netties gdaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Uiteindelijk 14 wedstrijden op rij ongeslagen gebleven, net als in 1949 dus.
Laatste 2 wedstrijden waren uit tegen koploper Chelsea (1-3 winst, historische overwinning) en thuis tegen nummer 3 Arsenal (1-4 verlies)
Jammer dat ik notabene net die 2 moest krijgen, maar goed, toch een hele mooie reeks geweest.
[ afbeelding ]
weet je zeker dat je neit verslaafd bent?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit al ergens in 2010 dus maak je maar geen zorgen
Lekker programma hequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
netties gdaan![]()
en lol at the
chelsea uit
arsenal thuis
manchester united uit!
![]()
![]()
hoe heb je die laatste nog gedaan>? tegen manchester?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heeft 't wisselen van positie van enkele spelers in je formatie echt voordelen? Hebben jullie dat gemerkt? Ik vraag 't me af, aangezien ik daar niet geweldig veel resultaat van zie.
Je zou zeggen dat de tegenstander zo moeilijker kan anticiperen op je tactiek, maar ik zie 't verschil niet zo.
staan ze in het rood? Ik sta zo'n 17 miljoen in de plus.. Ze hebben dan flink zitten spenderen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
Ik ben weer een stapje hogerop.
Nadat ik met Dinamo 2 Kiev 9e was geworden in de competitie kreeg ik de kans om bij grote broer Dinamo Kiev aan de slag te gaan.
Dit heb ik dan ook maar gedaan.
Helaas staat de club weer in de rode cijfers dus ik heb geen transferbudget
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:00 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
staan ze in het rood? Ik sta zo'n 17 miljoen in de plus.. Ze hebben dan flink zitten spenderen..
mja ik heb het in de gaten.. Maar gelukkig zit/zat er wel veel waarde in je ploeg .. heel veel spelers heb ik voor veel kunnen verkopen.. of zijn die ook al weg?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stevig wanbeleid door de vorige trainer gevoerd
Van de eerste selectie zijn alleen diakhate en husyev weg, de rest heeft allemaal aflopende contracten en willen niet verlengen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja ik heb het in de gaten.. Maar gelukkig zit/zat er wel veel waarde in je ploeg .. heel veel spelers heb ik voor veel kunnen verkopen.. of zijn die ook al weg?![]()
ik heb alle exotische spelers weggedaan en de rest een nieuw contract gegeven.. Alleen Shatskikh wil zn contract niet verlengen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van de eerste selectie zijn alleen diakhate en husyev weg, de rest heeft allemaal aflopende contracten en willen niet verlengen.
Dat is dus volgend jaar een heel nieuw team![]()
In 2007 was Ashton iig geweldig, speelde met west ham maar ashton scoorde 2x zoveel als tevez.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Die Agbonlahor is trouwens wel een beest zeg, matige attributes, maar acceleration en pace 20.
Zag 'm gisteravond op doel schieten, keeper stompte de bal voor zich uit, en Agbonlahor was er nog eerder bij dan die keeper zelf om 'm alsnog af te maken.
Ik ga dan ook op zoek naar een grote kopsterke spits voor naast 'm, want John Carew is me iets te geld-wolverig. (die is ZO blij met de betere premies voor de PL-winst, maar bakt er niet al teveel van.)
Zou Dean Ashton wat zijn ?
West Ham staat onderaan, dus die moet haalbaar zijn.
Volgens mij ben jij deze versie van FM2008 de trainer met 't meeste pechquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stevig wanbeleid door de vorige trainer gevoerd
lol, bij mij lukt het zelfs om na groningen ontslag te nemen bij athletic bilbao te solliciteren en de baan te krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef stefmans het volgende:
Wat ik ook zo vervelend vind met mijn ajax game kreeg ik continu berichten van Lazio, Tottenham, Manchester United, Inter en Villareal wil Stefmans. Dus ik nam ontslag bij Ajax want ik dacht zeker een nieuwe club te vinden, soliciteer ik bij die clubs willen ze me niet meer![]()
Blijf dan gewoon nog trainer en onderhandel ondertussen met die clubsquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef stefmans het volgende:
Wat ik ook zo vervelend vind met mijn ajax game kreeg ik continu berichten van Lazio, Tottenham, Manchester United, Inter en Villareal wil Stefmans. Dus ik nam ontslag bij Ajax want ik dacht zeker een nieuwe club te vinden, soliciteer ik bij die clubs willen ze me niet meer![]()
bij mij doet hij het redelijk. Hij is wat traag, maar scoort wel makkelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef huijs het volgende:
[..]
In 2007 was Ashton iig geweldig, speelde met west ham maar ashton scoorde 2x zoveel als tevez.
maar hoe ashton het in 2008 doet weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |