abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54452304
Ik ben een beetje aant inspelen. Weet niet echt hoe alles werkt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54452408
ik ben ineens 13 miljoen kwijt, zonder het aan iets uit te geven

of wordt het geld automatisch van je balance gehaald als je een bod doet?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54452428
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

De beta patch is ook wel weer geupdate
Klopt, was afgelopen vrijdag. Maar nog steeds zitten er wel flinke bugs in.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_54452462
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Jawel, maar ik stoor me er niet zo aan.
pi_54452504
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef Tim_G het volgende:

[..]

ik zou zeggen zeik niet of speel niet..

De laatste x dat er een perfect spel zonder bugs uitgegeven werd is nog ruim voor Commander Keen 3

+ SI doet gewoon goed hun best het op te lossen.
pi_54452521
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:09 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jawel, maar ik stoor me er niet zo aan.
precies, het is net hoe je het zelf wil opvangen
pi_54452566
Ik ben met Arsenal en heb Denilson gewoon in het 2e elftal gelaten...

Hij kan echt niet opboksen tegen Fabregas en/of Rosicky, die ook centraal op het middenveld spelen. Hij ontwikkelt zich redelijk goed dus binnenkort kan ik er een flinke geldsom voor krijgen denk!

Mijn overzicht aan transfers:

Thiago -> 20 jarige spits
Felippe -> 20 jarige keeper
Van den Borre -> 20 jarige VMC

Riquelme en Samuel zijn twee ervaren spelers die erg goed meekomen en het elftal goed sturen.

Vagner Love was op het moment dat ik hem kocht een veelscorende spits in Rusland maar in Engeland heeft hij nog niet heel veel bewezen, heeft ook met aanpassen te maken denk...

Gudjohnson kreeg ik bij een spelerruil, een VVR die ik nooit opstelde voor 8 miljoen weg + een goede AMC, niet verkeerd dacht ik
pi_54453157
Welke spits ik ook haal....scoren is echt nooit mijn sterkste eigenschap geweest denk ik.

Net weer zo'n klote wedstrijd

Iemand nog een VEELSCORENDE spits ergens? Geld speelt geen rol! Meer dan 80 mln te besteden!
pi_54453218
Huntelaar
Benitez
Klose
Toni
Pandev
Iaquinta
pi_54453249
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:43 schreef sjimz het volgende:
Huntelaar
Benitez
Klose
Toni
Pandev
Iaquinta

Pandev
pi_54453649
Zijn dit een soort van gegarandeerde scorende spitsen? Mijn spitsen zijn erg goed, en afwerken en "aanvallend" is de rating ook super maar toch scoren ze niet.....jammer
pi_54453706
quote:
Op donderdag 8 november 2007 12:41 schreef Zinton het volgende:
Welke spits ik ook haal....scoren is echt nooit mijn sterkste eigenschap geweest denk ik.

Net weer zo'n klote wedstrijd

[ afbeelding ]

Iemand nog een VEELSCORENDE spits ergens? Geld speelt geen rol! Meer dan 80 mln te besteden!
Denk toch echt dat het aan je eigen instellingen ligt. Misschien moet je nagaan wat voor kansen je krijgt en waarom er telkens gemist wordt. Zijn het bijvoorbeeld veel afstandsschoten, dan moet je zorgen dat zoiets niet meer voorkomt en dat er meer wordt gezocht naar een andere oplossing.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54454630
Tevez vind bij mij ook regelmatig het doel, loop nu 1 op 1 bij mij
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54454752
Dat is zo maar dan moet ik elke keer als ik een andere speler erin zet, de spelerinstellingen p.p. aanpassen omdat je de instellingen voor een positie kan aanpassen en niet de speler zelf....
En heel erg veel kan je niet aanpassen, alleen afstandschoten, voorzetten, doorsteekpassen, aanvallende impulsen en met bal lopen maar heel erg veel heeft dat niet met scoren te maken....

Afstandschoten heb ik bij de spitsen uitgezet, de AMC heeft die wel.
Voorzetten heb ik op zelden staan en bij de AML en AMR op vaak
Doorsteekballen hebben de aanvallers weinig aan (waar moet ik op letten trouwens bij iemand die goed is in doorsteekballen?)
Aanvallende impulsen opzich wel maar ook niet echt puur met SCOREN te maken.
En dan met de bal lopen, ik zat te denken aan de combinatie tussen dribbelen en techniek bij de attributen, als die hoog zijn dan is die speler daar goed in.

[ Bericht 65% gewijzigd door Zinton op 08-11-2007 14:00:59 ]
pi_54454796
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:53 schreef Zinton het volgende:
Dat is zo maar dan moet ik elke keer als ik een andere speler erin zet, de spelerinstellingen p.p. aanpassen omdat je de instellingen voor een positie kan aanpassen en niet de speler zelf....
Nee hoor, hoeft niet.

Tenminste, dat doe ik niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54454821
Het Champions League avontuur lijkt nu echt teneinde.. Thuis in een open wedstrijd met 1 - 2 verloren.. de uitwedstrijd moet nog komen, maar ik denk niet dat ik dit nog goed ga maken..
Mn fans waren weer niet happy dat ik verloor van Chelsea.. dat slaat echt nergens op gewoon maar goed..
pi_54455169
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:53 schreef Zinton het volgende:
En heel erg veel kan je niet aanpassen, alleen afstandschoten, voorzetten, doorsteekpassen, aanvallende impulsen en met bal lopen maar heel erg veel heeft dat niet met scoren te maken....

Afstandschoten heb ik bij de spitsen uitgezet, de AMC heeft die wel.
Voorzetten heb ik op zelden staan en bij de AML en AMR op vaak
Doorsteekballen hebben de aanvallers weinig aan (waar moet ik op letten trouwens bij iemand die goed is in doorsteekballen?)
Aanvallende impulsen opzich wel maar ook niet echt puur met SCOREN te maken.
En dan met de bal lopen, ik zat te denken aan de combinatie tussen dribbelen en techniek bij de attributen, als die hoog zijn dan is die speler daar goed in.
Mijn ervaring is dat snelle spelers + steekpasses goed gaan...

Maar jij hebt toch Adebayor en Bendtner? waarom heb je voorzetten op zelden staan dan?
pi_54455177
Ben de voorronde van de UEFA cup doorgekomen met Dinamo 2 Kiev.
Hopelijk zitten er wat leuke tegenstanders bij me in de poulefase.
Mijn selectie is echt zo slecht, al mijn goede spelers zijn verkocht voordat ik daar kwam
pi_54455205
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef sjimz het volgende:
Ben de voorronde van de UEFA cup doorgekomen met Dinamo 2 Kiev.
Hopelijk zitten er wat leuke tegenstanders bij me in de poulefase.
Mijn selectie is echt zo slecht, al mijn goede spelers zijn verkocht voordat ik daar kwam
Goede coach compenseert heel veel
pi_54455336
Ow ik zit nog niet in de poulefase, moet nu nog tegen Rapid Boekarest maar dat is wel te doen.
(hoop ik)
pi_54455401
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:10 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat snelle spelers + steekpasses goed gaan...

Maar jij hebt toch Adebayor en Bendtner? waarom heb je voorzetten op zelden staan dan?
Ik heb de voorzetten op zelden staan bij de spitsen bedoel ik, bij de AML en AMR niet, bij die staan ze op vaak....
pi_54455530

Moderator / Redactie Sport donderdag 8 november 2007 @ 14:25:32 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54455544
ik moet ook maar weer eens verder
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54455579
Ben jij Dinamo 2 Kiev sjimz
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54455584
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
.. Ik zal het nog even leegkopen aan het eind van het seizoen en dan flink wat spelers uitlenen ..
Zoals verwacht de finale van de CL niet gehaald, door thuis met 2 - 1 te verliezen en uit met 2 - 2 gelijk te spelen.. Het mocht helaas niet zo zijn.. dan de Oekraïnse beker maar winnen..

Kan je ook een speler dwingen te kappen met uitkomen voor zijn land? Shatskikh is ongelooflijk vaak weg voor zn land.. heel irritant..
pi_54455610
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef Zinton het volgende:

[..]

Ik heb de voorzetten op zelden staan bij de spitsen bedoel ik, bij de AML en AMR niet, bij die staan ze op vaak....
misschien voorzetten ook bij spitsen aanzetten? zo kwam Gourouli bij mij aan een assist of 15 in een seizoen
pi_54455669
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben jij Dinamo 2 Kiev sjimz
pi_54456352
Godver de downloads op sigames.com liggen plat, op alle fansites zie ik alleen maar de Windows patches en niet die voor Mac.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54456437
quote:
Chelsea staat op het punt om Lulinha van Corinthians over te nemen. Met de transfer van de zeventienjarige aanvaller zou een bedrag van twaalf miljoen euro gemoeid zijn. (Independent)
Blijft toch een mooi spel hè.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54456720
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Wurdsje het volgende:

Kan je ook een speler dwingen te kappen met uitkomen voor zijn land? Shatskikh is ongelooflijk vaak weg voor zn land.. heel irritant..
Dat kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Net als in 't echt.
pi_54457197
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat kan alleen bij vriendschappelijke wedstrijden. Net als in 't echt.
hmmz das wel kut.. Je kan em dus ook niet vragen om te kappen met het uitkomen voor zn land.. (zoals Totti dat bijv niet meer wil)
pi_54457251
Ik denk dat ik Dinamo 2 Kiev maar gauw gedag ga zeggen

En een minuut later krijg ik hetzelfde bericht maar nu over Zenit.
Ik ben blijkbaar hot in Rusland!
  donderdag 8 november 2007 @ 15:53:38 #83
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54457613
Ik blijf maar een pop up krijgen met de tekst: Could not load fixtures for next year.
Nergens staan dus wedstrijden voor seizoen 2009-2010 bij mij. Is dit op te lossen of ik een verneukte game?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54457702
quote:
Op donderdag 8 november 2007 15:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik blijf maar een pop up krijgen met de tekst: Could not load fixtures for next year.
Nergens staan dus wedstrijden voor seizoen 2009-2010 bij mij. Is dit op te lossen of ik een verneukte game?
lijkt op het 2e, rip
pi_54457954
weer thuis, pceetje aan, wat te drinken en te vreten pakken en fm spelen oh yeh
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 8 november 2007 @ 16:31:57 #86
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54458403
quote:
Op donderdag 8 november 2007 11:43 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Helsingborgs

of Brommapajorna ofzo, ook zweeds clubje, ziet er klein uit, maar is wel wat leuks van te maken volgens mij
Zweedse dames

Jammer dat die niet in het spel zitten Zal eens rondneuzen
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54458828
Woow ik speelde nog nooit een football manager(of soortgelijke game) maar de demo overdonderde me echt.
Ik stond er echt versteld van welke gegevens je allemaal kan oproepen en al die details. De lay-out en de interface vind ik echt heeeeel goed.

Bovendien gaat het ook wel vrij goed denk ik, ben om eens te testen begonnen met Leeds en heb 12 punten uit 7 wedstrijden.

Wat ik alleen vreemd vind(tot nu toe) is dat de matchen waarin mijn ploeg domineert vaak toch niet kan winnen en we de mindere ploeg zijn plots aan 99 procent scoren:s, met een overwinning als gevolg..
pi_54459092
Zo seizoen afgemaakt met Kiev.. uiteindelijk van de 30 wedstrijden 27 gewonnen en 3 gelijkgespeeld (2x tegen Metalurg Donetsk en 1x tegen Shakhtar).. Milevskiy is topscorer geworden met 23 doelpunten .. Ook is ie dit seizoen het vaakst Man Of The Match geweest..
  donderdag 8 november 2007 @ 17:02:26 #89
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54459197
De beker ook gewonnen met Groningen.
De finale werd 4-3 tegen ajax.
Nu is afwachten wat er gaat gebeuren met het begin van het nieuwe seizoen.
Ben bang dat ik echt overnieuw moet.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54459429
Home, weer verder met TPS dus
pi_54459556
lol! De kampioenschap wedstrijd op het einde tegen psv, moet nog een paar wedstrijden maar psv en veendam ( mijn cluppie ) hebben even veel punten. Ben ik geschorst! voor de wedstrijd tegen psv -_-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54459664
Ik begin nu echt te twijfelen of ik wel door zou gaan bij TPS... alles wat ik opgebouwd heb lijkt weg in 2 weken
pi_54459762
Right on dude!

lang leve mijn assistent manager Marco van Hoogdalem :p

weet iemand trouwens een Goede! Assistant Manager?

[ Bericht 19% gewijzigd door sitting_elfling op 08-11-2007 17:34:48 ]
pi_54460143
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
De beker ook gewonnen met Groningen.
De finale werd 4-3 tegen ajax.
Nu is afwachten wat er gaat gebeuren met het begin van het nieuwe seizoen.
Ben bang dat ik echt overnieuw moet.
Hoeveelste ben je geworden?
wat zijn je aankopen geweest?
pi_54460615
Jeuw, doe es rustig aan TVP hier
pi_54460978
En jaaaaaaaaa hoor, weer een nieuwe bug gevonden. Mijn stadion zou met 16000 plaatsen uitgebreid worden, nu het klaar is is mijn capiciteit, je raadt het al, 16000. Daar gaan mijn inkomsten
:) (:
pi_54461014
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:11 schreef Gitaartovenaar het volgende:
En jaaaaaaaaa hoor, weer een nieuwe bug gevonden. Mijn stadion zou met 16000 plaatsen uitgebreid worden, nu het klaar is is mijn capiciteit, je raadt het al, 16000. Daar gaan mijn inkomsten
Of je hebt niet goed gelezen?

Welke club ben je?
pi_54461212
De rest van de uitbreidingen werken hier gewoon wel!, jeugd enzo, moet alleen die stadion uitbreiding nog hebben.
pi_54461308
quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Of je hebt niet goed gelezen?

Welke club ben je?
PSV. Ik kwam er achter toen ik ineens een dieptepunt aan toeschouweraantallen had, ik ging kijken, capaciteit 16000.
:) (:
pi_54461456
Ik begin het een beetje door te krijgen.. Is wel fucking verslavend.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')