Klopt, was afgelopen vrijdag. Maar nog steeds zitten er wel flinke bugs in.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
De beta patch is ook wel weer geupdate![]()
Jawel, maar ik stoor me er niet zo aan.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Klopt, was afgelopen vrijdag. Maar nog steeds zitten er wel flinke bugs in.
ik zou zeggen zeik niet of speel niet..quote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Klopt, was afgelopen vrijdag. Maar nog steeds zitten er wel flinke bugs in.
precies, het is net hoe je het zelf wil opvangenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik stoor me er niet zo aan.
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:43 schreef sjimz het volgende:
Huntelaar
Benitez
Klose
Toni
Pandev
Iaquinta
Denk toch echt dat het aan je eigen instellingen ligt. Misschien moet je nagaan wat voor kansen je krijgt en waarom er telkens gemist wordt. Zijn het bijvoorbeeld veel afstandsschoten, dan moet je zorgen dat zoiets niet meer voorkomt en dat er meer wordt gezocht naar een andere oplossing.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:41 schreef Zinton het volgende:
Welke spits ik ook haal....scoren is echt nooit mijn sterkste eigenschap geweest denk ik.
Net weer zo'n klote wedstrijd
[ afbeelding ]
Iemand nog een VEELSCORENDE spits ergens? Geld speelt geen rol! Meer dan 80 mln te besteden!
Nee hoor, hoeft niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:53 schreef Zinton het volgende:
Dat is zo maar dan moet ik elke keer als ik een andere speler erin zet, de spelerinstellingen p.p. aanpassen omdat je de instellingen voor een positie kan aanpassen en niet de speler zelf....
Mijn ervaring is dat snelle spelers + steekpasses goed gaan...quote:Op donderdag 8 november 2007 13:53 schreef Zinton het volgende:
Dat is zo maar dan moet ik elke keer als ik een andere speler erin zet, de spelerinstellingen p.p. aanpassen omdat je de instellingen voor een positie kan aanpassen en niet de speler zelf....
En heel erg veel kan je niet aanpassen, alleen afstandschoten, voorzetten, doorsteekpassen, aanvallende impulsen en met bal lopen maar heel erg veel heeft dat niet met scoren te maken....
Afstandschoten heb ik bij de spitsen uitgezet, de AMC heeft die wel.
Voorzetten heb ik op zelden staan en bij de AML en AMR op vaak
Doorsteekballen hebben de aanvallers weinig aan (waar moet ik op letten trouwens bij iemand die goed is in doorsteekballen?)
Aanvallende impulsen opzich wel maar ook niet echt puur met SCOREN te maken.
En dan met de bal lopen, ik zat te denken aan de combinatie tussen dribbelen en techniek bij de attributen, als die hoog zijn dan is die speler daar goed in.
Goede coach compenseert heel veelquote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef sjimz het volgende:
Ben de voorronde van de UEFA cup doorgekomen met Dinamo 2 Kiev.
Hopelijk zitten er wat leuke tegenstanders bij me in de poulefase.
Mijn selectie is echt zo slecht, al mijn goede spelers zijn verkocht voordat ik daar kwam
Ik heb de voorzetten op zelden staan bij de spitsen bedoel ik, bij de AML en AMR niet, bij die staan ze op vaak....quote:Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat snelle spelers + steekpasses goed gaan...
Maar jij hebt toch Adebayor en Bendtner? waarom heb je voorzetten op zelden staan dan?
quote:
misschien voorzetten ook bij spitsen aanzetten? zo kwam Gourouli bij mij aan een assist of 15 in een seizoenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef Zinton het volgende:
[..]
Ik heb de voorzetten op zelden staan bij de spitsen bedoel ik, bij de AML en AMR niet, bij die staan ze op vaak....
Blijft toch een mooi spel hè.quote:Chelsea staat op het punt om Lulinha van Corinthians over te nemen. Met de transfer van de zeventienjarige aanvaller zou een bedrag van twaalf miljoen euro gemoeid zijn. (Independent)
Dat kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Net als in 't echt.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Wurdsje het volgende:
Kan je ook een speler dwingen te kappen met uitkomen voor zijn land? Shatskikh is ongelooflijk vaak weg voor zn land.. heel irritant..
hmmz das wel kut.. Je kan em dus ook niet vragen om te kappen met het uitkomen voor zn land.. (zoals Totti dat bijv niet meer wil)quote:Op donderdag 8 november 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Net als in 't echt.
lijkt op het 2e, ripquote:Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik blijf maar een pop up krijgen met de tekst: Could not load fixtures for next year.
Nergens staan dus wedstrijden voor seizoen 2009-2010 bij mij. Is dit op te lossen of ik een verneukte game?
Zweedse damesquote:Op donderdag 8 november 2007 11:43 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Helsingborgs![]()
of Brommapajorna ofzo, ook zweeds clubje, ziet er klein uit, maar is wel wat leuks van te maken volgens mij![]()
Hoeveelste ben je geworden?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
De beker ook gewonnen met Groningen.
De finale werd 4-3 tegen ajax.
Nu is afwachten wat er gaat gebeuren met het begin van het nieuwe seizoen.
Ben bang dat ik echt overnieuw moet.
Of je hebt niet goed gelezen?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:11 schreef Gitaartovenaar het volgende:
En jaaaaaaaaa hoor, weer een nieuwe bug gevonden.Mijn stadion zou met 16000 plaatsen uitgebreid worden, nu het klaar is is mijn capiciteit, je raadt het al, 16000. Daar gaan mijn inkomsten
![]()
PSV. Ik kwam er achter toen ik ineens een dieptepunt aan toeschouweraantallen had, ik ging kijken, capaciteit 16000.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of je hebt niet goed gelezen?
Welke club ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |