Bukkake!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
"Straks zie je wat Tiffany over zich heen krijgt"
*fap* *fap*
Hier sluit ik me wel bij aan. Zang kon me niet echt raken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leuk meisje.
Zang was wel magertjes...
Ik vind dat meestal wel geinig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat boeren laten was echt ordinair, niet mijn ding.
Dat is logisch met die verhoudingen, alles compact he.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij had ze geen tieten
Je weet het goed, hoe dat gaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:45 schreef Woelli het volgende:
Weet niet wat ik van haar moeten denken. Stem mmm redelijk. Uiterlijk moest ze me een beetje denken aan een br33z4h 5l3tje
Hoeft ook niet als ze mijn '''persoonlijke'' secretaresse wordtquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef --Globe-- het volgende:
Goed haar!
Maar die komt niet ver, als ze nu al zeggen dat ze 'simpele liedjes' moet gaan zingen.
Je bent gewoon jalours!quote:Op zondag 4 november 2007 16:11 schreef PeRi het volgende:
Wat een irritant meisje en ze kan helemaal niet zingen. Gatverdamme zeg.
Dat had toen best succes kunnen hebben als jong onschuldig meisje op zo'n groot Eurovisie-podiumquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
Tiffany - Tomorrow @ National songfestival 2005.
Vertel!quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef OudFruit het volgende:
Haha ze werkt bij mij in de straat...dat is gezellig
quote:
Dat is gezelligquote:
Als prostituee?quote:Op zondag 4 november 2007 21:44 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ze werkt bij mij in de straat [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Jaja.quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef Urquhart het volgende:
Potentiële winnaar.
Het is wat snel geoordeeld jaquote:
Lotus, Alice?quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is wat snel geoordeeld ja
Wat dat betreft doet ze een beetje denken aan dat meisje uit die vorige serie, die hier ook vroegtijdig al de hemel werd ingeprezen maar uiteindelijk afviel. Hoe heette zij ook alweer?
Wie niet tegenwoordig.quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef bbfakir het volgende:
Ze doet Esmee Denters na.
http://www.youtube.com/tiffitjuh
Renske? (Daar deed ze mij aan denken, en ik vond Renske niet zo tofquote:
Pieperig en kinderlijk stemmetje.quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef bbfakir het volgende:
Ik vond haar ook heel erg op Renske lijken.quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Renske? (Daar deed ze mij aan denken, en ik vond Renske niet zo tof).
Jesus hiermee gaat ze het niet redden hoorquote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef bbfakir het volgende:
Precies. Én teveel zonnebank én een rokerskop. Je ziet al precies hoe ze er over 20 jaar uit gaat zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:07 schreef LasTeR het volgende:
Ik vind haar trouwens eerder 15/16 dan 20. Ze is zo fucking iel en mager.
Een rokerskop?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies. Én teveel zonnebank én een rokerskop. Je ziet al precies hoe ze er over 20 jaar uit gaat zien.
Ja, een verlepte afgeleefde iele rokerskop.quote:
Omg die foto.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vond haar ook heel erg op Renske lijken.
Maar nu ik foto's van Renske terugzie weet ik eigenlijk niet meer zo goed waarom. Misschien omdat ze allebei klein zijn.
[ afbeelding ]
Zo'n Zadelhoff-look, ja.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies. Én teveel zonnebank én een rokerskop. Je ziet al precies hoe ze er over 20 jaar uit gaat zien.
Zien jullie nou wat je het arme kind aandoet!quote:Hey neil,
Ja ik had de boel geblokkeerd, want er werden foto's gejat van me en op fokforum gezet waar mensen lelijke uitspraken over me deden. Vond het niet echt tof meer. maar heb vanaf nu alleen voor vrienden gedeeltelijk mn profiel zichtbaar gesteld.
Tot volgende week
xxx
Jij snapt hetquote:
Inderdaad, wat een kuthoer.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het halve topic staat vol met slijmerige geilposts, en mevrouw ziet alleen de negatieve dingetjes.
Ze kan er nu al niet meer tegen, waarom doe je dan in godesnaam met zo'n programma mee?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Het halve topic staat vol met slijmerige geilposts, en mevrouw ziet alleen de negatieve dingetjes.
Ach joh..quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Tiffany is
Van mij mag ze de liveshows halen
dat zou ik ook niet leuk vinden hoor. Renske is een lelijk mormel en ik vind die Tifany wel knap.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat ze met Renske werd vergeleken was waarschijnlijk de druppel.
Ik vond Renske echt wel een domme uitstraling hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tiffany kan denk ik weer niet aan de brains van Renske tippen.
Dat wel een beetje.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Renske echt wel een domme uitstraling hebben
dat ook wel weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef Woelli het volgende:
Ze hebben allebij een verwende kop
wel 3!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar kan een piemel in hoor.
quote:Sorry dat ik dat doe, maar ik doe het uit zelfbescherming. Foto's e.d. worden gebruikt op forums en er worden de meest walgelijke (maar ook leuke) uitspraken over me gedaan aan de hand van al die foto's.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke walgelijke uitspraken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
"Straks zie je wat Tiffany over zich heen krijgt"
*fap* *fap*
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef veldmuis het volgende:
Ze neukt een loverboy zo te zien.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als ze mijn '''persoonlijke'' secretaresse wordt![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar kan een piemel in hoor.
quote:
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, een verlepte afgeleefde iele rokerskop.
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Together het volgende:
Nou ja, dit soort uitspraken dan:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als zulke uitspraken worden gedaan naar aanleiding van foto's op je Hyves, kan ik me goed voorstellen dat je ze onzichtbaar wil maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.
Kom op zeg, get a fucking grip.
It's only the beginning!
rokerskopquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Together het volgende:
Nou ja, dit soort uitspraken dan:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.
Kom op zeg, get a fucking grip.
It's only the beginning!
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazenquote:
Ik heette Tiffany van harte welkom op Fok!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen [afbeelding]! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
Oh, dat snap ik heel goed, maar FOK!kers en zeker IDO'ers kunnen hier toch amper geshockeerd door raken. Je moet alles met een zak zout nemenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
Dat gebeurt toch ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef BVO het volgende:
maar FOK!kers en zeker IDO'ers kunnen hier toch amper geshockeerd door raken.
Ik snap het ook wel.. maar goed, hallo dan moet je niet meedoen met Idols hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
nou jaquote:
en keihard anaal vernederen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
De meeste normale mensen weten niet wat bukkake of fappen is hoor.
goed ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
Nou, zullen we het weer gewoon over Tiffany hebben?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ze lijkt als 2 druppels op een vriendin van mij!
Ik hoorde niet dat het Gordon was, ik hoorde wel dat het godverdorie was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
Wat zegt Gordon daar nou?
potverdorie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik hoorde niet dat het Gordon was, ik hoorde wel dat het godverdorie was.
Dit stukje is veel mooier dan wat ze op tv hebben laten zien!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:10 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_04709.avi_plain.xml
Mee eens, dit klinkt gewoon goed. Voor de uitzending lijken ze het meest beroerde stukje te hebben uitgekozen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit stukje is veel mooier dan wat ze op tv hebben laten zien!
Weer een nieuwe! Welkomquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:06 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik denk dat ze de liveshows wel red;)
Ik ben ook niet zo zeker meer van Tiffany.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef BVO het volgende:
Ga eens gauw exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha dankjeee:D:Dquote:
Ik zat eigk op idols forum maar deze is veel drukker:D![]()
Helemaal met je eens:)quote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond haar tijdens het trio wel aardig. Ze liet zich niet van haar stuk brengen door Ivar die van het podium liep, en ook al heeft ze niet de sterkste stem zingt ze wel best goed.
quote:Op zondag 2 december 2007 10:50 schreef Stefkeeh het volgende:en leuker en overzichtelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Haha dankjeee:D:D
Ik zat eigk op idols forum maar deze is veel drukker:D![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik verwacht nu ik het voorproefje net keek tussen de reclame door op rtl en tiffany 2keer moest huilen dat ze het niet zal redden helaas
Ik denk het welquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, dan verleg ik de grens naar de laatste twaalf. Die haalt ze niet!
Zo kun je natuurlijk nog wel een poosje doorgaan. De voorspellende waarde van je uitspraken wordt er alleen niet groter op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, dan verleg ik de grens naar de laatste twaalf. Die haalt ze niet!
dan vraag ik me af wat bij jou wel rritatie opwektquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:21 schreef Together het volgende:
Behalve haar gejank en haar gewoonte om rare bekken te trekken tijdens het zingen vind ik haar niet bloedirritant.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Die stomme koppen en dat gehuil de hele tijd... voor de radio misschien leuks (mits op mute), maar that's it.
Je wordt op je wenken bediend. RTL heeft deze aflevering online gezet zonder geluid (ja, echt!).quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Die stomme koppen en dat gehuil de hele tijd... voor de radio misschien leuks (mits op mute), maar that's it.
Heb je een filmpje van het trio ?quote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond haar tijdens het trio wel aardig. Ze liet zich niet van haar stuk brengen door Ivar die van het podium liep, en ook al heeft ze niet de sterkste stem zingt ze wel best goed.
Ietsje meer zelfvertrouwen zou best goed zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 02:02 schreef Together het volgende:
[ afbeelding ]
Eindigt volgens zichzelf op plaats:
12
Tiffany Maes klinkt toch (zuid) Nederlands dacht ik zo.quote:Op zondag 9 december 2007 02:13 schreef Deceit het volgende:
wat voor afkomst heeft ze nou?!
geweldig!!:)quote:Op zondag 9 december 2007 02:26 schreef Riparius het volgende:
Vast een voorproefje: Tiffany - Believe
Dus je bepaalt je favoriet aan de hand van hun afkomstquote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Deceit het volgende:
Jaaa, na Miranda heb ik me indo gevonden! Charlene .. is die ook indo of?
Dat is ze jaquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier op Floortje lijken
Dit is Tiffany toch?
Jezus, het lijkt net of ze op die foto dronken wordt afgevoerd na een ruig kinderfeestje.quote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier op Floortje lijken
Dit is Tiffany toch?
ik zou haar niet herkend hebben...quote:Op zondag 9 december 2007 02:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tiffany Maes klinkt toch (zuid) Nederlands dacht ik zo.
Edit: heeft zo te zien een Indische moeder. Hier de website met foto's.
Same, vind het vreselijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:43 schreef BVO het volgende:
Pfff, die single ook weer. Hele tijd dat knijpen, persen en moeilijk kijken. Ik kan er niks mee.
Dat is dan raar, want ze haalde toch een heel hoge score op het NSF. Als ik me goed herinner had één van de vakjury's (namelijk de jury bestaande uit buitenlandse muziek- en conservatoriumstudenten) haar zelfs op de eerste plaats staan. Om je geheugen even op te frissen, dit was het nummer waarmee ze meedeed: Tiffany - Tomorrowquote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef Woelli het volgende:
kan me bij songfestival niet meer herinneren dat ze mee deed.
Haar vader wel, dat vond ik zo'n kwal
Toen vond ik d'r heel leuk en hoopte ik dat ze zou winnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is dan raar, want ze haalde toch een heel hoge score op het NSF. Als ik me goed herinner had één van de vakjury's (namelijk de jury bestaande uit buitenlandse muziek- en conservatoriumstudenten) haar zelfs op de eerste plaats staan. Om je geheugen even op te frissen, dit was het nummer waarmee ze meedeed: Tiffany - Tomorrow
Zij is zo cutequote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
Tiffany - Tomorrow @ National songfestival 2005.
Ik vind haar zoiezo super!quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dzlZx1HMAg4 zag dit filmpje ineens staan....moet toch wel bekennen dat het ontzettend goed klinkt!!!! Ondanks de poephoofden etc...maar ik denk dat het onderhand ook niet erg interessant meer is om steeds over haar gezichten te praten en het negatieve te zoeken. Het is een ontzettend goede prestatie van haar en de andere idols kandidaten om zover te komen.
Dat mag je nog helemaal niet vertellen!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:33 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Geloof me ze gaat jullie zaterdag verbazen met een geweldig optreden!
Inderdaad, en in elke post zeggen hoe geweldig je haar vindt hebben we ook wel genoeg gehoordquote:Op donderdag 13 december 2007 16:33 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
En ik vind het idd ook nogal vervelend om steeds door te gaan over de gezichten die ze trekt.
Dat hebben we inmiddels wel genoeg gehoord denk ik zo.
Juist, en daarom moeten we maar weer genoegen nemen met middelmaatquote:Op donderdag 13 december 2007 16:33 schreef Stefkeeh het volgende:
we zoeken een idol!
Die uitstraling, stem én uiterlijk van haar zijn echt vrij 13 in 1 dozijn hoor, niks idolerigs aan.quote:Ik vind dat ze niet de beste stem heeft maar ze kan goed zingen!
sorry hoor, maaar ik vind het niet om aan te horenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is dan raar, want ze haalde toch een heel hoge score op het NSF. Als ik me goed herinner had één van de vakjury's (namelijk de jury bestaande uit buitenlandse muziek- en conservatoriumstudenten) haar zelfs op de eerste plaats staan. Om je geheugen even op te frissen, dit was het nummer waarmee ze meedeed: Tiffany - Tomorrow
Waar woon je doordeweeks danquote:Op zondag 16 december 2007 00:11 schreef SatanicWarrior het volgende:
Tiffany![]()
Ben haar alleen nog nooit tegengekomen in Westervoort, woon er nu anderhalf jaar, in het weekend dan.
lol dit gedeelte ben ik het mee eens: er klopt iets nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Lexie het volgende:
Er klopt iets niet aan haar en volgens mij weet ik wat het is. Haar kapsel is sinds de eerste uitzending niet veranderd en er is iets vreemds mee. Volgens mij heeft ze een pruik op.
Groningen, op kamers, ik studeer daar.quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar woon je doordeweeks dan?
Mijn broer ook!quote:Op zondag 16 december 2007 00:18 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Groningen, op kamers, ik studeer daar.
maar oh zo lekker!quote:Op zondag 16 december 2007 00:53 schreef LasTeR het volgende:
Wat een iel meiske is het toch.
Alain clark - This ain't gonna work (als ik het goed schrijf)quote:Op zondag 16 december 2007 10:27 schreef Woelli het volgende:
wat zong ze ook alweer?
quote:Op zondag 16 december 2007 12:33 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Alain clark - This ain't gonna work (als ik het goed schrijf)
zo kijken ze allemaal.quote:Op zondag 16 december 2007 12:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het niks. Nog steeds die schijtkop tijdens het zingen, en het klinkt veel te vlak allemaal.
Maar bij Tiffany valt het meer op lijkt het. En zeker omdat haar stemgeluid niks voorstelt, is het niet nodig om daar zo moeilijk bij te kijken.quote:
haar stemgeluid stelt niks voor?quote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maar bij Tiffany valt het meer op lijkt het. En zeker omdat haar stemgeluid niks voorstelt, is het niet nodig om daar zo moeilijk bij te kijken.
Voor mij niet mee. Kan zo 100 zangers/zangeressen opnoemen die veel beter zingen of tenminste een eigen geluid hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 13:05 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
haar stemgeluid stelt niks voor?
Ja, en daarom staat Tiffany natuurlijk in de liveshows, omdat er zo'n 100 zijn die beter kunnen zingen dan dat zij doet. Give me a break, als je haar gewoon niet mag, kan je dat ook gewoon zeggen. Want die stem die heb ze echt wel, dan heb ze al bij het Songfestival laten horen, en nu weer, anders zou ze gister niet door zou gegaan & zo hoog zijn geeindigt bij het songfestival he. Misschien moet je er gewoon op voor staan, en dat sta jij duidelijk niet. Maar goed ga jij maar lekker naar je 100 andere zangeresjes luisteren.quote:Op zondag 16 december 2007 13:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Voor mij niet mee. Kan zo 100 zangers/zangeressen opnoemen die veel beter zingen of tenminste een eigen geluid hebben.
Ja, moet ik nou 100x hetzelfde zeggen? Ik vind het niks, het raakt me niet. Heeft niets met haar persoonlijk te maken. Dat jij er wel van kan genieten, is alleen maar leuk voor jou natuurlijk. Niet dat ik dat kan begrijpen, maar daarvoor heb je verschillende smaken. Probeer iig respect te hebben voor degenen die haar niet goed vinden, want ja, dat is dus ook mogelijk. En het Songfestival volg ik niet, maar daar zit doorgaans nou geen groot talent, dus dat zegt niksquote:Op zondag 16 december 2007 13:13 schreef -Liss het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat Tiffany natuurlijk in de liveshows, omdat er zo'n 100 zijn die beter kunnen zingen dan dat zij doet. Give me a break, als je haar gewoon niet mag, kan je dat ook gewoon zeggen. Want die stem die heb ze echt wel, dan heb ze al bij het Songfestival laten horen, en nu weer, anders zou ze gister niet door zou gegaan & zo hoog zijn geeindigt bij het songfestival he. Misschien moet je er gewoon op voor staan, en dat sta jij duidelijk niet. Maar goed ga jij maar lekker naar je 100 andere zangeresjes luisteren.
Ojaquote:Op zondag 16 december 2007 12:33 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Alain clark - This ain't gonna work (als ik het goed schrijf)
Onee?quote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, moet ik nou 100x hetzelfde zeggen? Ik vind het niks, het raakt me niet. Heeft niets met haar persoonlijk te maken. Dat jij er wel van kan genieten, is alleen maar leuk voor jou natuurlijk. Niet dat ik dat kan begrijpen, maar daarvoor heb je verschillende smaken. Probeer iig respect te hebben voor degenen die haar niet goed vinden, want ja, dat is dus ook mogelijk. En het Songfestival volg ik niet, maar daar zit doorgaans nou geen groot talent, dus dat zegt niks.
en daarbij heeft ze ook een geweldige uitstraling!quote:Op zondag 16 december 2007 13:22 schreef -Liss het volgende:
[..]
Onee?
Glennis Grace, Ruth Jacott, Gerard Joling, Hind, Edsilia Rombley, Linda Wagenmakers nee die hebben allemaal totaal geen talent. Om dan nog maar niet over het internationale veld te spreken.![]()
Je kan zeggen wat je wilt, maar als ze geen goede stem had gehad, had ze daar niet gestaan, die jury zit er niet voor niets.
Rare beredenatie. Omdat ze in de liveshows staat, is ze goed. Die kamper staat ook in de liveshows en is zelfs door...quote:Op zondag 16 december 2007 13:13 schreef -Liss het volgende:
[..]
Ja, en daarom staat Tiffany natuurlijk in de liveshows, omdat er zo'n 100 zijn die beter kunnen zingen dan dat zij doet.
Je kunt veel negatieve dingen over haar zeggen, maar lelijk is ze toch echt nietquote:Op zondag 16 december 2007 14:00 schreef vicarinatutu het volgende:
ik vind d'r helemaal niets.. vreselijk nep allemaal
en gatver wat een apekop heeft ze
Doe even normaal. Dat is helemaal geen pruik, dat zijn gewoon hairextensions, en geverfd haar als je goed kijkt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Lexie het volgende:
Er klopt iets niet aan haar en volgens mij weet ik wat het is. Haar kapsel is sinds de eerste uitzending niet veranderd en er is iets vreemds mee. Volgens mij heeft ze een pruik op.
Zou wel kloppen met die grijze rokerskop, misschien heeft ze wel chemotherapie.
Die heb ook een aangename stem hoor. Niemand die in de liveshows staat heeft een slechte stem.quote:Op zondag 16 december 2007 14:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Rare beredenatie. Omdat ze in de liveshows staat, is ze goed. Die kamper staat ook in de liveshows en is zelfs door...
Nee, idd, het is een knap meisje.quote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je kunt veel negatieve dingen over haar zeggen, maar lelijk is ze toch echt niet
vooral in de youtube filmpjes...quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef Re het volgende:
mja, die constante blik alsof ze moet poepen
Slecht is wat anders dan goed.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef -Liss het volgende:
[..]
Die heb ook een aangename stem hoor. Niemand die in de liveshows staat heeft een slechte stem.
die gozer met die vlektyfus jaquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
over welke kamper hebben we het? neil???
tiffany, dat apiequote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
over welke kamper hebben we het? neil???
Het is alsof d'r hoofd te groot is voor haar lijf.quote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
tiffany, dat apie![]()
en ik noem haar ook niet lelijk.. maar iets klopt niet aan haar..alsof het onderste gedeelte van haar hoofd gemuteerd is ofzo
Een "Double Date" komt bij me op...quote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En het Songfestival volg ik niet, maar daar zit doorgaans nou geen groot talent
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJwquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
An email to Berlinnnnnnnnnnnnn!
Dat was zó slecht dat het weer leuk en onvergetelijk werd!
Het was de eerste keer dat ik iets van het Songfestival heb gekeken: ik zat met tranen van het lachen voor de buis, zo heerlijk genant was hetquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
An email to Berlinnnnnnnnnnnnn!
Dat was zó slecht dat het weer leuk en onvergetelijk werd!
HAHAHAHAHAAAAAAquote:Op zondag 16 december 2007 17:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Whehe.
Het mooie is natuurlijk wel dat je die twee meiden NOOIT meer vergeet en het liedje zo weer mee kunt blèren, ook al is het jaren geleden!quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik iets van het Songfestival heb gekeken: ik zat met tranen van het lachen voor de buis, zo heerlijk genant was het![]()
Maar daarna heb ik dus nooit meer gekeken. Zo slecht als Double Date zou het nooit meer worden en echt goed natuurlijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |