Hee, da's inderdaad apart... nou moet ik bekennen dat ik 'm alleen op mp3 heb, met de naam die de maker er aan gegeven heeft. Ik ga proberen 'Distance' te achterhalen, ben er nu erg benieuwd naar of het klopt. En aansluitend ga ik ook op zoek naar die plaat van Oldfield, ik heb nooit iets zinnigs van die tekst kunnen maken. Dank voor de achtergrondinfo!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Dat ik hier nog de artiest wist te achterhalen heb ik puur aan de zoekfunctie van Discogs te denken: ik zocht op de titel van de plaat waaruit volgens mij de stemsample uit het fragment is gehaald ('Mike Oldfield - Talk About Your Life'), en zag toen dat Meteor Seven's 'Distance' een sample uit deze track bevatte. Dus zodoende, apart dat het dan toch om een andere track blijkt te gaan.
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 16 november 2007 00:04 schreef Flamebringer het volgende:
(nou ja, stiekum mijn tweede, na Chumbawumba).
[..]
Ehm... dat heeft je deze keer zeker niet geholpen, nee. Voor mijzelf zijn vaak juist de nieuwere platen het probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:03 schreef Laevid het volgende:
Mijn muzikale gat ligt in 1994 (toen had ik er even genoeg van)
Je hebt 'm al drie keer mogen organiseren na mijn laatste keer zie ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Podiumplaats.
Ik ga eens kijken of ik wat in elkaar kan draaien. Mocht El Capitano eerder zijn, issie voor hem.
Ik weet echt helemaal niets van trance.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:36 schreef Laevid het volgende:
Lang geleden dat je nog een contest gemaakt hebt inderdaad. En ik had er ook nog 1 van gewonnen, dus van mij mag je
Gewoon geen trance erin doen... daar zou ik helemaal geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niets van trance.![]()
Doe vooral niet teveel je best daarvoorquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ik weet echt helemaal niets van trance.![]()
Ben meer van het alternatieve. Ik zal proberen er toch iets gebalanceerds van te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |