Heb jij nog redelijk geluk, ik kreeg maar een uitbreiding van 4000 stoelen..dus nu heb ik een capaciteit van 4000.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
PSV. Ik kwam er achter toen ik ineens een dieptepunt aan toeschouweraantallen had, ik ging kijken, capaciteit 16000.![]()
geen idee, weet niet in welk jaar je speelt? Contractlozen hangen daar wel wat vanaf iigquote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
hmm iemand een goeie tactiek voor Sparta? en goeie aankopen middenveld(CM/DM) of een spits die makkelijk scoort...helaas geen transferbudget dus het moet free signing zijn, wage kan ik wel wat van maken(15.000 ofzo)
Cheers!
Babatz (ofzoiets) speelde bij mijn Cambuur game erg goedquote:Op donderdag 8 november 2007 19:33 schreef kweek89 het volgende:
1ste seizoen, 4 wedstrijden gehad, is dus voor de winterstop...
Weet waar je aan begonnen bent.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef Ordinair het volgende:
Ik begin het een beetje door te krijgen..Is wel fucking verslavend.
Vooral ook nu ik zie dat mn halve team op de WK Qualls voor onder 19 isquote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef VlaDje het volgende:
In de halve finale tref ik Tampere, dus ik hoef vast niet te zeggen dat ik niet door ga naar de finale...
Tenzij ik gigantisch stunt, maar dat doe ik de hele cup al. zou te mooi zijn voor woorden![]()
Oquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
VlaDje, je weet dat je je posts kunt editten? Deze knop is dat: [ afbeelding ]
Dan doe je iets niet goed!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Happel het volgende:
Voor de honderste keer verloren in de laatste minuten van het spel. Tyfusspel.
Een beetje tegenslag en een moeilijk spelletje en het meteen opgevenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat ik FM 2008 maar ga de-installeren , wordt een beetje doodziek ,als ik 20 kansen heb (8 op goal) dat er 0 ingaan en de tegenstander 5 kansen heeft (3 op goal) en dat er dan 2 ingaan.
SIgames
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een beetje tegenslag en een moeilijk spelletje en het meteen opgeven
hmmz kan je het niet met talenten doen.. of spelers gaan lenen?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Heb ondertussen van de 11 basis spelers er al 7 verkocht
Heb nu wel een transferbudget van 5,9 miljoen maar er wil bijna niemand komen
Ik heb wel wat verrassingen in petto!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz kan je het niet met talenten doen.. of spelers gaan lenen?
zozo toe maar weer.. Ik zit zelf een beetje in dubio.. aangezien een flink aantal spelers in de belangstelling staan van andere clubs.. misschien is het een idee om ze maar te gaan verpatsen.. en er dan talent voor terug te halen.. maar ja als het niet loopt dan ben ik het bokje aangezien ik als topclub wel moet blijven presteren... aan de andere kant kan ik dan wel lekker gaan snijden in de loonkosten en daardoor mn financiën beter in de hand houden..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat verrassingen in petto!![]()
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef VlaDje het volgende:
Ionescu,
tipje van vladi
verwacht geen wonderen, maar voor n gemiddelde club uit een middelmatig voetballand is hij heerlijk
enige nadeel is dat ij tot september 2007 geschorst is![]()
haha, ik nu midden 2008, nja ben ook begin 2007 begonnen...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgen
Is Ruslan Fomin niet haalbaar voor je? Sjonge wat een beest is dat bij.. Scoort net even een Hattrick n de voorronde van de CL in de hel van Istanboel (tegen Galatasaray).. en ook in de competitie is ie al aardig op dreef..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speelt bij Roda JC en wil niet terug naar Oekraine.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Is Ruslan Fomin niet haalbaar voor je? Sjonge wat een beest is dat bij.. Scoort net even een Hattrick n de voorronde van de CL in de hel van Istanboel (tegen Galatasaray).. en ook in de competitie is ie al aardig op dreef..
en terecht dat ze er zoveel geld voor vroegen.. Hij doet het echt super.. en heeft Ääritalo uit de basis gespeeld.. Nu is echt mn volledige ploeg oostblokker..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speelt bij Roda JC en wil niet terug naar Oekraine.
Roda vraagt er ook 7 miljoen voor
Ik heb een speler van Shakhtar gekocht die ik toen zelf gehaald had in de tijd dat ik daar coach was.
In zijn debuut wedstrijd gelijk 2 keer gescoord, helaas was de eindstand 3-3.
netties gdaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteindelijk 14 wedstrijden op rij ongeslagen gebleven, net als in 1949 dus.
Laatste 2 wedstrijden waren uit tegen koploper Chelsea (1-3 winst, historische overwinning) en thuis tegen nummer 3 Arsenal (1-4 verlies)
Jammer dat ik notabene net die 2 moest krijgen, maar goed, toch een hele mooie reeks geweest.
[ afbeelding ]
weet je zeker dat je neit verslaafd bent?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekker programma hequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
netties gdaan![]()
en lol at the
chelsea uit
arsenal thuis
manchester united uit!
![]()
![]()
hoe heb je die laatste nog gedaan>? tegen manchester?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft 't wisselen van positie van enkele spelers in je formatie echt voordelen? Hebben jullie dat gemerkt? Ik vraag 't me af, aangezien ik daar niet geweldig veel resultaat van zie.
Je zou zeggen dat de tegenstander zo moeilijker kan anticiperen op je tactiek, maar ik zie 't verschil niet zo.
staan ze in het rood? Ik sta zo'n 17 miljoen in de plus.. Ze hebben dan flink zitten spenderen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer een stapje hogerop.
Nadat ik met Dinamo 2 Kiev 9e was geworden in de competitie kreeg ik de kans om bij grote broer Dinamo Kiev aan de slag te gaan.
Dit heb ik dan ook maar gedaan.
Helaas staat de club weer in de rode cijfers dus ik heb geen transferbudget
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
staan ze in het rood? Ik sta zo'n 17 miljoen in de plus.. Ze hebben dan flink zitten spenderen..
mja ik heb het in de gaten.. Maar gelukkig zit/zat er wel veel waarde in je ploeg .. heel veel spelers heb ik voor veel kunnen verkopen.. of zijn die ook al weg?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stevig wanbeleid door de vorige trainer gevoerd
Van de eerste selectie zijn alleen diakhate en husyev weg, de rest heeft allemaal aflopende contracten en willen niet verlengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik heb het in de gaten.. Maar gelukkig zit/zat er wel veel waarde in je ploeg .. heel veel spelers heb ik voor veel kunnen verkopen.. of zijn die ook al weg?![]()
ik heb alle exotische spelers weggedaan en de rest een nieuw contract gegeven.. Alleen Shatskikh wil zn contract niet verlengen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de eerste selectie zijn alleen diakhate en husyev weg, de rest heeft allemaal aflopende contracten en willen niet verlengen.
Dat is dus volgend jaar een heel nieuw team![]()
In 2007 was Ashton iig geweldig, speelde met west ham maar ashton scoorde 2x zoveel als tevez.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Agbonlahor is trouwens wel een beest zeg, matige attributes, maar acceleration en pace 20.
Zag 'm gisteravond op doel schieten, keeper stompte de bal voor zich uit, en Agbonlahor was er nog eerder bij dan die keeper zelf om 'm alsnog af te maken.
Ik ga dan ook op zoek naar een grote kopsterke spits voor naast 'm, want John Carew is me iets te geld-wolverig. (die is ZO blij met de betere premies voor de PL-winst, maar bakt er niet al teveel van.)
Zou Dean Ashton wat zijn ?
West Ham staat onderaan, dus die moet haalbaar zijn.
Volgens mij ben jij deze versie van FM2008 de trainer met 't meeste pechquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stevig wanbeleid door de vorige trainer gevoerd
lol, bij mij lukt het zelfs om na groningen ontslag te nemen bij athletic bilbao te solliciteren en de baan te krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef stefmans het volgende:
Wat ik ook zo vervelend vind met mijn ajax game kreeg ik continu berichten van Lazio, Tottenham, Manchester United, Inter en Villareal wil Stefmans. Dus ik nam ontslag bij Ajax want ik dacht zeker een nieuwe club te vinden, soliciteer ik bij die clubs willen ze me niet meer![]()
Blijf dan gewoon nog trainer en onderhandel ondertussen met die clubsquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef stefmans het volgende:
Wat ik ook zo vervelend vind met mijn ajax game kreeg ik continu berichten van Lazio, Tottenham, Manchester United, Inter en Villareal wil Stefmans. Dus ik nam ontslag bij Ajax want ik dacht zeker een nieuwe club te vinden, soliciteer ik bij die clubs willen ze me niet meer![]()
bij mij doet hij het redelijk. Hij is wat traag, maar scoort wel makkelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef huijs het volgende:
[..]
In 2007 was Ashton iig geweldig, speelde met west ham maar ashton scoorde 2x zoveel als tevez.
maar hoe ashton het in 2008 doet weet ik niet.
Traag is prima, gisteren speelde ik uit tegen West Ham en viel ie volgens de media vooral op door zijn vermogen om ballen door te koppen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:59 schreef Crack_david het volgende:
[..]
bij mij doet hij het redelijk. Hij is wat traag, maar scoort wel makkelijk
Misschien moet je hem veel laten lopen met de bal en creativiteit geven (gezien zijn dribbelen + fysieke gestel)quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Zinton het volgende:
En nog steeds wordt er niet gescoord....Goede spits aangetrokken....scoort hij godver 4! keer in 22 wedstrijden, waarvan 2 maar in de competitie...
[ afbeelding ]
Het gaat echt hopeloos slecht met Arsenal, wel WK-Clubteams gewonnen, verder in de CL en in de halve finale van de LC gekomen maar in de competitie uit verloren van Newcastle, thuis gelijk tegen Reading en Liverpool en uit de eerste 15 wedstrijden maar 20!!! punten gehaald en maar 18 keer gescoord....
Wat een drama, lijkt net of dit standaard is in het spel want ik heb precies dezelfde tactiek als vorig jaar en toen werd ik kampioen, en nu verlies ik uit bij Middlesbrough met 3-0!!!
Ik heb bij individuele spelersinstellingen alles al geprobeerd maar het wordt er echt niet beter op en heb nu spijt dat ik zoveel heb geprobeerd want nu weet ik niet meer waar die instellingen standaard op stonden
Kijken hoelang ik het hier nog volhou voordat ik wordt ontslagen
De AI past zich na verloop van tijd aan jouw tactiek aan he.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Zinton het volgende:
Wat een drama, lijkt net of dit standaard is in het spel want ik heb precies dezelfde tactiek als vorig jaar en toen werd ik kampioen, en nu verlies ik uit bij Middlesbrough met 3-0!!!
Moeten we eerst meer info over je team hebben hequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef Zinton het volgende:
Thanks voor je tips! Dat ga ik zeker nog proberen!
Win ik eindelijk weer es, 2x op rij met 3-0 en 4-0, moet ik het spel weer afsluiten om naar men vriendin te gaan....Trouwens, ik neem de laptop gewoon mee
Als jullie nog meer tips hebben, shoot!
persoonlijk zou ik zon speler nooit als spits halen. Zo goed vind ik hem persoonlijk niet. Maja ik heb dan ook 1.5 seizoen met Lindado in de spits gespeeld had dan ook niet echt een spits nodigquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef Zinton het volgende:
Thanks voor je tips! Dat ga ik zeker nog proberen!
Win ik eindelijk weer es, 2x op rij met 3-0 en 4-0, moet ik het spel weer afsluiten om naar men vriendin te gaan....Trouwens, ik neem de laptop gewoon mee
Als jullie nog meer tips hebben, shoot!
Heeft iedereen last vanquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
FM 2008 met VVV loopt echt lekker hier![]()
Iets waar ik me echter aan stoor:
De helft van alle goals die uit een corner gescoord worden worden afgekeurd wegens een overtreding. Meestal als een verdediger scoort. Lekker realistisch![]()
Ik heb met de betapatch nergens meer last vanquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
De helft van alle goals die uit een corner gescoord worden worden afgekeurd wegens een overtreding. Meestal als een verdediger scoort. Lekker realistisch![]()
Geen last van en ik scoor echt vaak uit corners. Elke wedstrijd wel 1 of 2 doelpunten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
Ook nog omdat de grens met zn vlag omhoog staat. Bal inkoppen uit buitenspelpositie vanaf de corner-voorzetquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:25 schreef ganzenherder het volgende:
Vagner Love is zeker een goede spits in de FM reeks.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:13 schreef kweek89 het volgende:
Is Vagner Love een beetje goed? net met Feyenoord aangetrokken naast Makaay....goed spitsenkoppel?
Die dag op vakantie gaan, zo niet dan opnieuw installeren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:47 schreef ganzenherder het volgende:
#%#%^#^#$#%
Ik kom nu steeds op een punt waarop mijn game steeds crasht![]()
Is mijn game nog te redden?![]()
Beiden gedaan beiden werkten niet verdommequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die dag op vakantie gaan, zo niet dan opnieuw installeren.
dvd terug brengen naar de winkel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Beiden gedaan beiden werkten niet verdomme![]()
![]()
Had ik ook. De beta-patch is geupdate. Download hem nog een keer en wie weet lukt het. Bij mij in elk geval wel!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:47 schreef ganzenherder het volgende:
#%#%^#^#$#%
Ik kom nu steeds op een punt waarop mijn game steeds crasht![]()
Is mijn game nog te redden?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |