Ik moet toegeven dat ik zelf van een paar platen ook lang niet heb geweten hoe ze heetten. Irritant is dat hequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef Tokamak het volgende:
Goddamn, ik ga deze contest haten en liefhebben tegelijk... Ik ga mee met Flamebringer en Da_Sandman, ik herken veel, maar ken weinig.
*kuch*hint*kuch*quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:30 schreef Curchulain het volgende:
Weinig remixes... mooi om de trend van het hoge aantal remixes te doorbreken.
1 |
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:21 schreef Tokamak het volgende:
Goddamn, ik ga deze contest haten en liefhebben tegelijk... Ik ga mee met Flamebringer en Da_Sandman, ik herken veel, maar ken weinig. inzending komt nog wel
1 2 3 | Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten |
1 2 3 4 | Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten sink 15 punten |
1 2 3 4 5 | Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten sink 15 punten rosstek 2 punten |
1 2 3 4 5 | Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten rosstek 18 punten sink 15 punten |
Aan het plafond is het blijkbaar drukker dan in mijn mailbox, die eerste plek staat voorlopig nog niet op de tocht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:21 schreef Trancelocator het volgende:
Doet me goed om mezelf na een paar dagen nog steeds op 1 te zien.
Ik zit wel al redelijk aan mijn plafond vrees ik.
Nog steeds vrij rustig idd. Het meeste vuurwerk komt meestal in de tweede week, maar ik vind het wel best zo.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:48 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Aan het plafond is het blijkbaar drukker dan in mijn mailbox, die eerste plek staat voorlopig nog niet op de tocht.
Het lijkt er op dat we inderdaad rustig tot volgende week moeten afwachten, de tussenstand blijft voorlopig ongewijzigd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:48 schreef Trancelocator het volgende:
Nog steeds vrij rustig idd. Het meeste vuurwerk komt meestal in de tweede week, maar ik vind het wel best zo.
1 2 3 4 5 6 | Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten rosstek 18 punten Tokamak 17 punten sink 15 punten |
1 2 3 4 5 6 7 | Trancelocator 30 punten Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten rosstek 18 punten Tokamak 17 punten sink 15 punten |
1 2 3 4 5 6 7 8 | Trancelocator 30 punten Da_Sandman 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten rosstek 18 punten Tokamak 17 punten sink 15 punten Curchulain 5 punten |
Ik wist er inderdaad wel een aantal. Hopelijk voldoende voor de middenmoot.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:56 schreef Laevid het volgende:
Ondanks twee frustatieplaten ("inkoppers" waar je niet op komt) toch een inzending gedaan op het laatste moment.Wie weet zit er nog een 9e plaats in, wat met C_R's inzending mijn gewilde één voor laatste plaats is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Trancelocator 30 punten Da_Sandman / Captain_Redbeard 25 punten sjefhoelenpapers 24 punten rosstek 18 punten Tokamak 17 punten sink 15 punten Laevid 11,5 punt Curchulain 5 punten |
Top hequote:29| Jam & Spoon's Hands On Yello - You gotta say yes to another excess - Great mission (1995)
Wauw, wat een plaat! Ik ken het origineel van Yello nog steeds niet, maar die kan me ook eigenlijk alleen maar gaan tegenvallen. Ik hou het wel bij deze versie, zoals ik de afgelopen 12 jaar gedaan heb. Afkomstig van het 'Hands on Yello’ remix album, waarvan ik toch echt eens meer tracks moet gaan opzoeken met (voor mij) klinkende namen van remixers als Moby, Hardsequencer, Cosmic Baby en Ilsa Gold.
Ik had er misschien wat stukjes met een hogere opzoekfactor in kunnen mikken... aan de andere kant: ik weet er zelf ook vaak zoveel nietquote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Wat deze contest weer zo goed maakt, en wat ongetwijfeld weer een aantal anderen ook hebben gemerkt: je laat er gewoon een paar liggen![]()
Dat was al snel te merken, jaquote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef Trancelocator het volgende:
Lekkere (frustrerende) contest, Seq.
Ik niet hooorquote:Op donderdag 15 november 2007 22:28 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dat was al snel te merken, ja![]()
en aan de AAAAAAAARGHHHs etc in de reacties![]()
Achteraf gezien hoor ik hier best wel veel van 'Starfever' in terug, dus dit verbaast me niks.quote:04| DJ Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle (2002)
Toch de gok moeten wagen blijkt; Junkie XL was mijn eerste ingeving (nou ja, stiekum mijn tweede, na Chumbawumbaquote:09| Junkie XL - Saturday teenage kick (1998)
Dat ik hier nog de artiest wist te achterhalen heb ik puur aan de zoekfunctie van Discogs te danken: ik zocht op de titel van de plaat waaruit volgens mij de stemsample uit het fragment is gehaald ('Mike Oldfield - Talk About Your Life'), en zag toen dat Meteor Seven's 'Distance' een sample uit deze track bevatte. Dus zodoende, apart dat het dan toch om een andere track blijkt te gaan.quote:18| Meteor Seven - Signs of life (1994)
Deze kwam me al zo verdomd bekend voor, alsof ik hem al jaren kende, maar dat zal dan wel de Tiësto-remix zijn geweest waar Trancelocator het al over had...quote:20| Coast To Coast - Home (2001)
Wat is dat nou, geloofde je me niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
Wauw, toch nog gewonnen!Had eigenlijk verwacht dat er toch nog wat rek in Trancelocator's plafond bleek te zitten.
Ik ben voorzichtig weer met een verzameling bezig, maar het is nog verre van contestwaardig. Dus...quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:10 schreef Flamebringer het volgende:
Overigens ga ik het niet voor elkaar krijgen de volgende contest te organiseren, aangezien ik midden in een verhuizing zit. Daarnaast is mijn vorige contest nog iets te kort geleden om alweer een nieuwe selectie tracks bij elkaar verzameld te hebben. Dus...
* Flamebringer kijkt alvast Trancelocator's kant uit...![]()
Hee, da's inderdaad apart... nou moet ik bekennen dat ik 'm alleen op mp3 heb, met de naam die de maker er aan gegeven heeft. Ik ga proberen 'Distance' te achterhalen, ben er nu erg benieuwd naar of het klopt. En aansluitend ga ik ook op zoek naar die plaat van Oldfield, ik heb nooit iets zinnigs van die tekst kunnen maken. Dank voor de achtergrondinfo!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Dat ik hier nog de artiest wist te achterhalen heb ik puur aan de zoekfunctie van Discogs te denken: ik zocht op de titel van de plaat waaruit volgens mij de stemsample uit het fragment is gehaald ('Mike Oldfield - Talk About Your Life'), en zag toen dat Meteor Seven's 'Distance' een sample uit deze track bevatte. Dus zodoende, apart dat het dan toch om een andere track blijkt te gaan.
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
(nou ja, stiekum mijn tweede, na Chumbawumba).
[..]
Ehm... dat heeft je deze keer zeker niet geholpen, nee. Voor mijzelf zijn vaak juist de nieuwere platen het probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:03 schreef Laevid het volgende:
Mijn muzikale gat ligt in 1994 (toen had ik er even genoeg van)
Je hebt 'm al drie keer mogen organiseren na mijn laatste keer zie ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Podiumplaats.
Ik ga eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Mocht El Capitano eerder zijn, issie voor hem.
Ik weet echt helemaal niets van trance.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:36 schreef Laevid het volgende:
Lang geleden dat je nog een contest gemaakt hebt inderdaad. En ik had er ook nog 1 van gewonnen, dus van mij mag je
Gewoon geen trance erin doen... daar zou ik helemaal geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niets van trance.![]()
Doe vooral niet teveel je best daarvoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niets van trance.![]()
Ben meer van het alternatieve. Ik zal proberen er toch iets gebalanceerds van te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |