geweldig!!:)quote:Op zondag 9 december 2007 02:26 schreef Riparius het volgende:
Vast een voorproefje: Tiffany - Believe
Dus je bepaalt je favoriet aan de hand van hun afkomstquote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Deceit het volgende:
Jaaa, na Miranda heb ik me indo gevonden! Charlene .. is die ook indo of?
Dat is ze jaquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier op Floortje lijken
Dit is Tiffany toch?
Jezus, het lijkt net of ze op die foto dronken wordt afgevoerd na een ruig kinderfeestje.quote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier op Floortje lijken
Dit is Tiffany toch?
ik zou haar niet herkend hebben...quote:Op zondag 9 december 2007 02:16 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tiffany Maes klinkt toch (zuid) Nederlands dacht ik zo.
Edit: heeft zo te zien een Indische moeder. Hier de website met foto's.
Same, vind het vreselijk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:43 schreef BVO het volgende:
Pfff, die single ook weer. Hele tijd dat knijpen, persen en moeilijk kijken. Ik kan er niks mee.
Dat is dan raar, want ze haalde toch een heel hoge score op het NSF. Als ik me goed herinner had één van de vakjury's (namelijk de jury bestaande uit buitenlandse muziek- en conservatoriumstudenten) haar zelfs op de eerste plaats staan. Om je geheugen even op te frissen, dit was het nummer waarmee ze meedeed: Tiffany - Tomorrowquote:Op zondag 9 december 2007 17:59 schreef Woelli het volgende:
kan me bij songfestival niet meer herinneren dat ze mee deed.
Haar vader wel, dat vond ik zo'n kwal
Toen vond ik d'r heel leuk en hoopte ik dat ze zou winnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat is dan raar, want ze haalde toch een heel hoge score op het NSF. Als ik me goed herinner had één van de vakjury's (namelijk de jury bestaande uit buitenlandse muziek- en conservatoriumstudenten) haar zelfs op de eerste plaats staan. Om je geheugen even op te frissen, dit was het nummer waarmee ze meedeed: Tiffany - Tomorrow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |