Heb je foto's gemaakt? Ben vooral benieuwd naar het stadion van Essen, omdat ik daar komend seizoen naartoe wil gaan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Grunner het volgende:
+3
58. Ruhrstadion, Bochum (Dui)
59. Lohrheidestadion, Wattenscheid (Dui)
60. Georg-Melches-Stadion, Essen (Dui)
De voormalige westkurve is in de jaren 90 al gesloopt, staan nu party-tenten voor sponsoren. Ik vind het overigens wel een prachtig stadion, vooral als er een wedstrijd wordt gespeeld. Zeer goede, fanatieke sfeer daar. En zie dit soort stadions liever dan de huidige bouwpakketjes!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:32 schreef DRD het volgende:
Stadion van Essen mist (vorig jaar tenminste) een tribune achter 1 van de twee doelen. Uitvak zit op de lange zijde, met heel veel staantribunes. Vond het niet erg bijzonder, is oud.
Ben er 2x geweest afgelopen seizoen en zal er aankomend seizoen zeker weer een keer naartoe gaan. Sowieso als Jena daar speeltquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:16 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Essen vond ik 1 van mijn leukere trips. De staantribune op de lange zijde is echt de moeite, daar staat ook de spionkop. Leuke sfeer. Alleen een beetje een raar volk daar.
Zeker welquote:Op woensdag 28 juni 2006 15:32 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik ga ook maar eens mee doen
Klein lijstje... maar ik weet zeker dat jullie niet bij de laatste 2 zijn geweest
7. Telstra Stadion (Melbourne)
[afbeelding]
8. Stadion FC Sydney (sydney)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb foto's gemaakt, maar nog geen tijd gehad om ze online te zetten. Het stadion heeft inderdaad maar drie tribunes, waarvan twee grote staantribunes en één zittribune aan de lange zijde (waar ze aan het bouwen waren overigens). Ondanks de slechts drie tribunes kunnen er 23.000 man in. Hier zal je het voorlopig even mee moeten doen, van stadionwelt:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Heb je foto's gemaakt? Ben vooral benieuwd naar het stadion van Essen, omdat ik daar komend seizoen naartoe wil gaan.
Een trip naar Ierland staat hier van 3 t/m 6 November op de agenda, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk stadions bezoeken, maar ook afwachten wat de andere 14 willen.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
Afgelopen week in Noord-Ierland en Ierland wat grounds en wedstrijden bezocht. Ontzettend gave grounds hebben ze daar. Dat wasz echt genieten. In tegenstelling tot het voetbal, want dat is erg matig. Foto's volgen nog.
122. The Oval -> Glentoran
123. Suffolk Road -> Donegal Celtic
124. Windsor Park -> Linfield FC
125. Seaview -> Crusaders
126. Solitude -> Cliftonville
127. Croke Park -> Ierland
128. Lansdowne Road -> Ierland
129. Tolka Park -> Shelbourne
130. Whitehall -> Home Park
131. Richmond Road -> St. Pats Athletic
132. Carlisle Grounds -> Bray Wanderers
133. Dalymouth -> Bohemians
Dat wordt wat als jullie alle dagen met zijn 14en steeds hetzelfde willen gaan doen, ze kunnen vast wel een ochtendje/dagje zonder je toch.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:27 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Een trip naar Ierland staat hier van 3 t/m 6 November op de agenda, natuurlijk wil ik zoveel mogelijk stadions bezoeken, maar ook afwachten wat de andere 14 willen.
Nog ergens wedstrijden gezien? Misschien een GAA-wedstrijd in Croke Park?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef vitazz het volgende:
Even een update, oa na een paar dagen Barcelona....
112 Dublin: Croke Park
113 Barcelona Camp Nou:
114 Barcelona:Mini Estadi
115 Barcelona:Estado Olimpic de Montjuic
Ik ben hier ook geweest, alleen vroeg ik me af of deze wel telde. Is het ook een voetbalstadion dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:59 schreef vitazz het volgende:
115 Barcelona:Estado Olimpic de Montjuic
Ja ik was hier in het weekend van St Patrick's Day. Heb finales van hurling én gaelic football gezien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:27 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Nog ergens wedstrijden gezien? Misschien een GAA-wedstrijd in Croke Park?
Ok,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:35 schreef Barnet_Bee het volgende:
Van Espanyol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |