abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54954349
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.

De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool", !!!!

O
My
God.
Nekschot.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54972849
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Is voor mij de 2e keer en ik wil het zo graag halen!
  zaterdag 1 december 2007 @ 19:21:50 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_54973145
Succes
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_54974283
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Oppassen geblazen voor overstekende Pieten die haast hebben om de boot terug naar Spanje nog te halen
pi_54975328
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.

De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool", !!!!

O
My
God.
Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...
Weet je ook hoeveel lessen het meisje nu erop heeft zitten? En heeft ze al BNOR-examen gedaan?

Lijkt me wel echt zwaar klote zeg als je voor de zesde keer gezakt bent.
Tok.
pi_54975463
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54975559
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.
pi_54975761
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.
Tok.
pi_54978287
quote:

[..]

quote:
Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.
Slagingspercentage is absoluut niet het belangrijkste.

Het belangrijkste is dat je samen de rij-opleiding tot een goed eind brengt, op wat voor manier dan ook.
In dit geval kan het zéker helpen om van instructeur te wisselen. Had zo te lezen eerder moeten gebeuren, maar goed.
Het doel is om een rbw te halen, zowel voor de leerling als voor de instructeur.
Ik ben er onderhand schijtziek van iedere keer te lezen dat volgens velen het de rijscholen alleen maar om het geld te doen is.
Lessen kost veel geld, maar duur is het niet. Het zou pas duur zijn als er grote winsten zouden worden gemaakt maar dat is niet zo.
Als rij-instructeur word je echt niet rijk van je werk, je doet dit werk juist omdat je mensen aan een rijbewijs wil helpen, iemand iets kunnen leren waar hij/zij voor de rest van het leven voordeel bij heeft.

Het is veel geld, geef ik toe.
Maar wat rekent bijvoorbeeld een schilder per uur zonder dat je in z'n auto mag rijden?
Hell, je betaalt nog meer dan voor een uurtje rijden PLUS de verf.

Dus niet zeuren over geld, slagingspercentages of wat dan ook.
Probeer eens aan te nemen dat nét als iedere andere werkende nederlander ook een instructeur het werk heeft gekozen omdat hij dat leuk vind om te doen.
pi_54978469
Het kan toch ook zijn dat de rijinstructeur de dame in questie niks meer bij kan brengen?
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 22:44:41 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54978498
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.
Enorme stresskip...

En wat Vannelle zegt klopt ook wel. Maar dit is wel een hele grote onpersoonlijke rijschool. Toch zit daar dan wel een klein stukje slagingspercentage in. De rijinstructeur krijgt zijn geld wel. Als kleinere rijschool zijnde is het helemaal anders.

Dat is mijn idee erop. Ik ben er natuurlijk niet zeker van - maar ik geloof dat die grote rijscholen 40 uur per week werken onder een vast salaris - en niet naar gelang je rijdt.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54978559
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:

[..]

Enorme stresskip...
En dat is een positieve rij-eigenschap? Nee.
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 22:49:22 #288
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54978608
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

En dat is een positieve rij-eigenschap? Nee.
Op examens stresserig, maar misschien tijdens de lessen niet?
pi_54978636
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:

[..]

Op examens niet nee, maar misschien tijdens de lessen niet?
Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.
pi_54978639
Kan natuurlijk voorkomen dat de verstandhouding tussen instructeur en leerling niet goed is, waardoor hij zijn lessen niet kan overbrengen op de leerling of de leerling zijn lessen niet goed weet op te nemen ook al doet hij zijn werk prima zoals dit bij tig andere leerlingen wel werkt.

Ze zal dan wel merken of het beter gaat bij een andere rijschool/leraar.
  Moderator zaterdag 1 december 2007 @ 22:52:21 #291
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54978668
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.
Heb mijn post ff aangepast

Examenstress is een groot onderdeel. Waarom doet ze dan zoveel examens?
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef xFriendx het volgende:
Kan natuurlijk voorkomen dat de verstandhouding tussen instructeur en leerling niet goed is, waardoor hij zijn lessen niet kan overbrengen op de leerling of de leerling zijn lessen niet goed weet op te nemen ook al doet hij zijn werk prima zoals dit bij tig andere leerlingen wel werkt.

Ze zal dan wel merken of het beter gaat bij een andere rijschool/leraar.
True Ze moest al eerder een andere school proberen
pi_54978695
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.
Slagingspercentage is absoluut niet het belangrijkste.

Dat zeg ik dan ook niet, dus dat scheelt.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54979049
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat zeg ik dan ook niet, dus dat scheelt.
quote:

[..]

pi_54979207
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

[..]
Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.
pi_54979928
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.
Dat staat er dan ook letterlijk.
Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Hier lul je je niet uit, zijn je eigen woorden.
pi_54980279
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Want er staat wel letterlijk dat het slagingspercentage het belangrijkst is? . Nee he 'kerel'?
edit: Er valt trouwens helemaal nergens wat uit te lullen, aangezien het een interpretatiefout van jouw kant betreft. Als je namelijk goed leest zie je dat het de reactie op mijn post is waarin wordt gezegd dat slagingspercentage belangrijker is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Addict89 op 02-12-2007 00:05:38 ]
  zondag 2 december 2007 @ 09:03:50 #297
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_54984506
ja ja probeer hier maar eens uit te praten addict

pwnd
Huilen dan.
pi_54985606
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Hermeneutisch grondrecht. Het is, bij twijfel over wat de zender bedoelt, altijd de zender die bepaalt wat hij bedoelde, niet de ontvanger.

M.a.w.: je hebt ongelijk, vannelle.
pi_54986222
quote:
Op zondag 2 december 2007 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
ja ja probeer hier maar eens uit te praten addict

pwnd
.
pi_54986916
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Als je er gewoon goed aan denkt dat schimmels met sint en stoomboten (ook zonder pakjes!) voorrangsvoertuigen zijn, lukt het je vast wel. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')