Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Bianca is een keer zo groot als dat van een normaal mensquote:Op woensdag 7 november 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Met deze make up zou je normaal gesproken gezakt zijn.!!!!!
A: Jaaaaaaaaaaaa
B: Zowiezo omdat je over tijd bent.
BLOKKEN!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
Ze mag 1 december mee naar een grote modeshow in Amsterdam, van de visagist.
Ik mag hopen dat er een stemming voor komt!!!
Als je aankomt, groeit je hoofd dan mee?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Biance is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Ze heeft de make-up bij Amina aangebracht.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Biance is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Was niet bij Bianca, was bij dat andere meisjequote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Is toch ook niet zo gek dat ze er lang over doet, het hoofd van Bianca is een keer zo groot als dat van een normaal mens![]()
Amina? Die was toch opgestapt?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft de make-up bij Amina aangebracht.![]()
VV.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
Trouwens, die column(s?) van Amanda en Nadia zou vandaag toch op de site verschijnen?
hahahaha, alsof zij weet wat de 2e kamer is!quote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef beequeen het volgende:
Tommie zegt dat hij het hokje gaat vragen of Amanda 1 december meemag naar een modeshow.
Tommie: Er komen alleen genodigden, oa alle vrouwen uit de 2e Kamer.
Amanda: Oooooooh, cool.![]()
Dan heb ik de verkeerde voor me . Ik dacht dat het Amina was.quote:
Binnenkort, dus. Nou, ik ben heel benieuwd hoe écht Nadia over golddiggers denktquote:Op woensdag 7 november 2007 14:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
VV.
13:54 - Pff... Alweer een Louis Vuitton-tas?
Nadia vertelt aan Huub en Jaap hoeveel Luc verdient met zijn optredens. “Zo! Ik denk dat ie dan wel een Louis Vuitton-tas voor je kan kopen!”, lacht Jaap. “Ja, maar die heb ik al”, reageert Nadia verveeld. “Goh, en dat terwijl je helemáál geen golddigger bent…”, sist Huub. Tja, binnenkort zullen we op deze site kunnen lezen hoe écht Nadia over golddigers denkt!
quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef petraa het volgende:
Er is Amanda net verteld dat ze niet met haar hand op het hoofd van het model mag zitten en wat doet ze !!!!! Juist ze zit met haar hand op het hoofd van het model
Denk dat dat niet lang duurt. Amanda krijgt gewoon toestemming zodat huub niet kan blokken en dan wordt huub weer gekquote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef Dark het volgende:
[..]
BLOKKEN!![]()
![]()
![]()
Amanda over de pis, yippiekajee!![]()
Of Huub weet met hulp van achter wel weer een geweldige reden te vinden waarom niet blokken in het belang is van "het spel"quote:Op woensdag 7 november 2007 14:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Denk dat dat niet lang duurt. Amanda krijgt gewoon toestemming zodat huub niet kan blokken en dan wordt huub weer gek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |