Heb jij nog redelijk geluk, ik kreeg maar een uitbreiding van 4000 stoelen..dus nu heb ik een capaciteit van 4000.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
PSV. Ik kwam er achter toen ik ineens een dieptepunt aan toeschouweraantallen had, ik ging kijken, capaciteit 16000.![]()
geen idee, weet niet in welk jaar je speelt? Contractlozen hangen daar wel wat vanaf iigquote:Op donderdag 8 november 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
hmm iemand een goeie tactiek voor Sparta? en goeie aankopen middenveld(CM/DM) of een spits die makkelijk scoort...helaas geen transferbudget dus het moet free signing zijn, wage kan ik wel wat van maken(15.000 ofzo)
Cheers!
Babatz (ofzoiets) speelde bij mijn Cambuur game erg goedquote:Op donderdag 8 november 2007 19:33 schreef kweek89 het volgende:
1ste seizoen, 4 wedstrijden gehad, is dus voor de winterstop...
Weet waar je aan begonnen bent.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:31 schreef Ordinair het volgende:
Ik begin het een beetje door te krijgen..Is wel fucking verslavend.
Vooral ook nu ik zie dat mn halve team op de WK Qualls voor onder 19 isquote:Op donderdag 8 november 2007 21:02 schreef VlaDje het volgende:
In de halve finale tref ik Tampere, dus ik hoef vast niet te zeggen dat ik niet door ga naar de finale...
Tenzij ik gigantisch stunt, maar dat doe ik de hele cup al. zou te mooi zijn voor woorden![]()
Oquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef M0NTANA het volgende:
VlaDje, je weet dat je je posts kunt editten? Deze knop is dat: [ afbeelding ]
Dan doe je iets niet goed!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Happel het volgende:
Voor de honderste keer verloren in de laatste minuten van het spel. Tyfusspel.
Een beetje tegenslag en een moeilijk spelletje en het meteen opgevenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:33 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat ik FM 2008 maar ga de-installeren , wordt een beetje doodziek ,als ik 20 kansen heb (8 op goal) dat er 0 ingaan en de tegenstander 5 kansen heeft (3 op goal) en dat er dan 2 ingaan.
SIgames
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een beetje tegenslag en een moeilijk spelletje en het meteen opgeven
hmmz kan je het niet met talenten doen.. of spelers gaan lenen?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:58 schreef sjimz het volgende:
Heb ondertussen van de 11 basis spelers er al 7 verkocht
Heb nu wel een transferbudget van 5,9 miljoen maar er wil bijna niemand komen
Ik heb wel wat verrassingen in petto!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hmmz kan je het niet met talenten doen.. of spelers gaan lenen?
zozo toe maar weer.. Ik zit zelf een beetje in dubio.. aangezien een flink aantal spelers in de belangstelling staan van andere clubs.. misschien is het een idee om ze maar te gaan verpatsen.. en er dan talent voor terug te halen.. maar ja als het niet loopt dan ben ik het bokje aangezien ik als topclub wel moet blijven presteren... aan de andere kant kan ik dan wel lekker gaan snijden in de loonkosten en daardoor mn financiën beter in de hand houden..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb wel wat verrassingen in petto!![]()
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef VlaDje het volgende:
Ionescu,
tipje van vladi
verwacht geen wonderen, maar voor n gemiddelde club uit een middelmatig voetballand is hij heerlijk
enige nadeel is dat ij tot september 2007 geschorst is![]()
haha, ik nu midden 2008, nja ben ook begin 2007 begonnen...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgen
Is Ruslan Fomin niet haalbaar voor je? Sjonge wat een beest is dat bij.. Scoort net even een Hattrick n de voorronde van de CL in de hel van Istanboel (tegen Galatasaray).. en ook in de competitie is ie al aardig op dreef..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgen
Speelt bij Roda JC en wil niet terug naar Oekraine.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Is Ruslan Fomin niet haalbaar voor je? Sjonge wat een beest is dat bij.. Scoort net even een Hattrick n de voorronde van de CL in de hel van Istanboel (tegen Galatasaray).. en ook in de competitie is ie al aardig op dreef..
en terecht dat ze er zoveel geld voor vroegen.. Hij doet het echt super.. en heeft Ääritalo uit de basis gespeeld.. Nu is echt mn volledige ploeg oostblokker..quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Speelt bij Roda JC en wil niet terug naar Oekraine.
Roda vraagt er ook 7 miljoen voor
Ik heb een speler van Shakhtar gekocht die ik toen zelf gehaald had in de tijd dat ik daar coach was.
In zijn debuut wedstrijd gelijk 2 keer gescoord, helaas was de eindstand 3-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |