Ik vond Renske echt wel een domme uitstraling hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tiffany kan denk ik weer niet aan de brains van Renske tippen.
Dat wel een beetje.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond Renske echt wel een domme uitstraling hebben
dat ook wel weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:25 schreef Woelli het volgende:
Ze hebben allebij een verwende kop
wel 3!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar kan een piemel in hoor.
quote:Sorry dat ik dat doe, maar ik doe het uit zelfbescherming. Foto's e.d. worden gebruikt op forums en er worden de meest walgelijke (maar ook leuke) uitspraken over me gedaan aan de hand van al die foto's.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke walgelijke uitspraken
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
"Straks zie je wat Tiffany over zich heen krijgt"
*fap* *fap*
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:45 schreef veldmuis het volgende:
Ze neukt een loverboy zo te zien.
quote:Op zondag 4 november 2007 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als ze mijn '''persoonlijke'' secretaresse wordt![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Daar kan een piemel in hoor.
quote:
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, een verlepte afgeleefde iele rokerskop.
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Together het volgende:
Nou ja, dit soort uitspraken dan:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als zulke uitspraken worden gedaan naar aanleiding van foto's op je Hyves, kan ik me goed voorstellen dat je ze onzichtbaar wil maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.
Kom op zeg, get a fucking grip.
It's only the beginning!
rokerskopquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:46 schreef Together het volgende:
Nou ja, dit soort uitspraken dan:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Tja, het regent nu, zit ik ook niet op te wachten. Maar ik jank ook niet.
Kom op zeg, get a fucking grip.
It's only the beginning!
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazenquote:
Ik heette Tiffany van harte welkom op Fok!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen [afbeelding]! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
Oh, dat snap ik heel goed, maar FOK!kers en zeker IDO'ers kunnen hier toch amper geshockeerd door raken. Je moet alles met een zak zout nemenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
Dat gebeurt toch ook nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef BVO het volgende:
maar FOK!kers en zeker IDO'ers kunnen hier toch amper geshockeerd door raken.
Ik snap het ook wel.. maar goed, hallo dan moet je niet meedoen met Idols hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Het gaat erom dat Tiffany van deze uitspraken schrok he! Het is niet zo dat dat T. of ik met de mond wagenwijd open dit topic lazen! Ik snap best dat je schrikt van dat soort reacties als je het niet gewend bent.
nou jaquote:
en keihard anaal vernederen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
De meeste normale mensen weten niet wat bukkake of fappen is hoor.
goed ideequote:Op zaterdag 17 november 2007 13:58 schreef Svensational het volgende:
Nou, zullen we het weer gewoon over Tiffany hebben?
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ze lijkt als 2 druppels op een vriendin van mij!
Ik hoorde niet dat het Gordon was, ik hoorde wel dat het godverdorie was.quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:14 schreef BVO het volgende:
Wat zegt Gordon daar nou?
potverdorie!quote:Op dinsdag 27 november 2007 21:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik hoorde niet dat het Gordon was, ik hoorde wel dat het godverdorie was.
Dit stukje is veel mooier dan wat ze op tv hebben laten zien!quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:10 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_04709.avi_plain.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |