Zelfs zonder streams word ik misselijkquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia weer met haar "kijk eens hoe ik me onderwerp aan jou"- stemmetje....
Wat onzin is, want er is ook een jackpot van 1 miljoen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef 2live het volgende:
aanvulling voor de OP: Brian zijn te winnen bedrag is vandaag 8000 euro boven zijn boete.![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 7 november 2007 10:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook![]()
Zou hij dat nou express zeggen om ons nog meer te ergeren ??![]()
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:17 schreef FSR het volgende:
Wat bedoelen ze toch steeds met dat ze de dag vrij hebben... ?
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
er komt niemand/is geen cursus/ etc, voor Brian dan; de agenda's zijn er per persoon....
Ik durf het niet eens meer te hopen.....quote:Op woensdag 7 november 2007 10:23 schreef 2live het volgende:
[..]
En had hij gisteren ook al zei hij; Toneelhaak?![]()
Gisteren ook zo'n walgelijke uitspraak van hem: CP's zat, ik ben de rijkste hier van allemaalquote:Op woensdag 7 november 2007 10:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Hij wilde ook wel voor Palma een glazen deur tegen iemand stuk gooien...voor hem geen moeite..
![]()
Vanaf het eerste begin wordt Brian al door veel kijkers als een agressieve psychopaat gezien...en dat is hij nog...
Die jongen wordt zo ongelooflijk gepamperd door lieden van de redaktie..en zo onterecht..bah!!![]()
[ afbeelding ]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:29 schreef yvonne het volgende:
Is er nu niemand die die kwal even kan wijzen op dat achterlijke a-sociale kapsel van hem?
Miljonair, my ass.
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende gedachte achter dat aso-kapsel? Zelfs een pauper van het laagste allooi kan miljonair worden?
Mooiboy, ook zoietsquote:Op woensdag 7 november 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
Je bedoelt.......zelfs een pool/mooiboy, brodda van Bonaire kan miljonair worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |