Jep dat is de single top 100 van deze week. Maar ik krijg elke dag een tussenstand op de mail. Gister ws ie uit de charts en nu staat Bra dus boven Huub. Vreemdquote:Op woensdag 7 november 2007 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier staat Huub boven Brian. Huub op 43, Brian op 51.
http://www.standby.fm/megatop100.htm
Geïntrigreerd, geïntegreerd, same difference.quote:12:24 - De zoektocht naar modellen!
Er wordt weer druk gebeld naar de calendergirls en boys. Hoewel boys… Voorlopig bellen Huub en Dennis voornamelijk dames. Lieke zit er dit keer naast dus het gesprek tussen de Oldenzaler en het potentiële model blijft netjes. Gisteren waren de vragen wel anders! “Heb je een vriendje?” en “Ben je sexy?”, waren enkele vragen. Maar als Lieke de dame aan de lijn krijgt, stelt zij de vraag: “Heb je een vriendje?” Huub begint te lachen. Die was ik vergeten! Zo, Lieke is aardig geïntrigeerd in de mannenwereld!
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geïntrigreerd, geïntegreerd, same difference.
Dat vraag ik me dus ook af....een snood plan?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Brian. Bloed,ketcup..waar gaat het over?
ik snap dat ook niet. Is het auditie voor een gastoptreden of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:29 schreef bloodymary het volgende:
Waar zijn ze die vrouwen eigenlijk voor aan het selecteren? Komt er weer een of andere domme snollencontest of zo?
ja, ranzig is het woordquote:In de Grazia van deze week stond trouwens een intervieuw met Sintia Stone, was dat niet dat ranzige wijf van die bikinicontest?
Modellen voor een kalender, is een opdracht voor Huub/Lieke/Naad en Dennix.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snap dat ook niet. Is het auditie voor een gastoptreden of zo?
Wat maakt het uit of iemand een vriendje heeft als het om foto's gaat?
Ze moesten allemaal naar het hokje om hun ceepees te laten tellen.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:45 schreef STAP01 het volgende:
Even een vraagje;
Is het nu zo dat iedereen zijn of haar contactpunten moest inleveren bij de FEBO?
Is dit al gedaan???????
Hebben ze de CP's al terug?
En weet je ook de conclusie van het Hokje? (uiteraard doel ik op Brain's cpboom)quote:Op woensdag 7 november 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal naar het hokje om hun ceepees te laten tellen.
Hoe kan iemand Nederlands kampioen visagie zijn terwijl de cursus niet af is? Wat een talent!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Amanda hoort van Bianca dat ze voor haar examen visagie ook theorie moet leren, ze schrikt zich rot.![]()
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En weet je ook de conclusie van het Hokje? (uiteraard doel ik op Brain's cpboom)
Maar Hij, onze grote Goedheid zelve, deelt zijn Cp's met Amanda toch? Dan moet zij er toch naar vragen? Dat is dan zeker nog niet gebeurt.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.![]()
en dat slaat nog steeds op een keertje bloed in bed, omdat lieke toen ongesteld was.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:41 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia en Brian. Bloed,.ketchup.waar gaat het over?
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!quote:Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef kybe het volgende:
Wat is die sneaky rat nu weer allemaal aan het doen?Ze zoomen in op die papieren naast de printer,hij gooit wat papieren in de prullenbak gaat terug naar de private en ze zoomen nogmaals in op papieren naast de printer.
Misschien niets bijzonders maar ik vertrouw die rat voor geen meter.
misschien zijn ze bang dat hij tekort komtquote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!
Het ging ook raar,de streams schakelden ineens over van kapsalon naar private.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:54 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Hokje hem flink in de gaten gaat houden! Misschien hebben ze m wel door!
Brian heeft wel 3 boompjes. Eentje waar niemand iets van weet, de ander is z'n "open rekening" en verder nog een "krediet rekening" bij Amanda.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Brian daar iets over loslaat, no way.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef avonne het volgende:
[..]
misschien zijn ze bang dat hij tekort komt![]()
Huub krijgt vast de schuld!
"misschien hebben ze m wel door!" - zijn ze zo achterlijk dan?100%!
zal welquote:Op woensdag 7 november 2007 12:38 schreef Dreamboy het volgende:
DOB. hij denkt echt aan je.( Zal Luc wel zijn )
[ afbeelding ]
Die eerste is zeker een flensboompjequote:Op woensdag 7 november 2007 12:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian heeft wel 3 boompjes. Eentje waar niemand iets van weet, de ander z'n "open rekening" en verder nog een krediet rekening bij Amanda.
Ik heb haar nog nooit een blik zien werpen in dat boek dus wrs slaagt ze met vlag en wimpel en het hoogste cijfer van de groep.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:49 schreef petraa het volgende:
Hoe zit het trouwens met de theorie voor de nagelstyliste cursus?
Precies. Deze is in het leven geroepen zodra achter het onredelijk begon the vinden dat Brian door de populapoll niet meer CP punten krijgt om famillie uit te nodigen. i.p.v. hem te dwingen te gaan spelen en populariteit te gaan verdienen, hebben ze het maar zo opgelost. Daarmee is nog maar een spelelement door achter verneukt.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef kybe het volgende:
[..]
Die eerste is zeker een flensboompje![]()
Je zag die arme jongen veranderen van een zelfverzekerde rapper in een murmelende stille depressiepatient op het moment dat die verhaallijn tussen hem en Nadia serieuzer werd gepusht.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:59 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel
hij dankt god nog steeds elke avond op z'n blote knieen dat hij die plamuurkop/bootwerker niet geneukt heeft
Ik denk dat het een opzetje van Lieke is .....quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft de rat een briefje van iemand uit de prullenbak gevist .......
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien heeft de rat een briefje van iemand uit de prullenbak gevist .......
[ afbeelding ]
Dat hadden ze gisteren inderdaad afgesproken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk dat het een opzetje van Lieke is .....![]()
volgens mij ookquote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?
ja, maar ik denk niet dat dit het betreffende nepbriefje is, want ze hadden het niet over verscheurenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
Was dat niet het plan van Jaap, Huub en Lieke een nep briefje neerleggen in prullenbak, omdat ze gisteren te horen hebben gekregen, dat Brian hun post leest.
Nope, een briefje van Naad aan haar vrindin Brooke. Het kwam er op neer dat ze van Dennix houdt, ze niet meer tegen de stress kan en eingenlijk naar huis wil, Amanda Dennix nog 2 maanden in het spel houdt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat het nep-briefje dat Jaap Huub en Lieke wilden laten slingeren (snood plannetje)?
Jaaaaaaaa, je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef petraa het volgende:
Was dat niet het plan van Jaap, Huub en Lieke een nep briefje neerleggen in prullenbak, omdat ze gisteren te horen hebben gekregen, dat Brian hun post leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |