Oh yes please!! Ze hebben tot nu toe bijna alles verklooid.. dat haar van Dennis moet nodig gedaan wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik ga echt vragen of die DOB me kunnen knippen, echt waar.
Ja hoor, je krijgt extensions!!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef Kinga het volgende:
Nadia's kop is echt mislukt... ze choppen steeds een stuk van dat haar af, het ziet er onderhand echt niet meer uit..
En als je Thea Moear intiept ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef Varen het volgende:
Palma noemt Dennis een papagaai, hij moet mannendingen gaan doen.
Ze zegt donderop ik walg van je
Dat denk ik ook. Makkelijk alle pijlen op Dennis en Nadia richten en zo blijft die heiligverklaarde rat buiten schot.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:15 schreef Jewscky het volgende:
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |