Amaranta, dat klinkt idd als voorwerk!

Krampen van 15 sec...
Hopen dat het doorzet!
Maneki, ik weet even niet hoe ver je bent, maar hik hoop voor je dat je beeb iig tot 37 wk rustig blijft zitten!

Enneh, Webkim, die electrodes valt reuze mee. Ik had een medische indicatie, groen vruchtwater, en de ctg mat de hartslag niet tijdens een wee, dus naar andere kamer gewaggeld, waar ze electrodes aanbrachten, want ze willen toch echt wel weten wat de hartslag doet tijdens een wee. niets van gemerkt. ja ze poeren een beetje aan iets waarvan je dan merkt dat jij het niet bent (hoofd van de baby), maar verder geheel pijnloos. Ik ben in dat halve uur van 6 naar 10 cm gegaan, dus heb niet echt meer van positie veranderd, was iets te ver heen (lang leve stoned van de oxytocine!), maar dat had wrs wel gemogen.
Uiteindelijk ben ik ook geknipt omdat de hartslag niet meer herstelde (bleeef op 60) na een wee. dus dan ben ik wel blij dat ze dat zo preies konden meten door die electrode. (En PR (mijn man) kon bij iedere perswee de electrode, dus het hoofd, iets verder naar buiten zien komen, maar daar koop jij natuurlijk weinig voor

)