Zelfs zonder streams word ik misselijkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia weer met haar "kijk eens hoe ik me onderwerp aan jou"- stemmetje....
Wat onzin is, want er is ook een jackpot van 1 miljoen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
aanvulling voor de OP: Brian zijn te winnen bedrag is vandaag 8000 euro boven zijn boete.![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook![]()
Zou hij dat nou express zeggen om ons nog meer te ergeren ??![]()
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef FSR het volgende:
Wat bedoelen ze toch steeds met dat ze de dag vrij hebben... ?
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....
Ik durf het niet eens meer te hopen.....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
[..]
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?![]()
Gisteren ook zo'n walgelijke uitspraak van hem: CP's zat, ik ben de rijkste hier van allemaalquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Hij wilde ook wel voor Palma een glazen deur tegen iemand stuk gooien...voor hem geen moeite..
![]()
Vanaf het eerste begin wordt Brian al door veel kijkers als een agressieve psychopaat gezien...en dat is hij nog...
Die jongen wordt zo ongelooflijk gepamperd door lieden van de redaktie..en zo onterecht..bah!!![]()
[ afbeelding ]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
Is er nu niemand die die kwal even kan wijzen op dat achterlijke a-sociale kapsel van hem?
Miljonair, my ass.
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?
Mooiboy, ook zoietsquote:Op woensdag 7 november 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.
Oh yes please!! Ze hebben tot nu toe bijna alles verklooid.. dat haar van Dennis moet nodig gedaan wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef Varen het volgende:
Dennis: Ik ga echt vragen of die DOB me kunnen knippen, echt waar.
Ja hoor, je krijgt extensions!!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:34 schreef Kinga het volgende:
Nadia's kop is echt mislukt... ze choppen steeds een stuk van dat haar af, het ziet er onderhand echt niet meer uit..
En als je Thea Moear intiept ?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:56 schreef blomst het volgende:
Iemand goed in zoeken?
Ik zoek het topic over de zoektocht naar Amanda haar moeder, maar kan het niet vinden.
Dankjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:01 schreef Varen het volgende:
[..]
Is Godmother Thea Moear Amanda's moer?
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef Varen het volgende:
Palma noemt Dennis een papagaai, hij moet mannendingen gaan doen.
Ze zegt donderop ik walg van je
Dat denk ik ook. Makkelijk alle pijlen op Dennis en Nadia richten en zo blijft die heiligverklaarde rat buiten schot.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:15 schreef Jewscky het volgende:
Maar Palma zal wel opdracht hebben gekregen, om niks tegen die RAT te zeggen.![]()
En dan worden alle punten zeker in de ouwe sok van Brian gedaan...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Dreamboy het volgende:
Iedereen moet met zijn CP punten naar achteren. Ook BRIAN
[ afbeelding ]
Ja en gisteren ook alquote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef lillkiss het volgende:
heeft nadia ruzie gehad met palma ofzo?
http://www.telegraaf.nl/p(...)gezel_.html#reactiesquote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia weer vrijgezel?)
Bron : Telegraaf.
(In geldnood, ik moet toch voor mijn kindjes zorgen, daarom beantwoord ik alleen
nog maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat.)
Dan moet je haar ook nog geld gaan betalen voordat ze haar scheur opentrekt?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef tuinfluiter het volgende:
(Natasia weer vrijgezel?)
Bron : Telegraaf.
(In geldnood, ik moet toch voor mijn kindjes zorgen, daarom beantwoord ik alleen
nog maar vragen als er een geldbedrag tegenover staat.)
Hij heeft het er niet over gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Heeft huub trouwens nog wat gezegd tegen Jaap of Lieke over de OPVALLENDE aktie van Amanda en Nadia om bij hem te komen zitten op de pianokruk.
Ik heb even een keine reactie geplaats: Tijd voor haar oude beroep?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)gezel_.html#reacties
Nee, maar vandaag weer nieuwe kansen, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
En het belangrijkste is BRIAN AL EXIT?
Die van Amanda zijn op of moeten wel bijna op zijn ze heeft al een paar keer gebelt en zoveel had ze er niet met de POPOquote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Amanda: Brian doet altijd mijn CP
Ik denk het niet, ik heb degene die de krant gelezen hebben, er niet over gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:49 schreef Copycat het volgende:
Staat dat artikel over N. ook in de papieren versie in de kooi?
Die opdracht heeft hij van de tandarts gekregen?die smerige RAT,en die silicone hoer, volgt hem wel weer.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:27 schreef Darklight het volgende:
Als je dat filmpje bekijkt, is het toch duidelijk een opdracht van achter.
snode plannen tegen Lieke: http://www.youtube.com/watch?v=UTrazbHdQAM
Brin die het opeens te saai vind in de villa, en er wat aan wil doen
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Nadia pakt allemaal spullen van haar uit de wasmand en legt dat weer terug in haar kast![]()
Het is zo'n frisse tante.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Nadia pakt allemaal spullen van haar uit de wasmand en legt dat weer terug in haar kast![]()
Ze meurt niet alleen uit haar muil maar haar kast ook. Heeft Lieke ooit eens gezegd die niet meer een kast met Nadia wilde delen. Ook Lieke haar kleding ging naar het zweet en de smetten van Nadia ruiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
Ik ook.... waarom iemand zou willen betalen voor antwoorden begrijp ik niet. Je betaalt waarschijnlijk voor nog meer leugens.... en weer haalt ze haar kindjes erbij. Die kinderen normaal onderhouden deed ze toch al niet. Haar coke dealer zal wel geld willen zien.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:48 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb even een keine reactie geplaats: Tijd voor haar oude beroep?![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:55 schreef Varen het volgende:
(Niet de eerste keer?)quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Dan moet je haar ook nog geld gaan betalen voordat ze haar scheur opentrekt?
Ze kreeg aardig wat van Erik. 150?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die van Amanda zijn op of moeten wel bijna op zijn ze heeft al een paar keer gebelt en zoveel had ze er niet met de POPO
Oja, toen hij op bezoek was. Dat was ik vergeten. En de verdeling ben ik ook vergeten,quote:Op woensdag 7 november 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze kreeg aardig wat van Erik. 150?
Brian kreeg er 30 of 20.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Oja, toen hij op bezoek was. Dat was ik vergeten. En de verdeling ben ik ook vergeten,
maar ik denk dat Brian en Dennis toen niet veel kregen.
Ging slechts om 50 cp.( die weddenschap over het dansje)quote:Op woensdag 7 november 2007 12:20 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian kreeg er 30 of 20.
Ook heeft Amanda laatst nog een weddenschap gewonnen van lieke...150CP's (ging over het dansje wat ze moesten leren)
Zowiezo doen Brian en Amanda best veel samen met die punten. Brian scoord altijd veel meer in de PoPo. Ook doen ze regelmatig aan weddenschapjes met Huub en Lieke. Gisteren zei Amanda nog dat 9 van de 10x dat Amanda bezoek heeft gehad dat gefinancierd werd door Brian. (Dus dan komen ze op uitnodiging van Brian zeg maar.) Amanda belt d'r punten meestal op.![]()
Handig om de achternaam van Denise in beeld te brengen als je weet dat ze uit Utrecht komt.quote:
Hier staat Huub boven Brian. Huub op 43, Brian op 51.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:22 schreef BuffyJan het volgende:
Krijg de midweeks binnen. Gister waren Huub en Brian er niet in te vinden.
Vandaag staat Huub op 79 en Brain op 70![]()
In de single top 100 btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |