Voorrangsfout. Geen voorrang gegeven (ja eerlijk, ik heb die auto van rechts niet gezien..) en die vent deed dus een ingreep. Naja ik had zelf zoiets van zal ik dan gelijk maar terug rijden ik ben toch gezaktquote:Op donderdag 22 november 2007 17:38 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bummer. Wat voor foutjes maakte je dan?
En ik leef met jou meequote:Op donderdag 22 november 2007 20:08 schreef wibraman het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, dat was dus idem voor mij vanochtend.
En er kan wel een instructeur naast me zitten, ik moet het toch ook zelf kunnen van de examinator en ik heb liever niet dat hij ingrijpt.
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:13 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En ik leef met jou mee.
Naja 't zou weer opnieuw aangevraagd worden, december is helaas een lastige maand maar ja.
Wibraman, blijkbaar kunnen we rijden anders hadden we geen examen mogen doen! Keep that in mind. De volgende keer doen we het gewoon, deal?
Nog ff flink aanpoten aankomende weken zodat de examinator niet hoeft in te grijpen
wat dacht je ervan om er tussen in te gaan zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef wibraman het volgende:
[..]
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijken![]()
Ik heb dat echt al van té veel mensen gehoord die 3 keer zijn op geweest. 1e keer reden ze te voorzichtig, 2e keer weer te onbezouwen.
meer als de helft slaagt de eerste keerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Hideandseek het volgende:
Ja is nogal logisch hè. Maar de meesten zakken toch de eerste keer en slagen de tweede keer. Misschien zenuwen ? Of dus voor het eerst 'alleen' gelaten worden bij zelfs iemand anders in de auto. Tsjaaaaahhh![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meer als de helft slaagt de eerste keer
dan slaagt er toch meer als de helft, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
En jij hebt het dan over ..?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
Oopsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".
het landelijk gemiddeldequote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En jij hebt het dan over ..?
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het landelijk gemiddelde
waar heb jij dan examen gehad?
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
ik had rijles in Nijmegenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:44 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemt![]()
Leeuwarden dus. Und du ?
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagt
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?
lijkt me dat het beter gaat als je in je hoofd hebt zitten dat je kan rijden en het gaat halen dan dat je al in je hoofd hebt van meer als de helft zakt dus zal dat bij mij ook wel gebeuren
Hehe, dat knipperlicht kon ik ook niet meer vinden bij m`n TTT. Instructeur stond zo voor de auto om te kijken of alles werkte en toen 'ie het commando gaf het knipperlicht aan te zetten kreeg ik gewoon een soort van black out. Dat was niet echt leuk maar gelukkig kon ik tijdens het rijden de hendel wel weer vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging vorige week ook weer eens rijden. Was een paar weken geleden en dat merk je dus echt wel, zeg. Ik wist niet eens meer hoe het knipperlicht aan moest![]()
![]()
. En ik blijf een hekel houden aan invoegen, vooral met donker. Maar op zich ging het wel goed
. Ben alleen nog wel een beetje schijterig.
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb eindelijk het geld ook om met rijlessen te gaan beginnen!![]()
Ik ga alleen wel de medische verklaring invullen voor ik ga beginnen.
Ik loop momenteel bij een psychiatrisch verpleegkundige voor een depressie (dysthyme stoornis) en het schijnt een persoonlijkheidsstoornis.
Naar mijn idee heeft het niks te maken met mijn rijvaardigheid, maar ik ga het toch invullen.
Maar ik gok dat het helaas nog wel een tijd gaat duren voor ik daadwerkelijk mag beginnen.
Omdat zo'n eigen verklaring er niet voor niets is.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!
Omdat ik liever niet het risico loop dat ze er alsnog achter komen en dan nog meer gezeik krijg.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!
Rustig de koppeling op laten komen, en zodra hij stottert meer gas / minder koppeling.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef Sanderrrr het volgende:
Hebben er meer mensen last van, dat de motor vaak af slaat als je van 0 optrekt? Ik heb een benzine auto en mijn lesauto was diesel en ik heb nog geen dag meegemaakt dat m'n motor niet was afgeslagen, bijvoorbeeld bij een stopbord of als ik links af wilde slaan.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
gewoon eerst een beetje gas geven en dan pas de koppeling oplaten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Maar in een ander topic lees ik nu eerst de gas een beetje in, dan koppeling langzaam los en gas langzaam in, dat heeft mijn rijinstructeur dus nooit verteld.![]()
ja maar een beetje rijleraar denkt verder na, dat het misschien wel handig voor de toekomst kan zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Eerst gas geven, daar had ik nog nooit van gehoord. Even proberen morgen..
Ik heb mezelf aangeleerd dit altijd te doen in mijn diesel-lesauto, omdat ik hem anders echt 1000 keer per les uit liet vallen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.
Ik reed altijd op de koppeling wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd dit altijd te doen in mijn diesel-lesauto, omdat ik hem anders echt 1000 keer per les uit liet vallen.
Ook in een diesel is het wenselijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een beetje rijleraar denkt verder na, dat het misschien wel handig voor de toekomst kan zijn
in een diesel werd er mij inderdaad ook geleerd om eerst gas te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook in een diesel is het wenselijk.
Als je op de koppeling wegrijdt en daarna pas gas gaat geven rij je niet echt vlot, tergend langzaam zelfs.....
Je rijdt iig zéker niet met het verkeer mee, wat wel zou moeten.
Dat mocht hij mij wel eens vertellen dan.. Ik reed altijd op de koppeling weg, maar wel gewoon met het verkeer mee (of juist snellerquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook in een diesel is het wenselijk.
Als je op de koppeling wegrijdt en daarna pas gas gaat geven rij je niet echt vlot, tergend langzaam zelfs.....
Je rijdt iig zéker niet met het verkeer mee, wat wel zou moeten.
mmm. Geen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb over 3 kwartier m'n eerste rijles! Iemand nog tips?
maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Yes, vandaag gingen de 2 uurtjes rijles eindelijk een keer goed volgens de instructeur. Vorige keer zei hij nog tegen me dat als ik zo door zou blijven rijden er misschien nog maar een paar uurtjes ingeplend moesten worden.
Dit keer had hij na afloop niks meer te zeggen, op 2 kleine puntjes na dan. Ik had iets sneller voorbij een stel fietsers moeten rijden (i.v.m tegemoetkomende auto, maar ik had nog genoeg ruimte dus leverde geen gevaar op) en bij de laatste meters bij mijn rijschool had ik niet genoeg gekeken toen ik een auto moest passeren.
Dit geeft me tenminste weer zelfvertrouwen, want dit is echt de eerste rijles waarbij ik geen grote fouten heb gemaakt.
Schrik niet als je jezelf in de spiegel ziet royquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef donroyco het volgende:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad en de hellingproef geleerd.... de eerste keer was meteen voor een druk stoplicht (fijn! dacht ik, als het dadelijk niet lukt hebben we een kettingbotsing) Het ging wonder boven wonder goed en mijn instructeur was zeer tevreden, daarna nog een aantal keren geoefend en de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
Ja, dat houdt je enorm van je concentratie af. Daarom is het verplicht en zak je voor je examen als je het niet doet. [/sarcasm]quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef donroyco het volgende:
de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden.
Ik zal zeker niet schrikken hoor, keek er af en toe al wel eens inquote:Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schrik niet als je jezelf in de spiegel ziet roy
En mocht je doorrijden bij het stoplicht?
stoplichten zijn altijd rood hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet schrikken hoor, keek er af en toe al wel eens in(ook in de auto ja
) Ja, het stoplicht was groen en ik trok heel rustig op (koppeling en rem, geen handrem bij de hellingproef) en het ging ook nog goed
Haha, dat van het examen had de instructeur al gezegd en is best logisch.. ja, daar dacht ik ook al aan wat jij aanstipt.. je moet volgens de officiële regels binnenspiegel, naar voren, buitenspiegel, links naast je kijken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, dat houdt je enorm van je concentratie af. Daarom is het verplicht en zak je voor je examen als je het niet doet. [/sarcasm]
Nee, ik plaag je maar wat.Hier is mijn serieuze antwoord:
[..]
Gefeliciteerdquote:
Meteen bij een verkeerslicht? Normaal is de eerste keer hellingproef toch altijd op een stille weg? Dat was tenminste bij mij wel zo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef donroyco het volgende:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad en de hellingproef geleerd.... de eerste keer was meteen voor een druk verkeerslicht (fijn! dacht ik, als het dadelijk niet lukt hebben we een kettingbotsing) Het ging wonder boven wonder goed en mijn instructeur was zeer tevreden, daarna nog een aantal keren geoefend en de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
ja bij mij was dat ook zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Meteen bij een verkeerslicht? Normaal is de eerste keer hellingproef toch altijd op een stille weg? Dat was tenminste bij mij wel zo...
De eerste 5 lessen hoefde je niet in je spiegels te kijken? Lekker onhandig lijkt me dat, hoe kijk je dan of er iets aankomt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef donroyco het volgende:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad
volgende keer mag ik spiegels kijken
Daar heb je nou een instructeur voor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
De eerste 5 lessen hoefde je niet in je spiegels te kijken? Lekker onhandig lijkt me dat, hoe kijk je dan of er iets aankomt?
Ja, dat klopt, hoop dat het snel een automatisme wordtquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Gitanki het volgende:
@ Donroyco spiegelen, da's wennen, maar da's ongeveer met alle handelingen die bij het autorij(lessen) komen kijken en veel "regeltjes" (met name met spiegelen) klinken overdreven, maar uiteindelijk wordt het min of meer een automatisme en wordt je niet zo gauw verrast door (roekeloze) medeweggebruikers.
Ja, het was bij een verkeerslicht ja... er was geen andere optie in de buurt, maar het ging goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Meteen bij een verkeerslicht? Normaal is de eerste keer hellingproef toch altijd op een stille weg? Dat was tenminste bij mij wel zo...
Natuurlijk keek ik wel al, alleen vanaf de volgende les wordt het me consequent aangeleerd om de spiegels te gebruikenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
De eerste 5 lessen hoefde je niet in je spiegels te kijken? Lekker onhandig lijkt me dat, hoe kijk je dan of er iets aankomt?
Zes keer?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.
De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool",!!!!
O
My
God.
Ze is veel te gestresst... want naar eigen zeggen kán ze al rijden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Zes keer?Lekker duur grapje.. Maar als je echt niet kan rijden wacht je toch een jaartje?
Alsof je kan rijden als je niet bent gezaktquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze is veel te gestresst... want naar eigen zeggen kán ze al rijden.
Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
Nekschot.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.
De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool",!!!!
O
My
God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.
Oppassen geblazen voor overstekende Pieten die haast hebben om de boot terug naar Spanje nog te halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Is voor mij de 2e keer en ik wil het zo graag halen!
Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.
De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool",!!!!
O
My
God.
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...
Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.
Enorme stresskip...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.
Op examens stresserig, maar misschien tijdens de lessen niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat is een positieve rij-eigenschap? Nee.
Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op examens niet nee, maar misschien tijdens de lessen niet?
Heb mijn post ff aangepastquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.
Truequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef xFriendx het volgende:
Kan natuurlijk voorkomen dat de verstandhouding tussen instructeur en leerling niet goed is, waardoor hij zijn lessen niet kan overbrengen op de leerling of de leerling zijn lessen niet goed weet op te nemen ook al doet hij zijn werk prima zoals dit bij tig andere leerlingen wel werkt.
Ze zal dan wel merken of het beter gaat bij een andere rijschool/leraar.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.
Slagingspercentage is absoluut niet het belangrijkste.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet, dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.quote:
Dat staat er dan ook letterlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.
Want er staat wel letterlijk dat het slagingspercentage het belangrijkst is?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook letterlijk.![]()
Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Hier lul je je niet uit, zijn je eigen woorden.
Hermeneutisch grondrecht. Het is, bij twijfel over wat de zender bedoelt, altijd de zender die bepaalt wat hij bedoelde, niet de ontvanger.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook letterlijk.![]()
Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Hier lul je je niet uit, zijn je eigen woorden.
quote:Op zondag 2 december 2007 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
ja ja probeer hier maar eens uit te praten addict
pwnd
Als je er gewoon goed aan denkt dat schimmels met sint en stoomboten (ook zonder pakjes!) voorrangsvoertuigen zijn, lukt het je vast wel. Succes!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Is voor mij de 2e keer en ik wil het zo graag halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |