Voorrangsfout. Geen voorrang gegeven (ja eerlijk, ik heb die auto van rechts niet gezien..) en die vent deed dus een ingreep. Naja ik had zelf zoiets van zal ik dan gelijk maar terug rijden ik ben toch gezaktquote:Op donderdag 22 november 2007 17:38 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Bummer. Wat voor foutjes maakte je dan?
En ik leef met jou meequote:Op donderdag 22 november 2007 20:08 schreef wibraman het volgende:
[..]
Ik leef met je mee, dat was dus idem voor mij vanochtend.
En er kan wel een instructeur naast me zitten, ik moet het toch ook zelf kunnen van de examinator en ik heb liever niet dat hij ingrijpt.
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijkenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:13 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En ik leef met jou mee.
Naja 't zou weer opnieuw aangevraagd worden, december is helaas een lastige maand maar ja.
Wibraman, blijkbaar kunnen we rijden anders hadden we geen examen mogen doen! Keep that in mind. De volgende keer doen we het gewoon, deal?
Nog ff flink aanpoten aankomende weken zodat de examinator niet hoeft in te grijpen
wat dacht je ervan om er tussen in te gaan zittenquote:Op donderdag 22 november 2007 20:39 schreef wibraman het volgende:
[..]
En dan de volgende keer zakken op te hard rijden en te weinig kijken![]()
Ik heb dat echt al van té veel mensen gehoord die 3 keer zijn op geweest. 1e keer reden ze te voorzichtig, 2e keer weer te onbezouwen.
meer als de helft slaagt de eerste keerquote:Op donderdag 22 november 2007 21:17 schreef Hideandseek het volgende:
Ja is nogal logisch hè. Maar de meesten zakken toch de eerste keer en slagen de tweede keer. Misschien zenuwen ? Of dus voor het eerst 'alleen' gelaten worden bij zelfs iemand anders in de auto. Tsjaaaaahhh![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
meer als de helft slaagt de eerste keer
dan slaagt er toch meer als de helft, of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".quote:Op donderdag 22 november 2007 21:38 schreef Hideandseek het volgende:
Is niet wat ik gehoord heb. Vier op de tien zakken eerste keer.
En jij hebt het dan over ..?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
Oopsquote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus: "meer als de helft slaagt de eerste keer".
het landelijk gemiddeldequote:Op donderdag 22 november 2007 21:40 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
En jij hebt het dan over ..?
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het landelijk gemiddelde
waar heb jij dan examen gehad?
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan waar je rijdt maar meeste zit tussen de 40 en 60%
ik had rijles in Nijmegenquote:Op donderdag 22 november 2007 21:44 schreef Hideandseek het volgende:
[..]
't buitenland zoals de rest van Nederland 't noemt![]()
Leeuwarden dus. Und du ?
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagtquote:Op donderdag 22 november 2007 21:45 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik had het ook over het landelijk gemiddelde.
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.quote:Op donderdag 22 november 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan kan je zeggen dat ongeveer de helft slaagt
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:51 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ongeveer ja. 45% volgens het CBR kon ik zo snel vinden. Maar dus niet meer dan de helft.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar waarom zou je niet van het positieve uitgaan?
lijkt me dat het beter gaat als je in je hoofd hebt zitten dat je kan rijden en het gaat halen dan dat je al in je hoofd hebt van meer als de helft zakt dus zal dat bij mij ook wel gebeuren
Hehe, dat knipperlicht kon ik ook niet meer vinden bij m`n TTT. Instructeur stond zo voor de auto om te kijken of alles werkte en toen 'ie het commando gaf het knipperlicht aan te zetten kreeg ik gewoon een soort van black out. Dat was niet echt leuk maar gelukkig kon ik tijdens het rijden de hendel wel weer vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging vorige week ook weer eens rijden. Was een paar weken geleden en dat merk je dus echt wel, zeg. Ik wist niet eens meer hoe het knipperlicht aan moest![]()
![]()
. En ik blijf een hekel houden aan invoegen, vooral met donker. Maar op zich ging het wel goed
. Ben alleen nog wel een beetje schijterig.
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!quote:Op maandag 26 november 2007 21:42 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb eindelijk het geld ook om met rijlessen te gaan beginnen!![]()
Ik ga alleen wel de medische verklaring invullen voor ik ga beginnen.
Ik loop momenteel bij een psychiatrisch verpleegkundige voor een depressie (dysthyme stoornis) en het schijnt een persoonlijkheidsstoornis.
Naar mijn idee heeft het niks te maken met mijn rijvaardigheid, maar ik ga het toch invullen.
Maar ik gok dat het helaas nog wel een tijd gaat duren voor ik daadwerkelijk mag beginnen.
Omdat zo'n eigen verklaring er niet voor niets is.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!
Omdat ik liever niet het risico loop dat ze er alsnog achter komen en dan nog meer gezeik krijg.quote:Op maandag 26 november 2007 22:47 schreef dynamiet het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen? kan alleen maar gezeik geven. gewoon handtekening en klaar!
Rustig de koppeling op laten komen, en zodra hij stottert meer gas / minder koppeling.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:06 schreef Sanderrrr het volgende:
Hebben er meer mensen last van, dat de motor vaak af slaat als je van 0 optrekt? Ik heb een benzine auto en mijn lesauto was diesel en ik heb nog geen dag meegemaakt dat m'n motor niet was afgeslagen, bijvoorbeeld bij een stopbord of als ik links af wilde slaan.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
gewoon eerst een beetje gas geven en dan pas de koppeling oplaten komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Maar in een ander topic lees ik nu eerst de gas een beetje in, dan koppeling langzaam los en gas langzaam in, dat heeft mijn rijinstructeur dus nooit verteld.![]()
ja maar een beetje rijleraar denkt verder na, dat het misschien wel handig voor de toekomst kan zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Eerst gas geven, daar had ik nog nooit van gehoord. Even proberen morgen..
Ik heb mezelf aangeleerd dit altijd te doen in mijn diesel-lesauto, omdat ik hem anders echt 1000 keer per les uit liet vallen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is niet zo vreemd dat hij dat niet verteld heeft, want in een diesel is het helemaal niet nodig. Sterker nog, in een diesel kan je wel wegrijden op alleen de koppeling.
Ik reed altijd op de koppeling wegquote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb mezelf aangeleerd dit altijd te doen in mijn diesel-lesauto, omdat ik hem anders echt 1000 keer per les uit liet vallen.
Ook in een diesel is het wenselijk.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar een beetje rijleraar denkt verder na, dat het misschien wel handig voor de toekomst kan zijn
in een diesel werd er mij inderdaad ook geleerd om eerst gas te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook in een diesel is het wenselijk.
Als je op de koppeling wegrijdt en daarna pas gas gaat geven rij je niet echt vlot, tergend langzaam zelfs.....
Je rijdt iig zéker niet met het verkeer mee, wat wel zou moeten.
Dat mocht hij mij wel eens vertellen dan.. Ik reed altijd op de koppeling weg, maar wel gewoon met het verkeer mee (of juist snellerquote:Op dinsdag 27 november 2007 22:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ook in een diesel is het wenselijk.
Als je op de koppeling wegrijdt en daarna pas gas gaat geven rij je niet echt vlot, tergend langzaam zelfs.....
Je rijdt iig zéker niet met het verkeer mee, wat wel zou moeten.
mmm. Geen ?quote:Op woensdag 28 november 2007 15:14 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb over 3 kwartier m'n eerste rijles! Iemand nog tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |