Tof hoor. Vorig seizoen ben ik in augustus naar Hammarby - Djurgarden geweest. Net als jouw wedstrijd in het Råsunda Stadion. Erg vette sfeer toen. Met name van Hammarby kant.quote:
Eehm, het Olympiastadion?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:16 schreef vitazz het volgende:
Ik ga binnenkort naar Berlijn, iemand nog leuke tips?
Van dat Olympiastadion had ik inderdaad al wel eens gehoord...maar zoek inderdaad de leuke, oude aftandse stadions.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eehm, het Olympiastadion?Echt een prachtig imposant stadion.
Het stadionnetje van Union Berlin is ook leuk, hoewel ik daar zelf nog niet geweest ben.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:08 schreef vitazz het volgende:
[..]
Van dat Olympiastadion had ik inderdaad al wel eens gehoord...maar zoek inderdaad de leuke, oude aftandse stadions.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef DRD het volgende:
En dan tel ik het oude Poststadion in Berlijn maar niet mee:
[ afbeelding ]
Ze gaan bij Union wel flink verbouwen. Erg jammer, want dat is een erg leuk stadion.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:18 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Eehm, het Olympiastadion?Echt een prachtig imposant stadion.
Het stadionnetje van Union Berlin is ook leuk, hoewel ik daar zelf nog niet geweest ben.
Ik hou je niet tegen om het zelf te doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer weinig erbij dit jaar. Zou leuk zijn trouwens als Yeahinho bij het volgende topic weer eens de ranglijst opmaakt trouwens..
In Leipizg heb je volgende stadions:quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:25 schreef Blight het volgende:
Zie ik nog een must see cultstadion over het hoofd als ik deze zomer met de auto richting Leipzig kar?
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:40 schreef Stadionhopper het volgende:
Het Olymiastadion is een aanradar in Berlijn. Het is de ultieme mix van oud en modern. Verder zijn volgende stadions ook een aanrader:
- Alte Försterei (Union Berlin)
- Poststadion (lagere divisieclubs, hoofdtribune is gerenoveerd, de oude staantribunes staan nog vol met onkruid en bomen, verder is de atletiekbaan helemaal vernieuwd, wat overigens niet past in het stadionbeeld.)
- Friedrich Ludwig Jahn Stadion
- Mommsenstadion (Tennis Borussia Berlin)
- Sportforum Hohenschönhausen (BFC Dynamo Berlin)
Dat vind ik ook niet echt een mooi stadion.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.
Het competitieschema van de Primera División is afgelopen week bekendgemaakt, en in de de 2,5 week dat ik in t land ben wil ik in ieder geval de volgende partijtjes meepikken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat zijn de verlanglijstje van iedereen wat betreft volgend seizoen?
Je hebt ook nog Ankara Demirspor, spelen tegenwoordig 3e divisie ofzo maar hebben een stadion van 35000 (!) toeschouwers. Het behoort ook gewoon tot de grootste van Turkije.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:37 schreef Barnet_Bee het volgende:
In Ankara heb je Genclerbirligi (sp?), Ankaragucu en Ankaraspor, zover ik weet. Er zullen er vast nog meer zijn, maar deze drie zijn wl de grote clubs uit Ankara.
Het Mommsenstadion heeft een prachtige hoofdtribune.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Het Mommsenstadion zou ik geen aanrader noemen.
Heb je ook foto's genomen?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef DRD het volgende:
+3.
Saitama Stadium, Urawa Red Diamonds
Olympisch Stadion Tokyo -
Big Eye Stadium, Oita Trinita.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |