Bukkake!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
"Straks zie je wat Tiffany over zich heen krijgt"
*fap* *fap*
Hier sluit ik me wel bij aan. Zang kon me niet echt raken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een leuk meisje.
Zang was wel magertjes...
Ik vind dat meestal wel geinig.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat boeren laten was echt ordinair, niet mijn ding.
Dat is logisch met die verhoudingen, alles compact he.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij had ze geen tieten
Je weet het goed, hoe dat gaatquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:45 schreef Woelli het volgende:
Weet niet wat ik van haar moeten denken. Stem mmm redelijk. Uiterlijk moest ze me een beetje denken aan een br33z4h 5l3tje
Hoeft ook niet als ze mijn '''persoonlijke'' secretaresse wordtquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef --Globe-- het volgende:
Goed haar!
Maar die komt niet ver, als ze nu al zeggen dat ze 'simpele liedjes' moet gaan zingen.
Je bent gewoon jalours!quote:Op zondag 4 november 2007 16:11 schreef PeRi het volgende:
Wat een irritant meisje en ze kan helemaal niet zingen. Gatverdamme zeg.
Dat had toen best succes kunnen hebben als jong onschuldig meisje op zo'n groot Eurovisie-podiumquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:58 schreef BVO het volgende:
Tiffany - Tomorrow @ National songfestival 2005.
Vertel!quote:Op zondag 4 november 2007 21:09 schreef OudFruit het volgende:
Haha ze werkt bij mij in de straat...dat is gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |