Ah ok! Dat was ik alweer vergeten dus!quote:Op donderdag 8 november 2007 11:24 schreef Vicky het volgende:
BE, ik bedoelde de "nou lekker zeg" met betrekking tot het UWV
Wel lekker dat het je laatste werkdagje is!!
Toen het slechte nieuws vers was dacht ik dat ik er wel heel erg tegenop zou gaan zien, maar ik kijk net zo uit naar de bevalling als bij de anderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef vamperotica het volgende:
Tan.... Spannend allemaal! Zie je er tegen op? Ik bedoel... Kleintje zit nu heerlijk veilig bij je in je buik en "god" weet hoe en wat als het straks allemaal zo ver is...( beetje raar omschreven allemaal, maar zeker neit vervelend bedoeld...)
Nee, voor zover ik weet niet. Maar blijkbaar drukt hij toch redelijk zwaar op mijn schaambeen.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, jouw ministinkie is al ingedaald?
Ja, ik had alleen bij de laatste drie zwangerschappen een sterk stijgende bloeddruk op het laatst, dat zou een reden kunnen zijn om te kiezen voor een inleiding, maar verder wordt het een natuurlijke bevalling.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Tan, je legt het heel mooi uit. Ik kan het me indenken hoe het voelt, wel erg dubbel allemaal. Het wordt dus indien mogelijk een natuurlijke bevalling die spontaan op gang komt?
Ja dat kun je wel zeggen, ja. Lees ik nou zo tussendoor dat jij ook in de UK woont?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
balen hoor Lewis...! Maar de NHS is nou eenmaal k*t!
Kom maar op!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:30 schreef klein_spookje het volgende:
Be,ik heb eindelijk foto's van de babykamer mag ik ze naar je toe maieln?
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Ben ik de enige die vrijwillig in het ziekenhuis wil bevallen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nou voor mij hoeft het iig. niet. 1 keer met persweeen in de auto naar het ziekenhuis is meer dan genoeg voor mij. En ik weet nog wel dat ik thuis voordat ik weg moest dacht 'kon ik maar gewoon lekker op m'n bed gaan liggen'. Dus nee, als het moet dan moet het...maar vrijwillig doe ik het nietquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nee hoor helemaal niet maar ik had geen tijd meer om in een ziekenhuis te belanden in eerste instantie. Ik ging in drie kwartier van 6 cm naar 10 cmquote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Nee, echt niet. Ik MOET (hoe dan ook) in het ziekenhuis bevallen, maar als dat niet zo was geweest, zou ik er ook met plezier een paar honderd euro voor neer hebben geteld.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:08 schreef amaranta het volgende:
Het arme kind moet verplicht 4 keer per dag omgekleed worden om al die jurkjes minimaal 1 keer aangehad te hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Ging ik vandaag "even naar verloskundige" voor "niet zoveel bijzonders", ging ze gewoon nóg een echo maken, met foto's en een dvd.
.
.
Van blijdschap heb ik gelijk maar een stuk of 10 jurkjes gekocht.
mooie datumquote:Op donderdag 8 november 2007 15:27 schreef --Eveliene-- het volgende:
balen hoor Lewis...! Maar de NHS is nou eenmaal k*t!
Tan, ik ben hier nog niet zo lang en lees jouw verhaal voor het eerst. Lijkt me verschrikkelijk moeilijk! Vind het echt fantastisch dat je zo optimistisch blijft!![]()
Oh, en7 juli
Priscil is 12. En op die leeftijd hebben ze heel goed door wat er gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef klein_spookje het volgende:
Hoe oud is priscil?
Het liefst wil ik Mara er nu bij hebben maar weet natuurlijk niet hoe het allemaal verloopt of ik het dan nog wil enz. De vk was er niet zo happig op en als mijn ijzer niet om hoog gaat word het zeker zh dus ik moet in iedergeval iets achter de hand hebben.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef amaranta het volgende:
typisch een vrouw dus....
Kun je nagaan, ikzelf ben dus super stipt en punctueel...
Mwa, ik heb toch liever dat ze bij mn ouders is. Dat is toch veel gezelliger dan alleen thuis zitten? Ze vind het gelukkig ook heel leuk om bij mn ouders te zijn.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ticootje..weet je nu al hoe je bevalling gaat verlopen dan?
Ik laat mijn kinderen gewoon thuis. Als het overdag gebeurd mogen ze van mij een filmpje opzetten, ze weten dat ze in de woonkamer moeten blijven als ze er niks van mee willen krijgen. Willen ze wel komen kijken vind ik dat prima, ze geven zelf aan wat ze aan kunnen.
Als het `s nachte gebeurd dan liggen ze mij prima in hun eigen bed. In geval van nood dat we naar het ZH moeten, is de buurman er met 10 minuten om op te passen.
Nou ik zie de overeenkomsten wel hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja ok maar je deed het nu net voorkomen alsof je een helse bevalling ging krijgen en haar met een levenslang trauma op zou zadelen. Het is maar een bevalling hoor, geen massamoord
Dit geeft hoopquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef KD-fotografie het volgende:
Droeke, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen.
Amaranta, ik heb juist het idee dat ik ee van de weinige ben die thuis wil bevallen.
Ben van Demi ook thuis bevallen en hoewel ik niks tegen medicatie ofzo heb vond ik het wel prettiger maar dan vooral om meteen thuis te zijn met de kleine.
BE, wat leuk een verassingsfeestje en geniet lekker van je verlof!
Maneki.Neko, ik snap Ticootje, als mijn bevalling bv hetzelfde zou lopen als de vorige bevalling dan zou een kind daar zeker trauma's van krijgen, mijn schoonmoeder is 20 jaar kraamhulp geweest en zelfs die schrok er van, net als de verloskundige en zeker mijn man.
Soms is een bevalling niet zomaar een bevalling....
Haha, ja sorry hoor maar ik had gewild dat iemand me van de voren wat meer had gewaarschuwd over hoe het ook kan gaan, dan had ik me iets meer voor kunnen bereiden en nu kan ik dat ook.quote:
Kan goed hoor, bij een vriendin van me was de eerste echt alles behalve makkelijk, ze had doodangsten voor de tweede en die bevalling vond ze heerlijk, zo wil ze er nog wel 10 krijgen riep ze zelf.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Tja, ik wil nog steeds gewoon voor me houden dat het hele circus ongeveer 1,5 uur gaat duren. Ik heb toch ook liever geen verhalen over veel bloed, tangen, knippen, pompen, scheuren.... Ik ben al zo'n stresskip.
Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:37 schreef amaranta het volgende:
ik zie het als een berg.
Voordat ik zwanger raakte, en de 1e maanden van de zwangerschap, stond ik echt helemaal aan de voet van de berg der bevallingsangst. Ik wilde niks weten of lezen of horen over bevallen.
Nu, 40 wk later, sta ik niet aan de top maar wel voorbij de helft. Ik kan er over lezen, ik kan er over praten,en niet onbelangrijk, ik weet dat ik het zelf ook kan, ondanks de gruwelijke pijn die me staat te wachten.
In het spookkkasteel? Waarbij ik ondertussen mn man wurg??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het voor jou een achtbaanrit wordt waar je van te voren met angst en beven tegen aan kijkt... Tijdens de rit zelf soms gillend iets hebt van waar ben ik aan begonnen en naderhand roept...Nog een keer, nog een keer!!
Ah, daar komen de goeie ideeėn!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:29 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, als jij gewoon nu nog ff zwanger wordt, zitten jullie over een maand of 9 ook in hetzelfde topic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |