abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54614619
Is er al een topic geweest over de stufie plannetjes van Plasterk? Ik heb de zoekfunctie geprobeert maar die schijnt niet optimaal te functioneren, vandaar dat ik even informeer
  woensdag 14 november 2007 @ 23:00:00 #27
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_54614654
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Pool het volgende:
Kunnen deze topics niet gewoon gemerged worden?
Poll: Ella Vogelaar als minister niet meer serieus te nemen
Ella: weg helemaal kwijt

Gtotep begint nu zelfs dezelfde posts in beide topics te plaatsen:
[..]

[..]

Wel ironisch trouwens. De uitspraak "in geluk kan je niet wonen" aanhalen en dan twee keer hetzelfde gelul typen op een discussieforum.
De merge is al een aantal uur geleden aangevraagd.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_54614932
Aangezien mijn vraag volledig onopgemerkt is gebleven ga ik de gok dan maar gewoon wagen. Slotje erop als het een dubbel topic is dan maar
pi_54617151
Is het misschien een idee om een centraal topic te creëren waar een ieder naar hartelust met citaten en links kan strooien? Het lijkt me onzinnig om voor elke interessante politieke tekst een nieuw forum te openen en op deze manier kan je als user lekker een avondje politiek gedachtegoed tot je nemen, aangeraden door andere Fokkers.

Vet relaxed enzo
  donderdag 15 november 2007 @ 08:54:39 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_54618706
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Camoth het volgende:
Aangezien mijn vraag volledig onopgemerkt is gebleven ga ik de gok dan maar gewoon wagen. Slotje erop als het een dubbel topic is dan maar
Het zou wel helpen als je je vooraf even inleest zodat je geen onzin-verhalen in je OP zet, zoals in je topic ook duidelijk wordt gemaakt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 15 november 2007 @ 08:55:52 #31
66444 Lord_Vetinari
pi_54618720
Waarom is de TT van 7.000.000ste gevangenis geopend. nog niet gewijzigd, trouwens? Ik zie in de OP geen enkele verwijzing naar een gevangenis.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:25:51 #32
Stranger than fiction
pi_54619135
quote:
Op donderdag 15 november 2007 01:03 schreef K-Billy het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te creëren waar een ieder naar hartelust met citaten en links kan strooien? Het lijkt me onzinnig om voor elke interessante politieke tekst een nieuw forum te openen en op deze manier kan je als user lekker een avondje politiek gedachtegoed tot je nemen, aangeraden door andere Fokkers.

Vet relaxed enzo
Van mij mag je een centraal topic aanmaken.

Misschien in de lijn van dit topic: [Centraal] Feiten, cijfers en statistieken

Lijkt me een erg mooi plan.
  donderdag 15 november 2007 @ 09:35:48 #33
Stranger than fiction
pi_54619321
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom is de TT van 7.000.000ste gevangenis geopend. nog niet gewijzigd, trouwens? Ik zie in de OP geen enkele verwijzing naar een gevangenis.
Mijn medemods en ik vinden het blijkbaar kunnen.
pi_54619635
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het zou wel helpen als je je vooraf even inleest zodat je geen onzin-verhalen in je OP zet, zoals in je topic ook duidelijk wordt gemaakt.
Dat ik de details niet goed door heb doorgenomen is mij te verwijten (basisschool leraren in plaats van hoogleraren), feit blijft wel dat het plan er is/was en belachelijk is naar mijn mening.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:04:39 #35
66444 Lord_Vetinari
pi_54643342
quote:
Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Camoth het volgende:

[..]

Dat ik de details niet goed door heb doorgenomen is mij te verwijten (basisschool leraren in plaats van hoogleraren), feit blijft wel dat het plan er is/was en belachelijk is naar mijn mening.
Je topic berust notabene op die blunder en daarnaast is het plan allang weer afgeblazen.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:21:07 #36
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54646177
PVV-pleidooi wekt afschuw van Kamer

Moet ik nu GVD eerst zowel in NWS als in POL gaan kijken voor ik een topic open?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54646192
Ik antwoord even voor Montov: Ja.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:22:42 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54646206
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:21 schreef Monidique het volgende:
Ik antwoord even voor Montov: Ja.
Je bedoelt 'montov gaat ja zeggen?'. Fijn. Dat had ik al wel verwacht.

Afgezien daarvan, het POL-topic had wel een andere insteek dan het meki-topic. Maar goed, who cares.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:50:08 #39
Stranger than fiction
pi_54646928
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:21 schreef gronk het volgende:
PVV-pleidooi wekt afschuw van Kamer

Moet ik nu GVD eerst zowel in NWS als in POL gaan kijken voor ik een topic open?
Mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik sluit me in dit geval geheel aan bij Montov.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:13:53 #40
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54647460
Er zit wat overlap tussen POL en NWS, dus het is goed mogelijk dat er soms wat POL-achtige topics in NWS staan. Maar je hoeft niet constant alle subfora af te struinen om te kijken of een topic al bestaat; mocht er een dubbeltopic worden geopend dan is dat niet het eind van de wereld.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:19:52 #41
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54647597
Ik kan me goed voorstellen dat je dat topic dicht had gegooid omdat het hoogstwaarschijnlijk uit was gelopen op het *zoveelste* wilders-topic (maar dan nog had ik 't even aangekeken als mod), maar 'dubbel want er is ook al een NWS-topic' vind ik gewoon een zwaktebod. D'r zijn verschillende topic-*reeksen* over hetzelfde onderwerp die in verschillende subfora lopen (typisch voorbeeld : De dag dat de dollar viel #12: Zhe crisis havs returned! (NWS) en De Amerikaanse dollar in verval: hoe diep zinkt-ie? deel 2. (WGR)), en die worden ook niet dichtgegooid, 'omdat ordnung muss sein'.
pi_54648165
Ella: weg helemaal kwijt

OP:
"Onze "voormalige" staliniste is de weg helemaal kwijt: ze draait oorzaak en gevolg om. Er is kritiek op moslims omdat ze zich misdragen, maar CPN Ella wil liever dat we onze kritiek inslikken en maar hopen dat met wat geverfde "gefels en kozainen" de moslimpjes zich rustig gaan houden. En als er onrust is, dan geven we "rechts" toch lekker de schuld? Hadden ze maar hun muil moeten houden!"

Nogal tendentieus, scheldwoorden als staliniste en CPN Ella doen haar geen enkel recht. Behalve dat de kwaliteit en niveau van deze OP in 1 woord deerniswekkend is te noemen, vind ik het qua stijl ook erg smakeloos..... (willen we hier een kloon van GeenStijl of houden we dat liever tegen?)

Die kant moeten we denk ik hier niet op willen. Kan deze zolang op slot, zodat TS jullie een betere en waardige OP kan mailen?

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 16-11-2007 12:59:42 ]
pi_54648188
Ik denk, laat TS maar voor lul staan.
pi_54648273
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Ik denk, laat TS maar voor lul staan.
Als er een kans is dat TS zelf tot dat inzicht zou komen dan zou ik zeggen laat lekker open. Maar de hoop een een beetje empathie bij deze user is wmb allang verloren. Afkappen is dan het beste. Voegt niets toe.
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:11:09 #45
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54648680
Staliniste en CPN zijn geen scheldwoorden. Tenditieus, deerniswekkend niveau, smakeloos, lage kwaliteit, GeenStijlkloon, onwaardige OP, wellicht, maar geen reden tot sluiting.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54648738
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef Montov het volgende:
Staliniste en CPN zijn geen scheldwoorden. Tenditieus, deerniswekkend niveau, smakeloos, lage kwaliteit, GeenStijlkloon, onwaardige OP, wellicht, maar geen reden tot sluiting.
Jullie stimuleren, belonen of gedogen een deerniswekkende discussie als deze? Liever afglijden? Geen ondergrens aan niveau hanteren?

Fok wordt Geenstijl?
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:47:23 #47
66444 Lord_Vetinari
pi_54654324
PVV pleit voor debat voor immigratiestop moslims

je pleit voor een debat over iets (als je er een debat over wilt)

of

je pleit in een debat voor iets (als je in een debat een standpunt hebt)

De TT zoals ie nu is is fout.
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:24:32 #48
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54655123
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Jullie stimuleren, belonen of gedogen een deerniswekkende discussie als deze? Liever afglijden? Geen ondergrens aan niveau hanteren?

Fok wordt Geenstijl?
Laten we niet doen alsof 'staliniste' het einde van de wereld is. Niveau laat zich niet makkelijk van bovenaf sturen op een laagdrempelig medium als internet. Met elkaar zorgen we voor het niveau.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:26:08 #49
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_54655148
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV pleit voor debat over immigratiestop moslims

je pleit voor een debat over iets (als je er een debat over wilt)

of

je pleit in een debat voor iets (als je in een debat een standpunt hebt)

De TT zoals ie nu is is fout.
Aangepast.
Géén kloon van tvlxd!
pi_54657517
Hoi .

Sidekick zei altijd dat sticky topics minder volk trekken. Mag POL verkiezingen POL ontstickied worden? Misschien vangen we nog een handjevol extra nominaties. Er zijn nog maar een paar dagen te gaan..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')