abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 november 2007 @ 17:05:20 #251
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54897268
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:02 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

mmm. Geen ?
Anders zou je toch te laat zijn.
pi_54897570
Ik mag 31 december op...
pi_54897841
Oeh, leuk, krijg je allemaal rotjes naar je auto gesmeten .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54897986
Crap, dat had ik nog niet eens bedacht!

Ik dacht alleen aan dat als ik zak dat ik dan een klote 2008 heb , en dat vond ik al erg genoeg.
pi_54899244
Yes, vandaag gingen de 2 uurtjes rijles eindelijk een keer goed volgens de instructeur. Vorige keer zei hij nog tegen me dat als ik zo door zou blijven rijden er misschien nog maar een paar uurtjes ingeplend moesten worden.
Dit keer had hij na afloop niks meer te zeggen, op 2 kleine puntjes na dan. Ik had iets sneller voorbij een stel fietsers moeten rijden (i.v.m tegemoetkomende auto, maar ik had nog genoeg ruimte dus leverde geen gevaar op) en bij de laatste meters bij mijn rijschool had ik niet genoeg gekeken toen ik een auto moest passeren.

Dit geeft me tenminste weer zelfvertrouwen, want dit is echt de eerste rijles waarbij ik geen grote fouten heb gemaakt.
Tok.
  woensdag 28 november 2007 @ 19:07:33 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54900327
quote:
Op woensdag 28 november 2007 18:21 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Yes, vandaag gingen de 2 uurtjes rijles eindelijk een keer goed volgens de instructeur. Vorige keer zei hij nog tegen me dat als ik zo door zou blijven rijden er misschien nog maar een paar uurtjes ingeplend moesten worden.
Dit keer had hij na afloop niks meer te zeggen, op 2 kleine puntjes na dan. Ik had iets sneller voorbij een stel fietsers moeten rijden (i.v.m tegemoetkomende auto, maar ik had nog genoeg ruimte dus leverde geen gevaar op) en bij de laatste meters bij mijn rijschool had ik niet genoeg gekeken toen ik een auto moest passeren.

Dit geeft me tenminste weer zelfvertrouwen, want dit is echt de eerste rijles waarbij ik geen grote fouten heb gemaakt.
maak je maar geen zorgen

dat komt wel op je examen
Huilen dan.
  vrijdag 30 november 2007 @ 09:48:20 #257
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54939620
Gisteren mijn vijfde rijles gehad en de hellingproef geleerd.... de eerste keer was meteen voor een druk verkeerslicht (fijn! dacht ik, als het dadelijk niet lukt hebben we een kettingbotsing ) Het ging wonder boven wonder goed en mijn instructeur was zeer tevreden, daarna nog een aantal keren geoefend en de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?

[ Bericht 1% gewijzigd door donroyco op 30-11-2007 10:10:55 ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54939804
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:48 schreef donroyco het volgende:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad en de hellingproef geleerd.... de eerste keer was meteen voor een druk stoplicht (fijn! dacht ik, als het dadelijk niet lukt hebben we een kettingbotsing ) Het ging wonder boven wonder goed en mijn instructeur was zeer tevreden, daarna nog een aantal keren geoefend en de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
Schrik niet als je jezelf in de spiegel ziet roy
En mocht je doorrijden bij het stoplicht?
pi_54939810
quote:

de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
Ja, dat houdt je enorm van je concentratie af. Daarom is het verplicht en zak je voor je examen als je het niet doet. [/sarcasm]

Nee, ik plaag je maar wat. Hier is mijn serieuze antwoord:
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

In het begin was ik zelfs bang om in mijn spiegels te kijken: immers, als ik in de spiegels keek, dan keek ik dus niet vooruit en kon ik zo ergens tegenop rijden.
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:00:52 #260
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54939914
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Schrik niet als je jezelf in de spiegel ziet roy
En mocht je doorrijden bij het stoplicht?
Ik zal zeker niet schrikken hoor, keek er af en toe al wel eens in (ook in de auto ja ) Ja, het verkeerslicht was groen en ik trok heel rustig op (koppeling en rem, geen handrem bij de hellingproef) en het ging ook nog goed

[ Bericht 0% gewijzigd door donroyco op 30-11-2007 10:13:40 (sjimz o|O) ]
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54939934
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:00 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik zal zeker niet schrikken hoor, keek er af en toe al wel eens in (ook in de auto ja ) Ja, het stoplicht was groen en ik trok heel rustig op (koppeling en rem, geen handrem bij de hellingproef) en het ging ook nog goed
stoplichten zijn altijd rood hoor
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:05:15 #262
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54940021
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 09:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ja, dat houdt je enorm van je concentratie af. Daarom is het verplicht en zak je voor je examen als je het niet doet. [/sarcasm]

Nee, ik plaag je maar wat. Hier is mijn serieuze antwoord:
[..]
Haha, dat van het examen had de instructeur al gezegd en is best logisch.. ja, daar dacht ik ook al aan wat jij aanstipt.. je moet volgens de officiële regels binnenspiegel, naar voren, buitenspiegel, links naast je kijken...
pi_54940917
TTT in de pocket!!!
  vrijdag 30 november 2007 @ 12:40:23 #264
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54943404
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 10:47 schreef Linnie20v het volgende:
TTT in de pocket!!!
Gefeliciteerd Ik moet mijn theorie nog halen
pi_54948820
Waarschijnlijk heb ik op 29 januari mijn rijexamen.
Heb daarbij wel afgesproken dat als het de komende tijd niet lekker gaat het examen uitgesteld kan worden, omdatde instructeur nog een aantal data vrij heeft om mensen examen te laten doen.

Maar vandaag ging het goed (beste rijles tot dusver) op een korte blackout (even overprikkeld ofzo??) na toen ik ineens alles fout deed, maar rustig bleef en mezelf herpakte.

@ Donroyco spiegelen, da's wennen, maar da's ongeveer met alle handelingen die bij het autorij(lessen) komen kijken en veel "regeltjes" (met name met spiegelen) klinken overdreven, maar uiteindelijk wordt het min of meer een automatisme en wordt je niet zo gauw verrast door (roekeloze) medeweggebruikers.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_54951409
quote:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad en de hellingproef geleerd.... de eerste keer was meteen voor een druk verkeerslicht (fijn! dacht ik, als het dadelijk niet lukt hebben we een kettingbotsing ) Het ging wonder boven wonder goed en mijn instructeur was zeer tevreden, daarna nog een aantal keren geoefend en de volgende keer mag ik spiegels kijken, is dat moeiljk en houd je dat niet van je concentratie af?
Meteen bij een verkeerslicht? Normaal is de eerste keer hellingproef toch altijd op een stille weg? Dat was tenminste bij mij wel zo...
Tok.
pi_54951441
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Meteen bij een verkeerslicht? Normaal is de eerste keer hellingproef toch altijd op een stille weg? Dat was tenminste bij mij wel zo...
ja bij mij was dat ook zo
meteen bij een verkeerslicht lijkt me niet zo handig
  vrijdag 30 november 2007 @ 18:56:01 #268
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54952013
quote:
Gisteren mijn vijfde rijles gehad
volgende keer mag ik spiegels kijken
De eerste 5 lessen hoefde je niet in je spiegels te kijken? Lekker onhandig lijkt me dat, hoe kijk je dan of er iets aankomt?
pi_54952442
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

De eerste 5 lessen hoefde je niet in je spiegels te kijken? Lekker onhandig lijkt me dat, hoe kijk je dan of er iets aankomt?
Daar heb je nou een instructeur voor.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:13:40 #270
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54952443
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef Gitanki het volgende:
@ Donroyco spiegelen, da's wennen, maar da's ongeveer met alle handelingen die bij het autorij(lessen) komen kijken en veel "regeltjes" (met name met spiegelen) klinken overdreven, maar uiteindelijk wordt het min of meer een automatisme en wordt je niet zo gauw verrast door (roekeloze) medeweggebruikers.
Ja, dat klopt, hoop dat het snel een automatisme wordt
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:30 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Ja, het was bij een verkeerslicht ja... er was geen andere optie in de buurt, maar het ging goed
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Natuurlijk keek ik wel al, alleen vanaf de volgende les wordt het me consequent aangeleerd om de spiegels te gebruiken
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 19:26:16 #271
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54952673
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.

De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool", !!!!

O
My
God.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 30 november 2007 @ 19:33:26 #272
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54952853
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.

De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool", !!!!

O
My
God.
Zes keer? Lekker duur grapje.. Maar als je echt niet kan rijden wacht je toch een jaartje?
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 19:34:41 #273
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54952891
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:33 schreef Sanderrrr het volgende:

[..]

Zes keer? Lekker duur grapje.. Maar als je echt niet kan rijden wacht je toch een jaartje?
Ze is veel te gestresst... want naar eigen zeggen kán ze al rijden.
pi_54953049
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ze is veel te gestresst... want naar eigen zeggen kán ze al rijden.
Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
  Moderator vrijdag 30 november 2007 @ 19:51:55 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54953304
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')