abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 november 2007 @ 23:37:44 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54444895

Het vorige deel: Slank de herfst in # 107: Met roseetjes!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 november 2007 @ 23:38:23 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54444926
Mijn laatste post uit het vorige topic :

Aangezien we altijd samen lopen, neemt alleen Mark een sleutel mee.
Maar ik maakte het verhaaltje iets zieliger dan het was : vorige keer moest ik wel wachten tot hij terug was, maar nu was onze andere huisgenote ook thuis, dus die liet mij binnen .

En je hebt gelijk, Conleche, alleen vergeet ik dat stretchen na afloop steeds. Doe het steevast als ik warmgelopen ben en dan ook nog alleen de kuiten. Daar zat ook lange tijd mijn probleemzone, maar heb nu nergens meer last van.

En voor nu: trusten iedereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54445001
TVP
slaap lekker allemaal
pi_54445295
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:38 schreef Viking84 het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige topic :

Aangezien we altijd samen lopen, neemt alleen Mark een sleutel mee.
Maar ik maakte het verhaaltje iets zieliger dan het was : vorige keer moest ik wel wachten tot hij terug was, maar nu was onze andere huisgenote ook thuis, dus die liet mij binnen .

En voor nu: trusten iedereen .
Aha op die manier

Ik duik ook mn bedje in, trusten allemaal
  donderdag 8 november 2007 @ 00:15:04 #5
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54446022
Slaap lekker allen .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_54448446
Ik strech eigenlijk nooit
Toch eens mee beginnen, want ik heb altijd wel spierpijn in mn kuiten
pi_54448483
zo ff met 1,5 kilo naar boven upgedate
ga er vanuit dat die er ook weer snel af is
pi_54448538
Dat had ik maandag na een weekendje weg ook. Ik vind 1,5 KG dan wel erg veel voor mezelf hoor! Maar het is er nu weer af gelukkig. Ik voelde me ook echt een beetje bollig
  donderdag 8 november 2007 @ 08:31:19 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54448684
Ik heb nu ook spierpijn . Een keelpijn . Toch niet zo slim om met het raam open te slapen dan.
Vandaag een drukke dag. Net m'n ouders even een mailtje gestuurd, nu aan het eten en zometeen moet ik echt aan de bak. Voordeel van een drukke dag: de tijd gaat lekker snel voorbij en dan is het des te sneller weer avond .
Niet meer actief op Fok!
pi_54449205
Mogge!
Gisteren hardgelopen, was wel okee, maar ik was nog gefrustreerd dus heb nog een zak chips en een reepje chocolade op, dat was dus niet goed
Nu voel ik me alweer een stuk minder zielig en moet gewoon keihard blokken zo in het begin van 2008.
Stretchen doe ik ook nooit eigenlijk, heb verder geen last van het hardlopen dus ik betwijfel of het zal helpen. Wel had ik afgelopen weekend 2x achter elkaar flinke kramp in m'n kuit 's nachts (eerst links dan rechts ) en dat is niet fijn.

Sylvana: natuurlijk komt iedereen met advies nu, is vast ook wel goed bedoeld, maar als je geen verschil merkt qua eten zou ik ook gewoon blijven eten wat ik lekker vind hoor! De artsen zeggen dat natuurlijk ook niet voor niets. Over een weekje wordt er weer getest toch?
Het mooi kotsende meisje.
pi_54449964
Ik stretch vaak wel, maar dat is ook meer om m'n lenigheid te behouden, want van hardlopen en trouwens ook van de training in de sportschool verkorten je spieren en dat is op den duur minder mooi. Kijk naar het verschil in balletmensen en bodybuilders. (extreem voorbeeld, dat wel ) Bovendien vind ik het fijn om lenig te zijn.

Ik denk trouwens dat je van sporten echt flink zwaarder wordt! Hoeveel verschil in gewicht zit er eigenlijk tussen spierweefsel en vet? Het is echt ongelofelijk dat ik maar op die 65 blijf hangen, maar er wel steeds gestroomlijnder ga uitzien. Gisteren na m'n avondeten nog 2 crackers met smeerkaas, een chocorijstwafel en een mandarijntje op. Maar goed, veel meer dan 1300 cal. heb ik toch niet gegeten en laatst, zelfs met die 8 bonbons kwam ik niet eens boven de 2000 uit. Dus met al die uren sport per week, (zo'n 5 à 6 uur per week, buiten het fietsen en zo) zou je toch zeggen dat je daar lichter van zou moeten worden!
pi_54451177
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sylvana: natuurlijk komt iedereen met advies nu, is vast ook wel goed bedoeld, maar als je geen verschil merkt qua eten zou ik ook gewoon blijven eten wat ik lekker vind hoor! De artsen zeggen dat natuurlijk ook niet voor niets. Over een weekje wordt er weer getest toch?
Ja, 16 november heb ik weer onderzoeken ja

Ik barst echt van de spierpijn nu, dus maar ff kijken of ik vandaag nog naar de sportschool ga, of morgen.

Morgen is pas mn eigenlijke weegdag, maar heb er net ff opgestaan, en ben maar 100 gram lichter dan vorige week En dat terwijl ik de hele week zo goed bezig ben geweest Had toch wel verwacht dat er wat meer af zou zijn als ik de hele week gezond eet, geen chips ofzo heb gehad en 2 keer ben wezen sporten en veel gelopen heb ( van station naar Peters huis is bijna half uur lopen)
pi_54451225
Goedemorgen!!

Gisteren lekker gestept in de sportschool, voor de tweede keer. Gelukkig heb ik niet zoveel spierpijn als de vorige keer, toen kon ik er vier dagen niet door lopen!

Ben vanaf maandag weer begonnen met lijnen
pi_54451591
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:11 schreef poppetje22 het volgende:
Goedemorgen!!

Gisteren lekker gestept in de sportschool, voor de tweede keer. Gelukkig heb ik niet zoveel spierpijn als de vorige keer, toen kon ik er vier dagen niet door lopen!

Ben vanaf maandag weer begonnen met lijnen
Jij ook weer veel succes dan
pi_54453433
Ik heb de laatste tijd veel gefietst. Gister nog bijna anderhalf uur gefietst. Maar ik val bijna niks meer af. Ik weeg nu 73,3 kilo. Ik heb het idee dat ik de limiet heb bereikt en dat ik vanaf nu (bijna) niet meer zal afvallen.

Dus weer een vraagje... Is dit een goed gewicht denken jullie? Of moet er meer af?
pi_54453550
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel gefietst. Gister nog bijna anderhalf uur gefietst. Maar ik val bijna niks meer af. Ik weeg nu 73,3 kilo. Ik heb het idee dat ik de limiet heb bereikt en dat ik vanaf nu (bijna) niet meer zal afvallen.

Dus weer een vraagje... Is dit een goed gewicht denken jullie? Of moet er meer af?
Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.
pi_54453626
Zo, ik ben lekker groentensoep aan het koken

En ik ga zo naar de Vodafone winkel om mn abo te verlengen en een leuke nieuwe gratis telefoon uit te zoeken
  donderdag 8 november 2007 @ 13:04:45 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54453636
Janneke ging net op het toetsenbord van mijn laptop liggen. Resultaat: laptop uit .
Gelukkig had ik net m'n werk opgeslagen . Het was sowieso te lief om er boos om te worden .
Ik ben productief bezig vandaag, dus niemand hoeft mij eraan te herinneren dat ik niet mag soggen . Ik ga zo even afwassen en dan misschien nog even iets voor een ander onderdeel doen, maar misschien doe ik dat ook morgen wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_54453869
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om het cijfertje op de weegschaal? Qua gezondheid is het goed te noemen als je BMI onder de 25 zit en je buikomtrek de 92 cm niet overschrijdt. Belangrijker lijkt het mij of je tevreden bent met jezelf zo, je je hier goed bij voelt en of je nu vooral meer wil afvallen of gespierder wil worden.
Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2007 13:15:27 ]
pi_54454000
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:14 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik heb een BMI van 21,4. Mijn buikomtrek weet ik niet.
Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff door
pi_54454369
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Das hartstikke prima toch. Als jij je hier lekker bij voelt gewoon stoppen en proberen op hetzelfde gewicht te blijven en als je nog niet tevreden bent met hoe je eruit ziet, dan ga je nog ff door
Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.

Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik. Moet meer buikspieroefeningen doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2007 13:37:07 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 13:48:36 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54454638
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk. Maar ik ga nog anderhalve week proberen wat af te vallen en als het dan niet lukt (zoveel hoeft er niet meer af) dan stop ik ermee en zorg ik dat ik op dit gewicht blijf.

Maar ik heb nog wel een beetje een dikke buik. Moet meer buikspieroefeningen doen.
Dat helpt niet .
Dikke buik = hardlopen!
Niet meer actief op Fok!
pi_54454899
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:36 schreef Gewas het volgende:

[..]

Minder bier drinken.......
  donderdag 8 november 2007 @ 14:25:48 #24
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54455552
Kheb deze week nog niet hardgelopen. Shame on me. Het staat nu voor morgen in de planning. Laatste keer was afgelopen zaterdag. Nja, ik merk morgen wel of ik het nog kan.
Vanmorgen had ik mijn tentamen inleiding in de filosofie van de kunsten. Ik had niet heel goed geleerd. Ik moet een 4,5 halen voor een voldoende. En het ging best goed. We kregen 8 vragen, waarvan je er 5 moest maken. Dat kwam mij wel goed uit, want enkele wist ik echt niet. En dan kan mijn onderwijsvrije week ook beginnen. Euh, in mijn geval onderwijsvrije vrijdag. En voor komend blok, dat maandag begint, heeft de docent al huiswerk gemaild. Snif. Ik wil vahakantie! (Mijn medestudenten, die geen minor filosofie doen, hebben deze week gewoon onderwijsvrije week.)
Mijn huisgenoot is actief vioolspel aan het oefenen. Good for her, alleen ik heb er bijna genoeg van...

Kortom: ik ben een beetje sjacherijnig vandaag.

Vanavond ga ik naar mijn (nog wat zieke) vriendje, dat is wel leuk. Nja, niet dat ie wat ziekjes is natuurlijk.

(Tot welke leeftijd mag je je vriendje eigenlijk 'vriendje' noemen? Wat vinden jullie? )
pi_54455578
Ik heb een nieuwe telefoon De Samsung G600

Met 5 megapixel camera, das nog meer dan op mn fotocamera zit
  donderdag 8 november 2007 @ 14:29:06 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54455608
Ah, mooi. En wat is ie mooi slank!

(Haha, toepasselijk voor het topic, een slanke telefoon.)
pi_54455633
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah, mooi. En wat is ie mooi slank!

(Haha, toepasselijk voor het topic, een slanke telefoon.)
Ja, daarom postte ik hem ook, hijs echt dun
pi_54458232
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, heb geen zin om ergens op te reageren, wil winegums maar die zijn er niet en ben hartstikke chagarijnig zonder aanwijsbare reden (of dat moet de enorme tegenwind zijn)

Een tvp of iets in die richting dan maar.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54458357
[dreumesmodus]
Ik vind winegums vies

[/dreumesmodus]
pi_54458436
Ik wil iets dat walgelijk zoet is, dat me even doet vergeten dat mijn adem een beerputlucht verspreidt en waarvan ik een hele zak op kan eten zonder extreem misselijk te zijn

Winegums dus
pi_54458498
TVP!
Meld me zo wel aan op dat dieetclubje... al vind ik dieetclubje zo nichterig klinken
пусть всегда будет солнце
pi_54459107
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil iets dat walgelijk zoet is, dat me even doet vergeten dat mijn adem een beerputlucht verspreidt en waarvan ik een hele zak op kan eten zonder extreem misselijk te zijn

Winegums dus
Zonder misselijk te zijn? Winegums vallen per direct af
Een handje kan ik wel op, maar daarna word ik beroerd. Ik vind ze wel heel lekker trouwens
pi_54459151
Ik kom even melden dat mijn tentamen heel leuk was
Over een maandje ofzo horen jullie het cijfer wel

En ik heb chocolade om het te vieren
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54459278
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:00 schreef Alcarin het volgende:

En ik heb chocolade om het te vieren
!
pi_54459618
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:05 schreef MoChe het volgende:
!
Nou en.
Ik mag dat
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54459656
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:04 schreef conleche het volgende:

Ik denk trouwens dat je van sporten echt flink zwaarder wordt! Hoeveel verschil in gewicht zit er eigenlijk tussen spierweefsel en vet? Het is echt ongelofelijk dat ik maar op die 65 blijf hangen, maar er wel steeds gestroomlijnder ga uitzien. Gisteren na m'n avondeten nog 2 crackers met smeerkaas, een chocorijstwafel en een mandarijntje op. Maar goed, veel meer dan 1300 cal. heb ik toch niet gegeten en laatst, zelfs met die 8 bonbons kwam ik niet eens boven de 2000 uit. Dus met al die uren sport per week, (zo'n 5 à 6 uur per week, buiten het fietsen en zo) zou je toch zeggen dat je daar lichter van zou moeten worden!
Is het dan niet een idee om de weegschaal aan de kant te zetten en alleen nog je omtrekken te meten?
pi_54461019
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nou en.
Ik mag dat
Dat zei ende Adolf H. ook. Look how that turned out to be
  donderdag 8 november 2007 @ 18:18:21 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54461114
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon De Samsung G600

[ afbeelding ]

Met 5 megapixel camera, das nog meer dan op mn fotocamera zit
Cool.
Ik ben helemaal vlieft op de Sony Ericsson S500i (is dus zo'n SLANK uitschuifgeval).

.

Ik ben echter zo iemand die er de héle tijd over praat ("Oh wat is 'ie mooi!"), maar het vervolgens toch niet doet, omdat ik me dan weer realiseer dat een nieuwe telefoon een paar dagen leuk is en dan niet meer. En dat vind ik dus zonde van het geld . Bovendien schijnen er erg snel vingerafdrukken op te komen en niet-dichtklapbare telefoons zijn toch iets gevoeliger voor schade aan het display.
Ja, maar hij is zo leuheueuk .
Ik mag in februari / maart weer een nieuwe telefoon uitzoeken, want dan verloopt m'n abbo. Verheug me er nu al op .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 november 2007 @ 18:56:05 #39
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54462092
Ik in april weer mijn huidige telefoon heeft z'n beste tijd gehad, camera werkt niet meer omdat het frontje kapot is en veel slijtageplekken dus een afgedragen look
Vandaag vriend van me naar schiphol gebracht die voor een kleine 7 maand weg is, verder nogal ziek
Bernie en ik zijn tof.
pi_54463672
Mijn slechte humeur heeft een oorzaak gevonden: ik vrees dat ik me binnenkort ook weer ziek kan gaan melden. Ben al 2 dagen wat misselijk, hoofdpijn, moe en lichtgeraakt. Vandaag rond avondeten zo misselijk en beroerd dat ik dat maar heb overgeslagen Neem vanavond wel een beschuitje ofzo, als ik dan wel wat wegkrijg.
pi_54472362
Vandaag gegeten:

In totaal 4 sneëen geroosterd brood, eentje met filet, 1 met pindakaas/sambal/komkommer en 2 met een stukje overgebleven kalfsoester. (2 bij 't ontbijt en 2 bij de lunch)

sashimi van zalm, zo'n 50 gram.
1/2 zakje cracotte-zoutjes

stoommaaltijd van de AH
nespresso decafé met een weightwatchers koekje (geen aanrader)

stuk meloen
glaasje optimel ananasdrink
pi_54473994
goedemogen
woog vannochtend 71,5
dat lijkt me iets beter te kloppen
pi_54474026
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:20 schreef Miss_S het volgende:
goedemogen
woog vannochtend 71,5
dat lijkt me iets beter te kloppen
Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppen
  vrijdag 9 november 2007 @ 08:26:10 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54474040
Goedemorgen,

Vandaag weer aan de studie. Bleh, geen zin, maar ja, het moet maar weer .
Morgen en zondag iig even lekker niks doen.
Gisteravond weer eens frietjes gegeten en ik was vanochtend dan ook 300 gram zwaarder dan gisterochtend. Is me nog nooit gebeurd (bleef altijd gelijk na het eten van friet). Vanavond eten we kipkerrie en voor morgen en zondag ga ik waarschijnlijk boerenkool maken . Dan zal de schade er wel weer gauw weer af zijn . Ik merk nu toch dat ik me wel graag weeg nu ik weer serieus bezig ben, maar woensdag blijft mijn officiele weegdag .
Niet meer actief op Fok!
pi_54474043
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:24 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oh, ik woog vanochtend 71, en dat lijkt me juist helemaal niet te kloppen

hoe kwam het?
pi_54474056
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 08:26 schreef Miss_S het volgende:

hoe kwam het?
Door de chocolade natuurlijk!
pi_54474277
nou daar ben ik ook weer eens..

Ben zo enorm druk geweest op mijn werk.. dagen van 10 uur waren geen uitzondering

Sporten is er ook niet echt van gekomen, tenminste het hardlopen niet
heb nog wel 2x gestept van de week voor 20 minuutjes, maar ja hardlopen was beter geweest..

Ben wel gewoon op de 71 kilo blijven hangen daar ben ik wel blij mee, ben gelukkig niet aangekomen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:16:15 #48
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54475836
Nog steeds ziek, maar volgens mij wel iets minder dan gisteren. Vandaag nog een beroepskeuzetest en vanavond werk. Hopen dat ik morgen wel weer helemaal beter ben want dan moet ik 's ochtends, eventjes in de middag en de hele avond nog werken
Bernie en ik zijn tof.
pi_54476061
Oew, mooie tel! ik heb zelf n hele brakke en door mn rijlessen geen geld voor n nieuwe... ga denk ik de vorige van mn vriendje (volgens mij mag je ze altijd vriendje blijven noemen hor, egeltje!) (al vinden ze dar zelf niet altijd leuk :p) overnemen. dat ik 'n vrij logge nokia, maar wel met cam en hij doet t tenminste!

ik ben nu aan mn nieuwe pil begonnen en ben al gewaarschuwd voor het vasthouden van vocht en vreetbuien... blegh! t is n fasen-pil en als deze t nu ook niet goed doet moet ik aan de prikpil... (lijkt me eigenlijk helemaal niks... maar wel riant dat je dan helemaal niet meer ongesteld wordt!)

t lijnen gaat tot nu toe nog wel lekker, snoep wat te veel nu sintmaarten er aan komt, maar val toch nog iedere week ongeveer n halve kilo af.
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:29:41 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54476120
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen .
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54476176
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
Precies om die reden doe ik niet aan de pil. Ik moet dan wel 1 dag per maand heftige pijnen doorstaan, maar alles liever dan aankomen .
Ik verkeer natuurlijk wel in een luxe-positie vgl met jullie. Het is in dit soort gevallen toch wel handig om geen seks te hebben met mannen .
Ach, ik vind het wel fijn om wel seks te hebben met een man ( ), en heb daar het pilslikken wel voor over
pi_54476896
Ik ben niet aangekomen nadat ik aan de pil ging, en ben toch wel heel erg blij dat ik nou gewoon minder ongesteld word en als ik het word, het minder heftig is.

Vanochtend weegdag, en de weegschaal zat enorm te twijfelen tussen 59.4 en 59.5, maar het werd uiteindelijk 59.5. Maar 3 ons afgevallen dus deze week, had meer verwacht met mn nieuwe start, maar het is iig wat

Vandaag is mn zusje jarig, is 18 geworden, , en ze viert het zondag door te gourmetten, dus dan maar gewoon een beetje opletten met eten, en vooral stukjes kip nemen enzo ( en niet teveel natuurlijk)
pi_54477502
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
ik weet niet of ik ben aangekomen door de pil
in die tijd was ik gewoon al vet dus
maar goed ik ben wel blij dat ik nu niet meer elke maand ongesteld hoef te worden
pi_54477711
Als je niet elke maand meer ongesteld wordt, scheelt het ook een hoop chocola natuurlijk Dus dan wordt het aankomen door de pil weer gecompenseert
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:40:59 #55
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54477839
Oh men... net gesport.Na anderhalf uur zegt mijn sport instrecteur... "Ga maar naar boven, we beginnen over 1 minuut met een uurtje spinnen"

Damn.. het ging echt lekker... wel kapot maar dat maakt niet uit
pi_54477928
Omg, kan me voorstellen dat je kapot bent, dat zou ik na 1 uur spinnen al zijn, laat staan dat ik dan daarvoor al 1,5 uur gesport heb.

Ik deed wel eens eerst een uur bodypump en dan een uur bodystep erachteraan, maar dan was ik na afloop ook dood.
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:47:26 #57
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54477970
Ik vind het heerlijk. Echt ik ben zo blij dat ik het heb gedaan
Was mijn eerste keer spinnen en de spininstrecteur was verbaasd... hij dacht dat ik het al vaker deed
pi_54478125
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef Sylvana het volgende:
Als je niet elke maand meer ongesteld wordt, scheelt het ook een hoop chocola natuurlijk Dus dan wordt het aankomen door de pil weer gecompenseert
ongesteld worden heeft weinig met chocola te maken
pi_54478709
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
pi_54478995
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
nouja, de meeste vrouwen eten als ze ongesteld zijn meer chocola en zoetigheid dan anders toch...
Nou en of! Ik probéér er dan wel tegen te vechten, maar dat is zó moeilijk
pi_54479089
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:18 schreef Sylvana het volgende:
Je voelt je gewoon zielig door het vervelende gevoel in je buik en daarom wil je iets lekkers (bij mij is het zo iig.)
Ik kwam wel aan in de pil periode, maar dat had ook gewoon te maken met een vrouwelijker lijf krijgen enzo, dus ik denk dat het verschil niet zo heel groot is geweest.
Vanochtend vroeg was het weer maar bar en boos, dus ik draaide me om omdat ik toch niet meer ging hardlopen. Toch wel gedaan wat later, want het was goed opgeklaard en ik liep de trap net op toen het weer ging regenen, perfect gepland dus
Zondag ga ik me weer wegen, maar ik denk dat het niet veel goeds is, van de week was best wel slecht --> ik heb teveel zin in iets 'extras' dus ik denk dat ik maar weer aan het komkommerplan ga
pi_54479544
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

pff...afentoe kan je zo lekker dom overkomen he...
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:53:49 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54479633
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:

[..]

Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer weg .

Ik ga nu met een rammelende maag naar de supermarkt. Wish me luck .
Niet meer actief op Fok!
pi_54479678
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je hier alleen maar komt om te rellen, ga dan meteen maar weer weg .

Ik ga nu met een rammelende maag naar de supermarkt. Wish me luck .
Good luck

Ik ben weer lekker groentensoep aan het opwarmen. Ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, en dan kan ik de verleiding van chips enzo wel weerstaan. Als ik er elke dag langskom dan zwicht ik wel. Maar nu gaat het echt goed qua eten Zelfs als ik bij Peter ben en hij wel chips ofzo eet.
pi_54479805
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:55 schreef Sylvana het volgende:

Ik ben weer lekker groentensoep aan het opwarmen. Ik doe gewoon 1 keer in de week boodschappen, en dan kan ik de verleiding van chips enzo wel weerstaan. Als ik er elke dag langskom dan zwicht ik wel. Maar nu gaat het echt goed qua eten Zelfs als ik bij Peter ben en hij wel chips ofzo eet.
Met rammelende maag boodschappen doen is slecht ja Dan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
Als je 1x per week boodschappen doet heb je zeker wel een goede vriezer? Want ik wil wel lekker brood hebben, en dan koop ik liever 2x een halfje in plaats van 1 groot brood. De afgelopen dagen heb ik soms ook gewoon nog zin in iets en dan eet ik nog boterhammen of knackebrod ofzo, dus weer langzaamaan aankomen ligt wel op de loer... Maar kga niet meer 's avonds naar de super om alleen nog chocolade te kopen ofzo
En soep is goed, maar zelfgemaakte is lekkerder
pi_54479884
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Met rammelende maag boodschappen doen is slecht ja Dan gaat er teveel slechte dingen in (beter: eerst iets kleins eten)
Als je 1x per week boodschappen doet heb je zeker wel een goede vriezer? Want ik wil wel lekker brood hebben, en dan koop ik liever 2x een halfje in plaats van 1 groot brood. De afgelopen dagen heb ik soms ook gewoon nog zin in iets en dan eet ik nog boterhammen of knackebrod ofzo, dus weer langzaamaan aankomen ligt wel op de loer... Maar kga niet meer 's avonds naar de super om alleen nog chocolade te kopen ofzo
En soep is goed, maar zelfgemaakte is lekkerder
Mijn soep is ook zelfgeemaakt Had hem alleen gister gemaakt, en was nog een beetje over, vandaar dat ik het nu opgewarmd heb

En ik ben maar 3/4 dagen in de week thuis, dus heb gewoon niet zoveel nodig
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:32:38 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54480595
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar je bent toch wel heel stoer als je tóch gaat en dan alle lekkernijen weet te trotseren. Zoals ik dus! Heb niets gekocht wat niet op het lijstje stond.

(maar er stond wel instant cacao op t lijstje ). Nu eet ik twee bammetjes met een gebakken ei, straks nog een appel denk ik en om een uur of 16:30 ga ik weer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54481020
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:50 schreef mariekje1984 het volgende:

[..]

kennelijk ongesteld?
en volgens mij is er niemand die je choco voert als je ongesteld bent hoor.....
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:08:05 #69
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54481443
Zo, ook maar weer eens geupdate. Door prive omstandigheden eigenlijk niet gelet op mijn eten, gewoon gegeten wat los en vast zat . Het zal wel door de stress gekomen zijn, dat er toch een kilo af is....alhoewel ik die kilo liever nog gehad had, als ik het kon omdraaien, maar goed.
Ik ga er maar weer voor.....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_54481460
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

kennelijk ongesteld?
en volgens mij is er niemand die je choco voert als je ongesteld bent hoor.....
Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:09:32 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54481479
Bij de weg.... mooie telefoons hier in dit topic.... ik mag ergens in december/januari weer en ik weet het dus echt niet he?! Wil weer terug naar Samsung, maar dan zie ik die Ericsson en dan twijfel ik weer! Ik ga tegen die tijd maar eens in de winkel neuzen!
pi_54481566
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, dat zegt ook niemand. Er zijn veel vrouwen die die dagen meer zin hebben in zoetigheid, door hormonenhuishouding of wat voor reden dan ook. Misschien dat jij dat niet hebt, maar er zijn er dus veel die dat wel hebben.
heb ik wel maar steek het dan niet in mijn mond
maar komt waarschijnlijk omdat ik meer kilo's kwijt moest dan de meeste hier
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:13:21 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54481596
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Susie het volgende:
Bij de weg.... mooie telefoons hier in dit topic.... ik mag ergens in december/januari weer en ik weet het dus echt niet he?! Wil weer terug naar Samsung, maar dan zie ik die Ericsson en dan twijfel ik weer! Ik ga tegen die tijd maar eens in de winkel neuzen!
Feit is gewoon dat Sony Ericsson de allermooiste telefoons heeft . De enige reden waarom ik nog naar Nokia zou kunnen overstappen is dat Nokia een waterdichte 'stuitertelefoon' heeft. Hij kan dus eigenlijk niet stuk . Ik heb er één gehad toen er nog geen telefoons met kleurenschermpje waren en nu twijfel ik nog steeds of ik nu die met kleurenschermpje zal gaan kopen .

Niet meer actief op Fok!
pi_54482557
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde sony ericsson, daarvoor had ik er ook eentje en daarvoor ook. Je kan dus wel zeggen dat ik een fan ben. Maar nu wil ik de iPhone!!
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:21:52 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54483249
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb nu al 3 jaar dezelfde sony ericsson, daarvoor had ik er ook eentje en daarvoor ook. Je kan dus wel zeggen dat ik een fan ben. Maar nu wil ik de iPhone!!
[ afbeelding ]
Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.
Niet meer actief op Fok!
pi_54483458
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die schijnt heel slecht te zijn voor het milieu. Er worden behoorlijk ouderwetse, milieuvervuilende materialen gebruikt die Nokia en S-E allang afgedankt hebben.
Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzameling Ik gooi ze dus niet weg. Lijkt me leuk om als ik 80 ben nog eens te kijken naar het o zo ouderwetse mobieltje uit 1997

Of bedoel je dat ze tijdens de productie meer vervuilen??
  vrijdag 9 november 2007 @ 15:31:57 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54483497
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 15:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar ik bewaar al mijn oude telefoons in een verzameling Ik gooi ze dus niet weg. Lijkt me leuk om als ik 80 ben nog eens te kijken naar het o zo ouderwetse mobieltje uit 1997

Of bedoel je dat ze tijdens de productie meer vervuilen??
klikkerdeklik .

Ik moet zometeen door de storm naar de hoortoestellenman, omdat m'n hoortoestel fluit (ja, alweer) .
Niet meer actief op Fok!
pi_54484220
Ik ga toch maar wel wat drinken dit weekend want ik verveel me. En het afvallen lukt toch bijna niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 16:05:32 ]
pi_54484259
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:05 schreef Gewas het volgende:
Ik ga toch maar wel wat drinken dit weekend want ik verveel me. En het afvallen lukt toch bijna niet meer.
Ook al val je niet af, dan kun je er wel beter uit zien doordat je meer spieren krijgt en een gestroomlijnder lichaam krijgt.

Dus beetje dom om dan van het weekend toch weer t gaan drinken. Dan zul je nooit het lichaam krijgen dat je wilt. Helemaal niet als juist je buik je probleemzone is.

Je moet het natuurlijk lekker zelf weten, maar ik zou het niet doen
pi_54484386
Als ik me Gewas voorstel, zie ik echt zo'n bierdrinkende puber voor me

* conleche baseert dat op je posts hier, die vaak verhalen over drankinname
pi_54484455
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:

Ja idd, dat zie ik ook voor me en zolang je dat doet dan zul je nooit het gewenste lichaam krijgen
pi_54485329
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk (over onder andere chocolade):
quote:
Als de concentratie van serotonine in de hersenen laag is, hebben de hersenen niet het
vermogen om het “ik voel me goed” signaal uit te zenden. Je bent prikkelbaar en humeurig. Je
hebt een sterke biologische behoefte aan zetmeel of aan suiker om de afscheiding van
serotonine te stimuleren en je emotioneel evenwichtig te voelen.
Endorfine werkt op dezelfde manier als serotonine. Als je een tekort aan endorfine in je
hersencellen hebt, voel je je gespannen en vermoeid. Je voelt een biologische behoefte aan vet
of chocolade om de afscheiding van endorfine te stimuleren en als je die behoefte bevredigt,
kan het “ik voel me goed” signaal weer uitgezonden worden en verbeter je je humeur.
Het is komt vaak voor dat er tegelijkertijd een tekort aan beide stoffen in de hersenen ontstaat.
Zodat we zowel trek krijgen in suiker als in vet.
Chocolade is hiervoor de perfecte combinatie: 50% vet en 50% suiker.
quote:
Na de ovulatie, in de laatste twee weken van de maandelijkse cyclus, daalt het
serotoninegehalte in de hersenen waardoor je humeur slechter wordt en je minder energie
hebt. Omdat de serotonineconcentratie in de hersenen voor onze menstruatieperiode het laagst
is, hebben we dan de sterkste behoefte aan suiker. Door deze biologische veranderingen te
begrijpen en hier aan toe te geven, kan de serotonineconcentratie verhoogd worden en kan de
premenstruele periode positiever ervaren worden.
Suiker is niet het enige voedingsmiddel waaraan vrouwen voor de menstruatie een sterke
behoefte hebben. Ons lichaam vraagt rond deze tijd naar combinaties van suiker en vet om de
aanmaak van serotonine en endorfine in de hersenen te stimuleren.
quote:
Dit betekent dat je lichaam en geest tijdens de
laatste paar weken van je menstruatiecyclus met een soort ontwenningsverschijnselen te
kampen heeft. Je lichaam is als het ware aan het afkicken van de endorfine, waardoor je
lethargisch en nerveus wordt en je een enorme trek in chocolade krijgt.
Door echter aan je premenstruele verlangen naar chocolade toe te geven en de afscheiding van
endorfine tijdens de laatste twee weken van je menstruatiecyclus te stimuleren, kun je de
ontwenningsverschijnselen ten gevolge van het tekort aan endorfine tegengaan en daarmee je
emotionele toestand stabiliseren.
Bron

Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te maken Ik wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
pi_54485656
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wil ik er graag even een klein onderzoek bjihalen, dat ik ben tegengekomen tijdens het maken van mijn profielwerkstuk (over onder andere chocolade):
[..]

[..]

[..]

Bron

Dus uhm, chocolade en ongesteld zijn hebben juist heel veel met elkaar te maken Ik wil nu wel chocola, ben weer naar kapper geweest, mn pony was niet alleen te kort, maar zat ook een hobbel in ... en nu hebben ze hem zo ongelooflijk kort geknipt dat ik dit nog erger vind dan die bobbel
Werkt dat ook zo als je aan de pil bent en ongesteld wordt? Best een interessant stukje!!!

Vandaag gegeten:
Ontbijt: 1 cracker met vruchtenhagel en 1 cracker met jam
Tussendoor: 1 eierkoek
Lunch: 1 boterham met vruchtenhagel, 1 boterham met kroket 1 kop heldere soep en 1 beker melk
Tussendoor: Bakje vruchtenyoghurt en een appel
Straks: aardappelen, spinazie en een tartaartje

totaal 1281 kcal
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:16:38 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54485739
In tegenstelling tot buiten rennen heb ik vandaag op bed liggen slapen. Kvoelde me een beetje ziekjes en brak. Maar nu gaat het wel weer oké. Vanaaf lekker saté met stokbrood en magere satésaus met magere pindakaas. Oké, niet mager. Minder vet dan normale saus/ normale pindakaas. De satétjes liggen nu lekker te marineren. Jumjum.
Vanaaf gaan we gezellig naar de bios. Atonement, bij gebrek aan beter. Niet echt boeiende films in de bios nu. Mja, het is sowieso leuk om te gaan. Later op de avond zijn er hier nog allemaal studentenfeestjes (kben bij mn vriend in delft). Ik mag van Sonja vanaaf één glas rode wijn, dus daar moet ik het maar mee doen. Gaat lukken hoor. Misschien ook een tip voor Gewas: je aan één glas proberen te houden en gaan voor rode wijn of rosé.
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:23:42 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54485930
Ik zou ook gaan hardlopen, maar dat zie ik niet zo zitten, aangezien ik op weg naar de hoortoestellenman ook al een stortbui over me heen kreeg . Ga zo maar even koken.
Niet meer actief op Fok!
pi_54486113
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bron

ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft dan
pi_54486370
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:12 schreef conleche het volgende:

Dat valt wel mee toch?
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef egeltje1985 het volgende:
In tegenstelling tot buiten rennen heb ik vandaag op bed liggen slapen. Kvoelde me een beetje ziekjes en brak. Maar nu gaat het wel weer oké. Vanaaf lekker saté met stokbrood en magere satésaus met magere pindakaas. Oké, niet mager. Minder vet dan normale saus/ normale pindakaas. De satétjes liggen nu lekker te marineren. Jumjum.
Vanaaf gaan we gezellig naar de bios. Atonement, bij gebrek aan beter. Niet echt boeiende films in de bios nu. Mja, het is sowieso leuk om te gaan. Later op de avond zijn er hier nog allemaal studentenfeestjes (kben bij mn vriend in delft). Ik mag van Sonja vanaaf één glas rode wijn, dus daar moet ik het maar mee doen. Gaat lukken hoor. Misschien ook een tip voor Gewas: je aan één glas proberen te houden en gaan voor rode wijn of rosé.
Ik lust geen wijn en rose. Heb laatst wel bierrose ofzo gedronken maar dat vond ik niet zo lekker. En waarom maar 1 glas?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 17:41:26 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 17:42:03 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54486412
Ik werd net weer opgebeld door die jongen van vorige week of ik mee ga een hapje eten.
Gezien het weer en het feit dat ik net een pan eten op t vuur zou zetten heb ik 'nee' gezegd, maar het is wel heel grappig, schattig, vleiend etc dat ie me steeds belt / aanspreekt op MSN / wat wil afspreken. Ik hoop alleen niet dat hij zich iets in het hoofd haalt, want het zou niet voor het eerst zijn dat ik een jongen moet kwetsen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54486756
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik had beter er neer kunnen zetten dat het weinig met choco ETEN te maken heeft dan
Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?

Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken
pi_54486846
Misschien een domme vraag maar word je van chocola dik?

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2007 17:59:15 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:00:09 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54486895
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:58 schreef Gewas het volgende:
Chocola is juist hét tussendoortje voor mensen die aan de lijn doen! [/sarcasme]
Niet meer actief op Fok!
pi_54486912
quote:
Als je teveel eet, uiteraard. Het is voornamelijk suiker en vet, niet de meest slanke ingredienten, dus lijkt me nogal logisch
pi_54487935
quote:
Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik.... Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach

Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen, nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
  vrijdag 9 november 2007 @ 18:49:24 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54488146
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Zeg, Gewas hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag, word je van chocola dik.... Ik schoot werkelijk waar hardop in de lach
Je schat hem nu zeker nóg jonger .

Ik heb niet hardgelopen vanwege die kutregen. Morgen maar weer.
Niet meer actief op Fok!
pi_54488665
quote:

[..]

Even een applausje voor mezelf: ik heb net een half uur hardgelopen, waarvan 10 minuten in een soort ijsregen, nu voel ik me alsof ik een wisseldouche heb genomen, koud en warm tegelijk. Ik fiets nu naar de sportschool om nog een lesje pilates te doen en dan mag ik daarna in een lekker warm bad......
Heb vandaag wel geluk gehad hoor, ben helemaal nog niet natgeregend
We eten vandaag wel ongezond, shoarma.... krijg ik allemaal bultjes op m'n kont van de laatste tijd
pi_54488813
Vandaag ook niet hard gelopen Ben van vanmorgen vroeg tot 6 uur op pas geweest voor mijn afstudeeropdracht en toen ik thuis kwam was het al donker en ging ik koken.

Daarbij loop ik neit graag in het donker door mijn wijk of door het park. Morgen dan maar
pi_54489170
quote:

[..]

Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt. Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
pi_54489346
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Heb ik toch nog iemand aan het lachen gemaakt. Maar ik wist echt niet dat je van chocola dik werd...
Mannen

Of je van iets dik wordt, kan je zien aan het aantal kcal per 100 gram en dan even kijken hoeveel gram je er van eet.
Van chocola word je wel redelijk snel dik als je er veel van eet
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:38:39 #99
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54490833
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Drank alcohol% Calorieën
Glas bier 5% 102,5 kcal
Glas wijn 11% 82 kcal
Glas Jenever 35% 50 kcal
Mixdrankje 5,7% 146 kcal
Glas light frisdrank - 1 cal
Appelsap - 74 kcal
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:56:14 #100
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54491268
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 19:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Als jij één keer in de week een stukje chocola eet, is dat hardstukke gezond hoor .
Maar elke dag repen chocola... tjah...
  vrijdag 9 november 2007 @ 20:56:49 #101
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54491282
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
@ Gewas: maar één glas omdat in alcohol veel kcal zitten. Met 1 à twee glazen blijft de schade beperkt. In bier zitten meer kcal dan in wijn, vandaar wijn. Of jenever.
Glas bier 5% 102,5 kcal
OMG ik drink nooit meer bier
pi_54491328
Ik schrok ook even

Weet trouwens iemand bij benadering wat er in canei/lambrusco zit? En in bokbier? Kan het nergens terugvinden.
  vrijdag 9 november 2007 @ 21:39:27 #103
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54492275
Witte wijn is volgens mij iets minder dan rode wijn. dus 70, 75 kcal ofzo.Mmaar rode wijn is volgens mij beter voor je. En in bokbier zal wel evenveel zitten als in normaal meer. Of is bokbier 'zwaarder'? (meer alcohol) Dan zitten er iets meer calorieën in, denk ik zo. Dit lijstje vond ik op een anti drank site. Maar op andere sites vind ik weer andere lijstjes (met vaak nog hogere waarden trouwens). Volgens de streep-je-slank-boekjes van Margriet is bier zelfs 120 kcal. En wijn 80. (12 hokjes en 8 hokjes dus )
pi_54492999
ik heb vandaag zo'n 5 glazen wijn op
uiteten en daarna iets wezen drinken, was erg gezellig
morgen maar weer een balansdagje
pi_54493024
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 17:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat wil je dr anders mee doen? Het in je haar smeren?

Nee maar het is juist goed om wat chocola te eten rond die tijd, omdat je lichaam gewoon uit balans is, chemisch gezien. Als jij dat niet nodig hebt, hoef je dat natuurlijk niet te doen, maar voor veel vrouwen kan het werken
maar hoeveel is een beetje chocola?
en ik heb inderdaad echt helemaal niet die behoefte, heb ik eigenlijk nooit met chocola
pi_54493478
Chocola valt bij mij ook nog wel mee, maar zet geen fudge in mijn blikveld
FUDGE!

Ook moeilijker te weerstaan in bepaalde tijden van de maand trouwens ook suiker en vet.
Gelukkig hebben we het vrijwel nooit in huis, maar er zijn altijd idioten die er achter komen dat je op fudge valt en die het dan als cadeautje voor je meebrengen.
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:28:21 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54493497
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten .

* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
Niet meer actief op Fok!
pi_54493507
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes
Wie biedt meer?
pi_54493557
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben ook geen chocolade-eter. Alleen heb ik nu wel ontzettende trek, dus Mark en ik hebben net een pizza besteld (allebei een halve). Had eigenlijk nacho's gewild, maar de Mexicaanse restaurants zijn net een half uurtje gesloten .

* Viking84 rent weg en verstopt zich in een hoekje. Of nee: waarom eigenlijk? Ik moet maar eens mijn verantwoordelijkheden nemen
En hoe neem je je verantwoordelijkheden? Door niet weg te rennen?

Nacho's zijn erg lekker en volgens mij nog niet eens zo heel erg slecht. Jammer dat ze dicht zijn!
Kan je ook ingrediënten in de voorraadkast stoppen om ze zelf te maken?
pi_54493662
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef Viking84 het volgende:

(weg) rennen daarna is wel goed
  vrijdag 9 november 2007 @ 22:35:13 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54493671
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht? .
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei .
Niet meer actief op Fok!
pi_54493832
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:28 schreef freecell het volgende:
Ow, en een beetje chocola vind ik 2 blokjes
Wie biedt meer?
Ik ben het met je eens ... per dag dan he, hou het geen 4 dagen op die 2 blokjes ... Ik ben zelf echt dol op chocola, en eet er wel eens wat meer van, chocoladeletter ofzo als ik er eens zin in heb. Nooit echt last van gehad, en genieten dat ik ervan doe

Oh en ik heb besloten toch maar arm- en scheenbescherming te gaan kopen ... ben echt helemaal bont en blauw, en mn trainer is toch vanalles aan het bestellen (en wederom, heerlijk getraind)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:44:35 #113
163650 Greys
pi_54493870
Ik geloof dat ik maar met jullie mee kom doen.
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54493943
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb Ik heb vandaag gegeten:

In totaal 3 crackers met filet americain en 2 boterhammen met pindakaas/sambal/komkommer.
Verdeeld over ontbijt en lunch. (of eigenlijk gewoon vanaf 11 uur ieder anderhalf uur iets)
en een mandarijntje tussendoor.

Als avondeten had ik mie met een klein beetje verse tonijn, sperziebonen, sla (gewokt ook) een gebakken eitje en chilisaus, alles zo'n beetje gewokt. Beetje rare combi, maar ik had geen zin om nóg een keer de regen in te gaan om boodschappen te doen. Toetje optimelvla met ananas en een decafé met 2 time-out koekjes met chocolade er op.

Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:
pi_54493963
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Die nacho's zijn superzout en er ligt een laag kaas overheen. Hoezo, niet slecht? .
Ik neem m'n verantwoordelijkheid door ervoor uit te komen dat ik nu zin heb in een halve kaaspizza en dat gewoon te doen en dan morgen niet zeuren over evt extra grammetjes. Ik begin gewoon morgenochtend weer met een schone lei .
Ok
Ik was al verbaasd
Nacho's zijn wél lekker! Ha!
Ik eet ze vaak zonder kaas en dan met salsa oid, dan valt het wel mee. Zout kan ik wel aan met mijn idioot lage bloeddruk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:49:29 #116
163650 Greys
pi_54493985
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494020
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Vind het zo knap dat jullie er toe kunnen zetten om te gaan sporten, ben meestal na een dag werken snel ingekakt thuis zeg maar Ik ben 1.82 en 78 kg en ik wil er ongeveer 5 kg af
Heb me ooit al eens aangemeld hier maar toen heb ik niet echt doorgezet. Ik beloof beterschap

He Greys, gezellig! Wij hadden natuurlijk allang die paar kilo's kwijt moeten zijn, maar we hangen hier ook nog steeds rond Maar je hebt gelijk: we zijn allemaal best goed aan het sporten en als ik van het werk kom ga ik meestal direct door; rennen of naar de sportschool, als ik eerst op de bank ga zitten, lukt 't me ook niet meer!
pi_54494083
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Conleche, doet Meneer Conleche een beetje sportief met je mee, of gaat die demonstratief Snickers en Marsen voor je neus zitten eten?
Qua sport doet ie niet mee en qua eten een beetje: hij wil ook wel gezond eten, maar hij laat bv z'n wijntje niet staan, maar op marsen en snickers betrap ik 'm niet Hij is 1m96, dus een eventueel kilootje teveel valt bij hem veel minder op dan bij mij natuurlijk
pi_54494113
quote:
Groepsdruk zou ook kunnen werken. Als ik een keer niet kom trainen (alsof dat vrijwillig in mn hoofd opkomt) dan krijg ik de week erna meteen van meerdere mensen de vraag waar ik nou was. Zomaar stilletjes wegblijven gaat dus niet lukken Tja, dan wil je wel ...

En ik herinner me jou nog wel ja
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:55:20 #120
163650 Greys
pi_54494124
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen

Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is ). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.

Heb er zin an En gezellig dat jij hier ook bent ja!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:57:01 #121
163650 Greys
pi_54494171
Oh Chicolate, dat is ook een goeie ja, die 'groepsdruk!'. Ik woonde eerst vlakbij een zwembad, dan ging ik drie avonden in de week lekker baantjes trekken. Hier wordt dat wat lastiger, grrrr. Maar ik ga eens kijken of ik een vriendin of twee kan optrommelen om iets sportiefs te gaan doen. Dan wordt het idd lastig en beschamend om af te zeggen! Goed idee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494256
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:55 schreef Greys het volgende:
Oke, maar bij ons in de praktijk zou Meneer Greys dan gaan mekken dat hij toch echt eerst zou willen eten, als we uit het werk komen

Ik denk dat ik eerst maar eens zo min mogelijk ga snoepen doordeweeks, alleen wat lekkers in het weekend (god, ben ik blij dat het nu net weekend is ). En vaker met de hond wandelen. Eens kijken hoe dat werkt. En op valtaf.nl de calorietjes een beetje bijhouden.

Heb er zin an En gezellig dat jij hier ook bent ja!
O ja wat dat betreft heb ik wel geluk: als ik Amsterdam ben dan werk ik in de galerie tot een uur of zes en ga daarna sporten, maar meneer Conleche is dan meestal in z'n atelier in Belgie, dus heb ik fijn het rijk alleen en hoef ik alleen rekening te houden met mezelf en als ik in Belgie ben ga ik meestal overdag rennen, want dan kan ik m'n eigen tijd indelen: dus dat is inderdaad wat lastiger voor jou! Misschien moet je beginnen met in het weekend wat te sporten?? Want het is wel lekker hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:06:24 #123
163650 Greys
pi_54494359
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzo Dat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht dus misschien wordt het toch eens tijd...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494455
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb destijds al heel enthousiast die eh... hoe noem je dat... hardlooplessen gedownload. Dat was iets Belgisch, jullie wel bekend natuurlijk. Met muziekjes enzo Dat lijkt me wel iets om te gaan proberen! Heb er toen ook speciaal nieuwe sportschoenen en een jogging-outfit voor gekocht dus misschien wordt het toch eens tijd...
Das Evy!! Ik heb heel haar eerste lessenreeks uitgelopen, ben nu sinds een week bezig met haar 2e serie (die gaat tot 10 km.)

Valtaf.nl werkt voor mij ook heel goed, als ik even een paar dagen slecht heb gegeten, val ik altijd weer daar op terug. Dan ga ik ook echt weer alles afwegen en zo en vul ik ook echt in: 53 gram brood, 22 gram komkommer; heel pietluttig, maar he, als het werkt....
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:17:05 #125
163650 Greys
pi_54494620
Evy ja! Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494879
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:17 schreef Greys het volgende:
Evy ja! Was jij een beginner echt toen je met de eerste lessen begon? Kan je dat echt als hardloop-n00b gaan doen? Dan lijkt me dat wel wat Ik begin wel in het donker, want ik vind het nog een beetje genant als de buren me rood aangelopen zien zwoegen
De eerste weken zijn echt heel goed te doen hoor, ik geloof dat je de eerste paar x maar 9 minuten echt hardloopt en dan zit er zo om de minuut een wandelpauze tussen. Ik vond het tot en met de 10e les of zo eigenlijk een beetje te gemakkelijk, maar nu denk ik dat het wel goed is, want op deze manier is het wel heel verantwoord en ik loop nu makkelijk een half uur aan een stuk zonder een centje pijn! Wat fijn is van de iPod op je kop te hebben: je hoort ook je eigen ademhaling niet, want dat vond ik vroeger zo naar altijd, dat gehijg en dat probeerde ik dan in te houden, maar dan kreeg ik natuurlijk ademnood...
pi_54499642
Goeiemorgen
quote:
Veel succes
pi_54499725
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
  zaterdag 10 november 2007 @ 08:47:34 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54499735
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Nu ging ik weer met trek achter die computer zitten, maar besloot er ff niet aan toe te geven, begint Viking over kaaspizza's:
, sorry! .
Nu weer even gezond aan doen, Renske . Ik wil mijn dag vandaag nuttig besteden. Zo eerst douchen, eten, kamer opruimen en dan even wat artikelen lezen voor de studie. Vanmiddag boodschappen doen en hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54499743
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 08:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Succes (weer) Greys!
Gisteren dus heel slecht gegeten (zo lekker is shoarma niet eens namelijk vind ik, maar ja, kan niet altijd kiezen wat we eten he) maar vandaag wel gezond spul halen op de markt. Ik ga me deze morgen maar eens verdiepen in statistiek en spss dan doe ik ook nog wat nuttigs.
Veel succes met leren En jij ook Renske

Hier gaat het de hele week al goed met eten. Gisteravond paprika gegeten toen Peter chips at en voor vanavond heb ik tomaatjes

Peter ligt nog te slapen, maar ik ben al sinds 7 uur wakker en na een uur naar het plafond gestaard te hebben er maar uitgegaan
pi_54500030
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Ik kom nu net pas uit m'n bad, ik heb er zo lang ingelegen dat ik rimpelvingertoppen heb
dat mis ik nu wel
ik mag nu met mijn piercing niet te lang in bad liggen (en dan ook nog zonder badolie enzo)
pi_54500135
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.

En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds
pi_54500144
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 09:54 schreef freecell het volgende:
Ik heb geen bad en ik mis het echt.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, hadden we altijd een lekker groot ligbad. Ik gebruikte hem niet erg veel (1x per 2 weken oid) maar nu mis ik het wel.

En na meer dan 5 jaar uit huis, mis ik het nog steeds
ik ging er bijna elke dag in dus het is wel goed om dat nu af te leren
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:01:10 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54500186
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_54500544
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:01 schreef Viking84 het volgende:
Wij hebben ook geen bad. Mijn ouders wel, maar daar gaan ze nooit in. Bovendien zitten er altijd spinnetjes in dat bad, dus laat maar .
Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar
pi_54501625
Ik wou echt dat ik een bad had, lijkt me echt zo lekker. Eventjes een avondje lekker in bad liggen met een boek ofzo lijkt me echt lekker ontspannend
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:06:59 #137
163650 Greys
pi_54501846
Mogge

Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54502051
Ik ben er weer
pi_54502167
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:06 schreef Greys het volgende:
Mogge

Ik heb hetzelfde badder-ritueel als Conleche, zo te zien. Ook snel last van oververhitting in tha tub.
Hang ook regelmatig even een ledemaat buitenboord, jij ook?
Ja! D'r ligt regelmatig een been over de rand te druipen Je zou zeggen; "doe dat water dan wat minder warm" Maar zo werkt het niet, dan vind ik het niet fijn. Het moet gloeiend heet water zijn, dat dan weer wel. Peter (meneer Conleche) vindt me een heks dat ik zulk heet water kan verdragen. Hij is weleens bij me in bad gestapt en ik moet zeggen: ik heb nog nooit iemand zo snel weer zien opstaan en onder luid gevloek weer naast het bad zien gaan staan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:27:12 #140
163650 Greys
pi_54502229

Nou, samen in bad werkt hier sowieso niet erg. Hij 1.98, ik 1.82... sjah. Dat wordt al snel 'Auw, haal je teen uit mijn eh... personal space' Meneer Greys kan overigens echt 2 uur in bad liggen met een boek (en een whisky en een sigaar ). Ik hou het niet zo lang vol hoor! En idd heet, want als het ook maar een beetje aan de minder-hete kant is, dan krijg ik niet het effect dat ik wil, dat 'Ahhhhhhh'-effect als je je het laatste stukje onder water laat glijden, als het bij je nek komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:37:56 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54502414
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Die kan je er toch uithalen? Ik zit ook bijna iedere dag in bad, vooral in de winter; als ik het maar even koud heb, dan laat ik het vollopen, of eigenlijk niet eens helemaal vol, want dan ben ik het binnen een minuut zat wegens te warm, ik moet nét niet helemaal onder staan zeg maar
Ja, maar ik ben altijd bang dat er dan nog spinnetjes uit de bubbelgaatjes tevoorschijn kruipen . Ik ben gewoon een aanstelster. En ik zit nooit lang in bad, want ik vind het al snel veel te warm worden. Ga ik zweten als een gek enzo. Maar 10 minuutjes in bad is heerlijk .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:44:32 #142
163650 Greys
pi_54502538
Als ze uit de bubbelgaatjes komen zijn ze wel heeeeeeeeeel erg klein he
(En dood, volgens mij, gezien de luchtdruk die daar uit komt enzo).

Maar ik ben ook bang voor spinnen hoor...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:27:41 #143
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54504486
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regen nu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
Bernie en ik zijn tof.
pi_54504650
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:27 schreef mordradead het volgende:
Ik heb de hele ochtend weer lekker post gesorteerd en bezorgd zonder regen nu is het dan ook tijd voor m'n zaterdagse bad want de Donald Duck is er weer
Die heb ik al uit ... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden

Oh, en ik heb nu echt keelontsteking Nu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
pi_54504931
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die heb ik al uit ... heeft dan niemand gemerkt dat het vanochtend heeft gestortregend? Ik wel namelijk Moest kranten lopen (om kwart over 7), en was binnen 1 minuut van drijfnat (gelukkig regenpak aan) zelfde geldt voor de kranten die als doorweekte papierpakketjes zijn bezorgd ... Zoooo nat en zoooo koud, en niet eens een douche kunnen nemen, want op naar de volgende open dag. Utrecht dit keer, en die gaat het niet worden

Oh, en ik heb nu echt keelontsteking Nu moeite met slikken, behoefte aan veel drinken ... nog geen extreme pijn, maar dat zal morgen wel komen vrees ik ...
mijn hondje besloot midden in zo'n regenbui dat ie toch echt even wou plassen... toen was ik toch al nat dus ben ik meteen ook maar even gaan hardlopen! (evy les 9, voor t eerst 5 minuten achter elkaar rennen)

Ik heb nogal ontregelde hormonen om t even zo te zeggen en ben bij iedere nieuwe pil toch wel wat aangekomen (een deel is vocht en dat gaat er later weer af en n ander deel zijn gewoon de 'vreetbuien' dus je hoeft er in principe niet echt van aan te komen) (maar ik ben niet altijd even sterk als t om eten gaat )
Maar t gaat tot nu toe (dit is dag 3 dus dat zegt eigenlijk nog niet zoveel) best lekker. Moet er nu wel meer op letten dat ik de goede pil op de goede dag neem, maar dat went ook wel.

Nu ga ik proberen behalve wat fruit niks meer te eten tot vanavond, want dan ga ik met mn vriendje en n vriend van hem naar de pizzeria (heb t al helemaal uitgedacht: vooraf: slakken met knoflook (yummie), dan n lekker pizza (t liefst zo'n 4 kazen ding, maar das natuurlijk wel erg slecht) en dan n dame blanche ) (en om t af te maken bij t eten een klein kruikje rose voor mij alleen ) (die jongens drinken toch alleen maar bier!) *heeft er zin in*
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:04:34 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54505176
4 kazen pizza's . Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is . Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Niet meer actief op Fok!
pi_54505655
Pizza is lekker Ik eet dat eigenlijk nooit meer.

Net de TT eer aan gedaan Evy 2 van de tweede serie gelopen. 35 minuten, ging wel lekker
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 15:50:39 #148
163650 Greys
pi_54505963
Ik ben blij dat het weekend is, want Meneer Greys wil vanavond kapsalonnetjes bestellen
Kennen jullie dat? Of is dat echt iets Rotterdams?
(In een alu bakje: patat, shoarma, knoflooksaus, kaas en dat dan onder de grill )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54506116
Ken ik niet, maar ik zit dan ook in Groningen
Wordt de patat dan niet zacht?
pi_54506219
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:04 schreef Viking84 het volgende:
4 kazen pizza's . Zo eentje had ik gisteren ook op.
We hebben weer eens drank ingeslagen voor vanavond. Voor het eerst Baileys meegenomen (Mark dan) en we weten niet eens of het wel lekker is . Verder eet ik vanavond en morgen pasta met groenten en maandag waarschijnlijk tomatensoep met brood en rauwkost. Of misschien doe ik dat ook wel vandaag, moet maar even zien.
Bailey's is wel erg lekker, maar pas op: je kan er wel erg misselijk van worden! En ik weet niet of het een broodje aap verhaal is: maar van Bailey's gaat het verhaal dat je het absoluut niet samen met tonic zou moeten drinken, omdat het een rare chemische reactie zou aangaan. Misschien is wel helemaal onzin, maar voor de zekerheid toch maar niet proberen

Oh Bagel, dat klinkt lekker, maar wel echt veel! (zowel qua calorieen als in absolute hoeveelheid) Ga je dat opkrijgen?

En Greys, als ik jou was zou ik dan maar maandag beginnen; zo'n kapperszaak lijkt me geen goede start
pi_54508000
wij gaan zo lekker babi pangang eten ( zelf gemaakt), met een komkommersalade erbij
  zaterdag 10 november 2007 @ 17:51:40 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54508309
Ik klik net voor de tweede keer op een verkeerde knop waardoor mijn berichtje foetsie is.
Laat dan maar, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_54509867
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:35 schreef freecell het volgende:
Pizza is lekker Ik eet dat eigenlijk nooit meer.

Net de TT eer aan gedaan Evy 2 van de tweede serie gelopen. 35 minuten, ging wel lekker
Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:

Zie je het voor je?? 30+ hè Huppelend dus...
Dan weer 3 minuten joggen, dan stretchen, dan weer 3 minuten geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker en dan 25 minuten je normale tempo hardlopen met een paar keer een halve minuut versnelling. De eerste keer trok ik heel enthousiast op m'n hardst een sprintje, maar dat was niet helemaal de bedoeling . Ik geloof wel dat dit goed is voor je conditie, want in m'n normale tempo was ik bijna niet meer moe te krijgen. En dan moet je na die 25 minuten ook nog 10 minuten zachtjes uitjoggen Dat laatste vond ik saai en vervelend, dus dat heb ik maar 5 minuten gedaan, toen was ik thuis.

-edit- O ja, voordat jullie zeggen: ach, wie ziet dat nou, het is toch hartstikke donker: Ik liep, toen het tijd om te huppelen was, in de Beethovenstraat en daar was het behoorlijk licht, ik geloof zelfs dat de kerstverlichting al aan was. Ik heb maar een stoicijns gezicht getrokken en gedaan of het heel normaal was.

[ Bericht 6% gewijzigd door conleche op 10-11-2007 19:10:40 ]
pi_54520755
Streef af 60,4 kg woog ik net.
Maar ik weet wel hoe het komt, de chocolade en chips van van de week, de shoarma van eergister, de frietjes van gisteren...
Het wordt weer komkommertijd denk ik, want wil gewoon onder de 60 blijven
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 19:01 schreef conleche het volgende:

ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Ik was vanwege evy's muziekkeuze nog niet begonnen aan de tweede reeks, maar dit lijkt me wel grappig Het is vast ook beter qua opbouwen dan m'n eigen motivatie, want nu gaat het niet elke keer volgens plan...
pi_54520772
quote:

[..]

Hé, wij gaan bijna gelijk op; ik heb net les 3 van de 2e serie gedaan. Die was een beetje vreemd: eerst 3 minuten een beetje joggen (langzaam tempo) en met je armen zwaaien, dan 1 minuut HUPPELEN en dan moet je bedenken dat ik er zo uitzag:
Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer wat ), ik heb bij mijn looptraining ook allemaal dat soort oefeningetjes geleerd
pi_54520775
Goeiemorgen allemaal

Mijn keelontsteking heeft doorgezet, heb nu 2 behoorlijk pijnlijke keelamandelen die branden van de pijn, kan niet slikken zonder kokhalsneigingen, kan niet gapen (doet pijn) en eet voorlopig niets. Ik leef op thee. Vieze smaak in mn mond, maar het mondwater is op Ik zou nu naar de kerk moeten, mag thuisblijven en denk dat ik vandaag gewoon de hele dag maar binnen/thuis blijf.

@conleche: stoer juist om je niets aan te trekken van andere mensen, blijven doen ... En Evy is in mijn aanzien gestegen, dat ze ook aan intervaltrainingen doet ... dat is namelijk heel goed voor je, en laat zien dat ze dr eigenlijk wel verstand van heeft, in mijn ogen.
  zondag 11 november 2007 @ 09:18:20 #157
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520783
. Kater

Ik heb gisteren iets van 10 coktailes en 5 biertjes op
pi_54520795
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:56 schreef Dizer het volgende:

[..]

OMG ik drink nooit meer bier

En cocktails zijn wrs nog vadsiger
  zondag 11 november 2007 @ 09:24:45 #159
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520810
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoord
Blij dat ik alweer een tijdje vrijgezel was. Maakte gisteravond veel leuker
  zondag 11 november 2007 @ 09:40:30 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520881
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Oh en trouwens... stel dat ik 1000 kcal binnen heb aan alcohol. Nog dan heb ik die dag geen 2000 kcal bij elkaar binnengekregen. Want het eten was vis en veel had ik niet op. Wel aardig wat gegrilde groente. En voor de rest van de dag...was zo druk dat ik maar twee boterhammen op heb en een beetje yoghurt .

Ach.. ik ren het er allemaal morgen af
pi_54520926
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:24 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah maar ik heb echt een topavond gehad.... Nog weze zoenen en telefoonnummers gescoord
Blij dat ik alweer een tijdje vrijgezel was. Maakte gisteravond veel leuker
Nou dat is leuk Af en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.

Chicolate: vind je het vervelend dat je van je ouders naar de kerk 'moet'? Want zo lijkt het wel... Met dwang op dat gebied bereiken mensen vaak juist het averechtse effect geloof ik (zoals bij mij). Nu ik op mezelf woon is er niet zoveel discussie meer over, maar soms zit er wel wat overtuigingsdrang in... ik word echter nooit meer verplicht mee te gaan.

Vanmiddag familiegedoe, wordt vast wel leuk
  zondag 11 november 2007 @ 09:51:54 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54520955
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nou dat is leuk Af en toe maakt het ook niet uit, alleen het is denk ik niet zo slim om te zeggen 'ik drink nooit meer' En je hebt het er wrs. ook zo af hoor.
Oh.. hehe dat "OMG ik drink nooit meer bier" is wel sarcastisch geweest hoor
pi_54521026
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Chicolate: vind je het vervelend dat je van je ouders naar de kerk 'moet'? Want zo lijkt het wel... Met dwang op dat gebied bereiken mensen vaak juist het averechtse effect geloof ik (zoals bij mij). Nu ik op mezelf woon is er niet zoveel discussie meer over, maar soms zit er wel wat overtuigingsdrang in... ik word echter nooit meer verplicht mee te gaan.

Vanmiddag familiegedoe, wordt vast wel leuk
Zag er vooral tegenop dat ik het huis uit moest, praten, sociaal zijn ... voel me niet echt op mn gemak als ik niet heb gegeten, er een beerputlucht uit mn mond komt en ik steeds pijn heb (Maar ik ga ook liever niet nee, verveel me meestal maar een beetje. Inderdaad ook een averechts effect, maar het is nu al minder verplicht dan een jaar geleden)
pi_54521140
quote:
Op zondag 11 november 2007 09:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

Waarom ga je niet naar het Vondelpark? Daar lopen mensen wel vaker raar te doen. Huppelen is trouwens wel goed ergens voor (weet niet meer wat ), ik heb bij mijn looptraining ook allemaal dat soort oefeningetjes geleerd
Ik vind parken eng 's avonds in het donker, vandaar.

@Dizer: lekker he, zoenen? Spannend ook, die paar seconden ervoor. * conleche is erg gelukkig met meneer conleche, maar denkt af en toe nog wel ietwat melancholisch terug aan "spannende eerste zoenen..."

@Chicolate & veiligheidsspeldje: Ik ben nu niet meer gelovig, maar vroeger moest ik bij vlagen (als mijn moeder besloot dat ze tóch gelovig was ) mee naar de kerk en dat is zo sáái!! Die monotone stem van zo'n man, binnen 3 seconden waren m'n gedachten weg. Als ik kerkdiensten zou moeten organiseren zou ik dat veel meer doen zoals die Amerikaanse zwarte gospeldiensten, dan kan je tenminste nog meezingen met meeslepende liedjes ipv die gortdroge psalmen. En verder vind ik het ook idioot dat ouders hun kinderen verplichten naar de kerk te gaan, als ze boven de 12 zijn: dat kunnen ze heel goed zelf beslissenen volgens mij....
  zondag 11 november 2007 @ 10:32:58 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54521292
Zolang je nog thuis woont, moet je meestal mee naar de kerk. Tenminste: dat was in mijn geval wel zo. Ik ben dan ook op m'n 17e al uit huis gegaan Ik ging toen in de weekenden nog wel naar huis toe, maar ik ging wel steeds minder mee naar de kerk. Gewoon afbouwen en op den duur zijn ze gewend dat je niet meer mee gaat. Maar als het even kan, logeer ik niet van zaterdag op zondag bij mijn ouders, want dan krijg ik ongetwijfeld de vraag of ik mee ga, 'want dat vinden ze zo gezellig' (schuldgevoel aanpraten enzo).
Ik heb al een paar jaar geen kerk meer van binnen gezien, terwijl ik het wel altijd erg leuk vind om naar de kerstnachtdienst te gaan (kerstliedjes zingen ), dus ik ga dit jaar wel weer naar de kerk met kerst .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 11 november 2007 @ 10:36:04 #166
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54521334
Ik zeg ook wel een keer per week dat ik nooit meer bier drink maarja, ik ben nou eenmaal een slappeling
Gisteravond was voor mij ook wel gezellig, ik denk dat ik 7 biertjes heb gehad en we hadden nog een lekkere shake gemaakt met chocolade, roomijs, baileys en nog wat
Gezellig wat wezen drinken, belde een vriendin of ze ook even langs kon komen met wat vriendinnen van haar. Kwamen ze er niet in dus dat tuig maar later opgezocht in een andere kroeg, ze zei namelijk dat ze een leuke vrijgezelle vriendin voor me mee had genomen maar ik mocht niet blijven hangen van de groep waar ik mee was

Ik weet trouwens nog steeds niet of er meer calorieen in Emping zitten dan in Kroepoek, sowieso is het wel iets laxerender
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 11 november 2007 @ 10:37:27 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54521347
En @ Conleche: Ik weet niet of je een kind van 12 zelf kunt laten beslissen of hij wel of niet mee gaat. Ik heb ook een hoop mensen gezien die tijdens hun puberteit altijd zaten te mokken in de kerk (including me ) en velen van hen gaan nu nog steeds naar de kerk, alleen wel met veel meer plezier . Soms naar de kerk van hun ouders en soms gaan ze naar een andere kerk. De baptistengemeente schijnt erg geliefd te zijn. Die diensten hebben idd meer weg van die Amerikaanse zwarte gospeldiensten waar jij het over hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_54521418
Tja, als je niet overtuigd bent van het nut van naar de kerk gaan, zou je het persoonlijk ook niet doen, dus ik denk dat ouders die wel naar de kerk gaan het liefst willen dat hun kind dat ook levenslang zal doen
Tijdens de catechesatie heb ik me weleens van de wetenschappelijke kant laten zien en toen hoefde het een stuk minder nodig om daarheen te gaan
En als m'n broer thuis is wil die ook weleens mee discussieren (hij gelooft ook niet), maar hij is als pdd-noser zo ongenuanceerd als men zijn kan, dus dat is altijd wel grappig
Kerkdiensten: de laatste die ik meemaakte was bij een doping, en ik vond het vooral grappig dat de preek erover ging dat aardse diingen als grote auto's en huizen dingen helemaal niet belangrijk zijn, terwijl de betreffende vader audi-handelaar is en gek is van die dingen
pi_54521461
mijn weegschaal was vandaag een beetje van slag
woog eerst 71 toen 73,5 en toen bleef hij op 72 hangen
pi_54522036
Ik heb wel op een christelijke school gezeten en op zich vind ik dat niet eens zo slecht: ik ken nu wel alle bijbelverhalen en zo, hoewel ik daar ook een paar kanttekeningen bij heb. Wij werden bv. over "de zonde tegen de heilge geest" onderwezen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt, maar het kwam er op neer dat er zondes bestaan waarvoor geen vergeving meer mogelijk is. En dan vertelden ze daar het volgende verhaal bij:

" Er was eens een ouder echtpaar dat hun land ging verkopen. Ze hadden besloten dat de opbrengst naar de armen zou gaan. Toen het land verkocht was kwamen ze daar gedeeltelijk op terug en besloten om maar de helft van de opbrengst weg te geven en de andere helft zelf te houden. Maar ze logen erom, dus toen hen werd gevraagd of ze echt ál het geld aan de armen hadden gegeven zeiden ze van wel. Ze vielen vervolgens allebei dood neer en gingen regelrecht naar de hel"

Dit werd dus verteld aan 7 jarige kinderen als zijnde een zonde "tegen de heilge geest". Nou zal ik je vertellen dat ik vervolgens tot mijn tiende heb gedacht dat ik naar de hel zou gaan, omdat ik veel ergere dingen had gedaan dan niet mijn héle zakgeld aan de armen te geven, hell, ik had niet eens de hélft gedoneerd. Hoe kan je in godsnaam nu zulke verhalen aan kinderen vertellen. Die nemen alles voor waar aan en hebben een enorme fantasie. Zo kon ik er uren over piekeren dat als ik dan eenmaal in die hel zou zijn, dat ik dan zo'n dorst zou hebben, dat ik zou smeken om 2 druppels water en die niet zou krijgen. Terwijl ik dit typ, wordt ik weer behoorlijk boos over zoveel onkunde!!
pi_54522145
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel op een christelijke school gezeten en op zich vind ik dat niet eens zo slecht: ik ken nu wel alle bijbelverhalen en zo, hoewel ik daar ook een paar kanttekeningen bij heb. Wij werden bv. over "de zonde tegen de heilge geest" onderwezen. Ik weet niet of jullie dat wat zegt, maar het kwam er op neer dat er zondes bestaan waarvoor geen vergeving meer mogelijk is. En dan vertelden ze daar het volgende verhaal bij:

" Er was eens een ouder echtpaar dat hun land ging verkopen. Ze hadden besloten dat de opbrengst naar de armen zou gaan. Toen het land verkocht was kwamen ze daar gedeeltelijk op terug en besloten om maar de helft van de opbrengst weg te geven en de andere helft zelf te houden. Maar ze logen erom, dus toen hen werd gevraagd of ze echt ál het geld aan de armen hadden gegeven zeiden ze van wel. Ze vielen vervolgens allebei dood neer en gingen regelrecht naar de hel"

Dit werd dus verteld aan 7 jarige kinderen als zijnde een zonde "tegen de heilge geest". Nou zal ik je vertellen dat ik vervolgens tot mijn tiende heb gedacht dat ik naar de hel zou gaan, omdat ik veel ergere dingen had gedaan dan niet mijn héle zakgeld aan de armen te geven, hell, ik had niet eens de hélft gedoneerd. Hoe kan je in godsnaam nu zulke verhalen aan kinderen vertellen. Die nemen alles voor waar aan en hebben een enorme fantasie. Zo kon ik er uren over piekeren dat als ik dan eenmaal in die hel zou zijn, dat ik dan zo'n dorst zou hebben, dat ik zou smeken om 2 druppels water en die niet zou krijgen. Terwijl ik dit typ, wordt ik weer behoorlijk boos over zoveel onkunde!!
ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellen
wat ik me dan afvraag was dit het enigste voorbeeld? of waren er meer dingen waar je nu van denkt dat is helemaal niet goed voor kinderen
  zondag 11 november 2007 @ 12:02:46 #172
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54522539
Ik ben niet gelovig en mijn ouders ook niet, dus ik heb geen kerkverhalen om te delen.

Dan maar over mijn afvalpogingen: Gisteren les 8 van Evy gelopen. Vandaag doe ik misschien les 9 (ook al moet er een dag rust tussen zitten). Les 8 ging heeel makkelijk, telkens 2 minuten rennen en dan 1 minuut wandelen. Maar in les 9 zit volgens mij een lang stuk, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Gisteravond, op het feestje van huisgenoten van mijn vriend, heb ik een fles wijn op. Gelukkig was het zo'n mini-flesje, dus de schade is beperkt gebleven. Als avondeten had ik een salade, stukjes gerookte kip, magere geraste kaas, pijnboompitjes en veel sla. En 3 stukjes stokbrood. Ik merk dat het steeds beter gaat om vol te houden. Ik heb ook niet meer zo'n hongergevoel de hele tijd. We lagen trouwens om 4 uur in bed. En één huisgenoot had als cadeau enkele taarten gekregen, die hij op z'n vrienden mocht gooien. In de keuken. Dat is dan ook een ravage... Ook de brandslang die er daarna op ging heeft niet echt geholpen...
pi_54522642
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat is inderdaad niet iets dat je tegen kinderen kan vertellen
wat ik me dan afvraag was dit het enigste voorbeeld? of waren er meer dingen waar je nu van denkt dat is helemaal niet goed voor kinderen

Er staan wel meer wrede verhalen in de bijbel die ik niet zo geschikt vind voor kinderen, maar die zonde tegen de heilige geest vond ik wel de ergste, omdat je dat als kind heel erg op jezelf betrekt. Als er een lam werd geofferd, dan vond je dat zielig, maar je werd er niet bang van.

Sommige verhalen kwamen natuurlijk ieder jaar terug, zoals het kerstverhaal en het paasverhaal. Bij het paasverhaal bijvoorbeeld wordt Jezus van hot naar her geleept om berecht te worden en de Romeinen hebben eigenlijk helemaal geen zin om hem te veroordelen, want ze zien niet zoveel kwaad in Jezus. Op het laatst geeft Pontius Pilates het maar op, als het Joodse volk zelfs Barabas verkiest boven Jezus. Hij veroordeelt Jezus tot het kruis en that was that. Nou wil het geval dat ieder jaar weer, ik hoopte dat Pontius Pilates dit keer nu anders zou besluiten Ben ik dan een optimist, of wat? (ik heb dat ook met boeken, als ik ze herlees zit ik er weer helemaal in en hoewel ik rationeel gezien natuurlijk ergens wel wéét dat het hetzelfde zal aflopen als de 1e keer, hoop ik onbewust toch het tegendeel..........)
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:41 #174
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54522924
Ik snap het niet meer. Donderdag woog ik nog 87.1
Net op de weegschaal... na een bom aan alcohol calorie en zo... weeg ik 85.9
Ik weeg me morgen en overmorgen weer. Ik geloof het niet en ik ga het niet aanpassen nog.
pi_54522991
Best veel ouders verplichten hun kind om naar kerk te gaan zolang het thuiswoont, en de meeste zijn niet zo opstandig als ik. Ik wil niet, omdat het moet, en omdat ik het vaak zo ongelooflijk niet eens ben met de kerk. Zoals bijvoorbeeld dat verhaal met straffen (en nog wat dingen rond hemel/hel, beetje mensen bang maken dat ze niet naar hemel gaan als ze zich niet gedragen zoals de kerk dat wil, geloof is gebaseerd op angst bij het Christendom Dat is niet goed, dat is ziek) ...

Ik zeg meestal maar helemaal niets meer: meeste jongeren hebben wel in de gaten dat ik er anders over denk dan zij ... chategesatie ga ik niet meer heen, was zo kwaad toen die man dit zei: "als je wil samenwonen met iemand, moet je trouwen. Als je niet wil trouwen omdat homo's ook mogen trouwen, dan vind ik je ok" Hoezo naaste liefhebben? Ik was woest en sindsdien ben ik me steeds meer gaan afzetten van de instelling/secte 'kerk'. Geloven doe ik wel op mn eigen manier, zoals ik het wil en niemand die zich daarmee mag bemoeien.

En ieder jaar hetzelfde verhaal gaat me ook wel vervelen eigenlijk
  zondag 11 november 2007 @ 12:31:09 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54523005
Ik weeg na den drank ook altijd minder, ik geloof dat je dan minder vocht in je lichaam hebt ofzo.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 11 november 2007 @ 12:34:29 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54523086
Ik was kwaad na een discussie met de dominee over predestinatie. Hij meende dat van tevoren al vast stond wie wel en wie niet naar de hemel zou gaan en dat vond ik zo verrekte onrechtvaardig. Volgens mij was dat de laatste keer dat ik naar catechisatie ging.
Niet meer actief op Fok!
pi_54527567
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef Dizer het volgende:
Ik snap het niet meer. Donderdag woog ik nog 87.1
Net op de weegschaal... na een bom aan alcohol calorie en zo... weeg ik 85.9
Ik weeg me morgen en overmorgen weer. Ik geloof het niet en ik ga het niet aanpassen nog.
Dat heb ik ook altijd na een avondje drinken dat je dan opeens heel weinig weegt. Meestal merk ik dan na twee dagen dat ik ben aangekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2007 15:36:46 ]
pi_54528251
gister 5 biertjes op, of 6?

pasta, gehakt, rode saus als avond eten

en overdag pff.. bananenchips, koekjes deeg, punica, crusli yoghurt, crackers hagelslag

niet heel gezond maar ook niet super erg
pi_54528276
iig ik weeg 64.8 en dat was voor dat ik naar de wc was geweest
hoeveel zou dat schelen
pi_54529354
zometeen bij de wok eten
altijd lekker en kan ook nog redelijk gezond

en morgen begin ik echt weer met gezond doen, afgelopen tijd teveel feestjes en etentjes gehad
  zondag 11 november 2007 @ 17:22:41 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54530350
Zo m'n middagdutje weer achter de rug. Ik weet niet wat het is, maar ik word op zondagmiddag vaak zó slaperig dat ik echt even een uurtje of 2 moet slapen . Op andere dagen heb ik dat niet. Het gebeurt steevast op zondag. Zal zo maar even koken en dan verder met mijn Desperate Housewives-inhaalslag (ben halverwege seizoen 2 en ze zijn in de US al met seizoen 4 bezig ).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 november 2007 @ 17:41:03 #183
163650 Greys
pi_54530821
Conleche, muts, wat een leuke muts!

Dizer, zoenen is goehoedddddddddd

Morgen ga ik braaf beginnen met gezond eten en niet snoepen.
Ik heb bij H&M een skinny jeans een maat te klein besteld en daar wil ik binnenkort in passen. Dat soort dingen, hoe kinderachtig het ook kan klinken, werkt bij mij het beste als stimulans om door te zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54533097
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Mee eens, mee eens (ah bah! Ik heb nu natuurlijk keelontsteking, zal er voorlopig wel niet van komen )

Wel voordeel: vandaag nauwelijks gegeten en veel gedronken. Gister omgekeerde.
  zondag 11 november 2007 @ 19:22:45 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54533190
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mee eens, mee eens (ah bah! Ik heb nu natuurlijk keelontsteking, zal er voorlopig wel niet van komen )

Wel voordeel: vandaag nauwelijks gegeten en veel gedronken. Gister omgekeerde.

Dan zou je amandelen er eens uit moeten laten halen, moet je kijken hoe snel je afvalt!
Mijn buik was toen helemaal plat....gewoon eng eigenlijk
pi_54533512
quote:
Op zondag 11 november 2007 19:22 schreef Susie het volgende:

[..]

Dan zou je amandelen er eens uit moeten laten halen, moet je kijken hoe snel je afvalt!
Mijn buik was toen helemaal plat....gewoon eng eigenlijk
Daar hebben ze wel heel even aan zitten denken En als ik morgen weer wakker word met een kettingzaaggevoel in mn keel moet ik ook terug naar de huisarts/KNO om te kijken wat ze eraan gaan doen. 4x Ontstoken amandelen/keelontsteking in een jaar tijd valt op zich mee, maar hoort natuurlijk niet. (2x daarvan werd bronchitis, en 1x was ik volledig mn stem kwijt, geen pretje dus. Deze keer is nog de liefste )

Laat ik nu eindelijk maar eens kijken wat ik voor morgen aan school moet doen ...
pi_54534534
quote:
Op zondag 11 november 2007 17:41 schreef Greys het volgende:
Conleche, muts, wat een leuke muts!

Morgen ga ik braaf beginnen met gezond eten en niet snoepen.
Ik heb bij H&M een skinny jeans een maat te klein besteld en daar wil ik binnenkort in passen. Dat soort dingen, hoe kinderachtig het ook kan klinken, werkt bij mij het beste als stimulans om door te zetten
dat deed ik vroeger ook, kleding te klein kopen
alleen bij mij werkte het nooit
daarom doe ik dat nu maar niet meer (sowieso mag ik geen kleding meer bestellen )

het eten bij de wok was trouwens lekker, veel vis op maar ook ijs
maar goed ik begin morgen ook weer
pi_54535174
11 novemver is de dag...
hahaha :p heb hier al de hele avond al schattige kindjes met lampionnetjes voor de deur (t is nu wel alweer ff opgehouden, maar t was leuk!)

Mn vier kazen pizza waar ik me al dagen op verheugde was heeerlijk! en ik zat erna zo vol dta ik niet eens meer n ijsje heb genomen
Ben verder maar niet uitgeweest dit weekend, heb dinsdag weer een borrel en volgende week veronica's 80's en 90's party in de HMH! (en dan moet ik natuurlijk helemaal fit zijn!)

over de kerken, ik ben zelf niet gelovig opgevoed, maar vind t allemaal wel heel interessant... en vind kerkdiensten eigenlijk wel heel mooi! (maar kan me ook wel voorstellen dat t niet geweldig is er elke week te moeten zitten )
pi_54535911
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Zie je het voor je?? 30+ hè Huppelend dus...
Dan weer 3 minuten joggen, dan stretchen, dan weer 3 minuten geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker en dan 25 minuten je normale tempo hardlopen met een paar keer een halve minuut versnelling. De eerste keer trok ik heel enthousiast op m'n hardst een sprintje, maar dat was niet helemaal de bedoeling . Ik geloof wel dat dit goed is voor je conditie, want in m'n normale tempo was ik bijna niet meer moe te krijgen. En dan moet je na die 25 minuten ook nog 10 minuten zachtjes uitjoggen Dat laatste vond ik saai en vervelend, dus dat heb ik maar 5 minuten gedaan, toen was ik thuis.

-edit- O ja, voordat jullie zeggen: ach, wie ziet dat nou, het is toch hartstikke donker: Ik liep, toen het tijd om te huppelen was, in de Beethovenstraat en daar was het behoorlijk licht, ik geloof zelfs dat de kerstverlichting al aan was. Ik heb maar een stoicijns gezicht getrokken en gedaan of het heel normaal was.
Ik moet morgen les 3, dank voor de waarschuwing
Nuja, ik kan tegenover ons huis op een paadje rond het kerkhof rennen, daar loopt nooit iemand
pi_54536159
O, en over kerken: ik vond het als puber ook niet altijd even leuk om naar de kerk te gaan, maar ga nu nog steeds elke zondag. Wij zijn lid van een evangelische kerk. Soort Smerikaanse kerk dus. Met vandaag een spreker die zijn hele verhaal door flauwe grappen maakte, maar hij was wel grappig

Conleche: om je gerust te stellen: dat bijbelverhaal over dat echtpaar, daar staat dat ze dood gingen, maar er staat NIET dat ze naar de hel gingen, wat gezien het verhaal ook niet heel logisch is. En verder is de zonde tegen de Heilige Geest wat anders. Deze mensen worden gedood, omdat ze tegen de Heilige Geest gelogen hebben.
Ze hoefden ook niet al hun geld aan de armen te geven, maar zij gaven een gedeelte en deden alsof ze wél alles gaven. Dat was de fut. Als ze gezegd hadden: "hier is 5% van de opbrengst, dat is voor de armen" was het ook goed geweest.

Dus je school vertelde het helemaal verkeerd ben ik bang Jammer dat ze dat soort verhalen op kinderen loslaten

En heul liev dat je altijd weer hoopte dat Pasen anders af zou lopen! (al ben ik voor mezelf wel blij dat het niet anders is afgelopen, vanuit christelijk oogpunt gezien )
pi_54536945
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:17 schreef freecell het volgende:
O, en over kerken: ik vond het als puber ook niet altijd even leuk om naar de kerk te gaan, maar ga nu nog steeds elke zondag. Wij zijn lid van een evangelische kerk. Soort Smerikaanse kerk dus. Met vandaag een spreker die zijn hele verhaal door flauwe grappen maakte, maar hij was wel grappig

Conleche: om je gerust te stellen: dat bijbelverhaal over dat echtpaar, daar staat dat ze dood gingen, maar er staat NIET dat ze naar de hel gingen, wat gezien het verhaal ook niet heel logisch is. En verder is de zonde tegen de Heilige Geest wat anders. Deze mensen worden gedood, omdat ze tegen de Heilige Geest gelogen hebben.
Ze hoefden ook niet al hun geld aan de armen te geven, maar zij gaven een gedeelte en deden alsof ze wél alles gaven. Dat was de fut. Als ze gezegd hadden: "hier is 5% van de opbrengst, dat is voor de armen" was het ook goed geweest.
dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche vertelde
pi_54537246
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan heb je nog de kans met kinderen dat ze het begrijpen zoals conleche vertelde
Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.

Maar inderdaad, dit soort verhalen goed en duidelijk aan kinderen vertellen vergt wel enge vaardigheid van leerkrachten en ouders en gaat helaas vaak mis.
pi_54538215
quote:
Op zondag 11 november 2007 21:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, helaas wel. Dan nog denk ik dat het wel zo gezegd is in het geval van Conleche, aan mij is dat verhaal als kind ook verteld, maar dan echt dat het om de leugen ging. Doen alsof je beter bent dan je eigenlijk bent en dáárom keihard liegen tegen de apostelen. En ik heb ook nooit het idee van hel erbij gehad.

Maar inderdaad, dit soort verhalen goed en duidelijk aan kinderen vertellen vergt wel enge vaardigheid van leerkrachten en ouders en gaat helaas vaak mis.
Bij mij werd er ook wel bijverteld dat het om de leugen ging, maar ik had ook weleens een leugentje verteld en ik had niet m'n zakgeld aan de armen gegeven. Dus was het met mij nog veel erger gesteld. En bij ons werd wel degelijk gezegd dat dat echtpaar naar de hel ging, omdat iedereen die die zonde had begaan daarheen moest. Ik was ervan overtuigd dat ik niet 1 maar wel 100 van dat soort zondes had begaan!
pi_54540332
Wij hebben vanavond een Indonesische rijsttafel gehaald. Ik heb niet heel veel genomen, gewoon een bord vol. Het was alleen hartstikke pittig om niet te zeggen dat het m'n bek uit brandde, (ik zag ook gewoon rode peperringetjes overal doorzitten.) Toch was het heel lekker, dus heb ik met tranen in mijn ogen doorgegeten Ik geloof dat ik nu, 2 uur later, al 10 glazen water heb gedronken en ik voel me nu opgeblazen als een ballon. 't Kan toch niet echt goed voor een mens zijn, al die peper!

Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?
pi_54542816
Goeiemorgen

Blegh, maar 5,5 uur geslapen vannacht, wekker ging om half 6, das toch wel erg vroeg

Mn ontbijt allang op dus, vandaag begint nieuwe periode op school, en heb vanaf deze week ook werk, dus kan er weer lekker tegenaan

Vanavond naar de sportschool toe
  maandag 12 november 2007 @ 08:08:13 #196
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54542988
Morgen Syl

Ik heb ook heel weinig geslapen. Ik heb iemand ontmoet en ik ben verliefd. Maar die wil wel maar ook weer niet want die zegt: "ik vrees dat het niks gaat worden en dat er minimaal één van ons met een gebroken hart zit".

Maar ik wil zoo graag...
  maandag 12 november 2007 @ 08:08:35 #197
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54542994
Oh. vannochtend nog steeds 85,9
pi_54543384
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd

ik weet trouwens niet wat ik moet eten als ontbijt......
  maandag 12 november 2007 @ 08:49:12 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54543425
Goedemorgen.

Mijn katten hebben vannacht een nog bijna vol doosje kattensnoepjes leeggevreten.
Ik hoop dat ze er vandaag goed misselijk van zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_54543446
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.

Mijn katten hebben vannacht een nog bijna vol doosje kattensnoepjes leeggevreten.
Ik hoop dat ze er vandaag goed misselijk van zijn .
katten, echt leuke beesten
  maandag 12 november 2007 @ 08:59:30 #201
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54543554
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
ik heb over een paar weken dates met 2 jongens (ja wel 2 aparte dates) dus ben benieuwd
Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad . Ik meen het.
pi_54543588
quote:
Op maandag 12 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als dit niets wordt, kap ik er mee. Ik ga nooit meer daten. Ik heb het er helemaal mee gehad . Ik meen het.
eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bent altijd fijn
  maandag 12 november 2007 @ 09:15:33 #203
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54543797
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

eigen schuld, had je maar ja tegen mij moeten zeggen
maar goed hoop dat het wel wat word met diegene waar je verliefd op bent altijd fijn
Noou

Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen

Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen .

Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
pi_54543832
quote:
Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Dizer het volgende:

[..]

Noou

Jah.. we zien wel. Ik kan alleen niet begrijpen waarom menen altijd gelijk de toekomst in willen duiken en nooit eens iets durven zonder te plannen

Kutzooi, voel me er toch kut door terwijl ik niet had gedacht dat he me zo zou grijpen .

Nou ja.. ik ga nu naar de sportschool.. even iets anders.
ja zo gaat het als je echt iemand leuk vind
maar het zal vast wel goed komen met je
  maandag 12 november 2007 @ 11:44:00 #205
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54547038
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport .
pi_54547228
ik moet vandaag ook nog gaan sporten
maar het is de laatste dag van mijn 'vakantie' dus ben nog een beetje lui
pi_54547464
Hoe komen jullie het weekend door?

Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
pi_54547525
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:59 schreef poppetje22 het volgende:
Hoe komen jullie het weekend door?

Ik eet ieder weekend hetgene wat ik er doordeweeks afgelijnd heb er weer aan
dat heb ik ook
maar toch zit er een dalende lijn in elke week
als dat niet zou zijn dan zou ik in het weekend ook minder gaan eten of anders gaan eten
  maandag 12 november 2007 @ 12:10:53 #209
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54547734
Als ik thuis ben dan kook ik gewoon verantwoord en haal geen onnodig lekkers in huis dus dan gaat het uitstekend. Maar als ik op visite moet (verjaardag en dergelijke) dan gaat het altijd mis. Maar gelukkig heeft een weekend maar 2 dagen en bestaat de rest van de week uit 5 dagen waarop je weer slank & gezond kan doen
  maandag 12 november 2007 @ 12:15:46 #210
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54547863
Hallo allemaal!

Blabla, tijd van de maand, maar geen chocolade-eet-aanval hoor. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Morgen ben ik jarig! Woehoe. 22 alweer. Ook heb ik morgen weer eens vergadering met mijn studievereniging-bestuur. En die verwachten een traktatie. Hebben jullie nog lekkere maar ook magere hapjes? Mijn inspiratie houdt op bij mandarijntjes. En dat brengt eigenlijk meer een kleuterschool-gevoel bij me boven.

[ Bericht 0% gewijzigd door egeltje1985 op 12-11-2007 12:29:05 (typo) ]
  maandag 12 november 2007 @ 12:25:01 #211
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54548073
Popcorn valt reuze mee qua kcal (zolang je niet die gekarameliseerde doet )
pi_54548190
quote:
Op maandag 12 november 2007 11:44 schreef Dizer het volgende:
Zo, even al mijn frustraties eruit gesport .
Lekker is dat he

Ik ga zo es ff op het rooster kjiken wat voor groepslessen er vanavond zijn en anders gewoon fitnessen
pi_54548486
Hoi!
'k Heb nu best veel honger, kon na 3 uur niet meer slapen en heb er alweer 4 uur statistiek opzitten. Gegeten: 2 boterhammen en een klein pakje limonade (en een flesje water).
Maar ik moet nog boodschappen doen zo want ik heb bijna niets in huis. Daarna lekker hardlopen en de rest van de dag goed studeren.
Kleding te klein kopen: dat dacht ik eerst ook altijd 'ooh ja hij zit nu wel strak, maar dan ga ik maar lijnen', dat werkte dus niet. Nu zit ik vaak op 36 en dat is wel goed zo, anders wordt het toch te kort.
En kapsalon lijkt me zo vies shoarma met friet en sla en kaas in de oven?????
  maandag 12 november 2007 @ 13:15:15 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54549065
Hier ook een stuudje.
Lekker aan het schrijven voor mijn onderzoeksartikel. Alleen lukt het niet goed, omdat ik boos ben. Ik heb al een paar dagen last van een fluitend hoortoestel en vanochtend ben ik voor de 3e keer terug geweest. Toen deed ze iets met het oorstukje (niet gezien wat precies) en als het nu nog niet goed was, moest ik weer even bellen (of: Mark moet bellen, want ik hoor niets zonder hoortoestel) en dan zouden ze hem even opsturen. Kom ik thuis, heb ik last van oorpijn. Dus ik haal m'n oorstukje eruit en er is gewoon mee geprutst. Er zitten scherpje randjes aan e.d. Dus ik ben echt pissig, gvd, want nu kan ik onmogelijk met mensen communiceren. Kan het wel vergeten om morgen naar m'n ouders te gaan. Ben echt 'doof' nu . Stelletje idioten ook. Vanmiddag of morgen maar even bellen dat ik weer langs wil komen. Ik heb er nu geen zin meer in. Vanmorgen er al naartoe geraced op m'n fiets en ik ben nu even lekker aan het studeren. Bovendien zit er nu een onsympathieke vrouw en morgen zit er waarschijnlijk weer een ventje en mannen wind ik zo om m'n vinger .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 14:57:28 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54551595
Heb je niet een reservetoestel ofzo Geen idee hoe dat gaat met die dingen eigenlijk, hoe het werkt enzo

Ik heb trouwens al een tijdje niet hardgelopen want m'n mp3 speler heeft de geest gegegven ik denk dat ik van m'n ouders maar een bijdrage vraag voor een nieuwe als ik jarig ben, weet iemand een die niet te duur is en waar veel op past? M'n kapotte was 20gb en de nieuwe moet dat ook wel minimaal hebben.
Dure ondingen
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 12 november 2007 @ 15:33:47 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54552556
Ja ik heb wel een reservetoestel, maar dat is m'n oude en die is nogal versleten. Bovendien klinkt 'ie heel anders dan m'n nieuwe. Ik ben ook een beetje ziekjes, merk ik, dus ik hoor sowieso al anders. Ik heb nog wel een oud oorstukje dus dat ga ik er straks maar even proberen op te krijgen.

En wat mp3-spelers betreft: had je een Creative Zen Touch? . Ik zou sowieso weer voor een Creative gaan. Die zijn heel betaalbaar, hoewel iPods ook steeds goedkoper worden. Verder kun je beter voor eentje met flashgeheugen gaan. Die schijnen beter tegen beweging te kunnen en dus zijn ze geschikte om mee te hardlopen. Ik ga om 17 uur hardlopen als het goed is.
Niet meer actief op Fok!
pi_54552633
ik heb op het moment eigenlijk geen idee waar mijn ipod is.....
doe nu steeds maar een beetje een eigen schema rennen tussen het fitness door
  maandag 12 november 2007 @ 15:51:24 #218
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54553104
Ik had een archos gmini, die was lekker klein en paste naast m'n telefoon in m'n zak Ik heb geen vriendin met een handtasje dus moet alles in die zakken proppen meestal
M'n zusje heeft ook een ipod, het viel me mee hoe klein die was, past zelfs in m'n zak alleen dan niet meer met een telefoon erbij... ik kwam er net achter dat die ook zelfs mp3's afspeelt alleen weet ik niet waar die headset is gebleven
Flashdingen kunnen inderdaad beter tegen de schokjes, m'n oude was dus ook zo'n hd speler en dat ging prima dus ik ga ervanuit dat het later ook wel lukt....

Loop jij zonder muziek Miss S? Ik heb het dan gauw gezien... ik stel altijd de dingen uit die ik nog moet doen door te zeggen.. nog een liedje of ooo het album is bijna afgelopen dan maar even afluisteren. Dat doe ik ook als ik hardloop dus ik geef een stuk minder snel op met muziek
Bernie en ik zijn tof.
pi_54553186
ik loop natuurlijk hard binnen dus dan zet ik gewoon de radio aan
het liefst Qmusic van 9 tot 10 uur in de ochtend
en ik heb ook echt wel muziek nodig
pi_54553209
Ik heb gewoon lekker zo'n cheap ass mp3speler van packard bell. Nauwelijks geheugen, nauwelijks kwaliteit, maar net genoeg om mn kranten mee te lopen, naar school te fietsen en de hele dag in de les te luisteren.

Ben naar de dokter geweest voor de keelontsteking, had een vervanger die er niets aan wil doen. Heb neusdruppels gekregen en moet over 2 weken maar met mn eigen huisarts overleggen of ik weer naar de KNO moet. He fijn, zeg maar dat het niet ernstig genoeg is om iedere maand zo'n beetje keelontsteking te hebben en minstens een dag thuis te moeten blijven . Muts.

En ik heb een bak met chocolaatjes gekregen, en met mn huidige humeur heb ik de helft al op. Dat terwijl ik niet eens witte chocola lust (zo, en nu gaat ie de kast in voordat ik ook nog misselijk word)
  maandag 12 november 2007 @ 16:06:29 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54553413
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding ) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op .
Niet meer actief op Fok!
pi_54554358
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik loop gewoon samen met Mark, rond 17 uur. Dan is het lekker druk op de weg (genoeg afleiding ) en als je met z'n 2en bent wil je niet op de ander overkomen als een doetje, dus dan geef je ook niet zo snel op .
samen rennen gaat idd altijd beter! heb vandaag in de sportschool gerend, was toch aan t fitnessen, dus kon net zo goed meteen op die loopband stappen... ik vond t niet echt geweldig, maar t ging wel beter dan buiten en er hing n tv voor mn neus
heb in totaal 30 minuten gerend, nog 30 minuten op de crosstrainer gezeten en krachttraining gedaan, was wel erg lekker eigenlijk!

moet nu ook weer hard studeren succes allemaal!

edit: @ Dizer: mag ik je er over n half jaar ofzo nog even aan herinneren dat je dit hebt gezegd?
pi_54554453
Ik heb echt een offday vandaag Zit echt niet lekker in mn vel Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
pi_54554566
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:46 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb echt een offday vandaag Zit echt niet lekker in mn vel Gister verjaardag van mn zusje gehad, en mn stiefpa en zusje pakten me de hele tijd op mn onzekerheden ( mn buik) Constant de vraag of ik zwanger ben, dat ik een dikke pens heb, dat het knap is dat mn vriend me nog kan optillen, enzovoort, enzovoort, enzovoort. Lekker gezellig hoor En dat terwijl mn stiefvader zelf nou ook niet 1 van de slankste is. Maarja ik ga me niet tot hem verlagen en hetzelfde over hem zeggen. En zo is het zowat elke keer als ik thuis kom daar... Ga er gewoon met tegenzin heen omdat ik weet dat er weer over gezeurd gaat worden...
klinkt niet erg gezellig
van je familie moet je het maar hebben
mijn vader zegt juist dat ik eerder te mager word
pi_54558604
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven stelt Veel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.

@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.

En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact (en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
pi_54558736
ik lees trouwens altijd alles maar reageer niet op iedereen
is dat vervelend of maakt t niet uit?

heb nu iets vaags.. heb de hele dag geen honger, zelfs als ik niks eet krijg ik geen trek wordt alleen maar duizelig
eet ik wel heel veel (10-15 kleine marsen/bounties) dan voel ik me net zo al zou ik het niet gegeten hebben
niet vol, niet leeg, geen honger, niet verzadigd, niks.

raar
pi_54558744
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
@Sylvana, dat is echt niet leuk nee, maar heel goed van je dat je jezelf hierboven stelt Veel mensen zullen niet in staat zijn net zoals jij te reageren, dat zegt veel goeds over jou.

@Miss S, als mensen je dikker kennen dan je bent, dan zeggen ze dat je bent afgevallen of zeggen ze niets. Als mensen je dunner kennen dan je nu bent, dan vinden sommige mensen het leuk om je te pesten dat je dik bent of andere plagerijen die je heel onzeker kunnen maken (vaak omdat ze zelf onzeker zijn over hun eigen gewicht/uiterlijk). Jij hoort bij die eerste groep, Sylvana waarschijnlijk bij die tweede.

En mijn chocolade is inderdaad bijna op. Waarom moet vanavond nou juist al mn mail, msn en het grootste deel van de tijd mn internet uitvallen, op het moment dat ik echt behoefte heb aan menselijk contact (en ik ga niet bellen, dat gaat me te ver en ik heb een hekel aan bellen)
nou bij mijn 'groep' zoals je het noemt krijg je die plagerijen ook wel
alleen mijn vader doet dat niet
pi_54558794
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
pi_54558813
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als mensen dikke mensen zien zeggen ze idd ook wel
"wow je bent dik" true
dat zijn geen plagerijen waar we het over hadden volgens mij
pi_54558871
waar hadden jullie het dan wel over
pi_54559160
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waar hadden jullie het dan wel over
plagerijen is niet hetzelfde als een feit opnoemen
en volgens mij ben ik ook niet meer dik dus snap ik heel je opmerking niet
pi_54559241
mijn vader/broertje zeggen wow je bent dik als plagerij
en... dikke buik heb je!/je wordt wel dik/zo geef dat toetje-laatste stuk pizza-marsreep maar aan mij
pi_54559341
quote:
Op maandag 12 november 2007 20:52 schreef Chicolate het volgende:
Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...

En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
pi_54559437
Hmmm ik heb 2 keuzes voor het komende uur:

Even op de hometrainer, mezelf helemaal moe trappen, van mn rotte gevoel afkomen en douchen, slapen. (met het probleem dat ik morgen al 2x ga sporten en daar wel wat energie voor nodig heb, dat terwijl ik half ziek ben en alles behalve energie heb)

Met mn depri kop wiskunde gaan maken, op schema lopen, misschien minder stress, en daar misschien vrolijk van worden, maar ondertussen wel steeds wegdromen en me misselijk voelen van dat bakje chocola (dat ondertussen op is)

Weet het niet

En een voor Sylvana, het doet pijn, dat kan je zien aan je posts ... maar jij blijft wel mooi jezelf en hebt in de gaten dat ze het niet waard zijn om zo op te reageren. Hou dat vast en bedenk dat de mensen die van je houden en positief zijn, je nog steeds positief zien.
pi_54559753
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Thnx, maar het doet wel verrekte pijn. En ja, ik ben in een jaar nou eenmaal ruim 6 kilo aangekomen, maar ik heb geen zwaar overgewicht en pas nog steeds in kledingmaat S. Als ik nou heel erg overgewicht had, had ik het nog wel kunnen begrijpen, ook al blijft het niet leuk natuurlijk. Maar er zijn zoveel mensen een paar kilootjes zwaarder dan dat ze zouden willen zijn en om ze dan op hun onzekerheden te pakken de hele tijd is gewoon erg laag vind ik. Peter zegt ook dat ik me er niet teveel van aan moet trekken enzo, maar toch doe je dat toch...

En als ze dan verder geen positieve interesse in je tonen, vragen hoe het gaat met je en hoe het is op school enzo, me succes wensen voor de onderzoeken van vrijdag, dan is het nog wat moeilijker dan wanneer ze wel ook positief tegen je zijn.
dat maatje s zegt natuurlijk niet zoveel die pas ik ook (trouwens kindermaatjes ook bij h&m)
pi_54559851
hmm.. ja raar dat ze geen begrip voor je hebben... ipv zeuren dat je te dik wordt kunnen ze idd ook zeggen.. gaat t wel.. kunnen we ergens mee helpen.. hoe gaat t met je.. enz
pi_54559919
Ja, precies, maar dat doen ze dus niet. Peter gelukkig wel, hij is echt een grote steun
pi_54560243
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht

ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
pi_54560279
ow mijn clue "laat ze maar praten"
pi_54560296
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
Pretentieus geneuzel.
pi_54560573
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:48 schreef roooosje het volgende:

[..]

Pff, ik vind dat je er in real life gewoon slank uitziet hoor
Thnx, maar het is ook al wel weer ff geleden dat je me gezien hebt he

Ik duik mn bedje in, morgen van 9 tot half 3 naar school en dan naar mn schatje toe

Trusten allemaal en thnx voor de berichtjes
pi_54560624
quote:
Op maandag 12 november 2007 21:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon proberen geen aandacht aan de negatieve energie te geven
dan houden die mensen hun negatieve energie en komt het niet bij jou terecht

ook al snap ik echt dat het kut is, als je al ziek bent en je er feitelijk niks aan kunt doen en het ook nog wel meevalt. weet niet of je die foto van mn buik gezien hebt? daarover zegt mn vader dus dat ik wel vrij dik ben.. en dat ik minder snoep moet eten.. meer moet sporten enz.
hij is zelf vrij stevig dus dat neem ik al helemaal niet serieus.... "begin bij jezelf..." broertje is wel vrij getraind, maar dan denk ik... broertjes zeuren alitijd.. daar zijn het broertje voor. (volgens mijj bedoeld ie t wel goed hij zei iig wel dat ik iets afgevallen was en dat ie t mooier vond, dat dan weer wel)
ben ik ff blij dat ik geen broertje heb
  maandag 12 november 2007 @ 22:05:37 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54560847
voor Sylvana. Wat gemeen van je stiefpa en zusje, zeg . Kan me voorstellen dat je je enorm gekwetst voelt. Zeg je ook dat je het niet leuk vindt of laat je ze maar gaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_54560947
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
pi_54560990
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:08 schreef Sylvana het volgende:
Ik laat het maar gewoon gaan, als ik er op ga reageren wordt het alleen maar erger ben ik bang voor. Dan weten ze dat ze me der mee raken en me zo kunnen pakken en gaan ze der extra mee door denk ik.
maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
  maandag 12 november 2007 @ 22:11:58 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561048
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar het kan toch niet zo zijn dat ze je echt willen kwetsen?
als het alleen maar plagen is zou het misschien wel helpen om te vertellen dat het echt pijn doet
Lijkt mij ook, ja.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 22:13:32 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561114
Nou, ik heb volgende week vrijdag een reünie van de middelbare school, maar volgens mij gaat die helemaal in de soep lopen, want iedereen óf komt niet óf twijfelt of 'ie zal komen. Dus ik weet nu ook niet meer of ik wel ga, zeker nu ik gehoord heb dat mijn mentor van destijds niet komt. Echt jammer, maar het is de schuld van de organisatie. Het duurt van 14 tot 23 (en dat is al veel te lang) en het kost ook nog eens 15 euro ivm een diner. Wat is er mis met een gezellig avondje bij elkaar met drankjes en hapjes?
Niet meer actief op Fok!
pi_54561565
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf? (ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)

Zo, mijn wiskunde is af, ik ga slapen. (ben ik echt de enige bij wie msn, hotmail en die dingen niet werken? Mn computer is net vastgelopen op msn toen ik probeerde hem af te sluiten, zo erg gaat het hier nu. Ligt dat aan mijn computer of hebben jullie dat ook? )

Ok, slapen dus. Weltrusten allemaal
  maandag 12 november 2007 @ 22:28:37 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54561615
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:27 schreef Chicolate het volgende:
Dan organiseren de mensen die zin hebben in een avond met drankjes en hapjes dat toch zelf? (ok, ik weet ook dat het dan bijna niet van de grond komt, maar zou op zich kunnen)
Dat gaat nu ws ook gebeuren . Er zijn plannen om met 'de elite' samen te komen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 12 november 2007 @ 22:52:48 #250
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54562529
Snif, ik heb al heel veel gelezen voor morgen en moet nog veel meer lezen.
Maar ik heb wel al 1 cadeautje voor morgen (al is het dan van BNN, een raar zakje, lijkt of er een condoom in zit maar ik gok een ballon). Heeft iemand nog leuke suggesties voor een magere traktatie? (Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
Nja, genoeg gesogd, verder lezen! Jeuh.
  maandag 12 november 2007 @ 22:56:43 #251
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54562690
Ow, en @ Sylvana: niet niet niet lief van je stiefpa en zusje! Mijn oom doet dat ook soms, van die semi-grappige opmerkingen ('dikke stof' en dan knijpt ie in mn bovenarm). Probeer, hoe lastig het ook is, er maar niets van aan te trekken. Het belangrijkste is je gezondheid (en op maat s kan ik alleen maar jaloers zijn...)
pi_54567422
quote:
Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef egeltje1985 het volgende:
(Even ter verduidelijking: ik ben morgen jarig.)
gefeliciteerd!
  dinsdag 13 november 2007 @ 07:56:56 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54567488
Feli egeltje! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 november 2007 @ 08:21:15 #254
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54567723
Dankjulliewel! En hierbij een stukje taart waar je niet dik van wordt:

En koffie:
pi_54567807
Oeh lekker
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:04:07 #256
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_54568269
Gefeliciteerd en bedankt voor de lekker uitziende taart
Ben benieuwd hoe het ymme is vergaan
  dinsdag 13 november 2007 @ 09:06:19 #257
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54568317
Feli

oeh vannochtend op de weegschaal 85.5 kilo
pi_54570081
Goedemorgen!
Gefeliciteerd egeltje
Gisteren heb ik 3 kwartier achtereen hard gelopen, best hard ook, dus nu heb ik spierpijn Maar het was wel heel lekker, heb alleen m'n standaard rondje nu wel echt van deur tot deur hardgelopen, dus als ik dit wil opbouwen moet ik echt ergens anders heen nog.
Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
pi_54570113
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sylvana: het zou best eens kunnen dat je stiefpa dat ziet als motivatie voor jou om af te gaan vallen, maar dat helpt dus sowieso niet als je er al wat mee bezig bent... Ook als je er niet mee bezig bent is het vaak geen goede motivatie om negatieve dingen te zeggen, maar dat beseffen mensen vaak zelfs niet wanneer het ze zelf overkomt dat iemand op zo'n manier tegen ze praat.
Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
pi_54570410
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 10:40 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd, raak hier niet emer gemotiveerd van ofzo. Doe het voor mezelf, en niet om me te bewijzen tegenover hem ofzo
't is al gezegd, maar niet te veel van aantrekken hor! je zei dat je stiefpa ook niet de slankste is, miss is ie wel gewoon jaloers! (dat denk ik maar altijd bij dat soort dingen)

egeltje, gefeliciteerd! de koffie is lekker en de taart ziet er ook goed uit
heb je al n magere traktatie gevonden? voor magere hapjes bij n borrel is meloen met magere ham altijd wel lekker, of gewoon toastjes met filet americain...
hoe oud ben je eigenlijk geworden?

ik ben weer aangekomen, maar er is wel n extra centimeter van mn buikje af
  dinsdag 13 november 2007 @ 11:00:54 #261
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54570588
Gefeliciteerd
We hebben hier thuis een nieuwe weegschaal want de oude was kapot, weeg ik ineens een stuk meer nou ja ik kan me nu iig wel weer updaten... starting from maandag. met weer update dan he
Bernie en ik zijn tof.
pi_54570930
Egel gefeliciteerd
Ik zit lekker te ontbijten met mandarijnen en koffie.
pi_54573216
gefeliciteerd egeltje
pi_54574135
Gefeliciteerd egeltje1985.

Ik heb gister hard gefietst. Ik ga vandaag maar weer fietsen als het weer mee zit.

Maar een vraagje. Weten jullie of het vanavond droog blijft in het westen van Nederland? Ik kan het nergens vinden.
  dinsdag 13 november 2007 @ 13:39:45 #265
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54574285
Check voordat je van plan bent te gaan fietsen even buienradar.nl ofzo ik heb zelf ook een tijdje terug gefietst en vond het toch wel veel te koud
Nou, ik ga maar gewoon van het gewicht van de nieuwe weegschaal vanuit dus ik moet vanavond wel hardlopen nou ja, geen schande is wel goed voor me immmers
Bernie en ik zijn tof.
pi_54575212
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk )
Licht! En zo ware het daar.
pi_54576414
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Medellin het volgende:
Ah, hardlopen, al tijden eens willen proberen, maar vooralsnog te lui om er voor me bed uit te komen. ( Komt ook bij dat het in je eentje geen donder aan is natuurlijk )
In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2007 @ 15:33:39 #268
163650 Greys
pi_54577070
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:48 schreef conleche het volgende:
Greys, had je nog zo'n kapsalon gegeten gister en zo ja, is dat lekker?

Het is bijna te ranzig voor woorden, zo'n kapsalon. Maar het is zó fout en zó lekker dat je ook meteen weer genoeg gesnackt hebt voor de hele week, zo niet twee weken We zitten hier dan echt met zijn tweetjes bij elke hap 'hmmmmm!' te roepen Het is gewoon letterlijk een bak ellende... patat, döner, knofsaus, gesmolten kaas, en dat allemaal onder de grill door elkaar gehusseld

Het niet snoepen gaat aardig hier Het is alleen niet echt uitnodigend weer om te gaan hardlopen, het komt met bakken uit de lucht

@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan? En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel

En gefeliciteerd Egeltje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54577633
Gefeliciteerd egeltje (gelukkig kan je bij felicitaties nooit een spuit 11 zijn )

Mijn dag was weer stom, met als dieptepunt chips als lunch (dag was stom niet om het eten, maar als ik al chips eet als lunch, dan is er echt was mis met mn humeur) zal blij zijn als ik weer lekker mag schoppen. En ben een chocoladeverslaving aan het ontwikkelen, ook leuk
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:54:41 #270
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54577646
Ik ben al wel 22 geworden. En ik ben toch maar gewoon voor gebakjes gegaan, van de hema. Kheb in plaats van de lunch een gebakje op, dus ik denk dat de schade meevalt. En poehee, wat is het koud buiten! Eigenlijk heb ik nu ook nog college, maar aangezien dat niet verplicht is, zit ik nu lekker bij de verwarming. Vanmorgen ben ik wel braaf geweest hoor.
Vanavond ga ik uit eten met mn vriend en familie. Ook niet echt goed voor het lijnen natuurlijk, maar bij het uit eten doe ik telkens mijn best iets lekkers maar toch ook gezonds te vinden.
En ik heb mezelf vanmorgen een cadeautje gegeven, een nieuw paar schoenen:
Kleren koop ik nog niet echt. Ik heb eigenlijk wel een nieuwe spijkerbroek nodig, maar straks past ie niet meer...
  dinsdag 13 november 2007 @ 15:55:46 #271
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54577668
Ze zijn trouwens in het echt nog rozer dan op het plaatje... Past mooi bij mn lippenstift.
  dinsdag 13 november 2007 @ 16:07:43 #272
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_54577925
Toffe schoenen al zou ik ze zelf niet dragen
Bernie en ik zijn tof.
pi_54578688
gefeliciteerd egeltje en mooie schoenen, die wil ik ook wel

vandaag weer eerste school dag dus om 7 uur ontbeten en toen om 3 uur kreeg ik honger (vergeet altijd te eten als ik naar school moet)
dus toen nog ff een tosti op
pi_54585638
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

In je eentje kan je tenminste gaan rennen wanneer je daar zelf zin in hebt, en doe je het ook als een ander geen tijd heeft. Oplossing: ren in een mooie omgeving of met muziek op.
Vanavond moet ik werken, maar ik heb daar natuurlijk heeeelemaal geen zin in.... Wel de hele avond in de weer en kheb een redelijk gezonde K&K maaltijd ervoor bij.
Daar heb je ook een goed punt
Licht! En zo ware het daar.
pi_54587833
Voor mensen die geintereseerd zijn heb ik een leuke link gevonden. Het is een site waar je je gewicht ingeeft en het toont dan een grafiek waar je gewichtsschommelingen kan zien.

Ben er zelf sinds vandaag mee begonnen. Hopelijk blijf ik hierdoor doorzetten

skinnyr
pi_54593742
goedemorgen
zometeen eerst maar eens een uurtje sporten
  woensdag 14 november 2007 @ 08:59:36 #277
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54593884
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 15:33 schreef Greys het volgende:
@Dizer... waarom gaat zij er al van uit dat het wellicht niets gaat worden dan? En is dat degene met wie je hebt gezoend dit weekend? Gekke meid dan... als ik vrijgezel was en tien jaar jonger dan wist ik het wel
Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!

Woei! Gister een 3/4 van een pizza op (Quatro Stagioni ) en ik weeg nog steeds 85.5
pi_54594932
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Tjah het is nogal een lang verhaal, maar zij denkt dat ik haar hart ga breken en dat terwijl ze juist nu heeft gekozen voor een relatieloze leven. Maar we hebben gister nog lang aan de telefoon gehangen en we gaan de komende tijd wel daten en zien wel wat er van gaat komen!
zie je nou wel dat het goed komt maar weinig meiden willen echt een relatieloos leven

net een uurtje gezweet gaat lekker deze week

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_S op 14-11-2007 10:32:29 ]
  woensdag 14 november 2007 @ 10:11:02 #279
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595002
Gisteren heb ik een beetje gezondigd alles bij elkaar.

Ontbijt: 3 crackers, pindakaas light, smeerwordt linera.

Lunch: hazelnootgebakje.

Tussendoor: 2 koekjes.

Diner: glas rosé, halve gerookte-zalm-salade (andere helft was voor mn moeder), victoriabaarsfilet met groenten en citroen-kappertjes-dressing en een paar vlaamse frieten, 2 hapjes van een dame blanche en een kop koffie.

's Avonds bij het film kijken met vrienden: handje chips en een slokje whiskey. En cola light.

Ik denk dat de schade wel meevalt. Kheb in het restaurant niet al te slecht eten uitgezocht. En qua alcohol heb ik me ingehouden.
  woensdag 14 november 2007 @ 10:11:46 #280
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595019
En het is 'relatieloos leven'.
pi_54595053
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:11 schreef egeltje1985 het volgende:
En het is 'relatieloos leven'.
daar kwam ik al achter maar wat ben ik zonder mijn spellingsfouten online
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
  woensdag 14 november 2007 @ 10:30:22 #282
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54595358
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

(...)
(toch een wonder hoe ik mijn verslagen altijd perfect schrijf)
Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
pi_54595401
quote:
Op woensdag 14 november 2007 10:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Dat doe ik dan weer lang niet altijd. Vaak zijn het dan typfouten die erin zitten omdat ik geen tijd had om het over te lezen. Maar ik heb ook taalfouten enzo hoor... Ze gaan er hier in Utrecht bij Nederlands vanuit dat je al foutloos schrijft. Zo niet, moet je het jezelf leren. Best raar eigenlijk toch.
ik had verwacht dat het bij mijn verslagen ook echt slecht zou zijn dus had me toen al bij een extra cursus nederlands ingeschreven
maar toen kregen we een toets en daaruit bleek dat ik dat helemaal niet nodig had
kennelijk let ik bij verslagen extra goed op, want over lezen doe ik ook niet (krijg ik alleen maar meer stress van)
pi_54596069
Goeiemorgen

Ik zit lekker aan de tomaatjes

Van sporten komt er bij mij weinig terecht van de week, omdak sinds gisteren in Almelo ben, vanavond naar Rotterdam ga , morgenochtend moet werken en vanaf morgenmiddag moet laxeren en vrijdag naar het ziekenhuis moet.

Volgende week maar weer oppakken

Qua eten gaat het nog steeds goed
pi_54596144
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten

tomaatjes (of is dat de verkeerde tongsmiley)
pi_54596367
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
zo weer ff in het ongezellige en slechte topic van ons posten

en denk dat je deze bedoelt?
pi_54596420
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

en denk dat je deze bedoelt?
ach een paar dieetclub meiden noemde ons topic slecht en ongezond
en ja die tong bedoelde ik
pi_54596455
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
pi_54596489
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik snap die haat en nijd tussen die 2 topics echt niet, maar goed, het zal wel
sommige dingen snap ik wel, grotendeels mijn schuld
maar om het hele topic nu slecht, ongezond en gestresst te noemen vind ik onzin
kijk eens naar alcarin en veiligheidspeldje die doen het zo goed en nemen het serieus maar is toch niet ongezond enzo
pi_54596573
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!

Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
pi_54596604
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Bagel het volgende:
slecht en ongezond? :p merk ik weinig van!

Vandaag heb ik n sportvrij huiswerkdagje... ook wel eens lekker! en dan vanavond weer proberen om ontslag te nemen... (ik ben zo'n mietje, ik probeer t al bijna 2 weken, maar er is iedere keer weer iets waardoor ik denk dat t t verkeerde moment is :p)
ontslag heb ik nog nooit genomen, lijkt me inderdaad toch ook wel moeilijk
ik ga zo naar stage, moet tot 6 uur en dan van 8 tot 11 fotograferen op een feestje
  woensdag 14 november 2007 @ 11:51:32 #292
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54597087
Volgens mij ben ik nu stukken gezonder bezig dan voor mijn afvallen: ik eet fruit, ik sport, ik heb bijna een gezond BMI. En ik val niet extreem snel af en ik ben trots op mezelf. Zo. En ik heb nieuwe schoenen.
pi_54597196
quote:
Op woensdag 14 november 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij waren dat jouw woorden.
Anyway, er is geen "haat en nijd" alleen wat lastige users.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_54597782
Er is zeker geen haat en nijd. Wel wordt er van alles verdraaid. Toen ik hier zat, vond ik het best gezellig. Gewoon heel anders, maar ook leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 14 november 2007 @ 12:21:37 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54597850
Ik zie idd ook nergens staan dat 'ons clubje' slecht en ongezond genoemd wordt.
Niet meer actief op Fok!
pi_54597904
De verhoudingen zijn gewoon anders wanneer je 20 kilo kwijt wil of 2 kg. Is toch ook niet raar. Als ik nu 2 kilo aankom, is dat procentueel maar weinig, maar toen ik 65 kg woog baalde ik daar veel meer van. Dan lijkt het ineens veel meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_54598726
Goedemiddag.

Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
pi_54599610
Ik vind beide topics meestal wel gezellig. Hier gaat het vaker over sporten en gezond/ongezond eten, wat 'zakelijker', bij de dieetclub zijn ze wat 'intiemer', maar dat heeft ook wel wat eigenlijk en lijkt mij ook het beste als je afvalplan een lange termijn gebeuren is (lees lekker overal mee, ben altijd nieuwsgierig en voel geen haat ofzo naar anderen)

Ik ben vandaag en gister wel lekker ongezond. Veel snoep en vet naast mn gewone eten gehad, omdat ik even wat minder lekker in mn vel zit. En natuurlijk 1,5 kg afgevallen . Zal wel door het sporten komen ofzo, of door de stress. Gek.

En ik denk dat ik vanmiddag mn vrije middag maar eens lekker vrij besteed en naar de stad ga, moet toch nog een basicshirtje hebben en kadootjes voor sinterklaas (tegen die tijd zit ik midden in mn herkansingen en komt het er niet meer van) Doei
  woensdag 14 november 2007 @ 13:47:46 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54599871
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:59 schreef Gewas het volgende:
Goedemiddag.

Ik ben van plan om te stoppen met afvallen.
Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw geval .
Niet meer actief op Fok!
pi_54602417
Middag!
Heb ik een relletje gemist, zo ja even bijlezen
Vandaag heb ik heeeel relaxt aan gedaan. Behalve vanochtend dan, want toen heb ik 40 min. heerlijk hardgelopen (zo is het eigenlijk veel beter dan die hitte toen ik begon met evy!)
Heb net een nieuw setje bij de hunkemoller gehaald en kado voor vriendjes verjaardag en een beetje gestudeerd nog. Vanavond ga ik een lekker grote pan groentesoep koken en nog studeren ofzo...
pi_54602455
zo slank als een den! succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')