Mee eens, dit klinkt gewoon goed. Voor de uitzending lijken ze het meest beroerde stukje te hebben uitgekozen.quote:Op woensdag 28 november 2007 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit stukje is veel mooier dan wat ze op tv hebben laten zien!
Weer een nieuwe! Welkomquote:Op zaterdag 1 december 2007 10:06 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik denk dat ze de liveshows wel red;)
Ik ben ook niet zo zeker meer van Tiffany.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:15 schreef BVO het volgende:
Ga eens gauw exit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha dankjeee:D:Dquote:
Ik zat eigk op idols forum maar deze is veel drukker:D![]()
Helemaal met je eens:)quote:Op zondag 2 december 2007 11:31 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond haar tijdens het trio wel aardig. Ze liet zich niet van haar stuk brengen door Ivar die van het podium liep, en ook al heeft ze niet de sterkste stem zingt ze wel best goed.
quote:Op zondag 2 december 2007 10:50 schreef Stefkeeh het volgende:en leuker en overzichtelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Haha dankjeee:D:D
Ik zat eigk op idols forum maar deze is veel drukker:D![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:14 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik verwacht nu ik het voorproefje net keek tussen de reclame door op rtl en tiffany 2keer moest huilen dat ze het niet zal redden helaas
Ik denk het welquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad, dan verleg ik de grens naar de laatste twaalf. Die haalt ze niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |