Nee, idd, het is een knap meisje.quote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je kunt veel negatieve dingen over haar zeggen, maar lelijk is ze toch echt niet
vooral in de youtube filmpjes...quote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef Re het volgende:
mja, die constante blik alsof ze moet poepen
Slecht is wat anders dan goed.quote:Op zondag 16 december 2007 14:03 schreef -Liss het volgende:
[..]
Die heb ook een aangename stem hoor. Niemand die in de liveshows staat heeft een slechte stem.
die gozer met die vlektyfus jaquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
over welke kamper hebben we het? neil???
tiffany, dat apiequote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef Ikkiejisdikkiej het volgende:
over welke kamper hebben we het? neil???
Het is alsof d'r hoofd te groot is voor haar lijf.quote:Op zondag 16 december 2007 14:18 schreef vicarinatutu het volgende:
[..]
tiffany, dat apie![]()
en ik noem haar ook niet lelijk.. maar iets klopt niet aan haar..alsof het onderste gedeelte van haar hoofd gemuteerd is ofzo
Een "Double Date" komt bij me op...quote:Op zondag 16 december 2007 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
En het Songfestival volg ik niet, maar daar zit doorgaans nou geen groot talent
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJwquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
An email to Berlinnnnnnnnnnnnn!
Dat was zó slecht dat het weer leuk en onvergetelijk werd!
Het was de eerste keer dat ik iets van het Songfestival heb gekeken: ik zat met tranen van het lachen voor de buis, zo heerlijk genant was hetquote:Op zondag 16 december 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
An email to Berlinnnnnnnnnnnnn!
Dat was zó slecht dat het weer leuk en onvergetelijk werd!
HAHAHAHAHAAAAAAquote:Op zondag 16 december 2007 17:09 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qCBmuxH0XJw
Whehe.
Het mooie is natuurlijk wel dat je die twee meiden NOOIT meer vergeet en het liedje zo weer mee kunt blèren, ook al is het jaren geleden!quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik iets van het Songfestival heb gekeken: ik zat met tranen van het lachen voor de buis, zo heerlijk genant was het![]()
Maar daarna heb ik dus nooit meer gekeken. Zo slecht als Double Date zou het nooit meer worden en echt goed natuurlijk ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |