Zelfs zonder streams word ik misselijkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia weer met haar "kijk eens hoe ik me onderwerp aan jou"- stemmetje....
Wat onzin is, want er is ook een jackpot van 1 miljoen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
aanvulling voor de OP: Brian zijn te winnen bedrag is vandaag 8000 euro boven zijn boete.![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook![]()
Zou hij dat nou express zeggen om ons nog meer te ergeren ??![]()
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef FSR het volgende:
Wat bedoelen ze toch steeds met dat ze de dag vrij hebben... ?
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....
Ik durf het niet eens meer te hopen.....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
[..]
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?![]()
Gisteren ook zo'n walgelijke uitspraak van hem: CP's zat, ik ben de rijkste hier van allemaalquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Hij wilde ook wel voor Palma een glazen deur tegen iemand stuk gooien...voor hem geen moeite..
![]()
Vanaf het eerste begin wordt Brian al door veel kijkers als een agressieve psychopaat gezien...en dat is hij nog...
Die jongen wordt zo ongelooflijk gepamperd door lieden van de redaktie..en zo onterecht..bah!!![]()
[ afbeelding ]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
Is er nu niemand die die kwal even kan wijzen op dat achterlijke a-sociale kapsel van hem?
Miljonair, my ass.
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?
Mooiboy, ook zoietsquote:Op woensdag 7 november 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.
Oh yes please!! Ze hebben tot nu toe bijna alles verklooid.. dat haar van Dennis moet nodig gedaan wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik ga echt vragen of die DOB me kunnen knippen, echt waar.
Ja hoor, je krijgt extensions!!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef Kinga het volgende:
Nadia's kop is echt mislukt... ze choppen steeds een stuk van dat haar af, het ziet er onderhand echt niet meer uit..
En als je Thea Moear intiept ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef Varen het volgende:
Palma noemt Dennis een papagaai, hij moet mannendingen gaan doen.
Ze zegt donderop ik walg van je
Dat denk ik ook. Makkelijk alle pijlen op Dennis en Nadia richten en zo blijft die heiligverklaarde rat buiten schot.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:15 schreef Jewscky het volgende:
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.![]()
En dan worden alle punten zeker in de ouwe sok van Brian gedaan...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:
Iedereen moet met zijn CP punten naar achteren. Ook BRIAN
[ afbeelding ]
Ja en gisteren ook alquote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef lillkiss het volgende:
heeft nadia ruzie gehad met palma ofzo?
http://www.telegraaf.nl/p(...)gezel_.html#reactiesquote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia weer vrijgezel?)
Bron : Telegraaf.
(In geldnood, ik moet toch voor mijn kindjes zorgen, daarom beantwoord ik alleen
nog maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat.)
Dan moet je haar ook nog geld gaan betalen voordat ze haar scheur opentrekt?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia weer vrijgezel?)
Bron : Telegraaf.
(In geldnood, ik moet toch voor mijn kindjes zorgen, daarom beantwoord ik alleen
nog maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat.)
Hij heeft het er niet over gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Heeft huub trouwens nog wat gezegd tegen Jaap of Lieke over de OPVALLENDE aktie van Amanda en Nadia om bij hem te komen zitten op de pianokruk.
Ik heb even een keine reactie geplaats: Tijd voor haar oude beroep?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)gezel_.html#reacties
Nee, maar vandaag weer nieuwe kansen, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
En het belangrijkste is BRIAN AL EXIT?
Die van Amanda zijn op of moeten wel bijna op zijn ze heeft al een paar keer gebelt en zoveel had ze er niet met de POPOquote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Amanda: Brian doet altijd mijn CP
Ik denk het niet, ik heb degene die de krant gelezen hebben, er niet over gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Staat dat artikel over N. ook in de papieren versie in de kooi?
Die opdracht heeft hij van de tandarts gekregen?die smerige RAT,en die silicone hoer, volgt hem wel weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:27 schreef Darklight het volgende:
Als je dat filmpje bekijkt, is het toch duidelijk een opdracht van achter.
snode plannen tegen Lieke: http://www.youtube.com/watch?v=UTrazbHdQAM
Brin die het opeens te saai vind in de villa, en er wat aan wil doen
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Nadia pakt allemaal spullen van haar uit de wasmand en legt dat weer terug in haar kast![]()
Het is zo'n frisse tante.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Nadia pakt allemaal spullen van haar uit de wasmand en legt dat weer terug in haar kast![]()
Ze meurt niet alleen uit haar muil maar haar kast ook. Heeft Lieke ooit eens gezegd die niet meer een kast met Nadia wilde delen. Ook Lieke haar kleding ging naar het zweet en de smetten van Nadia ruiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Ik ook.... waarom iemand zou willen betalen voor antwoorden begrijp ik niet. Je betaalt waarschijnlijk voor nog meer leugens.... en weer haalt ze haar kindjes erbij. Die kinderen normaal onderhouden deed ze toch al niet. Haar coke dealer zal wel geld willen zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb even een keine reactie geplaats: Tijd voor haar oude beroep?![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
(Niet de eerste keer?)quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Dan moet je haar ook nog geld gaan betalen voordat ze haar scheur opentrekt?
Ze kreeg aardig wat van Erik. 150?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die van Amanda zijn op of moeten wel bijna op zijn ze heeft al een paar keer gebelt en zoveel had ze er niet met de POPO
Oja, toen hij op bezoek was. Dat was ik vergeten. En de verdeling ben ik ook vergeten,quote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kreeg aardig wat van Erik. 150?
Brian kreeg er 30 of 20.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Oja, toen hij op bezoek was. Dat was ik vergeten. En de verdeling ben ik ook vergeten,
maar ik denk dat Brian en Dennis toen niet veel kregen.
Ging slechts om 50 cp.( die weddenschap over het dansje)quote:Op woensdag 7 november 2007 12:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian kreeg er 30 of 20.
Ook heeft Amanda laatst nog een weddenschap gewonnen van lieke...150CP's (ging over het dansje wat ze moesten leren)
Zowiezo doen Brian en Amanda best veel samen met die punten. Brian scoord altijd veel meer in de PoPo. Ook doen ze regelmatig aan weddenschapjes met Huub en Lieke. Gisteren zei Amanda nog dat 9 van de 10x dat Amanda bezoek heeft gehad dat gefinancierd werd door Brian. (Dus dan komen ze op uitnodiging van Brian zeg maar.) Amanda belt d'r punten meestal op.![]()
Handig om de achternaam van Denise in beeld te brengen als je weet dat ze uit Utrecht komt.quote:
Hier staat Huub boven Brian. Huub op 43, Brian op 51.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef BuffyJan het volgende:
Krijg de midweeks binnen. Gister waren Huub en Brian er niet in te vinden.
Vandaag staat Huub op 79 en Brain op 70![]()
In de single top 100 btw
Jep dat is de single top 100 van deze week. Maar ik krijg elke dag een tussenstand op de mail. Gister ws ie uit de charts en nu staat Bra dus boven Huub. Vreemdquote:Op woensdag 7 november 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier staat Huub boven Brian. Huub op 43, Brian op 51.
http://www.standby.fm/megatop100.htm
Geïntrigreerd, geïntegreerd, same difference.quote:12:24 - De zoektocht naar modellen!
Er wordt weer druk gebeld naar de calendergirls en boys. Hoewel boys… Voorlopig bellen Huub en Dennis voornamelijk dames. Lieke zit er dit keer naast dus het gesprek tussen de Oldenzaler en het potentiële model blijft netjes. Gisteren waren de vragen wel anders! “Heb je een vriendje?” en “Ben je sexy?”, waren enkele vragen. Maar als Lieke de dame aan de lijn krijgt, stelt zij de vraag: “Heb je een vriendje?” Huub begint te lachen. Die was ik vergeten! Zo, Lieke is aardig geïntrigeerd in de mannenwereld!
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geïntrigreerd, geïntegreerd, same difference.
Dat vraag ik me dus ook af....een snood plan?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Brian. Bloed,ketcup..waar gaat het over?
ik snap dat ook niet. Is het auditie voor een gastoptreden of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:29 schreef bloodymary het volgende:
Waar zijn ze die vrouwen eigenlijk voor aan het selecteren? Komt er weer een of andere domme snollencontest of zo?
ja, ranzig is het woordquote:In de Grazia van deze week stond trouwens een intervieuw met Sintia Stone, was dat niet dat ranzige wijf van die bikinicontest?
Modellen voor een kalender, is een opdracht voor Huub/Lieke/Naad en Dennix.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet. Is het auditie voor een gastoptreden of zo?
Wat maakt het uit of iemand een vriendje heeft als het om foto's gaat?
Ze moesten allemaal naar het hokje om hun ceepees te laten tellen.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef STAP01 het volgende:
Even een vraagje;
Is het nu zo dat iedereen zijn of haar contactpunten moest inleveren bij de FEBO?
Is dit al gedaan???????
Hebben ze de CP's al terug?
En weet je ook de conclusie van het Hokje? (uiteraard doel ik op Brain's cpboom)quote:Op woensdag 7 november 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal naar het hokje om hun ceepees te laten tellen.
Hoe kan iemand Nederlands kampioen visagie zijn terwijl de cursus niet af is? Wat een talent!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Amanda hoort van Bianca dat ze voor haar examen visagie ook theorie moet leren, ze schrikt zich rot.![]()
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En weet je ook de conclusie van het Hokje? (uiteraard doel ik op Brain's cpboom)
Maar Hij, onze grote Goedheid zelve, deelt zijn Cp's met Amanda toch? Dan moet zij er toch naar vragen? Dat is dan zeker nog niet gebeurt.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.![]()
en dat slaat nog steeds op een keertje bloed in bed, omdat lieke toen ongesteld was.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Brian. Bloed,.ketchup.waar gaat het over?
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef kybe het volgende:
Wat is die sneaky rat nu weer allemaal aan het doen?Ze zoomen in op die papieren naast de printer,hij gooit wat papieren in de prullenbak gaat terug naar de private en ze zoomen nogmaals in op papieren naast de printer.
Misschien niets bijzonders maar ik vertrouw die rat voor geen meter.
misschien zijn ze bang dat hij tekort komtquote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!
Het ging ook raar,de streams schakelden ineens over van kapsalon naar private.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!
Brian heeft wel 3 boompjes. Eentje waar niemand iets van weet, de ander is z'n "open rekening" en verder nog een "krediet rekening" bij Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien zijn ze bang dat hij tekort komt![]()
Huub krijgt vast de schuld!
"misschien hebben ze m wel door!" - zijn ze zo achterlijk dan?100%!
zal welquote:Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef Dreamboy het volgende:
DOB. hij denkt echt aan je.( Zal Luc wel zijn )
[ afbeelding ]
Die eerste is zeker een flensboompjequote:Op woensdag 7 november 2007 12:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft wel 3 boompjes. Eentje waar niemand iets van weet, de ander z'n "open rekening" en verder nog een krediet rekening bij Amanda.
Ik heb haar nog nooit een blik zien werpen in dat boek dus wrs slaagt ze met vlag en wimpel en het hoogste cijfer van de groep.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het trouwens met de theorie voor de nagelstyliste cursus?
Precies. Deze is in het leven geroepen zodra achter het onredelijk begon the vinden dat Brian door de populapoll niet meer CP punten krijgt om famillie uit te nodigen. i.p.v. hem te dwingen te gaan spelen en populariteit te gaan verdienen, hebben ze het maar zo opgelost. Daarmee is nog maar een spelelement door achter verneukt.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Die eerste is zeker een flensboompje![]()
Je zag die arme jongen veranderen van een zelfverzekerde rapper in een murmelende stille depressiepatient op het moment dat die verhaallijn tussen hem en Nadia serieuzer werd gepusht.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel
hij dankt god nog steeds elke avond op z'n blote knieen dat hij die plamuurkop/bootwerker niet geneukt heeft
Ik denk dat het een opzetje van Lieke is .....quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft de rat een briefje van iemand uit de prullenbak gevist .......
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft de rat een briefje van iemand uit de prullenbak gevist .......
[ afbeelding ]
Dat hadden ze gisteren inderdaad afgesproken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat het een opzetje van Lieke is .....![]()
volgens mij ookquote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?
ja, maar ik denk niet dat dit het betreffende nepbriefje is, want ze hadden het niet over verscheurenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
Was dat niet het plan van Jaap, Huub en Lieke een nep briefje neerleggen in prullenbak, omdat ze gisteren te horen hebben gekregen, dat Brian hun post leest.
Nope, een briefje van Naad aan haar vrindin Brooke. Het kwam er op neer dat ze van Dennix houdt, ze niet meer tegen de stress kan en eingenlijk naar huis wil, Amanda Dennix nog 2 maanden in het spel houdt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?
Jaaaaaaaa, je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
Was dat niet het plan van Jaap, Huub en Lieke een nep briefje neerleggen in prullenbak, omdat ze gisteren te horen hebben gekregen, dat Brian hun post leest.
Yessssss.... is het echt waar.... daar wordt ik blij vanquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef STAP01 het volgende:
NU GA IK ECHT OVER MIJN NEK MENSEN!!!!!!!!!!!!
Brain pakt een enveloppe uit de prullenbak met daarin een verscheurde brief. Volgens mij van Naad aan Dennix. Over dat ze het zat is en dat Dennix niet bang hoeft te zijn omdat Amanda hem er nog 2 maanden inhoudt. Dat ze zo naar achter gaat om het over haar 24 uur te hebben.
De naam Brooke komt voorbij...
Stond iets in dat Aman...2 maanden zowiezo moest blijven zitten.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
Briefje van nadia aan Dennix?
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
Wie het ook heeft gedaan, Brian is goed Para
Ik was even weg zei Brian dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
er mag dus geen speler uit!!! Er mag geen speler minder zijn!
Dat weet ik niet maar ik gok dat het dat nepbriefje van Lieke en Huub is. Ik denk niet dat Naad zo dom is om haar briefje zomaar te laten slingeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef avonne het volgende:
Kan men even duidelijk zijn?
Is het een nepperd van Lieke, ja of nee?
Yep, hij had het over......na 23 september.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef kit2u het volgende:
Ik kijk dat snode plannen filmpje van Brainless en valt mij nog iest op behalve slecht acteren.
Als Brainless in zijn rat rol zit dan heeft hij zijn haar in de olie en strak naar achteren.
Als Brian de "normale " in beeld is heeft hij z'n leuke krulletjes.
Als dat geen schizofrenie is.
dit zal erover gaan, dat Amanda gezegd heeft dat ze Dennix 2 maanden erin houdt, omdat HJL de stemmingen gaan blokkerenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Stond iets in dat Aman...2 maanden zowiezo moest blijven zitten.![]()
En ging over praten met achter over 24 uur aanvragen.:{
Snap er niks van...maar lijkt weer op zo'n briefje van Naad aan iemand binnen de villa.![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, dat mompelde hij nav de brief.
Dat hoorde ik hem ook al zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Maar het stopt toch 1 februari?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem ook al zeggen.
Raar zeg dan zou het meschien nog allemaal langer gaan duren als dat wij denken.
Ik weet niet of het mogelijk is maar als het niet meer op de tv zou komen zou het altijd via internet nog door kunnen gaan er komt zat geld binnen of de villa moet verkocht zijn dan stopt het wel.
Yep, klopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zal erover gaan, dat Amanda gezegd heeft dat ze Dennix 2 maanden erin houdt, omdat HJL de stemmingen gaan blokkeren
Het spelletje is al een tijdje afgelopen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Bedankt.
Nou begrijp ik er helemaal niets meer van waarom mag er in godsnaam geen speler weg????
Oh, hij heeft het voorgelezen? Hij houdt altijd alles geheim.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef Margo37 het volgende:
1 of ander opzetje van achter, Brian weet echt wel of hij op de streams is of niet en leest dan een gevonden briefje hardop voor zeker, neeee geloof er niets van![]()
BQ wij gaan samen een feestje vieren als ze pleite gaat, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, klopt.
Korte versie van de gevonden brief.
Ik hou nogsteeds van Dennis, ik weet dat Amanda hem nog 2 maanden in het spel houdt, hij mag iig nog 2 maanden knallen, ik zit er doorheen en sta stijf van de stress, wil eigenlijk naar huis. De brief is gericht aan Brooke.
Kan best maar heb je dan enig idee wat die inhoud betekent, ik nl niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
Enne, dit briefje. Welke oetlul gaat er in een prullenbak zitten neuzelen, precies na het moment dat iemand er een belastende brief in heeft gemieterd. Precies, opzetje van achter. Alles is gister doorgenomen toen Brian en Amanda met Naad 3 uur bij de FEBO hebben gezeten.
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef Desii het volgende:
[..]
BQ wij gaan samen een feestje vieren als ze pleite gaat, toch?![]()
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie musquote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
Enne, dit briefje. Welke oetlul gaat er in een prullenbak zitten neuzelen, precies na het moment dat iemand er een belastende brief in heeft gemieterd. Precies, opzetje van achter. Alles is gister doorgenomen toen Brian en Amanda met Naad 3 uur bij de FEBO hebben gezeten.
De verscheurde brief zat in een dichtgeplakte enveloppe die Brain in de prullenbak zag liggen en nam hem mee naar de private om de puzzel in elkaar te leggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Nog geen idee, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan best maar heb je dan enig idee wat die inhoud betekent, ik nl niet?![]()
Brian sneaked overal over en nu gaat hij ineens een gevonden briefje hardop voorlezen en ook nog zo dat het duidelijk in beeld is?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Eerste gegeven klinkt nog logisch imo (Verscheuren briefje, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?). De rest is een doorzichtig script van achter.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Ja, da's waar........corrupte bende is het.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?![]()
welke prullebak?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De verscheurde brief zat in een dichtgeplakte enveloppe die Brain in de prullenbak zag liggen en nam hem mee naar de private om de puzzel in elkaar te leggen.
Naad zouden ze eens een "leuk" kort kroeskoppie moeten aanbieden.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, da's waar........corrupte bende is het.![]()
Lieke krijgt 80 nieuwe extentions, Naad nogsteeds geen extentions.![]()
Vind Lieke wel een goed visitekaartje voor DOB, heur haar ziet er altijd gezond en natuurlijk uitquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, da's waar........corrupte bende is het.![]()
Lieke krijgt 80 nieuwe extentions, Naad nogsteeds geen extentions.![]()
Ff bijpunten en dan 10 cm eraf halenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naad zouden ze eens een "leuk" kort kroeskoppie moeten aanbieden.![]()
Keuken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
welke prullebak?
dichtgeplakt? Hmmm... ach, aangezien het script is maakt dat allemaal toch niets uit.
Klopt idd geen reet van!! De 'echte' Brian had dit ongezien achterover gedrukt en als hij zeker zou zijn dat hij uit beeld was.. pas hebben gelezen. Hij zou het ook nóóit hardop hebben voorgelezen!!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian sneaked overal over en nu gaat hij ineens een gevonden briefje hardop voorlezen en ook nog zo dat het duidelijk in beeld is?
Dit is zooooooooo doorzichtig![]()
Wat een NEPzooi!!!!!!!
Deze?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef STAP01 het volgende:
Dennis komt binnen in kantoor en zijn haar is net geknipt.
Huub: wat is er met je haar gebeurd mister Murray??
Hij is stil in een hoekje weg gekropenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:42 schreef Utrecht het volgende:
ik heb geen streams, FOTO;s graag van het haar van Dennis
De 'echte Brian' bijt nog liever zijn tong af en hakt zijn arm af, als er 'echte' informatie gevonden zou zijn!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Klopt idd geen reet van!! De 'echte' Brian had dit ongezien achterover gedrukt en als hij zeker zou zijn dat hij uit beeld was.. pas hebben gelezen. Hij zou het ook nóóit hardop hebben voorgelezen!!
Wat een slecht script!!
Hoe voorspelbaarquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
DOB heeft het haar van Dennix verkloot, het is veel te kort.![]()
![]()
Vinden jullie het ook zo'n spannende intrige?quote:13:00 - Brian op oorlogspad?
Brian is in de keuken zijn eten aan het klaarmaken en terwijl hij iets wil weggooien in de prullenbak, ziet hij een weggegooide envelop. Hij vist de envelop uit de prullenbak en opent hem. In de envelop zit een verscheurde brief. Sluw als Brian is, neemt hij alles mee naar het kantoor en puzzelt de brief in elkaar. Er valt te lezen dat de schrijver van de brief het niet meer trekt en zijn/haar 24-uur wil aanvragen. Brian vindt deze informatie maar wat interessant en lacht hardop in zichzelf. “Wat is er brother?”, vraagt Jaap wanneer hij langs komt lopen. “Niks, ik hou het voor mezelf! Ik ben op hetzelfde oorlogspad als jou man”, lacht Brian naar Jaap. Wat zal Brian met deze informatie gaan doen?
'k Denk dat Dennis nu eerst aan de beurt isquote:Op woensdag 7 november 2007 13:44 schreef AnTjUh het volgende:
krijgt naad nu ook dr langverwachtte extensions????
Gisternacht of eersgisternacht hebben Dennis en Nadia met z'n tweeën in de private gezet en "gepraat". De indruk bestond toen dat Naad tussendoor informatie aan Dennis op papier doorgaf. Ze deden die nacht er dus alles aan om niet gehoord te worden. (Later die nacht is Dennis ook nadrukkelijk, maar laat, door de plasma aangesproken. Hij was langs z'n zender bezig en aan het flluisteren. Misschien brengt die infomatie het musje weer tot leven, maarre. ikzelf geloof er geen barst meer van.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef blomst het volgende:
Ik begreep uit het voorlezen van Brian dat het een briefje van nadia aan dennix was.
Ik hoorde: ik play je niet ik hou van je, en Amada die nog 2 maanden dekking geeft aan hem.
Dat stukje op VV bevestigt inderdaad dat het briefjes-verhaal gescript is.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook zo'n spannende intrige?![]()
*slingert streams aanquote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
DOB heeft het haar van Dennix verkloot, het is veel te kort.![]()
![]()
Nope!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook zo'n spannende intrige?![]()
Maar, omdat het 'kan niets Amanda' betreft, zal ze tijdens een heus examen waarschijnlijk hoge ogen gooien.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Met deze make up zou je normaal gesproken gezakt zijn.!!!!!
A: Jaaaaaaaaaaaa
B: Zowiezo omdat je over tijd bent.
Vertel!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
Zo de visagist kraakt nog ff nederlands kampioenschap af.!!!
Er zijn zoveel meisjes die de visagie opleiding doen en die doen ook nog ff mee aan een Nederlands kampioenschap, maar een examen is toch wel ff wat anders!!!quote:
Ik mag Tommie wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Er zijn zoveel meisjes die de visagie opleiding doen en die doen ook nog ff mee aan een Nederlands kampioenschap, maar een examen is toch wel ff wat anders!!!
Brian zal wel even een mooi make-upje voor haar ontwerpenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
Ze moet volgende week een model make up maken, ze moet een gezichtje tekenen op een blaadje en daarop de make up uit werken
A:Oh mag het niet uit een boekje ?
V: Nee je moet hjet zelf doen
Dat zal Brian dan uiteindelijk wel voor zijn artistieke rekening nemen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
Ze moet volgende week een model make up maken, ze moet een gezichtje tekenen op een blaadje en daarop de make up uit werken
A:Oh mag het niet uit een boekje ?
V: Nee je moet hjet zelf doen
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:57 schreef petraa het volgende:
Ze mag ook niet meer haar borsten tegen de modellen haar gezicht duwen.
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Bianca is een keer zo groot als dat van een normaal mensquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Met deze make up zou je normaal gesproken gezakt zijn.!!!!!
A: Jaaaaaaaaaaaa
B: Zowiezo omdat je over tijd bent.
BLOKKEN!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
Ze mag 1 december mee naar een grote modeshow in Amsterdam, van de visagist.
Ik mag hopen dat er een stemming voor komt!!!
Als je aankomt, groeit je hoofd dan mee?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Biance is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Ze heeft de make-up bij Amina aangebracht.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Biance is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Was niet bij Bianca, was bij dat andere meisjequote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Bianca is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Amina? Die was toch opgestapt?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft de make-up bij Amina aangebracht.![]()
VV.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
Trouwens, die column(s?) van Amanda en Nadia zou vandaag toch op de site verschijnen?
hahahaha, alsof zij weet wat de 2e kamer is!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Tommie zegt dat hij het hokje gaat vragen of Amanda 1 december meemag naar een modeshow.
Tommie: Er komen alleen genodigden, oa alle vrouwen uit de 2e Kamer.
Amanda: Oooooooh, cool.![]()
Dan heb ik de verkeerde voor me . Ik dacht dat het Amina was.quote:
Binnenkort, dus. Nou, ik ben heel benieuwd hoe écht Nadia over golddiggers denktquote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
VV.
13:54 - Pff... Alweer een Louis Vuitton-tas?
Nadia vertelt aan Huub en Jaap hoeveel Luc verdient met zijn optredens. “Zo! Ik denk dat ie dan wel een Louis Vuitton-tas voor je kan kopen!”, lacht Jaap. “Ja, maar die heb ik al”, reageert Nadia verveeld. “Goh, en dat terwijl je helemáál geen golddigger bent…”, sist Huub. Tja, binnenkort zullen we op deze site kunnen lezen hoe écht Nadia over golddigers denkt!
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef petraa het volgende:
Er is Amanda net verteld dat ze niet met haar hand op het hoofd van het model mag zitten en wat doet ze !!!!! Juist ze zit met haar hand op het hoofd van het model
Denk dat dat niet lang duurt. Amanda krijgt gewoon toestemming zodat huub niet kan blokken en dan wordt huub weer gekquote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef Dark het volgende:
[..]
BLOKKEN!![]()
![]()
![]()
Amanda over de pis, yippiekajee!![]()
Of Huub weet met hulp van achter wel weer een geweldige reden te vinden waarom niet blokken in het belang is van "het spel"quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Denk dat dat niet lang duurt. Amanda krijgt gewoon toestemming zodat huub niet kan blokken en dan wordt huub weer gek![]()
Die wortelkanaalbehandeling zal wel uitdraaien op een wortel in haar kanaal ..... Brian als tandarts !quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
Amanda moet binnenkort weer naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling.......tuurlijk.![]()
Jemig, drie grote stukken zalm ...... Genoeg voor een gezin met 3 kinderen !quote:Op woensdag 7 november 2007 14:36 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat een kilo gerookte zalm verorberen, hij heeft al lang niets gegeten.
Go, ik dacht dat ze ook naar de tandarts moest voor inlichtingen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:22 schreef Dark het volgende:
Telefoon, Naad moet naar de buren, alwaar zij te horen krijgt, dat het script, tussen Brian en zichzelf, gewoon een kutscript is en dat Brian het totaal verkloot heeft door zichzelf te verloochenen!
Het schijnt, dat jaap onbeperkt vis mag etenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jemig, drie grote stukken zalm ...... Genoeg voor een gezin met 3 kinderen !
[ afbeelding ]
Die knul kan echt alles.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die wortelkanaalbehandeling zal wel uitdraaien op een wortel in haar kanaal ..... Brian als tandarts !
Hij staat nu voor de spiegel in de badkamerquote:Op woensdag 7 november 2007 14:39 schreef Dark het volgende:
Naad is nog steeds bij de buren!
Ze krijg te horen, dat Brian,het script met het briefje, zwaar verkloot heeft en dat er nieman an de streamers nog in gelooft!
Er wordt een nieuw script met Naad doorgenomen.
Zou Braai samen met Naad bij de buren zitten?
Haha dacht net helemaal van dr af te zijn, is er toch nog iemand zo gek over haar te schrijven (uiteraard telegraaf)quote:Op woensdag 7 november 2007 14:37 schreef schatje het volgende:
"Ik zit in geldnood en moet toch voor mijn kindjes zorgen"
Ik kwam net hier in de straat die andere ' leuke' reality tv surinaamse tegen. Janine uit BB6. Die viel me zowaar meequote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha dacht net helemaal van dr af te zijn, is er toch nog iemand zo gek over haar te schrijven (uiteraard telegraaf)
Lullig voor de kinderen... Denk overigens niet dat ze haar oude werk als beveiligster weer op kan pakken, dat heeft JDM wel voorkomen door dat filmpje te "lekken"
Ach ja, je tiept net, dat Braai bij de buren zit en dan laten ze vlug een shot zien, dat hij in de slaapkamer is.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij staat nu voor de spiegel in de badkamer
Dan is het zeker geen zacht tikje geweest.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Dark het volgende:
Amanda denkt wel dat ze met Brian zou kunnen trouwen, maar niet nu.
Amanda vertelt over het bezoek aan de tandarts.
Bianca - Wat moeten jullie vaak naar de tandarts!? Wat is er aan de hand?
Amanda - Mijn tand zit los, misschien een wortelkanaalbehandeling!
Bianca - Hoe komt dat?
Amanda - Een botsing met Brian, mijn tand tegen zijn lip.
Bianca - Waren jullie aan het stoeien?
Amanda - Nee, Brian hield mij hard vast!
Ze lezen hier meequote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach ja, je tiept net, dat Braai bij de buren zit en dan laten ze vlug een shot zien, dat hij in de slaapkamer is.![]()
De "Excuus de moi" Janine?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kwam net hier in de straat die andere ' leuke' reality tv surinaamse tegen. Janine uit BB6. Die viel me zowaar mee
En nu wordt haar tand zwartquote:Op woensdag 7 november 2007 14:45 schreef kybe het volgende:
[..]
Dan is het zeker geen zacht tikje geweest.
Een losgewrikte tand geneest meestal spontaan. Men moet tijdelijk alle druk op de tand vermijden en gedurende enkele dagen zacht en vloeibaar voedsel eten. Een losse tand kan soms ook het gevolg zijn van een wortelbreuk. Een radiografie kan uitsluitsel geven.
Als het dus een wortelbreuk is heeft hij haar goed geraakt.
I know, the losers ........... hoe doorzichtig kan je zijnquote:
Ja die indruk krijg ik ook steeds meer, telkens als we het hebben over iemand die mogelijk bij de buren zit krijgen we diegene op stream..quote:
Als ze dan toch meelezen ..... : "Kunnen jullie Brian vanmiddag nog die EXIT aanbieden ?"quote:Op woensdag 7 november 2007 14:48 schreef Dark het volgende:
[..]
I know, the losers ........... hoe doorzichtig kan je zijn![]()
Oei, wat had ik daar een hekel aan.quote:
Toch jammer, dat het uit is met haar miljonair....quote:Op woensdag 7 november 2007 14:42 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha dacht net helemaal van dr af te zijn, is er toch nog iemand zo gek over haar te schrijven (uiteraard telegraaf)
Lullig voor de kinderen... Denk overigens niet dat ze haar oude werk als beveiligster weer op kan pakken, dat heeft JDM wel voorkomen door dat filmpje te "lekken"
Naad en haar 24 uur aanvragen.............gelooft toch niemandquote:Op woensdag 7 november 2007 14:49 schreef Desii het volgende:
[..]
geef Naad der 24uur, zodat ze morgen naar huis gaat; maak me blijjullie kunnen het
quote:
En het erge is, dat die lelijke oog make-up er niet opgesoept is.quote:
Daar past die tand mooi bijquote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het erge is, dat die lelijke oog make-up er niet opgesoept is.
Ik las hier toch aardig wat commentaar van DOB op Amanda's prestaties?quote:In de kapsalon wordt Amanda getraind om een echte bruidsstyliste te worden. Onder begeleiding van de Dreams of Beauty-expert oefent ze de vaste patronen. “Wilt u dat ik uw wenkbrauwen verf?”, vraagt Amanda. “Nee, dat doe ik normaal nooit”, antwoordt gelegenheidsbruid Bianca. “Oké, bent u tevreden?”, vraagt ze wanneer ze klaar is. Nou, je gaat met sprongen vooruit, Amanda! Na de visagie en de nagels ben je straks ook al gespecialiseerd in bruidsstyling!
Aubergines in plakjes? Ossetongen?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Wat is dit voor smerigs?![]()
[ afbeelding ]
Ach, ze lachen zich een breuk over hoe wij en andere fora zich opwinden over de 'zogenaamde' exit van Brian!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:53 schreef Guuskeee het volgende:
als ze toch meelezen waarom zit die wifebeater er dan nog in? als ze meelezen hier of bij nowlife of vol of wat dan ook, IEDEREEN overal was het unaniem eens dat hij er uit moet, en toch zit ie er nog in. ik gellof niet dat ze dus een streampje switchen om wat er getypt word hiero.
als ze er wel iets om geven wat er hier geschreven word: EXIT BRAIN!!!
Wat een verschil toch met het haar van Amanda en het zijn echt dezelfde extentions.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk het haar van Lieke!
Als ik DOB was, zou ik alleen nog maar het haar van Lieke willen doenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef STAP01 het volgende:
Leuk het haar van Lieke!
Ik snap het echt niet, een 'visagiste' die haar ogen zo opmaakt dat haar toch al heel kleine oogjes nog veel kleiner lijken en die de neerhangende ooghoeken accentueert, schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het erge is, dat die lelijke oog make-up er niet opgesoept is.
Ongelooflijk. Zou Amanda zelf nu ook niet dat levensgrote verschil zien tussen haar dorre stro en het glanzende haar van Lieke?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil toch met het haar van Amanda en het zijn echt dezelfde extentions.
[ afbeelding ]
Ah, Amanda is nu ook styliste? Tis ook een alleskunnertje, ons allerliefste, intelligente, beschaafde STOEPHOERTJE!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las hier toch aardig wat commentaar van DOB op Amanda's prestaties?
Of een fimpje van het optreden in Gemert.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:01 schreef Margo37 het volgende:
Huub denkt dat er iets komt om 15.00 uur, zal wel een wazige clip zijn![]()
Zo hallo, die wenkbrauwen.quote:
Tevreden klantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |