abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54521422
Het voorwerk is in ieder geval begonnen Amaranta, nu afwachten wanneer het echt werk begint. Ik hoop snel wil wel verse babietjes zien. Succes Amaranta.

Zit te denken dat ik eigenlijk niet eens weet hoe (voor)weeën aanvoelen. Nog niet meegemaakt . Met dank aan de ruggeprik en ziek zijn bij de inleiding vorige keer en de 3 cm ontsluiting had ik al cadeau.
  zondag 11 november 2007 @ 10:50:12 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_54521480
Amaranta, dat klinkt idd als voorwerk! Krampen van 15 sec...
Hopen dat het doorzet!
Maneki, ik weet even niet hoe ver je bent, maar hik hoop voor je dat je beeb iig tot 37 wk rustig blijft zitten!

Enneh, Webkim, die electrodes valt reuze mee. Ik had een medische indicatie, groen vruchtwater, en de ctg mat de hartslag niet tijdens een wee, dus naar andere kamer gewaggeld, waar ze electrodes aanbrachten, want ze willen toch echt wel weten wat de hartslag doet tijdens een wee. niets van gemerkt. ja ze poeren een beetje aan iets waarvan je dan merkt dat jij het niet bent (hoofd van de baby), maar verder geheel pijnloos. Ik ben in dat halve uur van 6 naar 10 cm gegaan, dus heb niet echt meer van positie veranderd, was iets te ver heen (lang leve stoned van de oxytocine!), maar dat had wrs wel gemogen.
Uiteindelijk ben ik ook geknipt omdat de hartslag niet meer herstelde (bleeef op 60) na een wee. dus dan ben ik wel blij dat ze dat zo preies konden meten door die electrode. (En PR (mijn man) kon bij iedere perswee de electrode, dus het hoofd, iets verder naar buiten zien komen, maar daar koop jij natuurlijk weinig voor )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_54521754
Amaranta, hopelijk zet het door... spannend!

Webkim, als je in het ziekenhuis gaat bevallen zonder medische indicatie heb je in principe je eigen verloskundige erbij. Volgens mij kan je het dan doen zoals je het zelf wilt.
Ik had sowieso gekozen voor een ziekenhuisbevalling, maar we zijn eerder gegaan voor een ruggenprik (viel overigens heel erg mee) en ik ben olv de verloskundige uit het ziekenhuis bevallen. Wel met elektroden op t hoofdje, ik heb de hele tijd op bed gelegen, maar ik wilde ook eigenlijk niet anders. Het enige irritante was het halve uur dat ik op mn rug moest liggen voor de CTG toen ik net binnen was, voor ze de ruggenprik gingen zetten wilden ze eerst weten of het met beeb goed ging. En als ik op mn zij lag konden ze het niet goed meten. Maar toen dat klaar was kon ik gewoon weer op mn zij.
Fake it till you make it...
pi_54522528
Amaranta, spannend!!! Ik blijf ook liever thuis...Kan ik gewoon lekker mn eigen gang gaan in mn eigen omgeving, zonder (al te veel) vreemden om me heen!

Bah... Hoesten gaat maar niet over, alles blijft pijn doen, beepje blijft protesteren en heb vannacht gezellig de wc pot gezelschap gehouden!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54522551
Davinia ik ben morgen 25 weken. Tis een beetje erg veel te vroeg om nu al tot aktie over te gaan

Amaranta ik hoop dat het bij jou nu wel snel doorzet!
Vamp beterschap
Saartje
pi_54522751
maneki, toch nog wat meer rust nemen meis! met je 2 jongens en alles heb je een mega drukke fulltime baan he. succes meis.

en amaranta ook succes
bij jou moet t nou net wél doorzetten

hier week 35, nog geen voorween, geen overdreven harde buiken (eik amper) maar wel steeds vaker de hik
  zondag 11 november 2007 @ 12:53:30 #207
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_54523485
Mag ik me hier bij aansluiten....

Heb nog wel beetje schrik, maar voorlopig gaat alles hier goed, morgen ha voor bloedtest en hopelijk gaat hcg hoog genoeg zijn...

Maar intussentijd zweven we al zachtjes op die roze wolk, en dat na bijna 4 jaren hopen en proberen...

liefs lunastar
pi_54523539
Lunastar!!! Gefeliciteerd! Dat is nou nog eens goed nieuws!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 11 november 2007 @ 13:36:45 #209
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_54524503
luna meid ook hier nog eens van harte gefeliciteerd!!! wat ben ik blij voor je.

Hier alles rustig.
Heb erg last van buik, rug en bekken en vooral schaambeen. Kwam vanmorgen op het super idee om de woonkamer te verbouwen alles omzetten en niet alleen de bank ook het speelgoed de kast, de boxen, tv enz even ramen zemen. Ach waar je zin in hebt he met nog maar 3 wk en 6 dagen te gaan haha. Maar goed het is nu bijna klaar Mara ligt in bed.
En vanavond gaan we met zijn alle uit eten. Heerlijk nog even genieten van alles voordat we weer in het baby gebeuren zitten.
Het kinder restaurant is zo super voor Mara.

En morgen intake kraamzorg ben benieuwd. Kreeg een brief met voor niet druk maken we controleren niets komen alleen vrijblijvend langs om ook te kunnen zien dat het een veilige plek is voor ons personeel.

O ja we hebben nieuwe buren sinds een week of 2 de hond blaft als ze er niet zijn en gister stonk ons hele huis naar wiet en daarvoor keis je een rustige woonwijk om je kind(eren) op te laten groeien. Ik was pis link en gelukkig deden ze neit open na het aanbellen.

liefs joyce
  zondag 11 november 2007 @ 13:54:39 #210
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_54524959
Lunastar, wat een nieuws! gefeliciteerd joh!!

Spookje, zou je het dan niet eens een beetje rustig aan doen joh, als je al zo'n last hebt?

Hier vandaag 37 weken , dat voelt pas écht als een mijl-paal....
Heb ook meteen een mindere dag, heb echt schaambot-bekken pijn en krijg mijn ene been bijna niet voor het andere gezet of opgetild... Hopelijk gaat dat met wat rust enzo weer over, ipv dat ik zo de komende door moet komen...
  zondag 11 november 2007 @ 14:01:11 #211
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54525148
Ben ik weer.
Heb in zkh aan de ctg gelegen. Hartfilmpje was oke, maar babytje is aan de kleine kant, geschat wordt tussen 2600 en 2900 gram.
Gezien dat en het feit dat ik de baby maar weinig voel meot ik morgen weer aan de ctg.
Vliezen waren niet gebroken.
pi_54525503
Wat leuk lunastart gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 11 november 2007 @ 15:04:20 #213
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54526799
Wat een geweldig nieuws Lunastar, ik krijg er kippevel van
Spannend allemaal amaranta! Fijn dat het goed gaat met de baby en dat ze je zo goed in de gaten houden!
Lekker douchen!
pi_54527092
Lunastar!!! Gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 11 november 2007 @ 15:45:38 #215
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_54527845
Lunastar!!! Gefeliciteerd!!! Zie je wel!!!!!! Wat heerlijk voor je
Amaranta spannend
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_54528414
Lunastar!! Heel erg gefeliciteerd!!

Amaranta...Spannend hoor!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 11 november 2007 @ 16:32:11 #217
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_54529092
Alle nieuwe dames.. allemaal super van harte!
En de LLM.. jullie sterkte!

Luna ! wat een verrassing!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_54529147
Lunastar gefeliciteerd!
Saartje
  zondag 11 november 2007 @ 16:39:37 #219
189138 Tuc
Baby on board!
pi_54529282
Welkom Lunastar!
And when the night is cloudy
There is still a light that shines on me
Shine on until tomorrow
Let it be, let it be
pi_54531067
Lunastar gefeliciteerd
pi_54531244
Amaranta.. hoe is het nu?
Maak je je zorgen dat de baby aan de kleine kant is? Vond dat een beetje doorschemeren uit je post.. maar alles is vast ok!

Mama van Floris, Leonore en ?
  zondag 11 november 2007 @ 19:49:40 #222
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54533843
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:21 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik wil wel graag weer samen met jou, en PM, en Moonah.
Laat dus iets weten als jullie er weer zin in krijgen.
Ha! Neuh, voorlopig nog niet!

Amaranta, klinkt als voorwerk, maar het blijft afwachten. Succes!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 11 november 2007 @ 19:58:15 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54534058
Luna gefeliciteerd!

Amaranta, was er een reden dat je vanmorgen naar het zkh bent geweest? (zal vast niet nav het gerommel van vannacht zijn, lijkt me) Maakte je je zorgen dat je kleine minder voelt?
Hier was de oudste trouwens ook (onverwacht) erg klein (2525 gram). Nu, bijna 4 jaar later is daar niks meer van te zien Ik vond 't wel relaxed bevallen
Vlak na de bevalling was het enige 'extra' dat ze de temperatuur wat beter in de gaten hielden en of ze zichzelf op temp. kon houden. Dat bleek al snel goed en mochten we gewoon naar huis
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 11 november 2007 @ 20:15:57 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54534503
het gaat goed hoor. De reden dat ik naar het zkh ben geweest was idd dat ik de afgelopen dagen de baby wat minder had gevoeld. Tevens wilden ze uitsluiten of bevestigen dat ik gebroken vliezen had.
Ik ben idd een beetje geschrokken van het gewicht, maar heb daarna met mijn moeder erover gehad, en die zei dat mijn broer ook zo licht was. En dat zij op het einde ook de baby minder voelde.
  zondag 11 november 2007 @ 20:16:25 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54534512
Luna, welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')