Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Leverkusen en Duisburg hoor ik vaak negatieve verhalen over. Dortmund is erg leuk en makkelijk om aan kaartjes te komen. Bochum vond ik persoonlijk ook erg leuk. Kies wel een wat meer beladen wedstrijd, ivm de sfeer. Schalke schijnt moeilijk te zijn met kaartjes.
Ik heb bij zowel Bochum als Dortmund makkelijk kaartjes online kunnen bestellen. Bochum was uiteindelijk uitverkocht, maar ik was er ruim op tijd bij. Die online ticketshops zijn echt ideaal. Bij Dortmund kon ik zelfs mijn stoeltje uitkiezen. Of dat bij Bochum ook kan weet ik niet, want daar stond ik op de staantribune. Bochum v Dortmund van 29/3 is wel een aardige om te bezoeken. Dan zal het wel aardig volzitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:48 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Ah, oké. Bedankt voor de info! Dat wordt dus geen ritje naar Leverkusen.
Weet je toevallig ook hoe je het makkelijkst aan kaartjes kunt komen voor Dortmund en/of Bochum (aangezien je aangeeft dat Schalke wel eens 'n lastig verhaal kan worden)? Of iemand die toevallig ervaring heeft met het bestellen van kaarten via een Online-Ticketshop (van één van beide clubs)?
Leuk verslag en mooie foto'squote:Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
De sfeer
In een woord geweldig. Zelden zo'n goede sfeer meegemaakt tijdens een voetbalwedstrijd. We hadden wel het geluk dat we naast het uitvak zaten, want daardoor was het nog extra luidruchtig. Achteraf hoorde ik dat zelf de commentatoren van Sky moeite hadden boven het geluid uit te komen. Deze wedstrijden zijn toch wel een aanrader voor mensen die van een fanatieke sfeer houden.
Nee, van beide., Het rare is dat beide supporterskernen ov er het algemeen vrij rustig zijn, maar als de derby wordt gespeeld slaat dat helemaal om. Zowel de wedstrijd in Ipswich als de wedstrijd in Norwich was sfeertechnisch 10x beter dan West Ham v Millwal, waar ik ook ben geweest. En die twee clubs staan juist bekend om hun wat ruigere aanhang.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef Grunner het volgende:
[..]
Kwam die sfeer voornamelijk van Ipswich-kant? Bij de wedstrijd die ik van ze heb gezien kon het publiek me niet echt overtuigen namelijk.
Tof verslag
205. Het Kiel -> GBA. Stadion was minder lelijk dan ik had verwacht, maar nog steeds was het niet echt een bijzonder iets. Tijdens de eerste 90 minuten gebeurde er niets en bleef het 0-0, maar in de verlenging liep OHL snel uit nar 0-2. Uiteindelijk wint dan toch altijd de 1e klasser: 2-2 en 3-1 na penalties.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:31 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
203. Romeo Anconetani -> Pisa SC
204. Stadio Comunale Artemio Franchi -> Siena AC
18. Stadion De Vijverbergquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:16 schreef Gatalin het volgende:
Nederland:
01. Alkmaarderhout
02. Amsterdam ArenA
03. Arke Stadion
04. Gelredome
05. Stadion Oosterpark
06. Stadion Feijenoord
07. DSB Stadion
08. Zuiderparkstadion
09. 't Kasteel
Engeland:
10. Loftus Road
11. St James' Park
Duitsland:
12. RheinEnergieStadion
13. Weserstadion
14. easyCredit-Stadion
Zwitserland:
15. Hardturm
Rusland:
16. Sportcomplex "Petrovski"
Finland:
17. Finnair Stadium
Aan het begin v.h. seizoen ben ik member geworden. Voor meer kaarten moet je mensen kennenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:10 schreef Batflyer het volgende:
Mooie foto's!
Wel jammer dat het 1-1 werd...
Hoe was je trouwens aan kaarten gekomen?
Yes!quote:
Zal vanavond even wat pics van BMG posten.quote:Nederland:
1. Abe Lenstra Stadion
2. Abe Lenstra Stadion (oud)
3. Amsterdam Arena
4. Olympisch Stadion
5. Oosterpark Stadion
6. Euroborg Stadion
7. De Kuip
8. Nieuw Galgenwaard
9. Arke Stadion
10. De Goffert
11. Gelredome
12. De Lange Leegte
13. Parkstad Limburg Stadion
14. Oosterenk Stadion
15. De Vliert
16. Rat Verlegh Stadion
17. De Vijverberg
18. Het Kasteel
19. Mandemakers Stadion
20. Vast & Goed Stadion
21. Polman Stadion
22. De Koel
23. Zuiderpark Stadion
24. Woudenstein
25. Cambuur Stadion
26. DSB Stadion
Engeland:
27. Highbury
28. City of Manchester Stadium
29. Old Trafford
30. St. James' Park
31. Stadium of Light
Duitsland:
32. BayArena (Bayer Leverkusen)
33. Arena auf Schalke (Schalke '04)
34. Borussia-Park (Borussia Mönchengladbach)
Frankrijk:
35. Stade Vélodrome (L'OM)
36. Parc des Princes (Paris St. Germain)
37. Stade de France (Nationaal stadion)
Italie:
38. Stadio Ennio Tardini (Parma)
Kroatië
39. Stadion Maksimir
Spanje
40. Estadio Reyno de Navarra
Tsjechië
41. Bazaly Stadion
Zweden
42. Olympia Stadion (Helsingborgs IF)
quote:Op maandag 4 februari 2008 08:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal vanavond even wat pics van BMG posten.
Ik heb het stadion van Eupen al met een officiële wedstrijd gezienquote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
Ik tel een stadion alleen als ik hem bezocht heb anders vind ik er weinig aan maar er zijn blijkbaar zat mensen die er anders over denken.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Verstaan jullie onder Grounhoppen ook even een stadion in en uitlopen? Of echt een voetbalwedstrijd bezoeken?
Ik houd voor mezelf een lijstje bij met stadions 'met wedstrijd' en 'zonder wedstrijd' die ik bezocht heb.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Telt een paardenracebaan ook mee?
Het liefst natuurlijk met een wedstrijd...maar vrij vaak is dat niet mogelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ontoerekeningsvatbaar?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:17 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Dus ja,weet niet hoe je het anders moet noemen dan Groundhoppen..
Goede grap man, ga zo doorquote:Op maandag 18 februari 2008 14:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hebben ze jou weer van stal gehaald dan?
51: Arsenal Sarandiquote:Op maandag 3 december 2007 09:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nederland:
1: FCDB(oud)
2: RKC (oud)
3: AZ(oud)
4: Willem II
5: RKC
6: PSV
7: Vitesse
8: Ajax
9: Feyenoord
Belgie:
10: Moskroun