald bij je buik! Ze wachten maar een paar dagen (nah... hooguit weken) dan kunnen ze je wonder live aanschouwen!
pi_54469921
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik vandaag "even naar verloskundige" voor "niet zoveel bijzonders", ging ze gewoon nóg een echo maken, met foto's en een dvd . . .

Van blijdschap heb ik gelijk maar een stuk of 10 jurkjes gekocht .
Het arme kind moet verplicht 4 keer per dag omgekleed worden om al die jurkjes minimaal 1 keer aangehad te hebben
Saartje
pi_54474334
Ik heb helemaal niet zo veel kleding aangeschaft dit keer (bij Morgaine had ik ook de halve hema en h&m in de kast liggen). Ik heb zo veel kleding gekregen na haar geboorte dat ik er in om kwam en het een voor het ander niet aan kon trekken bij haar. Nu gewoon wat standaard kledingstukken, broekjes, shirtjes en de rest zien we wel. Is ook zo bijgekocht mocht het te weinig zijn.
pi_54474472
Droeke wat fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen
Wel stom dat die eerste gyn zo gestressed deed, maar beter teveel nagekeken worden als te weinig

En k_i_m gaat lekker met de kleertjes
pi_54474489
Ik heb al 2 nachten babydromen. Gister droomde ik dat ik de kleine in bad moest doen, en dat ging heel erg goed enzo. En toen ik met de baby klaar was deed ik kat (!) in bad en ook dat ging heel goed.

Vanacht heb ik gedroomd dat de baby er was en dat ik borstvoeding moest geven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:07:42 #64
82727 klein_spookje
pi_54474603
Ticootje hier ook dromen over de baby, van geboortes tot dat het een jaar of tig is en loopt. Heel raar. Maar eigelijk zijn al mijn dromen raar normaal al maar nu extreem.

Ik heb sinds vannacht vreselijk kramp in mij buik aan de rechter kant heel vervelend en een naar gevoel. Gelukkig voel ik ons meisje nog flink schoppen.

Gister had ik hier een ziek kind. Opeens oorontsteking en na dwang een zetpil en nu ging het vandaag weer prima en is ze toch de ochtend naar school. Vanmiddag mag ze mee naar de babydokter.
Dat vind ze zo leuk dan mag ze helpen. Krukje neerzetten, knopje voor het hartje luisteren aan en uit doen en spelen.

Heb best wat vragen voor de vk en hoop dat ik wat duidelijkheid krijg straks.

Verder moeten we toch eens gaan bedenken wat we willen doen als het zover is en Mara moet ondergebracht worden. Daar zijn mijn gevoelens heel dubbel over. Het liefst zeg ik nu ik hou haar het langst mogelijk thuis of in de buurt. Maar mijn schoonmoeder wil ook heel graag dat ze daar komt. En ik wil weer dat ze straks eerst zonder andere familieleden haar zusje kan zien enz.

En K_i_m hier ook zo een stapel met kleertjes kasten puilen uit en ben voorzien tot maat 80 ongeveer. maar alles is zoooo leuk en schattig.

liefs
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:11:02 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54474653
Kan je dat niet gewoon met ze afspreken dan?
Dat je schoonmoeder haar wel komt brengen, maar dat ze zelf nog even beneden moet blijven en dat zij gewoon eerst de tijd krijgt om haar zusje te zien?
Zal wel lastig worden, maar als ze zelf 10 minuten later naar boven mag is het mss wel ok?
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:18:06 #66
82727 klein_spookje
pi_54474762
hihi dan ken je mijn schoonmoeder nog niet. Nee hoor een best mens maar denk dat dat niet gaat werken.

Nu hebben thijs en ik besproken dat als ik bevallen ben en ze is daar hij haar gaat halen dan hoeven hun niet beneden te wachten. En kunnen daarna gewoon hier heen komen en een tijdje blijven.

Maar het blijft moeilijk dat ging bij de eerste toch een stuk makkelijker hoor.
pi_54474775
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
balen hoor Lewis...! Maar de NHS is nou eenmaal k*t!

Tan, ik ben hier nog niet zo lang en lees jouw verhaal voor het eerst. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk! Vind het echt fantastisch dat je zo optimistisch blijft!

Oh, en 7 juli
mooie datum
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54474991
Ik heb er nog niet zo over nagedacht hoe we het met Priscil doen als ik moet bevallen. Ik denk dat als het begint dat manlief haar gewoon even naar mn ouders brengt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:48:29 #69
82727 klein_spookje
pi_54475326
Hoe oud is priscil?

Het liefst wil ik Mara er nu bij hebben maar weet natuurlijk niet hoe het allemaal verloopt of ik het dan nog wil enz. De vk was er niet zo happig op en als mijn ijzer niet om hoog gaat word het zeker zh dus ik moet in iedergeval iets achter de hand hebben.
pi_54475396
Eveliene, ik woon in de buurt van Liverpool, zo'n 5 a 6 uur bij je vandaan.

Droeke, wat een opluchting dat alles goed is. Maar mijn hemel wat een commotie voor niets zeg. Ik geloof dat ik achteraf nog wel even flink boos zou zijn.

BE, lekker he je mag nu gaan genieten van je zwangerschaps verlof. En wat leuk dat verassingsfeestje van gisteren.

KIM, kijk je uit dat je niet veel te veel aanschaft. Echt hoor, ze groeien in het begin er zo uit. Wees dan slim en ga een maatje groter, zodat je het in ieder geval nog verspreid over langere periode

Ik ga straks naar de vk mijn zaak aanvechten als dat uberhaubt nog zin heeft dan he!
pi_54475412
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef klein_spookje het volgende:
Hoe oud is priscil?

Het liefst wil ik Mara er nu bij hebben maar weet natuurlijk niet hoe het allemaal verloopt of ik het dan nog wil enz. De vk was er niet zo happig op en als mijn ijzer niet om hoog gaat word het zeker zh dus ik moet in iedergeval iets achter de hand hebben.
Priscil is 12. En op die leeftijd hebben ze heel goed door wat er gaat gebeuren.

Ik wil haar er absoluut niet bij hebben. Het is dat ik mijn man al moet gedogen als ik moet bevallen. Het liefst heb ik gewoon niemand om me heen.

Daarbij, misschien wil Priscil later ook nog kindjes, als ze bij mij een bevalling heeft meegemaakt ben ik bang dat ik haar voor goed van haar kinderwens genees.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:29:00 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54476099

nog niks dames
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:42:22 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54476430

Het is zo wel heel confronterend hoor, met dat plaatje erbij!

Maar... de dag is niet om. Het kan nog.
pi_54476467
ticootje en klein spookje ook al vvan die leuke dromen. ik heb ook de gekste dromen.

ticootje je weet nooit hoe je bevalling gaat.

hier is het ook hoe ga ik dat doen met de kleine meid. mijn vader kan wel oppassen en schoonouders enzo wil ik niet meer in het ziekenhuis zien als ik bevallen ben. achja overal komt een oplossing voor dames.

sjak hoe gaat het met je bekkeninstabiliteit?

amaranta nog even wachten. ik weet hoe het is als je moet wachten ik was precies 41 weken toen madam zich aandiende. succes met wachten.
mama van 3 kids!
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:04:24 #75
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54476927
typisch een vrouw dus....
Kun je nagaan, ikzelf ben dus super stipt en punctueel...
pi_54478002
Tis is echt niet normaal hoor!!! De kleine gaat echt steeds harder schoppen. Ze doet me nu soms ook echt pijn. Dan zit ze dus echt ergens tegenaan te duwen. De ruimte wordt wat krap denk ik.
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:50:21 #77
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_54478032
Droeke, inderdaad maar afwachten Maar nog steeds belachelijk zoals de eerst gyn deed!

Amaranta Hopelijk komt je beebje snel buitenspelen

Tan Fijn om weer wat van je te lezen. Ik duim voor jullie!

Vanochtend de uitslag gehad van de combinatietest: 1 op 2400, dus geen verhoogd risico! Nu gaat het genieten echt beginnen!

WIj hadden bij Robin overigens veel 50/56 kleertjes gekocht, maar dat zakte allemaal van z'n kont af toen hij geboren was (3410 gram en zo'n 47 cm), dus heeft mijn man met spoed allemaal maat 50 kleertjes gekocht, want dat vond hij zo zielig

Overigens wil ik sowieso in het ziekenhuis bevallen (de vorige keer ook, maar nu durf ik ook niet meer huis ), dus ik denk dat Robin dan naar mijn ouders gaat. Maar goed, dat duurt nog even
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:02:11 #78
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54478291
BE veel plezier op het eiland Texel en geniet van je verlof

Tan
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:18:15 #79
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54478685
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef amaranta het volgende:
typisch een vrouw dus....
Kun je nagaan, ikzelf ben dus super stipt en punctueel...
Ze heeft nog bijna 12 uur!!!

BE verlof Tot gauw in het kleutertopic! (oftewel als het zo doorgaat zitten we daar met het gevoel van 2 maandjes over twee jaar leuk samen!)
Geniet nog effe van je buukske!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54478741
Ticootje..weet je nu al hoe je bevalling gaat verlopen dan?
Ik laat mijn kinderen gewoon thuis. Als het overdag gebeurd mogen ze van mij een filmpje opzetten, ze weten dat ze in de woonkamer moeten blijven als ze er niks van mee willen krijgen. Willen ze wel komen kijken vind ik dat prima, ze geven zelf aan wat ze aan kunnen.
Als het `s nachte gebeurd dan liggen ze mij prima in hun eigen bed. In geval van nood dat we naar het ZH moeten, is de buurman er met 10 minuten om op te passen.
Saartje
pi_54478788
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ticootje..weet je nu al hoe je bevalling gaat verlopen dan?
Ik laat mijn kinderen gewoon thuis. Als het overdag gebeurd mogen ze van mij een filmpje opzetten, ze weten dat ze in de woonkamer moeten blijven als ze er niks van mee willen krijgen. Willen ze wel komen kijken vind ik dat prima, ze geven zelf aan wat ze aan kunnen.
Als het `s nachte gebeurd dan liggen ze mij prima in hun eigen bed. In geval van nood dat we naar het ZH moeten, is de buurman er met 10 minuten om op te passen.
Mwa, ik heb toch liever dat ze bij mn ouders is. Dat is toch veel gezelliger dan alleen thuis zitten? Ze vind het gelukkig ook heel leuk om bij mn ouders te zijn.
pi_54478827
Ja ok maar je deed het nu net voorkomen alsof je een helse bevalling ging krijgen en haar met een levenslang trauma op zou zadelen. Het is maar een bevalling hoor, geen massamoord
Saartje
pi_54478845
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ok maar je deed het nu net voorkomen alsof je een helse bevalling ging krijgen en haar met een levenslang trauma op zou zadelen. Het is maar een bevalling hoor, geen massamoord
Nou ik zie de overeenkomsten wel hoor
pi_54478851
Nouja, groeiecho was niet erg veel anders dan vorige week en ik had vandaag niet mijn eigen gyn (volgens mij waren het zelfs twee assistenten). In ieder geval zit de kleine nog binnen de curves, dus zolang dat zo is, is er nog eigenlijk niets aan de hand. Kanttekening werd wel gemaakt dat het meestal pas later in de zwangerschap voor het eerst duidelijk is dat er een achterstand is en dat ik dus wel daar meer kans op zou maken omdat er nu al een achterstandje is. Maarja, over twee weken weer een echo en dan zien we wel weer.
pi_54478883
Pruk, toch wel goed nieuws dus. De kleine groeit nog steeds lekker mee!
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:46:56 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54479438
Pruk, fijn dat het tot nu toe iig allemaal nog goed verloopt.

Barreke, gaat helemaal lukken. We hebben openhaardhout in de auto, wat lekkere dingetjes, boeken, dvd'tjes en elkaar... Helemaal zin in!

Rockabella... idd, ooit zitten we bij elkaar in hetzelfde topic!
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:24:42 #87
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54480379
Droeke, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.

Amaranta, ik heb juist het idee dat ik ee van de weinige ben die thuis wil bevallen.
Ben van Demi ook thuis bevallen en hoewel ik niks tegen medicatie ofzo heb vond ik het wel prettiger maar dan vooral om meteen thuis te zijn met de kleine.

BE, wat leuk een verassingsfeestje en geniet lekker van je verlof!

Maneki.Neko, ik snap Ticootje, als mijn bevalling bv hetzelfde zou lopen als de vorige bevalling dan zou een kind daar zeker trauma's van krijgen, mijn schoonmoeder is 20 jaar kraamhulp geweest en zelfs die schrok er van, net als de verloskundige en zeker mijn man.
Soms is een bevalling niet zomaar een bevalling....
pi_54480492
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef KD-fotografie het volgende:
Droeke, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.

Amaranta, ik heb juist het idee dat ik ee van de weinige ben die thuis wil bevallen.
Ben van Demi ook thuis bevallen en hoewel ik niks tegen medicatie ofzo heb vond ik het wel prettiger maar dan vooral om meteen thuis te zijn met de kleine.

BE, wat leuk een verassingsfeestje en geniet lekker van je verlof!

Maneki.Neko, ik snap Ticootje, als mijn bevalling bv hetzelfde zou lopen als de vorige bevalling dan zou een kind daar zeker trauma's van krijgen, mijn schoonmoeder is 20 jaar kraamhulp geweest en zelfs die schrok er van, net als de verloskundige en zeker mijn man.
Soms is een bevalling niet zomaar een bevalling....
Dit geeft hoop
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:29:41 #89
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54480518
Rocka, als jij gewoon nu nog ff zwanger wordt, zitten jullie over een maand of 9 ook in hetzelfde topic hoor

Droeke, wat fijn dat het bezoek je zorgen weg heeft kunnen nemen. Zo te lezen was de gyneacoloog heel reëel (dezelfde als ik heb gehad daar misschien?).
Geniet van je laatste weken nog!

Amaranta, ik wilde ook naar het ziekenhuis, totdat het zover was. Ik wilde niet meer, maar uiteindelijk moest ik en dus geen keus, hup met persweeën de auto in. (al was dat voor mij minder erg dan met de ontsluitingsweeën).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:31:57 #90
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54480569
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit geeft hoop
Haha, ja sorry hoor maar ik had gewild dat iemand me van de voren wat meer had gewaarschuwd over hoe het ook kan gaan, dan had ik me iets meer voor kunnen bereiden en nu kan ik dat ook.
Het is het allemaal waard geweest, dat zeker , anders was ik nu niet nog een keer zwanger, maar een prettige ervaring vond ik het niet.
En ach, ze zeggen dat een tweede meestal toch makkelijker gaat.
pi_54480646
Tja, ik wil nog steeds gewoon voor me houden dat het hele circus ongeveer 1,5 uur gaat duren. Ik heb toch ook liever geen verhalen over veel bloed, tangen, knippen, pompen, scheuren.... Ik ben al zo'n stresskip.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:37:35 #92
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_54480701
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Tja, ik wil nog steeds gewoon voor me houden dat het hele circus ongeveer 1,5 uur gaat duren. Ik heb toch ook liever geen verhalen over veel bloed, tangen, knippen, pompen, scheuren.... Ik ben al zo'n stresskip.
Kan goed hoor, bij een vriendin van me was de eerste echt alles behalve makkelijk, ze had doodangsten voor de tweede en die bevalling vond ze heerlijk, zo wil ze er nog wel 10 krijgen riep ze zelf.
Ik hoop dat ik op haar lijk.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:37:52 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54480711
ik zie het als een berg.
Voordat ik zwanger raakte, en de 1e maanden van de zwangerschap, stond ik echt helemaal aan de voet van de berg der bevallingsangst. Ik wilde niks weten of lezen of horen over bevallen.
Nu, 40 wk later, sta ik niet aan de top maar wel voorbij de helft. Ik kan er over lezen, ik kan er over praten,en niet onbelangrijk, ik weet dat ik het zelf ook kan, ondanks de gruwelijke pijn die me staat te wachten.
pi_54480959
Ticootje,

ik heb vannacht ook over mn babytje gedroomd.. het was een jongentje, en ik had hem Bram genoemd, maar ik vergat zijn naam steeds en moest dan aan andere mensen vragen hoe ik mijn zoontje had genoemd. En ik wilde de hele tijd maar Floris tegen hem zeggen...
pi_54480987
Amaranta... wie weet meid, houd je vannacht je babytje wel in je armen!
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:50:16 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54481053
Wat veel nieuwe zwangeren hier zeg...allemaal enorm gefeliciteerd!
Droeke, fijn dat de gynaecoloog in het AZM je gerust heeft kunnen stellen.
Tan wat praat je er open (en nuchter) over. Wat een spannende tijd komt er voor jullie aan zeg! Ik denk er veel aan maar weet er weinig over te zeggen.

amaranta, het is zover...en toch weer niet. Wat een tegenvaller he, of valt dat wel mee. Gek he hoe dat gat met die bevallingsangst.

Deze mag inmiddels ook wel in de OP (als een MOD tijd heeft):

[ Bericht 17% gewijzigd door sjak op 09-11-2007 13:56:18 ]
Lekker douchen!
pi_54481256
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:37 schreef amaranta het volgende:
ik zie het als een berg.
Voordat ik zwanger raakte, en de 1e maanden van de zwangerschap, stond ik echt helemaal aan de voet van de berg der bevallingsangst. Ik wilde niks weten of lezen of horen over bevallen.
Nu, 40 wk later, sta ik niet aan de top maar wel voorbij de helft. Ik kan er over lezen, ik kan er over praten,en niet onbelangrijk, ik weet dat ik het zelf ook kan, ondanks de gruwelijke pijn die me staat te wachten.
Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:04:09 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54481345
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!
In het spookkkasteel? Waarbij ik ondertussen mn man wurg??
Ik ben benieuwd.
pi_54481393
Amaranta, nog helemaal niets?? Geen krampje geen dingetjes? Niets?
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:08:53 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54481459
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, als jij gewoon nu nog ff zwanger wordt, zitten jullie over een maand of 9 ook in hetzelfde topic hoor
Ah, daar komen de goeie ideeën!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')