working on that.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef Aoristus het volgende:
goedzo, je moet sigme er alleen nog even uit slopen
Aoritus is nog geen FA.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Homos neuken (of krijg ik daar een ban voor?)
Je krijgt wel een note hiervoor,Dukequote:
Ik zat er gister over te denken om de mods te vragen om StefanP vriendelijk te verzoeken niet élk topic waarin hij reageert vol te spammen met gekots op de EU/NL en verheerlijking van de VS, zodat niet elke discussie bij voorbaat gedoemd is te stranden in een VS/StefanP-bash.quote:Op zondag 11 november 2007 23:42 schreef voyeur het volgende:
Als ik de laatste revisies van de policy goed bijgehouden heb dan mag je geen ban aanvragen omdat je er dan zelf een krijgt.
Correct?
In dat geval wil ik slechts een ban suggereren voor StefanP die ofwel een ras-troll is ofwel een randdebiel maar iiig ieder topic in NWS en POL verpest en daarmee veel oprechte posters dupeert.
Mocht ik op basis van dit verzoek een weekje op het strafbankje moeten zitten voor de vraag zelve zal ik dat braaf doen. Een fok zonder hem is me veel waard.
Ik laat denk ik een paar mergen tot een nieuw topic.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef du_ke het volgende:
Is zeker 3 vogelaar bashtopics niet wat veel van het goede?
Deze Ella Vogelaar krijgt enorme zeperd kan echt dicht hoor. Gaat natuurlijk nergens over, laat staan een discussie topic. Reacties nodigen ook niet uit tot discussie.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik laat denk ik een paar mergen tot een nieuw topic.![]()
De merge is al een aantal uur geleden aangevraagd.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Pool het volgende:
Kunnen deze topics niet gewoon gemerged worden?
Poll: Ella Vogelaar als minister niet meer serieus te nemen
Ella: weg helemaal kwijt
Gtotep begint nu zelfs dezelfde posts in beide topics te plaatsen:
[..]
[..]
Wel ironisch trouwens. De uitspraak "in geluk kan je niet wonen" aanhalen en dan twee keer hetzelfde gelul typen op een discussieforum.
Het zou wel helpen als je je vooraf even inleest zodat je geen onzin-verhalen in je OP zet, zoals in je topic ook duidelijk wordt gemaakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Camoth het volgende:
Aangezien mijn vraag volledig onopgemerkt is gebleven ga ik de gok dan maar gewoon wagen. Slotje erop als het een dubbel topic is dan maar![]()
Van mij mag je een centraal topic aanmaken.quote:Op donderdag 15 november 2007 01:03 schreef K-Billy het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te creëren waar een ieder naar hartelust met citaten en links kan strooien? Het lijkt me onzinnig om voor elke interessante politieke tekst een nieuw forum te openen en op deze manier kan je als user lekker een avondje politiek gedachtegoed tot je nemen, aangeraden door andere Fokkers.
Vet relaxed enzo![]()
Mijn medemods en ik vinden het blijkbaar kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom is de TT van 7.000.000ste gevangenis geopend. nog niet gewijzigd, trouwens? Ik zie in de OP geen enkele verwijzing naar een gevangenis.
Dat ik de details niet goed door heb doorgenomen is mij te verwijten (basisschool leraren in plaats van hoogleraren), feit blijft wel dat het plan er is/was en belachelijk is naar mijn mening.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zou wel helpen als je je vooraf even inleest zodat je geen onzin-verhalen in je OP zet, zoals in je topic ook duidelijk wordt gemaakt.
Je topic berust notabene op die blunder en daarnaast is het plan allang weer afgeblazen.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Camoth het volgende:
[..]
Dat ik de details niet goed door heb doorgenomen is mij te verwijten (basisschool leraren in plaats van hoogleraren), feit blijft wel dat het plan er is/was en belachelijk is naar mijn mening.![]()
Je bedoelt 'montov gaat ja zeggen?'. Fijn. Dat had ik al wel verwacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:21 schreef Monidique het volgende:
Ik antwoord even voor Montov: Ja.
Mij maakt het niet zoveel uit. Maar ik sluit me in dit geval geheel aan bij Montov.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:21 schreef gronk het volgende:
PVV-pleidooi wekt afschuw van Kamer
Moet ik nu GVD eerst zowel in NWS als in POL gaan kijken voor ik een topic open?
Als er een kans is dat TS zelf tot dat inzicht zou komen dan zou ik zeggen laat lekker open. Maar de hoop een een beetje empathie bij deze user is wmb allang verloren. Afkappen is dan het beste. Voegt niets toe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:
Ik denk, laat TS maar voor lul staan.
Jullie stimuleren, belonen of gedogen een deerniswekkende discussie als deze? Liever afglijden? Geen ondergrens aan niveau hanteren?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:11 schreef Montov het volgende:
Staliniste en CPN zijn geen scheldwoorden. Tenditieus, deerniswekkend niveau, smakeloos, lage kwaliteit, GeenStijlkloon, onwaardige OP, wellicht, maar geen reden tot sluiting.
Laten we niet doen alsof 'staliniste' het einde van de wereld is. Niveau laat zich niet makkelijk van bovenaf sturen op een laagdrempelig medium als internet. Met elkaar zorgen we voor het niveau.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jullie stimuleren, belonen of gedogen een deerniswekkende discussie als deze? Liever afglijden? Geen ondergrens aan niveau hanteren?
Fok wordt Geenstijl?
Aangepast.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PVV pleit voor debat over immigratiestop moslims
je pleit voor een debat over iets (als je er een debat over wilt)
of
je pleit in een debat voor iets (als je in een debat een standpunt hebt)
De TT zoals ie nu is is fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |