quote:
Te druk voor mij!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 15:54 schreef DaMart het volgende:
TheeVP
Zo dusquote:
sorry hoorquote:Op zondag 4 november 2007 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wat? Ik lust gewoon geen koffie![]()
.
quote:
De bovenste past wel bij O.quote:
jaquote:
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd [afbeelding].
Kutmods zijn het. Gewoonweg niet opletten.quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd.
Idem btw. Stuur die Kaley eens langsquote:
Wanneer zijn de herhalingen, dat is een serie die ik volledig gemist hebquote:Op zondag 4 november 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
trouwens Heroes is cool geworden OA
alleen ik las dat ze halverwege seizoen 2, aflevering 11 gezeik met de contracten hebben en dreigen te stoppen met de opnames![]()
![]()
![]()
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 4 november 2007 16:19 schreef JortK het volgende:
Laatste drie southparkjes ook weer binnen
Ik merkte het al toen ik dat deedquote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd.
weet ik nog nietquote:Op zondag 4 november 2007 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer zijn de herhalingen, dat is een serie die ik volledig gemist heb
ben nog een beginnerquote:
Een goed begin is het halve werk hequote:Op zondag 4 november 2007 17:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben nog een beginner [ afbeelding ]
Is E nou OOK al door het slotje heenquote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef DaMart het volgende:
Zou het lang duren voordat Eer-ik door heeft dat hij in een gesloten topic heeft gereageerd [afbeelding].
gelukkig keek je eerstquote:Op zondag 4 november 2007 17:45 schreef eer-ik het volgende:
godver, fles wijn open laten staan gister, wil net een slok nemen, kijk ik in fles, zitten er echt 30 fruitvliegjes in ofzo
Ja, dat wel.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 17:51 schreef MPG het volgende:
Das wel klote eer..
Wat heb je nu geleerd?
a) Drink een fles wijn gewoon leeg
b) Sluit een fles wijn af nadat je er een glas uit hebt geschonken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |