Nekschot.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.
De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool",!!!!
O
My
God.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.
Oppassen geblazen voor overstekende Pieten die haast hebben om de boot terug naar Spanje nog te halenquote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Is voor mij de 2e keer en ik wil het zo graag halen!
Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Renesite het volgende:
Meisje op mijn werk is voor de zesde keer gezakt.
De rijinstructeur stapte uit na het examen, liep naar dr toe, schudde de hand en vertelde: "Veel succes met het zoeken naar een andere rijschool",!!!!
O
My
God.
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Niet echt slim van die instructeur. Het geld stroomt wel binnen zo...
Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof je kan rijden als je niet bent gezakt
Het echte rijden leer je toch als je het roze kaartje/papiertje zelf hebt en zelfstandig kilometers gaat maken.
Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
En zijn slagingspercentage daalt. Zou er als instructeur ook wel moedeloos van worden.
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:00 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je gelijk in. Het slagingspercentage is wel een stuk belangrijker.
Enorme stresskip...quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je al 6 keer gezakt bent zul je vast geen formidabele rijkunsten kunnen vertonen.
Op examens stresserig, maar misschien tijdens de lessen niet?quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat is een positieve rij-eigenschap? Nee.
Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op examens niet nee, maar misschien tijdens de lessen niet?
Heb mijn post ff aangepastquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat denk jij dat er gebeurt als je een stress-kip midden in Amsterdam laat rijden? Ik gok niet dat ze er zonder bloed op de voorruit uit komt rijden.
Truequote:Op zaterdag 1 december 2007 22:50 schreef xFriendx het volgende:
Kan natuurlijk voorkomen dat de verstandhouding tussen instructeur en leerling niet goed is, waardoor hij zijn lessen niet kan overbrengen op de leerling of de leerling zijn lessen niet goed weet op te nemen ook al doet hij zijn werk prima zoals dit bij tig andere leerlingen wel werkt.
Ze zal dan wel merken of het beter gaat bij een andere rijschool/leraar.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef vannelle het volgende:
Nee, daar heeft Addict89 helemaal geen gelijk in.
Slagingspercentage is absoluut niet het belangrijkste.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:53 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet, dus dat scheelt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.quote:
Dat staat er dan ook letterlijk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ja, leuk. Daar staat dus niet dat het slagingspercentage het belangrijkste is. Ik merk alleen op dat dat tegengewicht zou kunnen bieden aan het geld wat die instructeur kan verdienen aan zo'n meisje.
Want er staat wel letterlijk dat het slagingspercentage het belangrijkst is?quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook letterlijk.![]()
Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Hier lul je je niet uit, zijn je eigen woorden.
Hermeneutisch grondrecht. Het is, bij twijfel over wat de zender bedoelt, altijd de zender die bepaalt wat hij bedoelde, niet de ontvanger.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat staat er dan ook letterlijk.![]()
Als je een punt wil maken moet je wel schrijven wat je bedoelt en niet wat anders kerel.
Hier lul je je niet uit, zijn je eigen woorden.
quote:Op zondag 2 december 2007 09:03 schreef Isdatzo het volgende:
ja ja probeer hier maar eens uit te praten addict
pwnd
Als je er gewoon goed aan denkt dat schimmels met sint en stoomboten (ook zonder pakjes!) voorrangsvoertuigen zijn, lukt het je vast wel. Succes!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:09 schreef JackieBee het volgende:
Wie moet er nog meer donderdag a.s (6 december) om 8.00 uur op? Laten we samen duimen dat het NIET regent en dat iedereen nog op bed ligt bij te komen van sinterklaasavond.
Is voor mij de 2e keer en ik wil het zo graag halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |