Voorrangsfout. Geen voorrang gegeven (ja eerlijk, ik heb die auto van rechts niet gezien..) en die vent deed dus een ingreep. Naja ik had zelf zoiets van zal ik dan gelijk maar terug rijden ik ben toch gezaktquote:Op donderdag 22 november 2007 17:38 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bummer. Wat voor foutjes maakte je dan?
En ik leef met jou meequote:Op donderdag 22 november 2007 20:08 schreef wibraman het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, dat was dus idem voor mij vanochtend.
En er kan wel een instructeur naast me zitten, ik moet het toch ook zelf kunnen van de examinator en ik heb liever niet dat hij ingrijpt.
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:13 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En ik leef met jou mee.
Naja 't zou weer opnieuw aangevraagd worden, december is helaas een lastige maand maar ja.
Wibraman, blijkbaar kunnen we rijden anders hadden we geen examen mogen doen! Keep that in mind. De volgende keer doen we het gewoon, deal?
Nog ff flink aanpoten aankomende weken zodat de examinator niet hoeft in te grijpen
wat dacht je ervan om er tussen in te gaan zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef wibraman het volgende:
[..]
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijken![]()
Ik heb dat echt al van té veel mensen gehoord die 3 keer zijn op geweest. 1e keer reden ze te voorzichtig, 2e keer weer te onbezouwen.
meer als de helft slaagt de eerste keerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Hideandseek het volgende:
Ja is nogal logisch hè. Maar de meesten zakken toch de eerste keer en slagen de tweede keer. Misschien zenuwen ? Of dus voor het eerst 'alleen' gelaten worden bij zelfs iemand anders in de auto. Tsjaaaaahhh![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meer als de helft slaagt de eerste keer
dan slaagt er toch meer als de helft, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
En jij hebt het dan over ..?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
Oopsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".
het landelijk gemiddeldequote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En jij hebt het dan over ..?
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het landelijk gemiddelde
waar heb jij dan examen gehad?
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
ik had rijles in Nijmegenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:44 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemt![]()
Leeuwarden dus. Und du ?
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagt
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?
lijkt me dat het beter gaat als je in je hoofd hebt zitten dat je kan rijden en het gaat halen dan dat je al in je hoofd hebt van meer als de helft zakt dus zal dat bij mij ook wel gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |