Aha op die manierquote:Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic:
Aangezien we altijd samen lopen, neemt alleen Mark een sleutel mee.
Maar ik maakte het verhaaltje iets zieliger dan het was: vorige keer moest ik wel wachten tot hij terug was, maar nu was onze andere huisgenote ook thuis, dus die liet mij binnen
.
En voor nu: trusten iedereen.
Ja, 16 november heb ik weer onderzoeken jaquote:Op donderdag 8 november 2007 09:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: natuurlijk komt iedereen met advies nu, is vast ook wel goed bedoeld, maar als je geen verschil merkt qua eten zou ik ook gewoon blijven eten wat ik lekker vind hoor! De artsen zeggen dat natuurlijk ook niet voor niets. Over een weekje wordt er weer getest toch?
Jij ook weer veel succes danquote:Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen!!
Gisteren lekker gestept in de sportschool, voor de tweede keer. Gelukkig heb ik niet zoveel spierpijn als de vorige keer, toen kon ik er vier dagen niet door lopen!
Ben vanaf maandag weer begonnen met lijnen
Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel gefietst. Gister nog bijna anderhalf uur gefietst. Maar ik val bijna niks meer af. Ik weeg nu 73,3 kilo. Ik heb het idee dat ik de limiet heb bereikt en dat ik vanaf nu (bijna) niet meer zal afvallen.
Dus weer een vraagje... Is dit een goed gewicht denken jullie? Of moet er meer af?
Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.
Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff doorquote:Op donderdag 8 november 2007 13:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.
Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff door
Dat helpt nietquote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.![]()
Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik.Moet meer buikspieroefeningen doen.
Minder bier drinken.......quote:Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik.Moet meer buikspieroefeningen doen.
Ja, daarom postte ik hem ook, hijs echt dunquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, mooi. En wat is ie mooi slank!
(Haha, toepasselijk voor het topic, een slanke telefoon.)
Zonder misselijk te zijn? Winegums vallen per direct afquote:Op donderdag 8 november 2007 16:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil iets dat walgelijk zoet is, dat me even doet vergeten dat mijn adem een beerputlucht verspreidt en waarvan ik een hele zak op kan eten zonder extreem misselijk te zijn![]()
Winegums dus
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:
En ik heb chocolade om het te vieren![]()
Is het dan niet een idee om de weegschaal aan de kant te zetten en alleen nog je omtrekken te meten?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef conleche het volgende:
Ik denk trouwens dat je van sporten echt flink zwaarder wordt! Hoeveel verschil in gewicht zit er eigenlijk tussen spierweefsel en vet? Het is echt ongelofelijk dat ik maar op die 65 blijf hangen, maar er wel steeds gestroomlijnder ga uitzien. Gisteren na m'n avondeten nog 2 crackers met smeerkaas, een chocorijstwafel en een mandarijntje op. Maar goed, veel meer dan 1300 cal. heb ik toch niet gegeten en laatst, zelfs met die 8 bonbons kwam ik niet eens boven de 2000 uit. Dus met al die uren sport per week, (zo'n 5 à 6 uur per week, buiten het fietsen en zo) zou je toch zeggen dat je daar lichter van zou moeten worden!
Cool.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoonDe Samsung G600
[ afbeelding ]
Met 5 megapixel camera, das nog meer dan op mn fotocamera zit
Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppenquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemogen
woog vannochtend 71,5
dat lijkt me iets beter te kloppen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppen![]()
Door de chocolade natuurlijk!quote:
Ach, ik vind het wel fijn om wel seks te hebben met een man (quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen.
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen.
ik weet niet of ik ben aangekomen door de pilquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen.
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen.
ongesteld worden heeft weinig met chocola te makenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Als je niet elke maand meer ongesteld wordt, scheelt het ook een hoop chocola natuurlijkDus dan wordt het aankomen door de pil weer gecompenseert
Nou en of! Ik probéér er dan wel tegen te vechten, maar dat is zó moeilijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
Je voelt je gewoon zielig door het vervelende gevoel in je buik en daarom wil je iets lekkers (bij mij is het zo iig.)quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
pff...afentoe kan je zo lekker dom overkomen he...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ongesteld worden heeft weinig met chocola te maken
Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
pff...afentoe kan je zo lekker dom overkomen he...![]()
Good luckquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer weg.
Ik ga nu met een rammelende maag naar de supermarkt. Wish me luck.
Met rammelende maag boodschappen doen is slecht jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben weer lekker groentensoep aan het opwarmen. Ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, en dan kan ik de verleiding van chips enzo wel weerstaan. Als ik er elke dag langskom dan zwicht ik wel. Maar nu gaat het echt goed qua etenZelfs als ik bij Peter ben en hij wel chips ofzo eet.
Mijn soep is ook zelfgeemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Met rammelende maag boodschappen doen is slecht jaDan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
Als je 1x per week boodschappen doet heb je zeker wel een goede vriezer? Want ik wil wel lekker brood hebben, en dan koop ik liever 2x een halfje in plaats van 1 groot brood. De afgelopen dagen heb ik soms ook gewoon nog zin in iets en dan eet ik nog boterhammen of knackebrod ofzo, dus weer langzaamaan aankomen ligt wel op de loer... Maar kga niet meer 's avonds naar de super om alleen nog chocolade te kopen ofzo![]()
En soep is goed, maar zelfgemaakte is lekkerder![]()
Maar je bent toch wel heel stoer als je tóch gaat en dan alle lekkernijen weet te trotseren. Zoals ik dus! Heb niets gekocht wat niet op het lijstje stond.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Met rammelende maag boodschappen doen is slecht jaDan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
kennelijk ongesteld?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:
[..]
pff...afentoe kan je zo lekker dom overkomen he...![]()
Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kennelijk ongesteld?
en volgens mij is er niemand die je choco voert als je ongesteld bent hoor.....
heb ik wel maar steek het dan niet in mijn mondquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.
Feit is gewoon dat Sony Ericsson de allermooiste telefoons heeftquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Susie het volgende:
Bij de weg.... mooie telefoons hier in dit topic.... ik mag ergens in december/januari weer en ik weet het dus echt niet he?! Wil weer terug naar Samsung, maar dan zie ik die Ericsson en dan twijfel ik weer! Ik ga tegen die tijd maar eens in de winkel neuzen!
Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde sony ericsson, daarvoor had ik er ook eentje en daarvoor ook. Je kan dus wel zeggen dat ik een fan ben. Maar nu wil ik de iPhone!!
[ afbeelding ]
Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzamelingquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.
klikkerdeklikquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzamelingIk gooi ze dus niet weg. Lijkt me leuk om als ik 80 ben nog eens te kijken naar het o zo ouderwetse mobieltje uit 1997
![]()
Of bedoel je dat ze tijdens de productie meer vervuilen??
Ook al val je niet af, dan kun je er wel beter uit zien doordat je meer spieren krijgt en een gestroomlijnder lichaam krijgt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar wel wat drinken dit weekend want ik verveel me. En het afvallen lukt toch bijna niet meer.
Ja idd, dat zie ik ook voor me en zolang je dat doet dan zul je nooit het gewenste lichaam krijgenquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:
Als ik me Gewas voorstel, zie ik echt zo'n bierdrinkende puber voor me![]()
* conleche baseert dat op je posts hier, die vaak verhalen over drankinname![]()
Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstukquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ongesteld worden heeft weinig met chocola te maken
quote:Als de concentratie van serotonine in de hersenen laag is, hebben de hersenen niet het
vermogen om het “ik voel me goed” signaal uit te zenden. Je bent prikkelbaar en humeurig. Je
hebt een sterke biologische behoefte aan zetmeel of aan suiker om de afscheiding van
serotonine te stimuleren en je emotioneel evenwichtig te voelen.
Endorfine werkt op dezelfde manier als serotonine. Als je een tekort aan endorfine in je
hersencellen hebt, voel je je gespannen en vermoeid. Je voelt een biologische behoefte aan vet
of chocolade om de afscheiding van endorfine te stimuleren en als je die behoefte bevredigt,
kan het “ik voel me goed” signaal weer uitgezonden worden en verbeter je je humeur.
Het is komt vaak voor dat er tegelijkertijd een tekort aan beide stoffen in de hersenen ontstaat.
Zodat we zowel trek krijgen in suiker als in vet.
Chocolade is hiervoor de perfecte combinatie: 50% vet en 50% suiker.
quote:Na de ovulatie, in de laatste twee weken van de maandelijkse cyclus, daalt het
serotoninegehalte in de hersenen waardoor je humeur slechter wordt en je minder energie
hebt. Omdat de serotonineconcentratie in de hersenen voor onze menstruatieperiode het laagst
is, hebben we dan de sterkste behoefte aan suiker. Door deze biologische veranderingen te
begrijpen en hier aan toe te geven, kan de serotonineconcentratie verhoogd worden en kan de
premenstruele periode positiever ervaren worden.
Suiker is niet het enige voedingsmiddel waaraan vrouwen voor de menstruatie een sterke
behoefte hebben. Ons lichaam vraagt rond deze tijd naar combinaties van suiker en vet om de
aanmaak van serotonine en endorfine in de hersenen te stimuleren.
Bronquote:Dit betekent dat je lichaam en geest tijdens de
laatste paar weken van je menstruatiecyclus met een soort ontwenningsverschijnselen te
kampen heeft. Je lichaam is als het ware aan het afkicken van de endorfine, waardoor je
lethargisch en nerveus wordt en je een enorme trek in chocolade krijgt.
Door echter aan je premenstruele verlangen naar chocolade toe te geven en de afscheiding van
endorfine tijdens de laatste twee weken van je menstruatiecyclus te stimuleren, kun je de
ontwenningsverschijnselen ten gevolge van het tekort aan endorfine tegengaan en daarmee je
emotionele toestand stabiliseren.
Werkt dat ook zo als je aan de pil bent en ongesteld wordt? Best een interessant stukje!!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk(over onder andere chocolade):
[..]
[..]
[..]
Bron
Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te makenIk wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
![]()
ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft danquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk(over onder andere chocolade):
[..]
[..]
[..]
Bron
Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te makenIk wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:
Als ik me Gewas voorstel, zie ik echt zo'n bierdrinkende puber voor me![]()
* conleche baseert dat op je posts hier, die vaak verhalen over drankinname![]()
Ik lust geen wijn en rose. Heb laatst wel bierrose ofzo gedronken maar dat vond ik niet zo lekker. En waarom maar 1 glas?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef egeltje1985 het volgende:
In tegenstelling tot buiten rennen heb ik vandaag op bed liggen slapen. Kvoelde me een beetje ziekjes en brak. Maar nu gaat het wel weer oké. Vanaaf lekker saté met stokbrood en magere satésaus met magere pindakaas. Oké, niet mager. Minder vet dan normale saus/ normale pindakaas.De satétjes liggen nu lekker te marineren. Jumjum.
Vanaaf gaan we gezellig naar de bios. Atonement, bij gebrek aan beter. Niet echt boeiende films in de bios nu. Mja, het is sowieso leuk om te gaan. Later op de avond zijn er hier nog allemaal studentenfeestjes (kben bij mn vriend in delft). Ik mag van Sonja vanaaf één glas rode wijn, dus daar moet ik het maar mee doen.Gaat lukken hoor. Misschien ook een tip voor Gewas: je aan één glas proberen te houden en gaan voor rode wijn of rosé.
Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft dan
Chocola is juist hét tussendoortje voor mensen die aan de lijn doen! [/sarcasme]quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef Gewas het volgende:
Misschien een domme vraag maar word je van chocola dik?
Als je teveel eet, uiteraard. Het is voornamelijk suiker en vet, niet de meest slanke ingredienten, dus lijkt me nogal logischquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef Gewas het volgende:
Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef Gewas het volgende:
Je schat hem nu zeker nóg jongerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik....Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach
![]()
Heb vandaag wel geluk gehad hoor, ben helemaal nog niet natgeregendquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik....Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach
![]()
Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen,nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen,nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
Mannenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt.Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
Als jij één keer in de week een stukje chocola eet, is dat hardstukke gezond hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:
[..]
Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt.Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
OMG ik drink nooit meer bierquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Glas bier 5% 102,5 kcal
maar hoeveel is een beetje chocola?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?![]()
Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken![]()
En hoe neem je je verantwoordelijkheden?quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten.
* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
(weg) rennen daarna is wel goedquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten.
* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef freecell het volgende:
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes![]()
Wie biedt meer?
Okquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht?.
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik maar met jullie mee kom doen.
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar![]()
Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
Qua sport doet ie niet mee en qua eten een beetje: hij wil ook wel gezond eten, maar hij laat bv z'n wijntje niet staan, maar op marsen en snickers betrap ik 'm nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
Groepsdruk zou ook kunnen werken. Als ik een keer niet kom trainen (alsof dat vrijwillig in mn hoofd opkomt) dan krijg ik de week erna meteen van meerdere mensen de vraag waar ik nou was. Zomaar stilletjes wegblijven gaat dus niet lukkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar![]()
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
O ja wat dat betreft heb ik wel geluk: als ik Amsterdam ben dan werk ik in de galerie tot een uur of zes en ga daarna sporten, maar meneer Conleche is dan meestal in z'n atelier in Belgie, dus heb ik fijn het rijk alleen en hoef ik alleen rekening te houden met mezelf en als ik in Belgie ben ga ik meestal overdag rennen, want dan kan ik m'n eigen tijd indelen: dus dat is inderdaad wat lastiger voor jou! Misschien moet je beginnen met in het weekend wat te sporten?? Want het is wel lekker hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen![]()
Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is![]()
). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.
Heb er zin anEn gezellig dat jij hier ook bent ja!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzoDat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht
![]()
dus misschien wordt het toch eens tijd...
De eerste weken zijn echt heel goed te doen hoor, ik geloof dat je de eerste paar x maar 9 minuten echt hardloopt en dan zit er zo om de minuut een wandelpauze tussen. Ik vond het tot en met de 10e les of zo eigenlijk een beetje te gemakkelijk, maar nu denk ik dat het wel goed is, want op deze manier is het wel heel verantwoord en ik loop nu makkelijk een half uur aan een stuk zonder een centje pijn! Wat fijn is van de iPod op je kop te hebben: je hoort ook je eigen ademhaling niet, want dat vond ik vroeger zo naar altijd, dat gehijg en dat probeerde ik dan in te houden, maar dan kreeg ik natuurlijk ademnood...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Evy ja!Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat
Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
Veel succesquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:![]()
![]()
Veel succes met lerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 08:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
dat mis ik nu welquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb
ik ging er bijna elke dag in dus het is wel goed om dat nu af te lerenquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.
En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds![]()
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maarquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar.
Ja! D'r ligt regelmatig een been over de rand te druipenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Greys het volgende:
Mogge
Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
Ja, maar ik ben altijd bang dat er dan nog spinnetjes uit de bubbelgaatjes tevoorschijn kruipenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar![]()
Die heb ik al uitquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:27 schreef mordradead het volgende:
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regennu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die heb ik al uit... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk
Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden
![]()
Oh, en ik heb nu echt keelontstekingNu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
Bailey's is wel erg lekker, maar pas op: je kan er wel erg misselijk van worden! En ik weet niet of het een broodje aap verhaal is: maar van Bailey's gaat het verhaal dat je het absoluut niet samen met tonic zou moeten drinken, omdat het een rare chemische reactie zou aangaan. Misschien is wel helemaal onzin, maar voor de zekerheid toch maar niet proberenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
4 kazen pizza's. Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is. Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
Pizza is lekkerIk eet dat eigenlijk nooit meer.
Net de TT eer aan gedaanEvy 2 van de tweede serie gelopen. 35 minuten, ging wel lekker
Ik was vanwege evy's muziekkeuze nog niet begonnen aan de tweede reeks, maar dit lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:
ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer watquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoordquote:Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
![]()
En cocktails zijn wrs nog vadsiger![]()
Oh en trouwens... stel dat ik 1000 kcal binnen heb aan alcohol. Nog dan heb ik die dag geen 2000 kcal bij elkaar binnengekregen. Want het eten was vis en veel had ik niet op. Wel aardig wat gegrilde groente. En voor de rest van de dag...was zo druk dat ik maar twee boterhammen op heb en een beetje yoghurtquote:Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
![]()
En cocktails zijn wrs nog vadsiger![]()
Nou dat is leukquote:Op zondag 11 november 2007 09:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoord
Blij dat ik alweer een tijdje vrijgezel was. Maakte gisteravond veel leuker
Oh.. hehe dat "OMG ik drink nooit meer bier" is wel sarcastisch geweest hoorquote:Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou dat is leukAf en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.
Zag er vooral tegenop dat ik het huis uit moest, praten, sociaal zijn ... voel me niet echt op mn gemak als ik niet heb gegeten, er een beerputlucht uit mn mond komt en ik steeds pijn hebquote:Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou dat is leukAf en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.
Chicolate: vind je het vervelend dat je van je ouders naar de kerk 'moet'? Want zo lijkt het wel... Met dwang op dat gebied bereiken mensen vaak juist het averechtse effect geloof ik (zoals bij mij). Nu ik op mezelf woon is er niet zoveel discussie meer over, maar soms zit er wel wat overtuigingsdrang in... ik word echter nooit meer verplicht mee te gaan.
Vanmiddag familiegedoe, wordt vast wel leuk![]()
Ik vind parken eng 's avonds in het donker, vandaar.quote:Op zondag 11 november 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer wat), ik heb bij mijn looptraining ook allemaal dat soort oefeningetjes geleerd
ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellenquote:Op zondag 11 november 2007 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel op een christelijke school gezeten en op zich vind ik dat niet eens zo slecht: ik ken nu wel alle bijbelverhalen en zo, hoewel ik daar ook een paar kanttekeningen bij heb. Wij werden bv. over "de zonde tegen de heilge geest" onderwezen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt, maar het kwam er op neer dat er zondes bestaan waarvoor geen vergeving meer mogelijk is. En dan vertelden ze daar het volgende verhaal bij:
" Er was eens een ouder echtpaar dat hun land ging verkopen. Ze hadden besloten dat de opbrengst naar de armen zou gaan. Toen het land verkocht was kwamen ze daar gedeeltelijk op terug en besloten om maar de helft van de opbrengst weg te geven en de andere helft zelf te houden. Maar ze logen erom, dus toen hen werd gevraagd of ze echt ál het geld aan de armen hadden gegeven zeiden ze van wel. Ze vielen vervolgens allebei dood neer en gingen regelrecht naar de hel"
Dit werd dus verteld aan 7 jarige kinderen als zijnde een zonde "tegen de heilge geest". Nou zal ik je vertellen dat ik vervolgens tot mijn tiende heb gedacht dat ik naar de hel zou gaan, omdat ik veel ergere dingen had gedaan dan niet mijn héle zakgeld aan de armen te geven, hell, ik had niet eens de hélft gedoneerd. Hoe kan je in godsnaam nu zulke verhalen aan kinderen vertellen. Die nemen alles voor waar aan en hebben een enorme fantasie. Zo kon ik er uren over piekeren dat als ik dan eenmaal in die hel zou zijn, dat ik dan zo'n dorst zou hebben, dat ik zou smeken om 2 druppels water en die niet zou krijgen. Terwijl ik dit typ, wordt ik weer behoorlijk boos over zoveel onkunde!!
quote:Op zondag 11 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellen
wat ik me dan afvraag was dit het enigste voorbeeld? of waren er meer dingen waar je nu van denkt dat is helemaal niet goed voor kinderen
Dat heb ik ook altijd na een avondje drinken dat je dan opeens heel weinig weegt. Meestal merk ik dan na twee dagen dat ik ben aangekomen.quote:Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef Dizer het volgende:
Ik snap het niet meer. Donderdag woog ik nog 87.1
Net op de weegschaal... na een bom aan alcohol calorie en zo... weeg ik 85.9
Ik weeg me morgen en overmorgen weer. Ik geloof het niet en ik ga het niet aanpassen nog.
Mee eens, mee eensquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mee eens, mee eens(ah bah! Ik heb nu natuurlijk keelontsteking, zal er voorlopig wel niet van komen
)
Wel voordeel: vandaag nauwelijks gegeten en veel gedronken. Gister omgekeerde.
Daar hebben ze wel heel even aan zitten denkenquote:Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Susie het volgende:
[..]
Dan zou je amandelen er eens uit moeten laten halen, moet je kijken hoe snel je afvalt!![]()
Mijn buik was toen helemaal plat....gewoon eng eigenlijk![]()
dat deed ik vroeger ook, kleding te klein kopenquote:Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Conleche, muts, wat een leuke muts!![]()
Dizer, zoenen is goehoedddddddddd
Morgen ga ik braaf beginnen met gezond eten en niet snoepen.
Ik heb bij H&M een skinny jeans een maat te klein besteld en daar wil ik binnenkort in passen. Dat soort dingen, hoe kinderachtig het ook kan klinken, werkt bij mij het beste als stimulans om door te zetten
Ik moet morgen les 3, dank voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
[ afbeelding ]
Zie je het voor je?? 30+ hèHuppelend dus...
![]()
Dan weer 3 minuten joggen, dan stretchen, dan weer 3 minuten geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker en dan 25 minuten je normale tempo hardlopen met een paar keer een halve minuut versnelling. De eerste keer trok ik heel enthousiast op m'n hardst een sprintje, maar dat was niet helemaal de bedoeling. Ik geloof wel dat dit goed is voor je conditie, want in m'n normale tempo was ik bijna niet meer moe te krijgen. En dan moet je na die 25 minuten ook nog 10 minuten zachtjes uitjoggen Dat laatste vond ik saai en vervelend, dus dat heb ik maar 5 minuten gedaan, toen was ik thuis.
-edit- O ja, voordat jullie zeggen: ach, wie ziet dat nou, het is toch hartstikke donker: Ik liep, toen het tijd om te huppelen was, in de Beethovenstraat en daar was het behoorlijk licht, ik geloof zelfs dat de kerstverlichting al aan was. Ik heb maar een stoicijns gezicht getrokken en gedaan of het heel normaal was.![]()
dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche verteldequote:Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
O, en over kerken: ik vond het als puber ook niet altijd even leuk om naar de kerk te gaan, maar ga nu nog steeds elke zondag. Wij zijn lid van een evangelische kerk. Soort Smerikaanse kerk dus. Met vandaag een spreker die zijn hele verhaal door flauwe grappen maakte, maar hij was wel grappig![]()
Conleche: om je gerust te stellen: dat bijbelverhaal over dat echtpaar, daar staat dat ze dood gingen, maar er staat NIET dat ze naar de hel gingen, wat gezien het verhaal ook niet heel logisch is. En verder is de zonde tegen de Heilige Geest wat anders. Deze mensen worden gedood, omdat ze tegen de Heilige Geest gelogen hebben.
Ze hoefden ook niet al hun geld aan de armen te geven, maar zij gaven een gedeelte en deden alsof ze wél alles gaven. Dat was de fut. Als ze gezegd hadden: "hier is 5% van de opbrengst, dat is voor de armen" was het ook goed geweest.
Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.quote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche vertelde
Bij mij werd er ook wel bijverteld dat het om de leugen ging, maar ik had ook weleens een leugentje verteld en ik had niet m'n zakgeld aan de armen gegeven. Dus was het met mij nog veel erger gesteld. En bij ons werd wel degelijk gezegd dat dat echtpaar naar de hel ging, omdat iedereen die die zonde had begaan daarheen moest. Ik was ervan overtuigd dat ik niet 1 maar wel 100 van dat soort zondes had begaan!quote:Op zondag 11 november 2007 21:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.
Maar inderdaad, dit soort verhalen goed en duidelijk aan kinderen vertellen vergt wel enge vaardigheid van leerkrachten en ouders en gaat helaas vaak mis.
quote:Op maandag 12 november 2007 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Mijn katten hebben vannacht een nog bijna vol doosje kattensnoepjes leeggevreten.
Ik hoop dat ze er vandaag goed misselijk van zijn.
Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehadquote:Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggenquote:Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad. Ik meen het.
Noouquote:Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bentaltijd fijn
ja zo gaat het als je echt iemand leuk vindquote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noou
Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen
Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen.
Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
dat heb ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef poppetje22 het volgende:
Hoe komen jullie het weekend door?
Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
Lekker is dat hequote:Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef Dizer het volgende:
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport.
samen rennen gaat idd altijd beter! heb vandaag in de sportschool gerend, was toch aan t fitnessen, dus kon net zo goed meteen op die loopband stappen... ik vond t niet echt geweldig, maar t ging wel beter dan buiten en er hing n tv voor mn neusquote:Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op
.
klinkt niet erg gezelligquote:Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt een offday vandaagZit echt niet lekker in mn vel
Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor
En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
nou bij mijn 'groep' zoals je het noemt krijg je die plagerijen ook welquote:Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven steltVeel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.
@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.
En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact(en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
dat zijn geen plagerijen waar we het over hadden volgens mijquote:Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
plagerijen is niet hetzelfde als een feit opnoemenquote:Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar hadden jullie het dan wel over
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...quote:Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven steltVeel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.
dat maatje s zegt natuurlijk niet zoveel die pas ik ookquote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...
En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoorquote:Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...
En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
Thnx, maar het is ook al wel weer ff geleden dat je me gezien hebt hequote:Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
ben ik ff blij dat ik geen broertje hebquote:Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht
ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?quote:Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
Lijkt mij ook, ja.quote:Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
Dat gaat nu ws ook gebeurenquote:Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf?(ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)
gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
(Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
't is al gezegd, maar niet te veel van aantrekken hor! je zei dat je stiefpa ook niet de slankste is, miss is ie wel gewoon jaloers! (dat denk ik maar altijd bij dat soort dingen)quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Medellin het volgende:
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk)
quote:Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?![]()
Daar heb je ook een goed puntquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan?En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel
![]()
zie je nou wel dat het goed komtquote:Op woensdag 14 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!
daar kwam ik al achter maar wat ben ik zonder mijn spellingsfouten onlinequote:
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
(...)
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
ik had verwacht dat het bij mijn verslagen ook echt slecht zou zijn dus had me toen al bij een extra cursus nederlands ingeschrevenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten
ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal welquote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
sommige dingen snap ik wel, grotendeels mijn schuldquote:Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
ontslag heb ik nog nooit genomen, lijkt me inderdaad toch ook wel moeilijkquote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Bagel het volgende:
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!
Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
Volgens mij waren dat jouw woorden.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw gevalquote:Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Gewas het volgende:
Goedemiddag.
Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |