abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55457701
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Leverkusen en Duisburg hoor ik vaak negatieve verhalen over. Dortmund is erg leuk en makkelijk om aan kaartjes te komen. Bochum vond ik persoonlijk ook erg leuk. Kies wel een wat meer beladen wedstrijd, ivm de sfeer. Schalke schijnt moeilijk te zijn met kaartjes.
Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.

Weet je toevallig ook hoe je het makkelijkst aan kaartjes kunt komen voor Dortmund en/of Bochum (aangezien je aangeeft dat Schalke wel eens 'n lastig verhaal kan worden)? Of iemand die toevallig ervaring heeft met het bestellen van kaarten via een Online-Ticketshop (van één van beide clubs)?
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_55459168
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 02:48 schreef Chiel-Montagne het volgende:

[..]

Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.

Weet je toevallig ook hoe je het makkelijkst aan kaartjes kunt komen voor Dortmund en/of Bochum (aangezien je aangeeft dat Schalke wel eens 'n lastig verhaal kan worden)? Of iemand die toevallig ervaring heeft met het bestellen van kaarten via een Online-Ticketshop (van één van beide clubs)?
Ik heb bij zowel Bochum als Dortmund makkelijk kaartjes online kunnen bestellen. Bochum was uiteindelijk uitverkocht, maar ik was er ruim op tijd bij. Die online ticketshops zijn echt ideaal. Bij Dortmund kon ik zelfs mijn stoeltje uitkiezen. Of dat bij Bochum ook kan weet ik niet, want daar stond ik op de staantribune. Bochum v Dortmund van 29/3 is wel een aardige om te bezoeken. Dan zal het wel aardig volzitten.
pi_55599709
1. De Meer, Amsterdam
2. ArenA, Amsterdam
3. Olympisch Stadion, Amsterdam
4. De Kuip, Rotterdam
5. Philips Stadion, Eindhoven
6. De Baandert, Sittard
7. Wagner & Partners Stadion, Sittard
8. De Geusselt, Maastricht
9. Ullevi, Goteborg
10. Gamla Ullevi, Goteborg
11. Stadio Olimpico, Rome
12. Artemio Franchi, Firenze
13. Artemio Franchi, Siena
14. Stadio Comunale, Pistoia
15. Stadio Romeo Anconetani, Pisa
16. Bokelberg, Monchengladbach
17. Nordpark, Monchengladbach
18. Mungelsdorfer Stadion, Koln
19. Olympiastadion, Munchen
20. Rheinstadion, Dusseldorf
21. LTU Arena, Dusseldorf
22. Vicente Calderon, Madrid
23. Santiago Bernabeu, Madrid
24. Ramón Sánchez Pizjuán, Sevilla

Afgelopen week naar Sevilla - Santander geweest. Kaartverkoop begon pas 1 dag voor de wedstrijd en de goedkoopste kaarten waren 35 euro, geen wonder dat het dan niet vol ziet.

Stadion zelf is een oude betonnen bak, maar het zicht is wel erg goed (zaten 2de ring, Gol Sur). Blijft toch apart, een stadion zonder dak. Daardoor blijft het geluid ook niet echt hangen en kan je gewoon normaal met elkaar praten. Niettemin zat de sfeer er goed in. Sevilla aanhang begon met 1 minuut stilte vanwege het overlijden van iemand (dus geen minuut stilte door de spelers enzo) en daarna hebben ze 90 minuten gezongen. Mooi was ook in de 16de minuut het massale Antonio Puerta. Zowieso staat het gehele stadion aan de buitenkant volgeklad met teksten over/voor Puerta, indrukwekkend wel.

Meegereisde aanhang van Racing zat onder ons (ook apart, geen afgebakend uitvak). Ze waren volgens mij met een mannetje of 15. Misschien mede daardoor ook bijna geen stewards in het stadion, of politie buiten het stadion. Al met al een mooie beleving, al was het voetbal niet echt geweldig. Hoogtepunt zonder twijfel de stadionspeaker. Volgens mij was die man de 70 al ruim gepasseerd, maar bij elk doelpunt van Sevilla bijna een halve minuut uit volle borst Gol Gol Gooooool schreeuwen. Echt geweldig.

Verder ook nog bij het stadion van Betis en het Estadio La Cartuja (waar volgens mij de UEFA Cup finale is geweest), maar die waren helaas dicht. Foto's volgen misschien later.

[ Bericht 3% gewijzigd door zjroentje op 28-12-2007 13:44:10 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55719654
Hier wat foto's en een rapportje van Norwich v Ipswich die ik op 4/11/07 bezocht. Erg leuke wedstrijd gezien daar.

Norwich City v Ipswich Town 2-2 (English Championship, Carrow Road, 04-11-2007)

Het stadion

Bijna compleet verbouwd de afgelopen jaren, maar toch heeft het nog zeker zijn charme behouden. De tribunes staan nog altijd dicht op het veld, waardoor het een erg compact stadion is. Van buiten is het zeker geen plaatje met façades die eerder op die van een fabriek of een flatgebouw lijken, maar de binnenkant maakt het helemaal goed. Stoeltjes in de clubkleuren is altijd goed.

De sfeer

In een woord geweldig. Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt tijdens een voetbalwedstrijd. We hadden wel het geluk dat we naast het uitvak zaten, want daardoor was het nog extra luidruchtig. Achteraf hoorde ik dat zelf de commentatoren van Sky moeite hadden boven het geluid uit te komen. Deze wedstrijden zijn toch wel een aanrader voor mensen die van een fanatieke sfeer houden.

De wedstrijd

Het is eenzijdig, maar ook die was geweldig. In de eerste helft zagen we een superieur Ipswich, die beter speelden dan menig PL-ploeg. In de tweede helft gooide Norwich John Hartson en de beuk erin en kantelde de wedstrijd helemaal. 2-2 was een terecht eindstand van een schitterende wedstrijd.

De omgeving

Best een aardige omgeving daar, ondanks dat het centrum een eindje verderop is. Vlakbij het stadion zijn stadsmuren te zien en een oude (afgebrokkelde) poort waar vroeger de schepen tol moesten betalen om de stad in te mogen. Voor de rest staan er vooral huizen om het stadion heen.

Overall

Deze wedstrijd wedijvert met Luton v Liverpool om de beste wedstrijd die ik ooit in Engeland zag. Het had gewoon alles; spanning, sfeer, goed voetbal, een rode kaart en een leuk stadion. Voor iedereen die eens een keer een typisch Engelse wedstrijd wil zien raad ik deze wedstrijd aan. Tot twee maal toe heb ik me geweldig vermaakt bij de Old Farm.

meer foto's
pi_55719961
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Leuk verslag en mooie foto's
Bloed, zweet en tranen!
pi_55720809
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
De sfeer

In een woord geweldig. Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt tijdens een voetbalwedstrijd. We hadden wel het geluk dat we naast het uitvak zaten, want daardoor was het nog extra luidruchtig. Achteraf hoorde ik dat zelf de commentatoren van Sky moeite hadden boven het geluid uit te komen. Deze wedstrijden zijn toch wel een aanrader voor mensen die van een fanatieke sfeer houden.
Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.

Tof verslag
pi_55724530
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef Grunner het volgende:

[..]

Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.

Tof verslag
Nee, van beide., Het rare is dat beide supporterskernen ov er het algemeen vrij rustig zijn, maar als de derby wordt gespeeld slaat dat helemaal om. Zowel de wedstrijd in Ipswich als de wedstrijd in Norwich was sfeertechnisch 10x beter dan West Ham v Millwal, waar ik ook ben geweest. En die twee clubs staan juist bekend om hun wat ruigere aanhang.
pi_55992716
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

203. Romeo Anconetani -> Pisa SC
204. Stadio Comunale Artemio Franchi -> Siena AC
205. Het Kiel -> GBA. Stadion was minder lelijk dan ik had verwacht, maar nog steeds was het niet echt een bijzonder iets. Tijdens de eerste 90 minuten gebeurde er niets en bleef het 0-0, maar in de verlenging liep OHL snel uit nar 0-2. Uiteindelijk wint dan toch altijd de 1e klasser: 2-2 en 3-1 na penalties.
pi_56003652
Staat GBA nog steeds voor Geen Bal Aan? Is door meestal niet zo spannend en spectaculair geloof ik.

Vavavond wordt de knoop doorgehakt over het weekend van 16 en 17 februari. Ben benieuwd wat we gaan doen
pi_56042637
Nou, afgelopen weekend dus voor het eerst naar Arsenal geweest

Ik was erg verrast door de goede sfeer die er eerste ondanks dat het een 'modern' stadion is. (DG zal waarschijnlijk wel vinden dat dit niks is vergeleken met het oude Highbury ) Allereerst kom je aan bij de oude wijk, het oude highbury is compleet gesloopt en er staan nu veel betonblokken. Buiten het stadion heb je wel de traditionele stalletjes met merchandise en worst, maar echt veel is dit nu ook weer niet.

Eenmaal aangekomen bij 'The Emirates' ga je eerst langs de 'tribute to Highbury' (oude voorkant) voordat je het stadion binnengaat. We hadden goede plekken, 10 meter naast het uitvak, schuin achter de goal vooraan. Perfect zicht! 1 uur voor de wedstrijd zit er nog geen hond en als de wedstrijd begint zit het echt barstensvol (60000 man).

De wedstrijd was erg leuk. Allereerst de pingel voor Arsenal en Arsenal had zeker het betere veldspel. Toch kreeg Birmingham de grootste kans van de eerste helft die de keeper prima redde (schuiver in de hoek). Tweede helft bij de eerste corner was het raak: 1-1. Het uitvak ontplofte (ze waren de hele wedstrijd al aan het zingen) en ondanks de stand werd de sfeer beter en beter. De laatste 20 minuten bleven de Gunners op het doel beuken maar de verdiende 2-1 viel niet.

Kortom een heel leuke wedstrijd met buitengewoon goede sfeer. Als je nog nooit in Engeland bent geweest weet je niet wat je meemaakt: 1,5 uur lang zitten, staan-zitten-staan-zitten bij elke mogelijkheid en iedereen die meezingt. Er zit ook geen hek tussen het uitvak (je kunt er zo instappen bij wijze van) maar dit maakt niet uit: de sfeer bleef goed.

Foto's:

Bloed, zweet en tranen!
pi_56077694
Mooie foto's!
Wel jammer dat het 1-1 werd...

Hoe was je trouwens aan kaarten gekomen?
  woensdag 16 januari 2008 @ 17:15:36 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56077787
Mooi dat alles gelukt is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56091129
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef Gatalin het volgende:
Nederland:
01. Alkmaarderhout
02. Amsterdam ArenA
03. Arke Stadion
04. Gelredome
05. Stadion Oosterpark
06. Stadion Feijenoord
07. DSB Stadion
08. Zuiderparkstadion
09. 't Kasteel

Engeland:
10. Loftus Road
11. St James' Park

Duitsland:
12. RheinEnergieStadion
13. Weserstadion
14. easyCredit-Stadion

Zwitserland:
15. Hardturm

Rusland:
16. Sportcomplex "Petrovski"

Finland:
17. Finnair Stadium
18. Stadion De Vijverberg
pi_56091929
Heracles had ik al geloof ik.
pi_56092953
Quick Boys telt niet geloof ik he.

Wel prima te doen daar trouwens, echt nog ouderwets met de plaatselijke dorpsgekken over voetbal kunnen lullen aan de bar.
pi_56110709
Is een aardig complex natuurlijk, dat Nieuw Zuid. Waar heb je gestaan tijdens de wedstrijd MP?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56114046
In het 'uitvak' op de Dirk Kuijt tribune. Was met een lintje afgezet.
pi_56115742
Eindelijk weer een stadion erbij, 61 in totaal nu.
Alleen nog Sparta, AZ en Groningen te gaan en dan heb ik alle profclubs in Nederland gehad.

Nederland
1. De Meer - Ajax
2. Amsterdam ArenA - Ajax
3. Olympisch Stadion - 'Ajax'
4. De Kuip - Feyenoord
5. De Goffert - NEC (oud + nieuw)
6. Philips Stadion - PSV
7. De Luiten - RBC Roosendaal
8. Vast & Goed-stadion - RBC Roosendaal
9. Mandemakers-stadion - RKC Waalwijk
10. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
11. Arke-stadion - FC Twente
12. Gelredome - Vitesse
13. Willem II-stadion - Willem II
14. Veronica Stadion - FC Volendam
15. Wagners & Partners-stadion - Fortuna Sittard
16. De Vliert - FC Den Bosch (oud + nieuw)
17. Jan Louwers-stadion - FC Eindhoven
18. De Meerdijk - FC Emmen
19. De Braak - Helmond Sport
20. De Geusselt - MVV
21. Schoonenberg - Stormvogels/Telstar
22. TOP Oss-stadion - TOP Oss
23. De Langeleegte - BV Veendam
24. De Koel - VVV-Venlo
25. Wageningse Berg - FC Wageningen
26. Rat Verlegh-stadion - NAC Breda
27. Vijverberg - De Graafschap
28. Nieuw Galgenwaard - FC Utrecht
29. Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
30. GN Bouw Stadion - FC Dordrecht
31. Zuiderparkstadion - ADO Den Haag
32. Mitsubishi Forklift / Fanny Blankers Koen Stadion - FC Omniworld
33. Oosterenk-stadion - FC Zwolle
34. Woudestein - Excelsior
35. Haarlem-stadion - HFC Haarlem
36. De Adelaarshorst - Go Ahead Eagles
37. Sportpark Berg en Bos - AGOVV Apeldoorn
38. Cambuur stadion - Cambuur Leeuwarden
+ 39. Polman stadion - Heracles Almelo

België
1. De Bosuil - FC Antwerp
2. Lorzestraat - Dessel Sport
3. Jef Luyten-stadion - Witgoor Sport Dessel
4. De Leunen - Verbroedering Geel
5. Fenix-stadion - Racing Genk
6. Herman Vanderpoorten-stadion - Lierse SK
7. Stedelijk sportstadion - SK Lommel
8. 't Kuipje - KVC Westerlo
9. Sportpark Winterslag - Winterslag
10. R&B Stadion - KVK Beringen
11. Veltwijckpark - Germinal Ekeren
12. Olympisch stadion - GBA
13. Ludo Coeck-stadion - Berchem Sport
14. Oscar Vankesbeeck-stadion - Racing Mechelen
15. Achter de Kazerne - KV Mechelen
16. Lyra-stadion - K. Lyra TSV
17. Louis van Roey-stadion - KFC Zwarte Leeuw
18. VillaPark - KFC Turnhout
19. Freethiel - SK Beveren

Engeland
1. Glyn Hopkin Stadium - Dagenham & Redbridge
2. The (New) Den - Millwall FC

Spanje
1. Estadio Heliodoro Rodriguez Lopez - CD Tenerife
pi_56128870
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Batflyer het volgende:
Mooie foto's!
Wel jammer dat het 1-1 werd...

Hoe was je trouwens aan kaarten gekomen?
Aan het begin v.h. seizoen ben ik member geworden. Voor meer kaarten moet je mensen kennen
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi dat alles gelukt is
Yes! Het was echt supergaaf!
Bloed, zweet en tranen!
pi_56129029
Nederland:
1. De Graafschap (Vijverberg)
2. Vitesse (Gelredome)
3. FC Groningen (Oosterpark)
4. VVV (De koel)
5. Ajax (De meer)
6. Ajax (Arena)
7. Feyenoord (De Kuip)
8. FC Twente (Arke stadion)
9. NAC (Rat Verlegh)
10. Excelsior (Woudenstijn)
11. Utrecht (Galgenwaard)
12. Heracles (Polman stadion)

13. Haarlem (Haarlem stadion)
14. Telstar (Schoonenberg)
15. Helmond Sport (De Braak)
16. Omniworld (Forklift)
17. RBC (Vast & Goed)
18. Dordrecht (GN Bouw Stadion)
19. Zwolle (Oosterenk Stadion)
20. Go Ahead Eagles (De Adelaarshorst)

Duitsland:
21. Werder Bremen (Weserstadion)
22. HSV (AOL Arena)
23. Schalke'04 (Veltins Arena)
24. Borussia Dortmund (Signal Iduna Park)

Engeland:
25. Arsenal (Emirates)
Bloed, zweet en tranen!
pi_56143390
Nederland is weer compleet

113: Forepark, Den Haag

Hele saaie betonnen bak. Leger dan leeg. Veiliger dan veilig. Den Haag was zo mooi en is nu dood.......
pi_56207058
Ik noem Groundhopping wel alleen stadions waar je geweest bent tijdens een pot voetbal. Een stadion in en uit lopen kan iedereen is mijn mening. Hier mijn nog bescheiden lijstje:

Nederland
001: Maastricht - De Geusselt
002: Sittard - De Baandert
003: Sittard - Wagners & Partners Stadion
004: Venlo: De Koel
005: Eindhoven - Philips Stadion
006: Eindhoven - Jan Louwers Stadion
007: Rotterdam - De Kuip
008: Doetinchem - De Vijverberg
009: Almelo - Polman Stadion
010: Oss - Top Oss Stadion

Duitsland
011: Monchengladbach - Borussia-Park
012: Duisburg - MSV Arena

Engeland
013: Londen - Emirates Stadium
014: Liverpool - Anfield Stadium
U MAD?
pi_56517996
+ 2 (Italië)

San Siro is denk ik van buiten het imposantste stadion dat ik tot nu toe gezien heb.

71. San Siro, Milaan

72. Stadio Comunale G. Sinigaglia, Como

maandag 4 februari 2008 @ 04:00:24 #74
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_56518957
Mooi bak, dat gemeentelijk sportpark in Como
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56520103
quote:
Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion

Engeland:
27. Highbury
28. City of Manchester Stadium
29. Old Trafford
30. St. James' Park
31. Stadium of Light

Duitsland:
32. BayArena (Bayer Leverkusen)
33. Arena auf Schalke (Schalke '04)
34. Borussia-Park (Borussia Mönchengladbach)

Frankrijk:
35. Stade Vélodrome (L'OM)
36. Parc des Princes (Paris St. Germain)
37. Stade de France (Nationaal stadion)

Italie:
38. Stadio Ennio Tardini (Parma)

Kroatië
39. Stadion Maksimir

Spanje
40. Estadio Reyno de Navarra

Tsjechië
41. Bazaly Stadion

Zweden
42. Olympia Stadion (Helsingborgs IF)
Zal vanavond even wat pics van BMG posten.
pi_56520372
quote:
Op maandag 4 februari 2008 08:47 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Zal vanavond even wat pics van BMG posten.
Bloed, zweet en tranen!
pi_56534050
Bij deze:

Borussia Mönchengladbach - Kaiserslautern:

Ik heb in het reistopic hier wel eens gelezen over de horror van de parkeerplaats bij BMG (uur wachten etc.), maar wij stonden samen met nog ongeveer 50 auto's op P6 (10 minuten lopen van het stadion) en waren binnen 10 minuten weer op de snelweg richting Venlo. Bij een uitverkocht huis zal het wellicht iets drukker zijn, nu was het echt ideaal!

Nord Kurve, ook nog eens aan de goede kant van het stadion geparkeerd dus.
Helaas geen rondje meer rond het stadion kunnen doen, dus geen mooie plaatjes van de hoofdingang.

Met 37.002 toeschouwers een mooi gevuld stadion voor de 2. Bundesliga denk ik zo.

De Nord Kurve is stampvol, al viel het sfeertje enigszins tegen. Het is wel leuk om Der Kapo helemaal los te zien gaan. Ook het welbekende Pippi Langkous springliedje kwam voorbij, waarbij vrijwel de hele Noordtribune meedeed. Verder nauwelijks originele songs eigenlijk.

Wedstrijd was bar slecht, er kwam geen pass over meer dan 5 meter aan. BMG maakte na 55 seconden 1-0, stond na 70 minuten tegen 9 (!) man te voetballen en kreeg in de '89e minuut de 1-1 om de oren... hilarisch!
pi_56543708
Hehe leuke foto's , vreemde wedstrijd
Bloed, zweet en tranen!
pi_56653826
43. Olympia Stadion (Hertha BSc)

Prachtig stadion zeg! Echt een aanrader.
pi_56668370
MaxPower, ook goed gebruik gemaakt van de catering

Ikzelf ben daar vaak te vinden bij Gladbach. Schitterende club met schitterende supporters.
U MAD?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:40:24 #81
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_56684184
Nederland
1.FC Den Haag
2.PSV
3.ajax (de meer)
4.ajax
5.Feyenoord
6.Vitesse
7.Willem II
8.RBC Roosendaal
9.SC Heerenveen
10.FC Twente
11.MVV
12. AZ (Alkmaarderhout)
13. FC Groningen (Oosterpark)
14. RKC
15. Utrecht
16. Sparta
17. Excelsior
18. NEC Nijmegen
19. FC Den Haag nieuw stadion
20. VVV

Buitenland

21. AS Nancy (Frankrijk)
22. FC Karnten (Oostenrijk)
23. FC Basel (Zwitserland)
23. R. Antwerp FC (België)
25. Fenix Stadion Genk (België)
26. Wembley (oud) (Engeland)
27. Chelsea FC (Engeland)
28. Swindon Town FC (Engeland)
29. Reading FC (Engeland)
30. Hull FC (Engeland)
31. Neftochimik Burgas (Bulgarijë)
32. San Siro (Italië)

Afgelopen zondag bij AC Milan - Siena geweest. Wat een stadion is dat San Siro Sfeer was redelijk goed, Milan staat er natuurlijk niet best voor en ze begonnen slecht aan de wedstrijd. De goal van Paloschi was natuurlijk geniaal
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  zondag 17 februari 2008 @ 12:21:35 #82
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56788411
Gisteren met Neede-Radicals nog even naar het stadion van Eupen geweest. Hij was er nog niet geweest, ikzelf wel.

Had echter nog geen panorama ervan. Een 'scrollende' versie vind je dan ook op:
http://groundhopping.logt.nu/

Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56788782
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
U MAD?
  zondag 17 februari 2008 @ 13:04:36 #84
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56789200
quote:
Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
Ik heb het stadion van Eupen al met een officiële wedstrijd gezien

Liefst zie ik een stadion ook met een match, maar dat is soms niet mogelijk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 17 februari 2008 @ 14:43:21 #85
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56791206
quote:
Ik tel een stadion alleen als ik hem bezocht heb anders vind ik er weinig aan maar er zijn blijkbaar zat mensen die er anders over denken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56791362
Gisteren langs het nieuwe stadion van Den Haag gekomen. Ziet er maar lelijk uit van de buitenkant. Ook bij het oude stadion geweest. Alleen de hoofdtribune staat nog.
  zondag 17 februari 2008 @ 14:54:13 #87
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_56791474
quote:
Ik houd voor mezelf een lijstje bij met stadions 'met wedstrijd' en 'zonder wedstrijd' die ik bezocht heb.
'Zonder wedstrijd' zijn er overigens maar 10 (van de 155)

Persoonlijk vind ik dat je natuurlijk wel een wedstrijd moet bezoeken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_56794480
Mag binnen nu en een maand 3 stadions bijvoegen

- White Hart Lane
- Galgenwaard
- Parkstad Limburg stadion
U MAD?
pi_56794610
Telt een paardenracebaan ook mee?

Ik denk dat mijn volgende een stadion in Santa Fé wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56802529
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 00:06 schreef Gatalin het volgende:

[..]

18. Stadion De Vijverberg
19. Euroborg
pi_56813942
114. Jan Breydel Stadion, Brugge.
Ongelofelijk dat hier acht jaar geleden wedstrijden van Euro2000 gehouden zijn, als je het vergelijkt met de stadions die in Nederland wedstrijden hadden. Leuke kantine onder de hoofdtribune, stadion in z'n geheel is best aardig. Ook leuk dat je op grofweg de hele eerste ring kan plaatsnemen waar je wilt, niemand die dat controleert.

115. Constant vd Stock, Brussel.
Prachtig gelegen en ik ben zeker gecharmeerd van de buitenkant. Binnen is het toch een beetje net-niet. De staantribune is wel aardig, maar het was allemaal wel erg sfeerloos. Kwam misschien ook door de tegenstander en het spel, maar het is geen indrukwekkende ervaring geweest.
  maandag 18 februari 2008 @ 14:17:52 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56814417
quote:
Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Telt een paardenracebaan ook mee?
Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?
Planning:
-
pi_56818017
quote:
Het liefst natuurlijk met een wedstrijd...maar vrij vaak is dat niet mogelijk.
Als ik bijvoorbeeld naar HSV-Dortmund ga zal ik ook zeker het stadion van St Pauli bezoeken.
Hou dan wel bij welke ik met en welke ik zonder heb gezien..

Als ik een citytrip met m'n vriendin doe MOET ik ook gewoon de stadions zien in die desbetreffende stad.
Dus ja,weet niet hoe je het anders moet noemen dan Groundhoppen..
pi_56819523
quote:
Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef NeedeRadicals het volgende:

[..]

Dus ja,weet niet hoe je het anders moet noemen dan Groundhoppen..
Ontoerekeningsvatbaar?

[ik heb er ook last van en zo noemt mijn omgeving het...... ]
pi_56830146
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?
Goede grap man, ga zo door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 februari 2008 @ 04:39:17 #96
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_56877065
[quote]Op zondag 2 december 2007 03:18 schreef reem het volgende:
UPDATE:

Lijstje
Nederland
1 Willem II Stadion // Gemeentelijk Sportpark Tilburg (Willem II)
2 De Goffert (NEC Nijmegen)
3 Rat Verlegh Stadion (NAC Breda)
4 Mandemakers Stadion (RKC Waalwijk)
5 De Geusselt (MVV)
6 De Kuip (Feyenoord)
7 Arena (Ajax)
8 Philips Stadion (PSV)
9 Gelredome (Vitesse)

[i]Argentina[/]
10 Antonio Vespucio Liberti - El Monumental (Club Atlético River Plate).
11 El Nuevo Gasómetro (Club Atlético San Lorenzo de Almagro)
12 Estadio "Tomas A. Ducó (Club Atlético Huracán)
13 Estadio de Excursionistas (Club Atlético Excursionistas)
14 Estadio "José Amalfitani" (Club Atlético Vélez Sarsfield)
15 Estadio Julio H. Grondona (Arsenal Fútbol Club) "El Viaducto"

Buitenland
16 Wembley (van voor de recente verbouwing)
17 Camp Nou (FC Barcelona)
18 Santiago Bernabeu (Real Madrid)

Waardeloze wedstrijd gezien in de strijd om de Copa Libertadores. Reis erheen was wel leuk. In de Ghettotrein van Buenos Aires naar de provincie. Toen de meest waardeloze taxi gehad (viel natuurlijk uit), en moest meehelpen om em weer aan de gang te krijgen. Was volgens mij een peugeot uit de jaren ; 70. Uiteindelijk maar 10 minuten te laat aangekomen. Leuk stadionnetje. Vier onoverdekte tribunes (3 staan - 1 zit). Denk 3000 man aanwezig. Kaartje kostte nog geen 9 euro.

[ Bericht 15% gewijzigd door reem op 21-02-2008 21:13:11 ]
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_56877146
Raar, daar was ik ook
pi_56884575
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland:

1: FCDB(oud)
2: RKC (oud)
3: AZ(oud)
4: Willem II
5: RKC
6: PSV
7: Vitesse
8: Ajax
9: Feyenoord

Belgie:

10: Moskroun
11: KVSK

Duitsland

12: MSV
13: BMG (oud)
14: BMG (nieuw)
15: Oberhausen
16: Aachen
17: Schalke
18: BVB
19: Koln
20: Dusseldorf
21: Bielefeld
22: Bouchum

Spanje:

23: Betis
24: Sevilla
25: Olympisch stadion Sevilla (Tennis)
26: Granada
27: Cordoba
28: Real Madrid

Italie:

29: Parma

Chili:

30: Iquique

Peru:

31: Natioanaal stadion

Canada:

32: Olympisch stadion Montreal

Argentinie

33: Boca
34: Indep
35: Racing
36: Huracan
37: Argentinos
38: Velez
39: San Lorenzo
40: Banfield
41: Lanus
42: Estudiantes/Gimnasia
43: River
44: Tigre
45: Excurionista
46: Nationaal hockey stadion Argentinie

Geen wedstrijd wel bezocht

47: Olympisch Stadion Munchen
48: Athletic
49: VVV
50: Uerdingen
51: Arsenal Sarandi
52: Hypodromo de San Isidro (Welke definitie telt?)
pi_56955756
44. Commerzbank Arena (Eintracht Frankfurt)

Super! Geweldige sfeer vanaf de curve en de ring daarboven waar wij zaten. Lekker meespringen met de bekende Pippi Langkous song Maar gewoon klasse hoe die gasten het daar voor elkaar hebben, lekker fanatiek!

45. Bruchwegstadion (Mainz '05)

Foeilelijk van buiten, best knus van binnen. Wel een beetje vaag gebouwd met wat lukraak neergezette extra tribunes etc. Toch 19.000 man en dus uitverkocht. Carl Zeiss Jena staat strak onderaan en toch man of 1000 mee? Leuk fanatiek groepje die Horda Azzuro.

46. LTU Arena (Fortuna Düsseldorf)

Op de terugweg even binnengewandeld in de LTU Arena. Nergens een hek open of een receptie op zondagochtend dus dan maar even het Hilton hotel dat in het stadion zit binnenlopen. De lobby heeft dus een terrasje in het stadion, waar je zo naar toe kan lopen. Geestig.
pi_56960797
Vooral makkelijk voor de groundhoppers die willen groundhoppen zonder een wedstrijd te kijken

Morgen komt Ferro Carril Oeste erbij bij mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')