Yessssss.... is het echt waar.... daar wordt ik blij vanquote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef STAP01 het volgende:
NU GA IK ECHT OVER MIJN NEK MENSEN!!!!!!!!!!!!
Brain pakt een enveloppe uit de prullenbak met daarin een verscheurde brief. Volgens mij van Naad aan Dennix. Over dat ze het zat is en dat Dennix niet bang hoeft te zijn omdat Amanda hem er nog 2 maanden inhoudt. Dat ze zo naar achter gaat om het over haar 24 uur te hebben.
De naam Brooke komt voorbij...
Stond iets in dat Aman...2 maanden zowiezo moest blijven zitten.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
Briefje van nadia aan Dennix?
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef petraa het volgende:
Wie het ook heeft gedaan, Brian is goed Para
Ik was even weg zei Brian dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
er mag dus geen speler uit!!! Er mag geen speler minder zijn!
Dat weet ik niet maar ik gok dat het dat nepbriefje van Lieke en Huub is. Ik denk niet dat Naad zo dom is om haar briefje zomaar te laten slingeren.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef avonne het volgende:
Kan men even duidelijk zijn?
Is het een nepperd van Lieke, ja of nee?
Yep, hij had het over......na 23 september.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef kit2u het volgende:
Ik kijk dat snode plannen filmpje van Brainless en valt mij nog iest op behalve slecht acteren.
Als Brainless in zijn rat rol zit dan heeft hij zijn haar in de olie en strak naar achteren.
Als Brian de "normale " in beeld is heeft hij z'n leuke krulletjes.
Als dat geen schizofrenie is.
dit zal erover gaan, dat Amanda gezegd heeft dat ze Dennix 2 maanden erin houdt, omdat HJL de stemmingen gaan blokkerenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Stond iets in dat Aman...2 maanden zowiezo moest blijven zitten.![]()
En ging over praten met achter over 24 uur aanvragen.:{
Snap er niks van...maar lijkt weer op zo'n briefje van Naad aan iemand binnen de villa.![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, dat mompelde hij nav de brief.
Dat hoorde ik hem ook al zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef STAP01 het volgende:
Maar het stopt toch 1 februari?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:17 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem ook al zeggen.
Raar zeg dan zou het meschien nog allemaal langer gaan duren als dat wij denken.
Ik weet niet of het mogelijk is maar als het niet meer op de tv zou komen zou het altijd via internet nog door kunnen gaan er komt zat geld binnen of de villa moet verkocht zijn dan stopt het wel.
Yep, klopt.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:14 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zal erover gaan, dat Amanda gezegd heeft dat ze Dennix 2 maanden erin houdt, omdat HJL de stemmingen gaan blokkeren
Het spelletje is al een tijdje afgelopen hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef kybe het volgende:
[..]
Bedankt.
Nou begrijp ik er helemaal niets meer van waarom mag er in godsnaam geen speler weg????
Oh, hij heeft het voorgelezen? Hij houdt altijd alles geheim.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef Margo37 het volgende:
1 of ander opzetje van achter, Brian weet echt wel of hij op de streams is of niet en leest dan een gevonden briefje hardop voor zeker, neeee geloof er niets van![]()
BQ wij gaan samen een feestje vieren als ze pleite gaat, toch?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, klopt.
Korte versie van de gevonden brief.
Ik hou nogsteeds van Dennis, ik weet dat Amanda hem nog 2 maanden in het spel houdt, hij mag iig nog 2 maanden knallen, ik zit er doorheen en sta stijf van de stress, wil eigenlijk naar huis. De brief is gericht aan Brooke.
Kan best maar heb je dan enig idee wat die inhoud betekent, ik nl niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
Enne, dit briefje. Welke oetlul gaat er in een prullenbak zitten neuzelen, precies na het moment dat iemand er een belastende brief in heeft gemieterd. Precies, opzetje van achter. Alles is gister doorgenomen toen Brian en Amanda met Naad 3 uur bij de FEBO hebben gezeten.
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef Desii het volgende:
[..]
BQ wij gaan samen een feestje vieren als ze pleite gaat, toch?![]()
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie musquote:Op woensdag 7 november 2007 13:21 schreef tipsch het volgende:
Enne, dit briefje. Welke oetlul gaat er in een prullenbak zitten neuzelen, precies na het moment dat iemand er een belastende brief in heeft gemieterd. Precies, opzetje van achter. Alles is gister doorgenomen toen Brian en Amanda met Naad 3 uur bij de FEBO hebben gezeten.
De verscheurde brief zat in een dichtgeplakte enveloppe die Brain in de prullenbak zag liggen en nam hem mee naar de private om de puzzel in elkaar te leggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Nog geen idee, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan best maar heb je dan enig idee wat die inhoud betekent, ik nl niet?![]()
Brian sneaked overal over en nu gaat hij ineens een gevonden briefje hardop voorlezen en ook nog zo dat het duidelijk in beeld is?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Eerste gegeven klinkt nog logisch imo (Verscheuren briefje, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?). De rest is een doorzichtig script van achter.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... waarom zo ze zo'n belastend briefje scheuren en weggooien.... en Brian gaat juist dat briefje aan elkaar plakken.......slaat nergens op.... ik werd blij van een dooie mus![]()
Ja, da's waar........corrupte bende is het.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog geen idee, maar waarom zou de inhoud niet net zo gescript zijn?![]()
welke prullebak?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
De verscheurde brief zat in een dichtgeplakte enveloppe die Brain in de prullenbak zag liggen en nam hem mee naar de private om de puzzel in elkaar te leggen.
Naad zouden ze eens een "leuk" kort kroeskoppie moeten aanbieden.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, da's waar........corrupte bende is het.![]()
Lieke krijgt 80 nieuwe extentions, Naad nogsteeds geen extentions.![]()
Vind Lieke wel een goed visitekaartje voor DOB, heur haar ziet er altijd gezond en natuurlijk uitquote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, da's waar........corrupte bende is het.![]()
Lieke krijgt 80 nieuwe extentions, Naad nogsteeds geen extentions.![]()
Ff bijpunten en dan 10 cm eraf halenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Naad zouden ze eens een "leuk" kort kroeskoppie moeten aanbieden.![]()
Keuken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
[..]
welke prullebak?
dichtgeplakt? Hmmm... ach, aangezien het script is maakt dat allemaal toch niets uit.
Klopt idd geen reet van!! De 'echte' Brian had dit ongezien achterover gedrukt en als hij zeker zou zijn dat hij uit beeld was.. pas hebben gelezen. Hij zou het ook nóóit hardop hebben voorgelezen!!quote:Op woensdag 7 november 2007 13:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian sneaked overal over en nu gaat hij ineens een gevonden briefje hardop voorlezen en ook nog zo dat het duidelijk in beeld is?
Dit is zooooooooo doorzichtig![]()
Wat een NEPzooi!!!!!!!
Deze?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:38 schreef STAP01 het volgende:
Dennis komt binnen in kantoor en zijn haar is net geknipt.
Huub: wat is er met je haar gebeurd mister Murray??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |