quote:Nederland:
001: Ado Den Haag - Zuiderpark
002: AFC Ajax - Amsterdam ArenA
003: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
004: BV Veendam - Lange Leegte
005: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
006: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
007: Excelsior Rotterdam - Woudestein
008: FC Den Bosch - de Vliert (2, 3 & 4 tribune versie)
009: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
010: FC Groningen - Euroborg
011: FC Groningen - Oosterpark
012: FC Twente - Arke Stadion
013: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
014: FC Volendam - Kras Stadion
015: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
016: Feyenoord Rotterda - de Kuip
017: Fortuna Sittard - de Baandert
018: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
019: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
020: Helmond Sport - de Braak
021: Heracles Almelo - Polman Stadion
022: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
023: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
024: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
025: NEC Nijmegen - de Goffert
026: PSV Eindhoven - Philipsstadion
027: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
028: RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
029: Roda JC - Kaalheide
030: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
031: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
032: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
033: Vitesse - Gelredome
034: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
035: VVV Venlo - De Koel
036: Willem II - Willem II Stadion
België:
037: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
038: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
039: K.A.A. Gent - Jules Ottenstadion
040: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
041:KFC Dessel Sport - Lorzestadion
042: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
043: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
044: Kleine Heyzel
045: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
046: Koninklijke Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
047: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
048: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
049: KSV Bornem - Domein 'Het Breeven'
050: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
051: KV Mechelen - Achter de Kazerne
052: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
053: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
054: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
055: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
056: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
057: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
058: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
059: Royal Antwerp FC - de Bosuil
060: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
061: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
062: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
063: Sint Truiden - Staaien (Oud)
064: Sporting Lokeren OVL - Daknam Stadion
Duitsland:
065: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
066: Alemannia Aachen - Tivoli
067: FC Schalke 04 - Veltins Arena
068: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
069: Hertha BSC - Olympia Stadion
070: KSV Hessen Kassel - Auestadion
Italië:
071: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
072: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
073: Ipswich Town FC - Portman Road
Aangezien het een nieuw topic is zou ik even je lijstje opnieuw postenquote:Op maandag 5 november 2007 17:55 schreef RayMania het volgende:
Gisteren voor het eerst in Nieuw Galgenwaard geweest (FC Utrecht - NAC Breda). Slechte wedstrijd, leuke sfeer (vooral in de tweede helft).
Sfeer was niet zo slecht, alleen die verschrikkelijke sintelbaanquote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En een ongeloofelijk kut en sfeerloos stadion al zullen er best wat RotWeissen mee zijn gekomen
Ruim 11.000 toeschouwers las ik. Zullen vast voor de helft Essen supporters geweest zijn.quote:Op zondag 2 december 2007 20:12 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Sfeer was niet zo slecht, alleen die verschrikkelijke sintelbaan
Ik denk zo'n 4.000 Essener. Die hadden wel pech de hele wedstrijd in de regen te moeten staan.quote:Op zondag 2 december 2007 21:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ruim 11.000 toeschouwers las ik. Zullen vast voor de helft Essen supporters geweest zijn.
quote:Nederland:
1. De Graafschap (Vijverberg)
2. Vitesse (Gelredome)
3. FC Groningen (Oosterpark)
4. VVV (De koel)
5. Ajax (De meer)
6. Ajax (Arena)
7. Feyenoord (De Kuip)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. NAC (Rat Verlegh)
10. Excelsior (Woudenstijn)
11. Utrecht (Galgenwaard)
12. Haarlem (Haarlem stadion)
13. Telstar (Schoonenberg)
14. Helmond Sport (De Braak)
15. Omniworld (Forklift)
16. RBC (Vast & Goed)
17. Dordrecht (GN Bouw Stadion)
18. Zwolle (Oosterenk Stadion)
19. Go Ahead Eagles (De Adelaarshorst)
Duitsland:
20. Werder Bremen (Weserstadion)
21. HSV (AOL Arena)
22. Schalke'04 (Veltins Arena)
23. Borussia Dortmund (Signal Iduna Park)
Mij ook. Ik kreeg er ineens weemoed naar en voor mijn gevoel regende het daar ook altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:04 schreef reem het volgende:
heheh, doet me denken aan het gemeentelijk sportpark!
Laatste Nederlandse club die bij AC Milan gewonnen heeft. Dat eren ze daarquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:11 schreef DarkShine het volgende:
Goed dat wij nog aanwezig zijn in Milaan!
Morgen is het Sportivo Luqueno v Libertad Asuncion, een playoff wedstrijd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die weet of er vandaag of morgen nog gevoetbald wordt in Paraguay?
Ik kon helaas geen betere foto vinden dan dezequote:Op maandag 3 december 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland:
1: FCDB(oud)
2: RKC (oud)
3: AZ(oud)
4: Willem II
5: RKC
6: PSV
7: Vitesse
8: Ajax
9: Feyenoord
Belgie:
10: Moskroun
11: KVSK
Duitsland
12: MSV
13: BMG (oud)
14: BMG (nieuw)
15: Oberhausen
16: Aachen
17: Schalke
18: BVB
19: Koln
20: Dusseldorf
21: Bielefeld
22: Bouchum
Spanje:
23: Betis
24: Sevilla
25: Olympisch stadion Sevilla (Tennis)
26: Granada
27: Cordoba
28: Real Madrid
Italie:
29: Parma
Chili:
30: Iquique
Peru:
31: Natioanaal stadion
Canada:
32: Olympisch stadion Montreal
Argentinie
33: Boca
34: Indep
35: Racing
36: Huracan
37: Argentinos
38: Velez
39: San Lorenzo
40: Banfield
41: Lanus
42: Estudiantes/Gimnasia
43: River
44: Tigre
45: Excurionista
46: Nationaal hockey stadion Argentinie
Geen wedstrijd wel bezocht
47: Olympisch Stadion Munchen
48: Athletic
49: VVV
50: Uerdingen
Paraguay
51: Sportivo Luqueno
203. Romeo Anconetani -> Pisa SCquote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik denk zo'n 4.000 Essener. Die hadden wel pech de hele wedstrijd in de regen te moeten staan.
202. San Siro -> AC Milan. Mijn eerste Italiaanse stadion pas. Erg indrukwekkend, vooral van de buitenkant. Tussen de Celtic-fans was het erg gezellig, terwijl de Milan-support me erg tegenviel. Zeker een stadion waar ik nog een naartoe wil tijdens een competitiewedstrijd.
Geheel mee eens, 1 troosteloze bedoeling daar. Moet toen het gebouwd werd al ouderwets en lelijk geweest zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 16:36 schreef Barnet_Bee het volgende:
199. Withdean -> Brighton & Hove Albion (verschrikkelijk lelijk stadion, hing totaa geen sfeer. Lelijkste stadion van heel Engeland)
Veruit het lelijkste stadion wat ik in GB heb gezien. Voor de liefhebbers wat foto's van het gedrocht:quote:Op woensdag 19 december 2007 07:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Geheel mee eens, 1 troosteloze bedoeling daar. Moet toen het gebouwd werd al ouderwets en lelijk geweest zijn.
Dat zeker. Leuk plaatsje ook dat Brighton. Meestal ben ik niet zo fan van nieuwe stadions, maar Brighton heeft er echt een nodig, want dit kan echt niet meer.quote:
Persoonlijk lijkt Leverkusen me wel iets.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Welke club heeft je voorkeur?
Leverkusen en Duisburg hoor ik vaak negatieve verhalen over. Dortmund is erg leuk en makkelijk om aan kaartjes te komen. Bochum vond ik persoonlijk ook erg leuk. Kies wel een wat meer beladen wedstrijd, ivm de sfeer. Schalke schijnt moeilijk te zijn met kaartjes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:43 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt Leverkusen me wel iets.
Andere opties (met het oog op de afstanden):
Bundesliga
Dortmund
Schalke
Duisburg
Bochum
2. Bundesliga
Aachen
Köln
Mönchengladbach
Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Leverkusen en Duisburg hoor ik vaak negatieve verhalen over. Dortmund is erg leuk en makkelijk om aan kaartjes te komen. Bochum vond ik persoonlijk ook erg leuk. Kies wel een wat meer beladen wedstrijd, ivm de sfeer. Schalke schijnt moeilijk te zijn met kaartjes.
Ik heb bij zowel Bochum als Dortmund makkelijk kaartjes online kunnen bestellen. Bochum was uiteindelijk uitverkocht, maar ik was er ruim op tijd bij. Die online ticketshops zijn echt ideaal. Bij Dortmund kon ik zelfs mijn stoeltje uitkiezen. Of dat bij Bochum ook kan weet ik niet, want daar stond ik op de staantribune. Bochum v Dortmund van 29/3 is wel een aardige om te bezoeken. Dan zal het wel aardig volzitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:48 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.
Weet je toevallig ook hoe je het makkelijkst aan kaartjes kunt komen voor Dortmund en/of Bochum (aangezien je aangeeft dat Schalke wel eens 'n lastig verhaal kan worden)? Of iemand die toevallig ervaring heeft met het bestellen van kaarten via een Online-Ticketshop (van één van beide clubs)?
Leuk verslag en mooie foto'squote:Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
De sfeer
In een woord geweldig. Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt tijdens een voetbalwedstrijd. We hadden wel het geluk dat we naast het uitvak zaten, want daardoor was het nog extra luidruchtig. Achteraf hoorde ik dat zelf de commentatoren van Sky moeite hadden boven het geluid uit te komen. Deze wedstrijden zijn toch wel een aanrader voor mensen die van een fanatieke sfeer houden.
Nee, van beide., Het rare is dat beide supporterskernen ov er het algemeen vrij rustig zijn, maar als de derby wordt gespeeld slaat dat helemaal om. Zowel de wedstrijd in Ipswich als de wedstrijd in Norwich was sfeertechnisch 10x beter dan West Ham v Millwal, waar ik ook ben geweest. En die twee clubs staan juist bekend om hun wat ruigere aanhang.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef Grunner het volgende:
[..]
Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.
Tof verslag
205. Het Kiel -> GBA. Stadion was minder lelijk dan ik had verwacht, maar nog steeds was het niet echt een bijzonder iets. Tijdens de eerste 90 minuten gebeurde er niets en bleef het 0-0, maar in de verlenging liep OHL snel uit nar 0-2. Uiteindelijk wint dan toch altijd de 1e klasser: 2-2 en 3-1 na penalties.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
203. Romeo Anconetani -> Pisa SC
204. Stadio Comunale Artemio Franchi -> Siena AC
18. Stadion De Vijverbergquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef Gatalin het volgende:
Nederland:
01. Alkmaarderhout
02. Amsterdam ArenA
03. Arke Stadion
04. Gelredome
05. Stadion Oosterpark
06. Stadion Feijenoord
07. DSB Stadion
08. Zuiderparkstadion
09. 't Kasteel
Engeland:
10. Loftus Road
11. St James' Park
Duitsland:
12. RheinEnergieStadion
13. Weserstadion
14. easyCredit-Stadion
Zwitserland:
15. Hardturm
Rusland:
16. Sportcomplex "Petrovski"
Finland:
17. Finnair Stadium
Aan het begin v.h. seizoen ben ik member geworden. Voor meer kaarten moet je mensen kennenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Batflyer het volgende:
Mooie foto's!
Wel jammer dat het 1-1 werd...
Hoe was je trouwens aan kaarten gekomen?
Yes!quote:
Zal vanavond even wat pics van BMG posten.quote:Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion
Engeland:
27. Highbury
28. City of Manchester Stadium
29. Old Trafford
30. St. James' Park
31. Stadium of Light
Duitsland:
32. BayArena (Bayer Leverkusen)
33. Arena auf Schalke (Schalke '04)
34. Borussia-Park (Borussia Mönchengladbach)
Frankrijk:
35. Stade Vélodrome (L'OM)
36. Parc des Princes (Paris St. Germain)
37. Stade de France (Nationaal stadion)
Italie:
38. Stadio Ennio Tardini (Parma)
Kroatië
39. Stadion Maksimir
Spanje
40. Estadio Reyno de Navarra
Tsjechië
41. Bazaly Stadion
Zweden
42. Olympia Stadion (Helsingborgs IF)
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal vanavond even wat pics van BMG posten.
Ik heb het stadion van Eupen al met een officiële wedstrijd gezienquote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
Ik tel een stadion alleen als ik hem bezocht heb anders vind ik er weinig aan maar er zijn blijkbaar zat mensen die er anders over denken.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
Ik houd voor mezelf een lijstje bij met stadions 'met wedstrijd' en 'zonder wedstrijd' die ik bezocht heb.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Telt een paardenracebaan ook mee?
Het liefst natuurlijk met een wedstrijd...maar vrij vaak is dat niet mogelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ontoerekeningsvatbaar?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dus ja,weet niet hoe je het anders moet noemen dan Groundhoppen..
Goede grap man, ga zo doorquote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?
51: Arsenal Sarandiquote:Op maandag 3 december 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland:
1: FCDB(oud)
2: RKC (oud)
3: AZ(oud)
4: Willem II
5: RKC
6: PSV
7: Vitesse
8: Ajax
9: Feyenoord
Belgie:
10: Moskroun
11: KVSK
Duitsland
12: MSV
13: BMG (oud)
14: BMG (nieuw)
15: Oberhausen
16: Aachen
17: Schalke
18: BVB
19: Koln
20: Dusseldorf
21: Bielefeld
22: Bouchum
Spanje:
23: Betis
24: Sevilla
25: Olympisch stadion Sevilla (Tennis)
26: Granada
27: Cordoba
28: Real Madrid
Italie:
29: Parma
Chili:
30: Iquique
Peru:
31: Natioanaal stadion
Canada:
32: Olympisch stadion Montreal
Argentinie
33: Boca
34: Indep
35: Racing
36: Huracan
37: Argentinos
38: Velez
39: San Lorenzo
40: Banfield
41: Lanus
42: Estudiantes/Gimnasia
43: River
44: Tigre
45: Excurionista
46: Nationaal hockey stadion Argentinie
Geen wedstrijd wel bezocht
47: Olympisch Stadion Munchen
48: Athletic
49: VVV
50: Uerdingen
Dat noem je groundhoppen? Ik ben in minder dan een uur bij die Arena maar heb er zonder wedstrijd geen intresse in.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vooral makkelijk voor de groundhoppers die willen groundhoppen zonder een wedstrijd te kijken
Nee hoor. Als ik er langs kwam zou ik ook stoppen.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:45 schreef MaxPower het volgende:
Godverdomme ik bezoek 2 toffe wedstrijden en jullie zitten te zeiken over die ene die we even binnengewandeld zijn...
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:23 schreef Barnet_Bee het volgende:
Dat Waldstadion in Frankfurt staat ook hoog op het verlanglijstje. Lijkt me een erg leuk stadion en club.
53: Ferro Carril Oestequote:Op donderdag 21 februari 2008 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
51: Arsenal Sarandi
52: Hypodromo de San Isidro (Welke definitie telt?)
Klinkt geinig.quote:Beschrijving:
Een groundhopper stelt zichzelf tot doel voetbalwedstrijden in zoveel mogelijk verschillende stadions te bezoeken. In deze hoedanigheid zwerft Tom Bodde sinds 1995 langs de Europese voetbaltempels.
In 40 waargebeurde verhalen geeft hij een schitterend beeld van de supportersbeleving in zestien voetballanden.
De anekdotes zijn telkens compleet verschillend van opzet en beschrijven niet alleen het stadion, de wedstrijd en de entourage, maar ook de soms doldwaze avonturen buiten de stadionpoorten. Een gepassioneerde zoektocht naar clubliefde, emotie en nostalgie door de ogen van een bevlogen romanticus. Een contrasterende reis langs moderne
arena's en vergane glorie, van Malmö tot Milaan en van Porto tot Szczecin. Met verhalen over Ronaldinho en Beckham, maar ook over onbekende plaatselijke helden, spelend in de marge. Een enthousiast geschreven boek boordevol prachtige, niet-alledaagse voetbalverhalen.
http://www.groundhopper.nl
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op maandag 25 februari 2008 08:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat noem je groundhoppen? Ik ben in minder dan een uur bij die Arena maar heb er zonder wedstrijd geen intresse in.
Nee geen zin meer in.quote:Op zondag 2 maart 2008 20:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij eens een keer een nieuwe ranglijst gaat maken.
Komt ieder topic terugquote:
De meeste, dus niet allemaal. Schoon je lijst dan maar eens op zou ik zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Komt ieder topic terug
Gelukkig heb ik de meeste met wedstrijd bezocht.
Die discussie is hier al vaker gevoerd en ga ik dan ook niet opnieuw doen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De meeste, dus niet allemaal. Schoon je lijst dan maar eens op zou ik zeggen.
Als jij tegenwoordig als uit-supporter naar een wedstrijd gaat, dan moet je 's avonds op de video kijken hoe of het is afgelopen. Een beetje gluren vanuit zo'n uitvak kun je moeilijk groundhoppen noemen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
Met groundhoppen wordt toch juist het bezoeken van een wedstrijd bedoeld?
Daar heb je in de meeste stadions tegenwoordig nog amper last van.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als jij tegenwoordig als uit-supporter naar een wedstrijd gaat, dan moet je 's avonds op de video kijken hoe of het is afgelopen. Een beetje gluren vanuit zo'n uitvak kun je moeilijk groundhoppen noemen.
Nee juist niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:01 schreef RayMania het volgende:
Met groundhoppen wordt toch juist het bezoeken van een wedstrijd bedoeld?
Onderstreept heb ik zonder wedstrijd gezien. Oftewel 70 stadions met wedstrijd en 4 stadions zonder wedstrijd.quote:Nederland:
001: Ado Den Haag - Zuiderpark
002: AFC Ajax - Amsterdam ArenA
003: AZ Alkmaar - Alkmaarderhout
004: BV Veendam - Lange Leegte
005: Cambuur Leeuwarden - Cambuur Stadion
006: de Graafschap - de Vijverberg (Oud & Nieuw)
007: Excelsior Rotterdam - Woudestein
008: FC Den Bosch - de Vliert (2, 3 & 4 tribune versie)
009: FC Dordrecht - GN Bouw Stadion
010: FC Eindhoven - Jan Louwers Stadion
011: FC Groningen - Euroborg
012: FC Groningen - Oosterpark
013: FC Twente - Arke Stadion
014: FC Utrecht - de Galgenwaard (Oud & Nieuw)
015: FC Volendam - Kras Stadion
016: FC Zwolle - Oosterenk Stadion
017: Feyenoord Rotterdam - de Kuip
018: Fortuna Sittard - de Baandert
019: Fortuna Sittard - Wagners & Partner Stadion
020: Go Ahead Eagles - Adelaarshorst
021: Helmond Sport - de Braak
023: Heracles Almelo - Polman Stadion
023: HFC Haarlem - Haarlem Stadion
024: MVV Maastricht - de Geusselt (Oud & Nieuw)
025: NAC Breda - Rat Verlegh Stadion
026: NEC Nijmegen - de Goffert
027: PSV Eindhoven - Philipsstadion
028: RBC Roosendaal - Vast & Goed Stadion
029: RKC Waalwijk - Mandemakers Stadion
030: Roda JC - Kaalheide
031: Roda JC - Parkstad Limburg Stadion
032: sc Heerenveen - Abe Lenstra Stadion
033: Sparta Rotterdam - Het Kasteel
034: Vitesse - Gelredome
035: Vitesse - Nieuw Monnikenhuize
036: VVV Venlo - De Koel
037: Willem II - Willem II Stadion
België:
038: Crossing Schaerbeek - Stade du Crossing
039: FC Brussels - Edmond Machtensstadion
040: K.A.A. Gent - Jules Ottenstadion
041: K.A.S. Eupen - Kehrweg Stadion
042:KFC Dessel Sport - Lorzestadion
043: KFC Verbroedering Geel - de Leunen
044: KFC Vigor Wuitens Hamme - Gemeentelijk Stadion Vigor Wuitens Hamme
045: Kleine Heyzel
046: Koninklijke Beringen-Heusden-Zolder - Mijnstadion
047: Koninklijke Lierse SK - Herman Vanderpoortenstadion
048: KSK Maldegem - Stadion Maurice de Waele
049: KSK Ronse - Stade/Stadion Orphale Crucke
050: KSV Bornem - Domein \'Het Breeven\'
051: KV Kortrijk - Guldensporenstadion
052: KV Mechelen - Achter de Kazerne
053: KVSK United Overpelt-Lommel - Stedelijk Sportstadion
054: Oud-Heverlee Leuven - Stadion den Dreef
055: Patro Eisden Maasmechelen - Gemeentelijk Sportstadion
056: Racing Mechelen - Oscar Vankesbeeck Stadion
057: Racing Mol Wezel - Georges Claes Stadion
058: RAEC Mons - Stade Charles Tondreau
059: RFCU La Calamine - Stade Prince Philippe
060: Royal Antwerp FC - de Bosuil
061: Royal Capellen FC - Stadion Jos van Wellen
062: Royal Charleroi Sporting Club - Stade du Pays de Charleroi
063: Royale Union Saint-Gilloise - Le Stade Joseph Marien
064: Sint Truiden - Staaien (Oud)
065: Sporting Lokeren OVL - Daknam Stadion
Duitsland:
066: 1. FC Köln - RheinEnergie Stadion
067: Alemannia Aachen - Tivoli
068: FC Schalke 04 - Veltins Arena
069: Fortuna Düsseldorf - Paul Janes Stadion
070: Hertha BSC - Olympia Stadion
071: KSV Hessen Kassel - Auestadion
Italië:
072: Ac Milan - San Siro
Frankrijk:
073: Girondes de Bordeaux - Stade Chaban-Delmas
Engeland:
074: Ipswich Town FC - Portman Road
20. Signal Iduna Parkquote:
54: Rosario Centralquote:Op dinsdag 26 februari 2008 04:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
53: Ferro Carril Oeste
Met hooliganism en leuke wedstrijd met een leuke sfeer in lekker weer
Ik ben even vergeten te updaten:quote:Op zondag 13 januari 2008 10:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
205. Het Kiel -> GBA. Stadion was minder lelijk dan ik had verwacht, maar nog steeds was het niet echt een bijzonder iets. Tijdens de eerste 90 minuten gebeurde er niets en bleef het 0-0, maar in de verlenging liep OHL snel uit nar 0-2. Uiteindelijk wint dan toch altijd de 1e klasser: 2-2 en 3-1 na penalties.
quote:België-Zweden in het Mijnstadion
Op donderdag 24 april om 19 uur wordt in het Mijnstadion de vriendschappelijke jeugdinterland België-Zweden voor min 16-jarigen gespeeld. Vooraf neemt een FUFO-jeugdploeg het op tegen de leeftijdsgenoten van STVV of KRC Genk. De toegang voor beide wedstrijden is gratis. De organisatie is in handen van de KBVB en de Beringse Verstandhouding/FUFO. Het stadsbestuur, de vzw Sport & Recreatie en de sportraad ondersteunen dit initiatief.
Nog meer goed nieuws: het stedelijk voetbaltornooi ‘Victor Cerstelotte’ tussen de zeven Beringse voetbalclubs heeft voor de dertigste keer plaats. Elke inwoner krijgt een jubileumbrochure in de maand juli in de bus. Die omvat een korte historiek van de Beringse clubs, een overzicht van de voorzitters en secretarissen, de winnaars van de voorbije stedelijke voetbaltornooien en het recente FUFO-project met een voorwoord van de burgemeester en de schepen van sport. De organisatie is in handen van AC Tervant. De wedstrijden gaan door op donderdag 31 juli, donderdag 7 augustus en woensdag 13 augustus. De klassementswedstrijden en de finale hebben plaats op vrijdag 15 augustus.
Bron: Het Nieuwsblad
Bedankt voor de tip. Eigenlijk moet ik donderdagavond naar school, maar ik ga dat nu proberen te skippen. Het Mijnstadion ben ik nog nooit binnen geweest en ik ben bang dat het straks ineens gesloopt gaat worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:43 schreef DarkShine het volgende:
Voor de mensen die het Mijnstadion eens willen zien:
[..]
Van de volgende wedstrijden volgt nog een verslag met fotos en videos:quote:Nederland
1 Willem II Stadion // Gemeentelijk Sportpark Tilburg (Willem II)
2 De Goffert (NEC Nijmegen)
3 Rat Verlegh Stadion (NAC Breda)
4 Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
5 De Geusselt (MVV)
6 De Kuip (Feyenoord)
7 Arena (Ajax)
8 Philips Stadion (PSV)
9 Gelredome (Vitesse)
Buitenland
10 Wembley (van voor de recente verbouwing)
11 Camp Nou (FC Barcelona)
12 Santiago Bernabeu (Real Madrid)
Uruguay
13 El Centenario (Peñarol)
14 Gran Parque Central (Club Nacional de Fútbol)
Argentina
15 Antonio Vespucio Liberti - El Monumental (Club Atlético River Plate).
16 El Nuevo Gasómetro (Club Atlético San Lorenzo de Almagro)
17 Estadio "Tomas A. Ducó" (Club Atlético Huracán)
18 Estadio de Excursionistas (Club Atlético Excursionistas)
19 Estadio "José Amalfitani" (Club Atlético Vélez Sarsfield)
20 Estadio "Julio H. Grondona" (Arsenal Fútbol Club) "El Viaducto"
21 Estadio Ferro Carril Oeste
22 Estadio "Diego Armando Maradona" - La Paternal (Club Atlético Argentions Juniors)
23 Estadio "Gigante de Arroyito" (Club Atlético Rosario Central)
24 Estadio "Ciudad de La Plata - Estadio Único (tijdelijke thuisbasis Club Estudiantes de La Plata)
Dat was ook de bedoeling, ga zelf ook ff langs dan. Heb (nog) geen foto's van binnen.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Eigenlijk moet ik donderdagavond naar school, maar ik ga dat nu proberen te skippen. Het Mijnstadion ben ik nog nooit binnen geweest en ik ben bang dat het straks ineens gesloopt gaat worden.
DAM is de expert, die loopt hier al een paar jaartjes rond. Maar naar mijn eigen mening:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:10 schreef MaxPower het volgende:
Geweldig weer reem. Heerlijk filmpje ook.Hoe is het eigenlijk in Argentinië en Uruguay qua veiligheid in de stadions? Kan je een beetje relaxt rondlopen en foto's schieten zonder dat je gelijk gerold wordt?
Heb je foto's gemaakt? Vooral naar het stadion van Ronse ben ik benieuwd. Daar heb ik zelden foto’s van gezien (volgens mij alleen die van Darkshine).quote:Op maandag 10 maart 2008 11:02 schreef fanneke het volgende:
Stadion # 156: Orphale Crucke Stadion (KSK Ronse - FCN Sint Niklaas 2-0, 3e klasse A nationaal)
[ afbeelding ]
Stadion # 157: Stade du Pays de Charleroi (SC Charleroi - Anderlecht 0-2)
[ afbeelding ]
Nu nog RAEC Mons en dan heb ik de hele Belgische Jupiler League gehad.
Die komt niet verder dan 'daar ben ik ook geweest' of 'ben daar en daar geweest'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef reem het volgende:
[..]
DAM is de expert, die loopt hier al een paar jaartjes rond. Maar naar mijn eigen mening
Ja, maar niet veel:quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt? Vooral naar het stadion van Ronse ben ik benieuwd. Daar heb ik zelden foto’s van gezien (volgens mij alleen die van Darkshine).
Het zat bijna vol tijdens de wedstrijd, maar dit zijn foto's van vooraf en na afloop. Die vond ik zelf het beste gelukt en daar zie je de tribune's ook goed.quote:
Met of zonder (officiële) wedstrijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:38 schreef JanVanHalst het volgende:
Voorlopig heb ik alleen nog stadions uit Nederland en Belgie op mijn lijstje staan. Deze zomer ben ik van plan om hier een hele rits Engelse stadions aan toe te voegen.
Met, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Met of zonder (officiële) wedstrijd?
Dát zijn inderdaad de mooiste stadionsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:48 schreef Mascleta het volgende:
@ Barnet_Bee, ik zag op je site "doing the 116" een verslag van het oude vervallen stadion van Crossing Schaarbeek ( Stade du Crossing ).
Linkje naar je verslag + foto's
Staat dit stadion nog overeind of is het inmiddels gesloopt, en kan je makkelijk het terrein op komen ( is het verboden terrein? )
Ik zou namelijk graag hier nog een keer heen willen om de vergane glorie te proeven en aanschouwen. lijkt me leuk zolang het nog kan.
Het staat er nog, maar is sinds november verboden terrein (legionella in de waterleidingen en drie tribunes zijn te gevaarlijk). De twee clubs die erin spelen mogen er nu niet meer in. Het is trouwens wel makkelijk om erin te komen (als je een beetje van hekken versjouwen houdt). Als je voor de hoofdtribune staat loop je naar de linkerkant. Daar in de hoek heb je hekken staan die je redelijk makkelijk opzij kunt zetten. Zo kom je er wel in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:48 schreef Mascleta het volgende:
@ Barnet_Bee, ik zag op je site "doing the 116" een verslag van het oude vervallen stadion van Crossing Schaarbeek ( Stade du Crossing ).
Linkje naar je verslag + foto's
Staat dit stadion nog overeind of is het inmiddels gesloopt, en kan je makkelijk het terrein op komen ( is het verboden terrein? )
Ik zou namelijk graag hier nog een keer heen willen om de vergane glorie te proeven en aanschouwen. lijkt me leuk zolang het nog kan.
Twee weken op rij naar Engeland hebben weer wat nieuwe stadion opgeleverd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:21 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten te updaten:
206. Somerset Park -> Ayr United
207. Palmerston Park -> Queen of the South
208. Falkirk Stadium -> Falkirk
209. Victoria Park -> Hartlepool United
210. Cappielow Park -> Greenock Morton
211. Love Street -> St. Mirren
Volgende week staat er weer een tripje naar Engeland op het programma, maar alleen Borough Park zal een nieuw stadion worden, want Craven Cottage heb ik al een keertje bezocht.
Hmm, nu meer stadions in Argentinië gezien dan in Nederlandquote:Nederland
1 Willem II Stadion // Gemeentelijk Sportpark Tilburg (Willem II)
2 De Goffert (NEC Nijmegen)
3 Rat Verlegh Stadion (NAC Breda)
4 Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
5 De Geusselt (MVV)
6 De Kuip (Feyenoord)
7 Arena (Ajax)
8 Philips Stadion (PSV)
9 Gelredome (Vitesse)
Buitenland
10 Wembley (van voor de recente verbouwing)
11 Camp Nou (FC Barcelona)
12 Santiago Bernabeu (Real Madrid)
Uruguay
13 El Centenario (Peñarol)
14 Gran Parque Central (Club Nacional de Fútbol)
Argentina
15 Antonio Vespucio Liberti - El Monumental (Club Atlético River Plate).
16 El Nuevo Gasómetro (Club Atlético San Lorenzo de Almagro)
17 Estadio "Tomas A. Ducó" (Club Atlético Huracán)
18 Estadio de Excursionistas (Club Atlético Excursionistas)
19 Estadio "José Amalfitani" (Club Atlético Vélez Sarsfield)
20 Estadio "Julio H. Grondona" (Arsenal Fútbol Club) "El Viaducto"
21 Estadio Ferro Carril Oeste
22 Estadio "Diego Armando Maradona" - La Paternal (Club Atlético Argentions Juniors)
23 Estadio "Gigante de Arroyito" (Club Atlético Rosario Central)
24 Estadio "Ciudad de La Plata - Estadio Único (tijdelijke thuisbasis Club Estudiantes de La Plata)
25 Estadio "Estadio Alberto J. Armando" (Club Atlético Boca Juniors)
Grauwe stad.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was Bergen iets? Verrassend uitslag trouwens.
Bij de meeste wedstrijden zijn de kaarten gewoon aan de kassa's te koop.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:45 schreef Mascleta het volgende:
Hoe komen jullie aan kaartjes voor de belgse jupiler league. gaan jullie op goed geluk naar een wedstrijd en kopen kaartje bij stadion ( met risico dat het uitverkocht is ) of kopen jullie je kaartje via Internet, en zo ja, via welke site? want ik kan wel veel websites vinden, maar dat zijn van die doorverkoop/handelssite's en dan zit je tussen de 50 en 100 euro voor een kaartje.
Ik ben alleen in Argentinië en Uruguay naar voetbalwedstrijden geweest.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:04 schreef DRD het volgende:
Hele gave verslagen vanuit Zuid-Amerika! Hoe duur is het daar eigenlijk (zowel kaartje als "de rest") in vergelijking met europa. Anders moet een reisje daarheen voor 2009 maar eens in de planning.
21. Stadio Toumpasquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:29 schreef Gatalin het volgende:
[..]
20. Signal Iduna Park
Zaaddodende wedstrijd en een van de slechtste arbiterskorpsen die ik ooit heb meegemaakt.
30.000 vind ik niet veelquote:Op maandag 7 april 2008 01:03 schreef Yeahinho het volgende:
Niet echt weinig, 29.000 plaatsen ofzo. Valt nog wel mee toch?
Zat (evenals de rest van dit seizoen) op het te grote uitvak na helemaal vol. Na de 1-0 prachtig sfeertje.
22. Seacon Stadion - De Koel -quote:
Mijn eigen camera is al een tijdje kaduuk, dus ik heb alleen wat mijn huisgenoot geschoten heeft. Dat waren er niet al te veel, en niet allemaal waren ze even geslaagd. Ik heb nog wel een foto van Ruud Knol in actie:quote:Op woensdag 2 april 2008 01:56 schreef reem het volgende:
Een Griekse wedstrijd zou ik ook graag eens bezoeken! Leuk verslag Gatalin, heb je nog meer foto's?
23. Stadion Woudesteinquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:24 schreef Gatalin het volgende:
22. Seacon Stadion - De Koel -
Tegen Heerenveen, UEFA Cup.quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:21 schreef Aanvoerder het volgende:
@ MaxPower, welke wedstrijd van Banik Ostrava heb je gezien?
Och, als er behoorlijk wat publiek zit (gisteren 9.000) is het best wel sfeervol.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een meuk zeg. Van zo'n ouderwets stadion kán je gewoon niks fatsoenlijks maken, hoeveel zittribunes je er ook overheen bouwt
. Die ene noodtribune achter het doel doet me denken aan het Diekman.
Dan ben ik in de verkeerde Duitse steden geweestquote:Op donderdag 17 april 2008 22:24 schreef DRD het volgende:
Wat heeft die Duitse ME toch altijd een hoog vrouwen gehalte (en vaak jong en lekker!).....
Zeker, vooral als je niks te doen hebt op je werk.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:10 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Leuke foto's mensen, erg leuk om doorheen te bladeren
216. New Douglas Park -> Hamilton Academical (promotiewedstrijd)quote:Op maandag 24 maart 2008 15:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Twee weken op rij naar Engeland hebben weer wat nieuwe stadion opgeleverd.
212. Borough Park -> Workington
213. Roots Hall -> Southend United
214. Broadhall Way -> Stevenage Borough
215. Oakwell -> Barnsley
Ja, zal ze later plaatsen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
Klote trouwens dat ik ben vergeten dat die wedstrijd in het Mijnstadion gisteren werd gespeeld. Daar was ik graag naartoe gegaan. Heb je foto's gemaakt, Fanneke?
Foto's van het Mijnstadion in Beringen (van 24 april 2008)quote:
Die zijn door de gemeente hun eigen stadion uitgezet toen KBHZ erin trok en eiste dat zij alleen er konden spelen. Nu zit er geen club meer in wilt KVK niet meer terug.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:07 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi ding inderdaad, ben er paar jaar geleden ook eens geweest. Maar waarom speelt Beringen niet in dat stadion dan?
Bedankt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:36 schreef JanVanHalst het volgende:
Leuke verslagen, MaxPower.
quote:1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion
27. City of Manchester Stadium (Manchester City)
28. St. James' Park (Newcastle United)
29. Stade Vélodrome (L'OM)
30. Parc des Princes (PSG)
31. Stadio Ennio Tardini (Parma)
32. Stadion Maksimir (Dinamo Zagreb)
33. Estadio Reyno de Navarra (Osasuna)
34. Bazaly Stadion (Banik Ostrava)
35. BayArena (Bayer Leverkusen)
36. Olympia Stadion (Helsingborgs IF)
37. Arena auf Schalke (Schalke '04)
38. Borussia-Park (Borussia Mönchengladbach)
39. Olympia Stadion (Hertha BSC) (nu met wedstrijd )
40. Commerzbank Arena (Eintracht Frankfurt)
41. Bruchwegstadion (Mainz '05)
42. Mommsenstadion (Tennis Borussia Berlin)
43. Millerntor (Sankt Pauli)
44. Recep Tayyip Erdogan Stadi (Kasimpasaspor)
45. Ali Sami Yen Stadyumu (Galatasaray)
Zonder wedstrijd:
46. Stadium of Light (Sunderland)
47. Highbury (Arsenal FC)
48. Old Trafford (Manchester United)
49. Stade de France (Nationaal stadion Frankrijk)
50. LTU Arena (Fortuna Düsseldorf)
51. Sükrü Saracoglu Stadyumu (Fenerbahçe)
Een verslag van de Old Firm staat in dit topic: The Old Firm (eindelijk bij mijn droomwedstrijd)quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:33 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
216. New Douglas Park -> Hamilton Academical (promotiewedstrijd)
217. Firhill Park -> Partick Thistle
en de Old Firm, maar Celtic Park had ik al gevinkt, dus die komt er niet meer bij.
Gelukkig met deze winnaar, spijtig genoeg degradeerde PSG nietquote:Op zondag 25 mei 2008 14:24 schreef blueangel_ het volgende:
Olympique Lyon - Paris Saint Germain
Foto's: http://picasaweb.google.be/blueangel...ermain24052008
Leuke wedstrijd in een heerlijke sfeer. Jammer genoeg met een onverdiende winnaar
Of je nu voor of tegen PSG bent, ze verdienden de beker gisterenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelukkig met deze winnaar, spijtig genoeg degradeerde PSG niet
127. Stadion Den Dreef-OH Leuvenquote:Op maandag 17 september 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
126. White Hart Lane-sperz
sperz v Arsenal @ Premier League
Ja, kostte $45, maar dan zaten we ook naast de VIP-tribune.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:22 schreef reem het volgende:
Stadion ziet er leuk uit! Kostte dat kaartje je nou 45 USD?
Alles werd tweetalig omgeroepen.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:52 schreef reem het volgende:
Mooi trouwens dat de bezoekers ook in t spaans welkom worden geheten. Klopt t dat in de US de meeste voetbalfans latino's zijn?
quote:Club Luik speelt komend seizoen in Bureaufosse
Club Luik heeft nu eindelijk zekerheid gekregen over de locatie waar het komend seizoen in tweede klasse zal spelen. De traditieclub zal haar thuiswedstrijden afwerken op Bureaufosse.
De club heeft inmiddels de bevestiging gekregen dat de financiering van de renovatiewerken rond zijn. Zo neemt Infrasports 75% van dit bedrag voor haar rekening terwijl de club en de gemeente de overige 25% betalen.
Om het Stade Bureaufosse in orde te krijgen voor tweedeklasse wordt er een nieuwe grasmat aangelegd en worden er bewakingscamera's opgehangen. Voorts wordt het lokaal van de ordediensten vervangen en wordt het bezoekersvak uitgebreid. Tenslotte worden ook de kleedkamers gerenoveerd.
Momenteel wordt er ook werk gemaakt aan een volledig nieuw stadion dat plaats moet bieden aan 7.500 toeschouwers. Het nieuwe complex zou echter pas tegen 2010 af zijn.
Bron: Voetbalkrant.com
Bij mij wel, ben al tijdje lid daar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:54 schreef MaxPower het volgende:
http://www.groundhoppersnet.nl
was deze site al bekend? zo ja, waarom vertelt niemand mij dat?
In Spanje nog welquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:44 schreef Yeahinho het volgende:
Spanje
+ 1. Stade de Suisse Wankdorf - BSC Young Boys Bern
Welke?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:16 schreef MaxPower het volgende:
Weekje Zweden in augustus met de derby van Stockholm
Zeker doen !! Ben er in Januari geweest, aan de buitenkant is het net de Bijlmerbajes maar als je binnen bent heeft het echt wel iets de zeer stijle bovenste ring en als je beetje mazzel hebt zit je bijna op het veldquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat zijn de verlanglijstje van iedereen wat betreft volgend seizoen? Zelf hoop ik Racing Mechelen te bezoeken en Uerdingen in Duitsland. Valencia staat ook op het lijstje, aangezien Mestalla gaat verdwijnen. In Engeland heb ik weinig meer te wensen, toch wil ik jaar daar naar de Manchester derby gaan (bij City uiteraard). In Schotland staan uitwedstrijden van Celtic bij Motherwell en Inverness Caledonian Thistle op het programma. Ook in Schotland wil ik dit jaar de Edinburgh Derby gaan bezoeken (bij Hibernian). Als dit allemaal uit gaat komen ben ik een tevreden man.
Ik hoop het te kunnen combineren met Levante of Villarreal. Even kijken of het speelschema gunstig uitvalt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeker doen !! Ben er in Januari geweest, aan de buitenkant is het net de Bijlmerbajes maar als je binnen bent heeft het echt wel iets de zeer stijle bovenste ring en als je beetje mazzel hebt zit je bijna op het veldEn de stad zelf is ook nog eens de moeite waard
Het stadion van Levante heb ik alleen van veraf kunnen zien. Maar die spelen nu Segunda Division en dat is vaak zondagmiddag dus met een beetje mazzel kun je ze op 1 dag allebei meepakken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik hoop het te kunnen combineren met Levante of Villarreal. Even kijken of het speelschema gunstig uitvalt.
Tof hoor. Vorig seizoen ben ik in augustus naar Hammarby - Djurgarden geweest. Net als jouw wedstrijd in het Råsunda Stadion. Erg vette sfeer toen. Met name van Hammarby kant.quote:
Eehm, het Olympiastadion?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef vitazz het volgende:
Ik ga binnenkort naar Berlijn, iemand nog leuke tips?
Van dat Olympiastadion had ik inderdaad al wel eens gehoord...maar zoek inderdaad de leuke, oude aftandse stadions.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eehm, het Olympiastadion?Echt een prachtig imposant stadion.
Het stadionnetje van Union Berlin is ook leuk, hoewel ik daar zelf nog niet geweest ben.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:08 schreef vitazz het volgende:
[..]
Van dat Olympiastadion had ik inderdaad al wel eens gehoord...maar zoek inderdaad de leuke, oude aftandse stadions.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef DRD het volgende:
En dan tel ik het oude Poststadion in Berlijn maar niet mee:
[ afbeelding ]
Ze gaan bij Union wel flink verbouwen. Erg jammer, want dat is een erg leuk stadion.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eehm, het Olympiastadion?Echt een prachtig imposant stadion.
Het stadionnetje van Union Berlin is ook leuk, hoewel ik daar zelf nog niet geweest ben.
Ik hou je niet tegen om het zelf te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer weinig erbij dit jaar. Zou leuk zijn trouwens als Yeahinho bij het volgende topic weer eens de ranglijst opmaakt trouwens..
In Leipizg heb je volgende stadions:quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:25 schreef Blight het volgende:
Zie ik nog een must see cultstadion over het hoofd als ik deze zomer met de auto richting Leipzig kar?
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:40 schreef Stadionhopper het volgende:
Het Olymiastadion is een aanradar in Berlijn. Het is de ultieme mix van oud en modern. Verder zijn volgende stadions ook een aanrader:
- Alte Försterei (Union Berlin)
- Poststadion (lagere divisieclubs, hoofdtribune is gerenoveerd, de oude staantribunes staan nog vol met onkruid en bomen, verder is de atletiekbaan helemaal vernieuwd, wat overigens niet past in het stadionbeeld.)
- Friedrich Ludwig Jahn Stadion
- Mommsenstadion (Tennis Borussia Berlin)
- Sportforum Hohenschönhausen (BFC Dynamo Berlin)
Dat vind ik ook niet echt een mooi stadion.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.
Het competitieschema van de Primera División is afgelopen week bekendgemaakt, en in de de 2,5 week dat ik in t land ben wil ik in ieder geval de volgende partijtjes meepikken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat zijn de verlanglijstje van iedereen wat betreft volgend seizoen?
Je hebt ook nog Ankara Demirspor, spelen tegenwoordig 3e divisie ofzo maar hebben een stadion van 35000 (!) toeschouwers. Het behoort ook gewoon tot de grootste van Turkije.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
In Ankara heb je Genclerbirligi (sp?), Ankaragucu en Ankaraspor, zover ik weet. Er zullen er vast nog meer zijn, maar deze drie zijn wl de grote clubs uit Ankara.
Het Mommsenstadion heeft een prachtige hoofdtribune.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.
Heb je ook foto's genomen?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef DRD het volgende:
+3.
Saitama Stadium, Urawa Red Diamonds
Olympisch Stadion Tokyo -
Big Eye Stadium, Oita Trinita.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |