abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54645708
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
[..]

Dat ik hier nog de artiest wist te achterhalen heb ik puur aan de zoekfunctie van Discogs te denken: ik zocht op de titel van de plaat waaruit volgens mij de stemsample uit het fragment is gehaald ('Mike Oldfield - Talk About Your Life'), en zag toen dat Meteor Seven's 'Distance' een sample uit deze track bevatte. Dus zodoende, apart dat het dan toch om een andere track blijkt te gaan.
Hee, da's inderdaad apart... nou moet ik bekennen dat ik 'm alleen op mp3 heb, met de naam die de maker er aan gegeven heeft. Ik ga proberen 'Distance' te achterhalen, ben er nu erg benieuwd naar of het klopt. En aansluitend ga ik ook op zoek naar die plaat van Oldfield, ik heb nooit iets zinnigs van die tekst kunnen maken. Dank voor de achtergrondinfo!

[ Bericht 11% gewijzigd door Sequencial op 16-11-2007 11:05:39 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54647218
Er hadden nog 6 punten in gezeten. De twee frustratieplaten Toni Di Bart (vond dat nooit zo'n geweldig nummer) en Moby. Verder was JX voor mij een bekende plaat.

Mijn muzikale gat ligt in 1994 (toen had ik er even genoeg van) en verder veel trance-klassiekers waar ik nog nooit van de artiesten heb gehoord, behalve cynus x dan. Niet mijn contest dus.

Verder leuk dat Robin S er in zat, vond Show Me Love beter, maar deze mag er zeker ook zijn.
Leuke ontdekkingen: The Chemical Brothers, DJ Hooligan, Junkie XL en ben ook wel benieuwd naar de voledige versie van Sequencial.
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
(nou ja, stiekum mijn tweede, na Chumbawumba ).
[..]
Je was niet de enige
pi_54648858
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:03 schreef Laevid het volgende:
Mijn muzikale gat ligt in 1994 (toen had ik er even genoeg van)
Ehm... dat heeft je deze keer zeker niet geholpen, nee. Voor mijzelf zijn vaak juist de nieuwere platen het probleem.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_54654437
Podiumplaats .

Ik ga eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Mocht El Capitano eerder zijn, issie voor hem .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_54675533
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Podiumplaats .

Ik ga eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Mocht El Capitano eerder zijn, issie voor hem .
Je hebt 'm al drie keer mogen organiseren na mijn laatste keer zie ik.

Ik weet het goed gemaakt: ik ga proberen mijn geluidskaart dit weekend op gang te krijgen. Als dat lukt organiseren ik 'm.

Ik houd jullie op de hoogte.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54676141
De inspiratie is er in ieder geval al
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54676242
Lang geleden dat je nog een contest gemaakt hebt inderdaad. En ik had er ook nog 1 van gewonnen, dus van mij mag je
pi_54677034
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:36 schreef Laevid het volgende:
Lang geleden dat je nog een contest gemaakt hebt inderdaad. En ik had er ook nog 1 van gewonnen, dus van mij mag je
Ik weet echt helemaal niets van trance.

Ben meer van het alternatieve. Ik zal proberen er toch iets gebalanceerds van te maken.
Lelijke @@p!
pi_54678087
Vind het prima, ik kom er waarschijnlijk toch niet aan toe .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:11:24 #60
54575 Curchulain
Et tel était son nom...
pi_54678241
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Gewoon geen trance erin doen... daar zou ik helemaal geen moeite mee hebben
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
pi_54679301
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ben meer van het alternatieve. Ik zal proberen er toch iets gebalanceerds van te maken.
Doe vooral niet teveel je best daarvoor
pi_54679587
Ik heb 'm bijna gecompileerd. Morgen nog wat trance nummers erbij zoeken en dan is-ie af. Moet nu sowieso toch weg, dus het lukt me niet meer om 'm vanavond online te zetten.
Lelijke @@p!
pi_54691254
Lelijke @@p!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')