quote:
Te druk voor mij!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef DaMart het volgende:
TheeVP
Zo dusquote:
sorry hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik lust gewoon geen koffie![]()
.
quote:
De bovenste past wel bij O.quote:
jaquote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd [afbeelding].
Kutmods zijn het. Gewoonweg niet opletten.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd.
Idem btw. Stuur die Kaley eens langsquote:
Wanneer zijn de herhalingen, dat is een serie die ik volledig gemist hebquote:Op zondag 4 november 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
trouwens Heroes is cool geworden OA
alleen ik las dat ze halverwege seizoen 2, aflevering 11 gezeik met de contracten hebben en dreigen te stoppen met de opnames![]()
![]()
![]()
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef JortK het volgende:
Laatste drie southparkjes ook weer binnen
Ik merkte het al toen ik dat deedquote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd.
weet ik nog nietquote:Op zondag 4 november 2007 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer zijn de herhalingen, dat is een serie die ik volledig gemist heb
ben nog een beginnerquote:
Een goed begin is het halve werk hequote:Op zondag 4 november 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben nog een beginner [ afbeelding ]
Is E nou OOK al door het slotje heenquote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd [afbeelding].
gelukkig keek je eerstquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef eer-ik het volgende:
godver, fles wijn open laten staan gister, wil net een slok nemen, kijk ik in fles, zitten er echt 30 fruitvliegjes in ofzo
Ja, dat wel.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef MPG het volgende:
Das wel klote eer..
Wat heb je nu geleerd?
a) Drink een fles wijn gewoon leeg
b) Sluit een fles wijn af nadat je er een glas uit hebt geschonken.
Ja, maar ik was gister fucking van de kaart.quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef MPG het volgende:
Das wel klote eer..
Wat heb je nu geleerd?
a) Drink een fles wijn gewoon leeg
b) Sluit een fles wijn af nadat je er een glas uit hebt geschonken.
Conclusie: niet zomaar de kurk wegtiefenquote:Op zondag 4 november 2007 17:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ik was gister fucking van de kaart.
Kreeg die liter echt niet meer weg.
En ik had kurk weggetieft [afbeelding]
het was ook zoeen gare kurk, van plastic ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie: niet zomaar de kurk wegtiefen
quote:Op zondag 4 november 2007 18:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het was ook zoeen gare kurk, van plastic ofzo [afbeelding]
Die je moeilijk terug krijgt in fles [afbeelding]
Waarom komen de smileys niet door in een quotequote:Op zondag 4 november 2007 18:07 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
klotedingen zijn het [afbeelding]
Ligt volgens mij aan de text-only layout, maar da weet ik niet zekerquote:Op zondag 4 november 2007 18:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom komen de smileys niet door in een quote [afbeelding]
Vreemd danquote:Op zondag 4 november 2007 18:22 schreef Sebasser het volgende:
Die heb ik niet.
Moet je de output dinges veranderen, iets met pal/ntsc? gedoe, zo had ik het opgelost.quote:Op zondag 4 november 2007 18:33 schreef JortK het volgende:
tv-out [afbeelding]
Wil ik southpark kijken, heb ik alleen zwart wit beeld [afbeelding]
MPG zou ook wel eens een gerestylde UI kunnen gebruiken!quote:
Al gedaan helpt nietquote:Op zondag 4 november 2007 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Moet je de output dinges veranderen, iets met pal/ntsc? gedoe, zo had ik het opgelost.
Wie vraagt word overgeslagenquote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef OA het volgende:
[..]
MPG zou ook wel eens een gerestylde UI kunnen gebruiken! [afbeelding]
Welke?quote:
idd, waarom?quote:
Ik.quote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef OA het volgende:
Wie past trouwens mijn UI in de OP aan? [afbeelding]
Smakelijkquote:Op zondag 4 november 2007 18:42 schreef OA het volgende:
Ik kijk straks wel. Ga nu eten. [afbeelding]
Neequote:Op zondag 4 november 2007 18:35 schreef OA het volgende:
[..]
MPG zou ook wel eens een gerestylde UI kunnen gebruiken! [afbeelding]
ah, die is wel heel chill!!!quote:Op zondag 4 november 2007 19:23 schreef MPG het volgende:
BeeIx
Zie linksboven in de OP
OA heeft een nieuwe UI, alleen ik zie in bagger zn ouwe en in text-only geen enkele UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |